Nissan Sunny GTI-R. Oryginalny LHD. Samochód od nowości jeździł w Niemczech. W Polsce miał oprócz mnie dwóch właścicieli.
Silnik: panewki ACL, turbo GT2871R, szpilki ARP, uszczelka Cosworth
Układ dolotowy: grzybek HKS, brak przepływomierza.
Układ paliwowy: wtryski 630, pompa 255, wywalone ITB. jedna przepustnica.
Elektronika: komputer VEMS, EBC Grredy II, cewki Splitfire, wiązka by BRT, strojenie BRT. W bliskiej przyszłości pojawią się dodatkowe zegary.
Chłodzenie: chłodnica większa alu, wentylatory Spal, FMIC IVECO, chlodnica oleju z podstawą Grexa
Układ napędowy: docisk EXEDY i spiek Radzikowski.
Koła: OZ Superturismo WRC 16”, opony Federal 595 RS-R
Wydech: cały 3”
Hamulce: przód 300mm z zaciskiem Bremo, tył z nissana 200sx, w planie jakiś ręczny, bo teraz brak, pewnie hydraulik.
Zawieszenie: kilka poliuretanów, TEIN SS
Na zewnątrz i wewnątrz jest oryginał. Jedynie pojawiły się zapinki do maski. I raczej tak zostanie.
W planie mam doprowadzenie samochodu do 100% sprawności. Do zrobienia są jakieś pierdoły typu otwieranie szyby, zbieżność, ABS.
Później będzie czas na zawieszenia i napędy.
Zawieszenie to nie kłopot, bo oferta jest spora.
Napęd już jest większym wyzwaniem. Zobaczymy ile wytrzyma oryginalna skrzynia i dyfer a później będziemy kombinować. Kiedyś założenie było, że samochód ma służyć do upalania. Założenia się zmieniły wraz zakupem innego samochodu bardziej dostosowanego do upalania. Ten będzie do lansowania
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
Bardziej odległe plany to całkowita renowacja budy i lakieru.
O postępach będę informować na bieżąco. Lecz nie śpieszę się jakoś mocno, więc pewnie trochę to potrwa.
![Obrazek](http://images48.fotosik.pl/384/584b7022a68d8972med.jpg)
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/1526/e53e06095dc744e0med.jpg)
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/1744/c5397bf01c8c0a6emed.jpg)
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/1588/29c93fd12f3be891med.jpg)