[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
ta buda jest chyba przeklęta... ale po takich problemach jakie przeżyłeś to teraz już tylko krótka droga ku spokojnej jeździe.
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Ja pier... dobrze, że w czasie jazdy nie zgubiłeś oleju.. swoją drogą to tego się zupełnie nie spodziewałem. Podjedziemy w przyszłym tygodniu z nowym wężem i olejem i ogarniemy to u ciebie.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
-
- fanatyk nissana
- Posty: 726
- Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
- Lokalizacja: Warszawa
Uścisk dłoni BomblaBeNeK pisze:Są jakieś nagrody pocieszenia ?
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
patrząc na ten wykres to ja wole swoje zwykłe DET niż jakieś zmodzodzone VE
Zastanawiam się czy nie lepiej zrobic flow bench zwykłej głowicy, wsadziś ostre wałki ustawione troche inaczej niż producent zaleca, żeby szybciej wstawało niż ładować się w VE...
Co to był za wąż? Ja od metalowego spustu mam krótki gruby gumowy wąż do bloku.
Sparciało czy przerdzewiało? Może jakaś obejma zastrajkowała?
Zastanawiam się czy nie lepiej zrobic flow bench zwykłej głowicy, wsadziś ostre wałki ustawione troche inaczej niż producent zaleca, żeby szybciej wstawało niż ładować się w VE...
Co to był za wąż? Ja od metalowego spustu mam krótki gruby gumowy wąż do bloku.
Sparciało czy przerdzewiało? Może jakaś obejma zastrajkowała?
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
jeżeli jest narażony na na uszkodzenia fizyczne to warto będzie nowy wąż okręcić sprężyną o podobnym fi. Widziałem taki patent zastosowany żeby wąż chłodnicy nie puchł od za dużego ciśnienia, ale tu się może sprawdzić jako protektor przed, tak jak powiedziałeś, progami zwalniającymi i innymi nierównościami. Wycieczki poza czarną drogę będą też bezpieczniejsze.
Wywód ma sens jeżeli spływ jest gumowy
Wywód ma sens jeżeli spływ jest gumowy
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Głowica VE ma o ok. 20% wiekszy przeplyw od DE, wiec moze byc tylko lepiej
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No jak to gdzie poszaleć na eS osiem i jakiegoś filma nagraj
PS. u was także przestało praktycznie byś słychać VVL po załączeniu go
W Wolnossaku było to bardzo słyszalne w turbo o wiele cichszy efekt...
PS. u was także przestało praktycznie byś słychać VVL po załączeniu go
W Wolnossaku było to bardzo słyszalne w turbo o wiele cichszy efekt...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...I TAK MA JUŻ ZOSTAĆ!bombel pisze:brak zadnych wycieków
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
Fajnie że fura wreszcie jeździ. Nie podoba mi się wykres strasznie
Po VE spodziewał bym się więcej. Musisz czuć ostry spadek mocy po piku NM. Wygląda jak by nie było zmiennej fazy. Trzeba ogarnąć bo niut powinien się dłużej trzymać a jest słabiej jak DE. Półka od 5,5tys na 300 nm i ta cholerna odcinka. Ciekawe jak by wyszło w pojedynku z P11 Mara na 0,7 Bar. Tak czy inaczej elastyczność jest
Sprawa jest na pewno do ogarnięcia bo były już zaturbiane VE i generują normalne wykresy.
Ahhh jak ja bym też poupalał
Po VE spodziewał bym się więcej. Musisz czuć ostry spadek mocy po piku NM. Wygląda jak by nie było zmiennej fazy. Trzeba ogarnąć bo niut powinien się dłużej trzymać a jest słabiej jak DE. Półka od 5,5tys na 300 nm i ta cholerna odcinka. Ciekawe jak by wyszło w pojedynku z P11 Mara na 0,7 Bar. Tak czy inaczej elastyczność jest
Sprawa jest na pewno do ogarnięcia bo były już zaturbiane VE i generują normalne wykresy.
Ahhh jak ja bym też poupalał
Nissan Primera SR20DE+T
Wałki są z tego co pamiętam oba przestawione. To nie po ich stronie leży wina. Ale pobawimy się jeszcze.
Zastanawiam się czy ta turbina nie jest za mała do tego silnika. Zmiana fazy jest obecnie na 5300 chyba i stąd ten dołek. Generalnie jak się załączał VVL to auto zamiast dostać power to dostawało muła.
Zastanawiam się czy ta turbina nie jest za mała do tego silnika. Zmiana fazy jest obecnie na 5300 chyba i stąd ten dołek. Generalnie jak się załączał VVL to auto zamiast dostać power to dostawało muła.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
BOMBLA VVL + Turbo:
BOMBLA DE + Turbo:
Widać że po przeszczepie silnika z dołu auto o wiele lepiej się zbiera - trochę tu zasługi silnika VVL i trochę z racji tego że kolektor wydechowy jest bardziej szczelny niż wtedy kiedy robiliśmy pomiary na DE...
Co do doboru turbiny to dobiera się ją do mocy jaką chcemy osiagnąć Vs. lagliwość Vs. Cena
Przykład niedrogiej, malutkiej turbinki (T25 z Avenira) dla porównania:
I przykład większej TD05 z Subaru imprezy GT Doładowanie 0,85>1,1bar:
Także turbo TD05 ale z Lancera EVO 8 doładowanie 1 bar:
T28 z 200SX S14 w VVL-u:
Generalnie widać że kluczowe znaczenie ma tu nie wielkość turbosprężarki a kolektor wydechowy...
T25 i T28 siedziały na seryjnym żeliwniaku z Avenira a pozostałe przypadki to Custom...
[ Dodano: 2012-09-19, 01:06 ]
Jeszcze porównanie z DE + Turbo EVO zestaw Zura:
I o dziwo wykres prawidłowy bez "schodków"...
[ Dodano: 2012-09-19, 01:19 ]
Przykład porządnego kolektora do VVL
BOMBLA DE + Turbo:
Widać że po przeszczepie silnika z dołu auto o wiele lepiej się zbiera - trochę tu zasługi silnika VVL i trochę z racji tego że kolektor wydechowy jest bardziej szczelny niż wtedy kiedy robiliśmy pomiary na DE...
Co do doboru turbiny to dobiera się ją do mocy jaką chcemy osiagnąć Vs. lagliwość Vs. Cena
Przykład niedrogiej, malutkiej turbinki (T25 z Avenira) dla porównania:
I przykład większej TD05 z Subaru imprezy GT Doładowanie 0,85>1,1bar:
Także turbo TD05 ale z Lancera EVO 8 doładowanie 1 bar:
T28 z 200SX S14 w VVL-u:
Generalnie widać że kluczowe znaczenie ma tu nie wielkość turbosprężarki a kolektor wydechowy...
T25 i T28 siedziały na seryjnym żeliwniaku z Avenira a pozostałe przypadki to Custom...
[ Dodano: 2012-09-19, 01:06 ]
Jeszcze porównanie z DE + Turbo EVO zestaw Zura:
I o dziwo wykres prawidłowy bez "schodków"...
[ Dodano: 2012-09-19, 01:19 ]
Przykład porządnego kolektora do VVL
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM