Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P11.144 by Bombel

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-09-14, 21:50

Po prostu K***A.

Dojechałem wozem od Bodka pod dom, wszedlem by zmienic buty i już dalej nie pojechałem. Cały olej został na chodniku :/

NA 99% pękł wąż idący od turbo do spustu w misce

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2012-09-14, 22:09

dobrze że tylko tak się skończyło
Dark Shadow

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2012-09-14, 23:44

ta buda jest chyba przeklęta... ale po takich problemach jakie przeżyłeś to teraz już tylko krótka droga ku spokojnej jeździe.
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2012-09-15, 00:19

Ja pier... dobrze, że w czasie jazdy nie zgubiłeś oleju.. swoją drogą to tego się zupełnie nie spodziewałem. Podjedziemy w przyszłym tygodniu z nowym wężem i olejem i ogarniemy to u ciebie.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-09-15, 06:41

NO też się cieszę. MUsiało gdzies na koncu puscic, bo prawie cały olej na chodniku pod blokiem został.

Przy okazji zaliczyłem killa na jakiejs ryczacej wybebeszonej BMCE. Gosc chyba zwatpił, bo odchodziłem mu ostro

Mariusz.b86
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mariusz.b86 » 2012-09-15, 07:14

Przykra sprawa :-/ , ale wiem, ze szybko uporacie sie z bodek -iem i zobaczymy samochodzik na najblizszym spociku :mrgreen:, a autko od tej chwili bedzie cieszyc niezawodnosci ;-)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-09-15, 09:32

Obrazek

Awatar użytkownika
Seboo991
fanatyk nissana
Posty: 861
Rejestracja: 2011-01-30, 21:18
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Seboo991 » 2012-09-15, 09:58

bombel, Co ten wykres taki pofalowany jak polskie góry? :roll:
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju :) Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon :D

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-09-15, 10:11

Trzeba zgrac dobrze moment zmiany fazy z charakterystyka turbiny

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2012-09-15, 11:00

No mi z mocą nie udało się trafić , ale z momentem i owszem :D Są jakieś nagrody pocieszenia ? :evil:
Obrazek

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2012-09-15, 11:07

BeNeK pisze:Są jakieś nagrody pocieszenia ? :evil:
Uścisk dłoni Bombla :D
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2012-09-15, 11:25

Sajmooon pisze:
BeNeK pisze:Są jakieś nagrody pocieszenia ? :evil:
Uścisk dłoni Bombla :D
Może być :hah:
Obrazek

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-09-15, 14:09

patrząc na ten wykres to ja wole swoje zwykłe DET niż jakieś zmodzodzone VE :P
Zastanawiam się czy nie lepiej zrobic flow bench zwykłej głowicy, wsadziś ostre wałki ustawione troche inaczej niż producent zaleca, żeby szybciej wstawało niż ładować się w VE...

Co to był za wąż? Ja od metalowego spustu mam krótki gruby gumowy wąż do bloku.

Sparciało czy przerdzewiało? Może jakaś obejma zastrajkowała?
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-09-15, 14:12

yapko pisze:Sparciało czy przerdzewiało? Może jakaś obejma zastrajkowała?
Sparciało, chociaz możliwe ze gdzies na jakims progu zwalniającym przetarty był już lekko i nie dał rady. Potrzebuję podnosnika by sie do niego dostać bo auto za niskie :)

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-09-15, 14:37

jeżeli jest narażony na na uszkodzenia fizyczne to warto będzie nowy wąż okręcić sprężyną o podobnym fi. Widziałem taki patent zastosowany żeby wąż chłodnicy nie puchł od za dużego ciśnienia, ale tu się może sprawdzić jako protektor przed, tak jak powiedziałeś, progami zwalniającymi i innymi nierównościami. Wycieczki poza czarną drogę będą też bezpieczniejsze.

Wywód ma sens jeżeli spływ jest gumowy :D
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-09-15, 14:47

Głowica VE ma o ok. 20% wiekszy przeplyw od DE, wiec moze byc tylko lepiej :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2012-09-15, 21:38

bombel pisze:
yapko pisze:Nie pije wódki i innych plugawych cieczy.Szlachetną whisky nie gardze :mrgreen:
Swój człowiek :D
Rzeczywiście :hah: no to Bombel ogarniaj temat i troche poupalaj wkońcu!! Zadowolony na ta chwile nie liczac przygody z oliwą??
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-09-16, 06:51

KTR pisze:Zadowolony na ta chwile nie liczac przygody z oliwą??
NIe miałem tak naprawde gdzie poszalec, ale do 4 tys obrotów idzie zajefajnie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-09-16, 07:14

No jak to gdzie poszaleć na eS osiem i jakiegoś filma nagraj :D
PS. u was także przestało praktycznie byś słychać VVL po załączeniu go ??
W Wolnossaku było to bardzo słyszalne w turbo o wiele cichszy efekt...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-09-16, 15:12

Coobcio pisze:PS. u was także przestało praktycznie byś słychać VVL po załączeniu go ??
Dokładnie to samo. Zastanawiam sie teraz na ile olbrotów stawic zmienna faze by wykres wygladzić?

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2012-09-16, 22:20

naprawdę ferelny ten twój wóz jest tyle kasy co wydałeś...życzę ostatnich juz wydatków no i jeśli rzeczywiście jest taki potencjał to działaj a 300km 400nm :)
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-09-18, 17:57

Dzisiaj dzięki brawurowej akcji BOdka z kolegą Primera odżyła. Na szczescie tylko na wymianie weza i oleju się skonczyło. Potem troche ją popałowałem i brak zadnych wycieków :D

Awatar użytkownika
Hahkuh
fanatyk nissana
Posty: 2020
Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: Hahkuh » 2012-09-18, 18:13

bombel pisze:brak zadnych wycieków :D
...I TAK MA JUŻ ZOSTAĆ! ;-)
-=MY GREEN HORNET=-
______

...nie golę klaty - nie znam się na tym...

"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2012-09-18, 20:57

No, to teraz po tych wszystkich przygodach musisz pokazać jej kto tu rządzi na ulicy :mrgreen:

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-09-18, 21:36

Fajnie że fura wreszcie jeździ. Nie podoba mi się wykres strasznie ;/

Po VE spodziewał bym się więcej. Musisz czuć ostry spadek mocy po piku NM. Wygląda jak by nie było zmiennej fazy. Trzeba ogarnąć bo niut powinien się dłużej trzymać a jest słabiej jak DE. Półka od 5,5tys na 300 nm i ta cholerna odcinka. Ciekawe jak by wyszło w pojedynku z P11 Mara na 0,7 Bar. Tak czy inaczej elastyczność jest :)

Sprawa jest na pewno do ogarnięcia bo były już zaturbiane VE i generują normalne wykresy.
Ahhh jak ja bym też poupalał :D
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-09-18, 21:45

Wykres kiepski ale nie byl krecony walek wydechowy. Troche czuc ten dolek. mimo to woz fajnie jezdzi. To jeszcze nie to co 0.9 bar na poprzednim silniku ale spokojnie. Ma byc bezpiecznie

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2012-09-18, 22:24

Wałki są z tego co pamiętam oba przestawione. To nie po ich stronie leży wina. Ale pobawimy się jeszcze.
Zastanawiam się czy ta turbina nie jest za mała do tego silnika. Zmiana fazy jest obecnie na 5300 chyba i stąd ten dołek. Generalnie jak się załączał VVL to auto zamiast dostać power to dostawało muła.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-09-18, 23:49

BOMBLA VVL + Turbo:
Obrazek

BOMBLA DE + Turbo:
Obrazek

Widać że po przeszczepie silnika z dołu auto o wiele lepiej się zbiera - trochę tu zasługi silnika VVL i trochę z racji tego że kolektor wydechowy jest bardziej szczelny niż wtedy kiedy robiliśmy pomiary na DE...

Co do doboru turbiny to dobiera się ją do mocy jaką chcemy osiagnąć Vs. lagliwość Vs. Cena :D

Przykład niedrogiej, malutkiej turbinki (T25 z Avenira) dla porównania:
Obrazek

I przykład większej TD05 z Subaru imprezy GT Doładowanie 0,85>1,1bar:
Obrazek

Także turbo TD05 ale z Lancera EVO 8 doładowanie 1 bar:
Obrazek

T28 z 200SX S14 w VVL-u:
Obrazek

Generalnie widać że kluczowe znaczenie ma tu nie wielkość turbosprężarki a kolektor wydechowy...
T25 i T28 siedziały na seryjnym żeliwniaku z Avenira a pozostałe przypadki to Custom...

[ Dodano: 2012-09-19, 01:06 ]
Jeszcze porównanie z DE + Turbo EVO zestaw Zura:
Obrazek

I o dziwo wykres prawidłowy bez "schodków"...

[ Dodano: 2012-09-19, 01:19 ]
Przykład porządnego kolektora do VVL :P
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-09-19, 06:20

bodek pisze:Wałki są z tego co pamiętam oba przestawione. To nie po ich stronie leży wina. Ale pobawimy się jeszcze.
Chyba tylko ssący a wydechowy nie

Na moje trzeba przeniesc zmienna faze na jakies 4800 obrotów, że jak turbina już nie generuje kopa, to zmienna faza wtedy nadgania.

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2012-09-20, 20:11

Było trochę pod górkę, ale najważniejsze, że wóz już jeździ i wszystko jest OK :) Przez zimę zostawić i poczekać, a na wiosnę można iść dalej w moc :P

Kiedy się ustawiamy Bombel, to mnie nawieziesz swoją Primą? :->
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”