Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!
Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.
Dziękujemy!
Moderatorzy: Seba WWA , Ryba , Sajmooon , janusz , Zielkq
TYSKI
wiem o czym pisze
Posty: 54 Rejestracja: 2011-10-02, 21:17
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: TYSKI » 2012-08-24, 12:53
Rozpoczynamy redukcję masy auta.
Dzisiaj przyszła paczka z maską z laminatu od GTiR-a. Dzięki
Arbuz
Zastanawiam się tylko co włóżyć w te otwory po bokach? nie wiem czy nie lepiej by było gdyby ich wogóle nie wycinali? No i ten wlot chyba trzeba przerobić żeby rzeczywiście był "wlotem" i pełnił swoją funkcję a nie był psełdotuningiem
No i zobaczymy jak będzie pasowała na aucie.
Uploaded with
ImageShack.us
SPOKOjny
doświadczony forumowicz
Posty: 225 Rejestracja: 2012-07-21, 08:36
Lokalizacja: małopolska
Post
autor: SPOKOjny » 2012-08-24, 14:42
Widzę taką samą maskę jak i u mnie
,spasowanie całkiem niezłe ,wlot tragiczny,a w dziury po bokach mają mi chłopaki dorobic wloty jak w ori GTI-r ,jakby co to wezmę 2 komplety i jeden ci podeśle.
TYSKI
wiem o czym pisze
Posty: 54 Rejestracja: 2011-10-02, 21:17
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: TYSKI » 2012-08-24, 15:41
A czy ktoś ma doświadczenie bądż pomysł jak i czym zrobić dziury w tych wlotach?
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359 Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: BaSsGrU » 2012-08-24, 15:51
dremel z małą tarczą i jazda
Dark Shadow
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776 Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce
Post
autor: BeNeK » 2012-08-24, 15:52
Hahkuh
fanatyk nissana
Posty: 2020 Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
Kontakt:
Post
autor: Hahkuh » 2012-08-24, 17:23
...kiedyś były nawet oryginały od GTi-Ra
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500 Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz
Post
autor: Arbuz » 2012-08-25, 14:42
Wszystko już pod kontrolą, gość co robił maski zapomniał dołożyć wlotów do paczki
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938 Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza
Post
autor: DubSon » 2012-08-25, 15:31
Ile taka przyjemność, bo zapomniałem ceny?
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500 Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz
Post
autor: Arbuz » 2012-08-25, 23:21
DubSon pisze: Ile taka przyjemność, bo zapomniałem ceny?
250 przy kilku sztukach
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
goago
stały bywalec
Posty: 104 Rejestracja: 2009-12-10, 12:48
Lokalizacja: Raszyn
Post
autor: goago » 2012-08-26, 07:30
jaka waga w porównaniu do oryginału? jedno czy dwustronnie odlana, może i ja bym się dołączył do zamówienia...
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500 Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz
Post
autor: Arbuz » 2012-08-27, 18:09
Ja o technice się nie wypowiem bo sam nie wiem czy bym lepiej pojechał, jednak jedyna uwaga to:
MEGA BLOKOWAŁEŚ
BANIAKA aż go doszli !
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074 Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:
Post
autor: Coobcio » 2012-08-27, 21:05
Ale żeby było uczciwie Tyski także blokował Żółta hondę, szkoda że nie żółte BMW i 370z...
Tyski masz nową ksywę "BLOKER"
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
TYSKI
wiem o czym pisze
Posty: 54 Rejestracja: 2011-10-02, 21:17
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: TYSKI » 2012-08-30, 14:33
Coobcio pisze: Ale żeby było uczciwie Tyski także blokował Żółta hondę, szkoda że nie żółte BMW i 370z...
Tyski masz nową ksywę "BLOKER"
Żeby zablokować tego 370 i BMW chyba bym potrzebował czołgu
w zakrętach jechały jak po szynach...
a poniżej kilka fotek z niedzielnego Lapa
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Wnioski: auto bardzo szybkie na prostej, hondy miały problem mnie dogonić, ale zakręty masakra...
słabe umiejętności, hamulce i opony
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776 Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce
Post
autor: BeNeK » 2012-08-30, 14:54
Nismo pięknie komponuje się w obraz toru wyścigowego
Jest tam gdzie jego miejsce
Może pomogą zaciski 2 tłoczkowe z Miśków
Jak by coś to odezwij sie na PW .
Pozdro
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
TYSKI
wiem o czym pisze
Posty: 54 Rejestracja: 2011-10-02, 21:17
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: TYSKI » 2012-08-30, 15:00
BeNeK pisze:
Może pomogą zaciski 2 tłoczkowe z Miśków
Jak by coś to odezwij sie na PW .
Pozdro
A wejdą na nie 15-stki?
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776 Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce
Post
autor: BeNeK » 2012-08-30, 15:06
TYSKI pisze: BeNeK pisze:
Może pomogą zaciski 2 tłoczkowe z Miśków
Jak by coś to odezwij sie na PW .
Pozdro
A wejdą na nie 15-stki?
Pewka , tak wyglądają ma moich nowych felgach 15":D
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074 Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:
Post
autor: Coobcio » 2012-08-31, 08:17
Na heble nie narzekasz panie tyski
Takie małe a dają ranę no dziwne w sumie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470 Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: BANIAK » 2012-08-31, 13:11
To nie kwestia wielkości hebli tylko wielkości jaj! Tak samo jak u mnie, brak odpowiedniej ilości godzin spędzonych na torze!
Trening, trening i jeszcze raz trening!
NISSAN PULSAR GTI-R
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500 Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz
Post
autor: Arbuz » 2012-08-31, 16:29
TYSKI pisze:
Żeby zablokować tego 370 i BMW chyba bym potrzebował czołgu
w zakrętach jechały jak po szynach...
ee tam, wystarczyło jeździć po całej szerokości toru
BANIAK pisze: To nie kwestia wielkości hebli tylko wielkości jaj! Tak samo jak u mnie, brak odpowiedniej ilości godzin spędzonych na torze! Trening, trening i jeszcze raz trening!
I tak i nie
Heble dadzą dużo, pewność w do hamowaniu. Wystarczy zobaczyć jak płynnie hamują Bogartowcy. Dlatego że mają doszykowane wozy.... niestety trzeba inwestować i mody mody mody
BANIAK pisze: Trening, trening i jeszcze raz trening!
Przed nami jeszcze dwa treningi !
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374 Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:
Post
autor: Ali-En » 2012-08-31, 18:04
BeNeK pisze: TYSKI pisze: BeNeK pisze:
Może pomogą zaciski 2 tłoczkowe z Miśków
Jak by coś to odezwij sie na PW .
Pozdro
A wejdą na nie 15-stki?
Pewka , tak wyglądają ma moich nowych felgach 15":D
Obrazek Pewnie że wejdą, u mnie właśnie taki zestaw zagościł
Właśnie dzięki BeNeK'owi
N14 GTI NEO VVL
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074 Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:
Post
autor: Coobcio » 2012-09-23, 21:40
Jak tam te Federale się sprawowały
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374 Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:
Post
autor: Ali-En » 2012-09-25, 19:27
Z innej beczki: jakie świece zapłonowe dajecie do VE ?
N14 GTI NEO VVL
bombel
Administrator
Posty: 13188 Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bombel » 2012-09-25, 19:35
Platyny
TYSKI
wiem o czym pisze
Posty: 54 Rejestracja: 2011-10-02, 21:17
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: TYSKI » 2012-09-25, 20:00
Coobcio pisze: Jak tam te Federale się sprawowały
powiem tak, to nie są opony na tor... podobno są dobre na mokrym
BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470 Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: BANIAK » 2012-09-25, 21:02
TYSKI pisze: Coobcio pisze: Jak tam te Federale się sprawowały
powiem tak, to nie są opony na tor... podobno są dobre na mokrym
rozumiem, że 7.10.2012 jeźdżąc po jedynym torze w Polsce będziesz jezdził na męskich oponach i wykręcisz rekord toru auta FWD!
NISSAN PULSAR GTI-R
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374 Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:
Post
autor: Ali-En » 2012-09-25, 21:30
bombel pisze: Platyny
Bardziej mi chodziło o dokładny model
Co do federali to mam nadzieje że moje odczucia będą inne
N14 GTI NEO VVL
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647 Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:
Post
autor: PumaRST » 2012-09-25, 22:50
Ali-En pisze: Co do federali to mam nadzieje że moje odczucia będą inne
moje są inne i moim zdaniem dają rade choć troche im brakuje do R888 a już do slicka to nie wspomnę. Ale są lepsze od Markguma itp
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074 Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:
Post
autor: Coobcio » 2012-09-26, 08:08
Na miedziakach śmigają wszystkie VE odemnie dokładnie model BCPR7ES...
Do turbo jedynie platynę się daję jak są problemy z wypadającym zapłonem.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470 Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: BANIAK » 2012-09-26, 15:11
Tyskiemu chodziło o porównanie federal vs slick, zgodzę sie ze federal jest dobra oponą ale nie do ciągłego upalania po torze, myśle ze na krótkich odcinkach i przy zmiennych warunkach jest super! Federal jest uniwersalnym " semi slickiem ".
[ Dodano : 2012-09-26, 16:11 ]
Tyskiemu chodziło o porównanie federal vs slick, zgodzę sie ze federal jest dobra oponą ale nie do ciągłego upalania po torze, myśle ze na krótkich odcinkach i przy zmiennych warunkach jest super! Federal jest uniwersalnym " semi slickiem ".
NISSAN PULSAR GTI-R