[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
poprawka miałem złe dane - 4 miejsce chyba miał !Coobcio pisze: Z tego co mi wiadomo to Baniak ma 2gie miejsce w Generalce, szybsze od niego jest jedynie BMW V8 ze stajni BRT Team
A co do imprezy i jego wozu to jestem w szoku, ale to jutro na spokojnie bo padam spać !
ps. coś czuje że będzie trzeba iść stage wyżej !
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Np. W wolnossącego GTI-RArbuz pisze:ps. coś czuje że będzie trzeba iść stage wyżej !
Hehe no chłopaki dali czadu, bez awaryjnie przejeździli cały event
W Real Race 3 miejsce jedynie Jogi 370Z ich objechał i wspomniane wcześniej BMW, ponoć jeśli chodzi o trakcję w zakrętach to przepaść... Trzeba coś na to poradzić
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Raczej jakiś tylni napęd....ta e39 V8 mnie poprostu powala ! jest mega !Coobcio pisze:Np. W wolnossącego GTI-RArbuz pisze:ps. coś czuje że będzie trzeba iść stage wyżej !
Już gadałem z Baniakiem co nie co także wspólnymi siłami Coobcio można coś podpowiedzieć i zadziałaćCoobcio pisze: ponoć jeśli chodzi o trakcję w zakrętach to przepaść... Trzeba coś na to poradzić
ps. Coobcio a Ty byś wreszcie zrobił jednego ze swoich 100 aut i pojawił się na wrześniowej Ułęży !
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zrobię zrobię na razie łapię motywację robiąc inne wozy z Limonem
Z podpowiedzi to wiem jedno że u Baniaka trzeba wejść w temat wałków bo:
http://www.youtube.com/watch?v=F45KiYZg ... e=youtu.be
Z podpowiedzi to wiem jedno że u Baniaka trzeba wejść w temat wałków bo:
http://www.youtube.com/watch?v=F45KiYZg ... e=youtu.be
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Filmik kręcony z aparatu i ktoś zadzwonił kurde...
Ale spokojnie jest i drugie nagranie ale wolał bym go nie zamieszczać
Ale spokojnie jest i drugie nagranie ale wolał bym go nie zamieszczać
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hahahaha dobre ale mam polewkę
Bez takiego poszerzenia może da radę to uczynić nim Yogi wrzuci ten kuty 400konny i 4 litrowy motor co mu budują w niemczech...
Bez takiego poszerzenia może da radę to uczynić nim Yogi wrzuci ten kuty 400konny i 4 litrowy motor co mu budują w niemczech...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dyskretnie i elegancko - podoba mnie się
Slicka jakiegoś w popularnym rozmiarze 255 na 17" zapodać i GTIaRa
Zboku także się fajnie prezentuje (o ile to ten sam)
Ew. może by dowalić takie ordynarne poszerzenia jakie są w mojej S13:
Slicka jakiegoś w popularnym rozmiarze 255 na 17" zapodać i GTIaRa
Zboku także się fajnie prezentuje (o ile to ten sam)
Ew. może by dowalić takie ordynarne poszerzenia jakie są w mojej S13:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Nagranie z 370Z... Baniak ucieka
http://www.youtube.com/watch?v=PsNtiQ136qo&feature=plcp
3 minuta 25 sekunda- http://www.youtube.com/watch?v=68RFsiBq0Jw&feature=plcp
Baniaczku dlaczego odpuściłeś?
http://www.youtube.com/watch?v=PsNtiQ136qo&feature=plcp
3 minuta 25 sekunda- http://www.youtube.com/watch?v=68RFsiBq0Jw&feature=plcp
Baniaczku dlaczego odpuściłeś?
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
dzięki Yapko
w sumie tak jak pisałem u Tyskiego na razie koniec z power up.
Czas dopieścić inne podzespoły, tak aby auto i ja moglibyśmy nareszcie zajmować pierwsze miejsca w Time Atackach!
Zarówno auto jak i ja potrzebujemy jeszcze sporej pracy!
Widzę gdzie robie błędy i wiem co jest jeszcze do poprawy w Pulsarze;
Chciałem podziękować całej ekipie z którą byłem w Ełku za miłą atmosferę, fantastyczny klimat i oprawę foto - wideo!
a teraz do rzeczy;
Ostatnio pozbyłem się z auta wszystkiego co nie potrzebne! tj, plastiki, dywan, podsufitka, radio, głośniki, kanapa itd;
Zainwestowałem również w dodatkowy wskaźnik AEM - AFR, coby mieć większy obraz sytuacji co dzieje się z wozem podczas chłosty!
na pokład zawitały również slicki Michelina-a z felgami ATS oj będzie się działo
w realizacji są jeszcze klocki FERODO DS2500
i ...
Jak zrobię to się pochwalę!
w sumie tak jak pisałem u Tyskiego na razie koniec z power up.
Czas dopieścić inne podzespoły, tak aby auto i ja moglibyśmy nareszcie zajmować pierwsze miejsca w Time Atackach!
Zarówno auto jak i ja potrzebujemy jeszcze sporej pracy!
Widzę gdzie robie błędy i wiem co jest jeszcze do poprawy w Pulsarze;
Chciałem podziękować całej ekipie z którą byłem w Ełku za miłą atmosferę, fantastyczny klimat i oprawę foto - wideo!
a teraz do rzeczy;
Ostatnio pozbyłem się z auta wszystkiego co nie potrzebne! tj, plastiki, dywan, podsufitka, radio, głośniki, kanapa itd;
Zainwestowałem również w dodatkowy wskaźnik AEM - AFR, coby mieć większy obraz sytuacji co dzieje się z wozem podczas chłosty!
na pokład zawitały również slicki Michelina-a z felgami ATS oj będzie się działo
w realizacji są jeszcze klocki FERODO DS2500
i ...
Jak zrobię to się pochwalę!
NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
O Kuraczaki ale wyprułeś gada... Skrobałeś maty wygłuszające
One także trochę ważą no i można odelżyć nieco elektrykę...
Ps. Dużo lżejsze są nowe koła od starych nalewkami profila
One także trochę ważą no i można odelżyć nieco elektrykę...
Ps. Dużo lżejsze są nowe koła od starych nalewkami profila
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Myślisz że to wystarczy by pokonać Bannanowo - Limonkowego 370Z Jogiego
Maty też trzeba wyskrobać, osobiście bym je usunął ale z powrotem położył wykładzinę od podłogi - ona waży grosze z 1,5kg a te przyklejane elementy dobre 7-8kg...
Jeszcze w pytę waży wygłuszenie grodzi...
Jak tak dalej pójdzie to chyba zacznę odlewać aluminiowe lekkie wsporniki do alternatora i pompy wspomagania to kolejne jakieś 1kg masy w dół i to tej nie chcianej na zakrętach "przedniej"
Ps. Ktoś ma nagranie telewizyjne Baniaka
Maty też trzeba wyskrobać, osobiście bym je usunął ale z powrotem położył wykładzinę od podłogi - ona waży grosze z 1,5kg a te przyklejane elementy dobre 7-8kg...
Jeszcze w pytę waży wygłuszenie grodzi...
Jak tak dalej pójdzie to chyba zacznę odlewać aluminiowe lekkie wsporniki do alternatora i pompy wspomagania to kolejne jakieś 1kg masy w dół i to tej nie chcianej na zakrętach "przedniej"
Ps. Ktoś ma nagranie telewizyjne Baniaka
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Brawo dla Baniaka za odwagę - tremki trochę było co
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
SPOKOjny SPARCO, gdzieś w moim temacie są jej dokładne fotki po obszyciu
Jarzyn żeby zamocować kubełek w sunnym należy poświęcić trochę czasu. Niestety nie ma gotowych szyn, przynajmniej ja nie znalazłem.
Przy montażu są dwie drogi;
1. Montaż z regulacją przód-tył, należy wyciąć szyny z seryjnych foteli i dospawać do nich płaskowniki z otworami tak aby przykręcić kubełek.
Niestety to rozwiązanie ma swój minus, ponieważ fotel będzie stosunkowo wysoko i tak jak u kolegi Tyskiego w kasku głowa może zawadzać o podsufitkę!
2. Bez regulacji, wtedy należy wyspawać całą nową konstrukcję mocowania i pobawić się trochę poziomicą w celu wypoziomowania fotela!
Jeśli ktoś posiada jakiekolwiek umiejętności manualne powinien dać sobie radę!
Jak coś mogę zrobić jakieś foto poglądowe.
***************************************************************************
Miało być coś więcej w autku i jest;
Z pomocą naszego klubowego dealera laminatów ARBUZA , dotarła do mnie lekka maska z tworzyw sztucznych.
Razem z towarzyszem Tyskim spasowaliśmy to ultralekkie cacko na budzie mojego Nismo i odziwo wszystko pasuje jak ori!
Jakość/cena/laminat 5+
Maska już zdjęta i zapakowana do innego auta, jutro rusza w drogę do lakiernika!
Już jest relacja z IV rundy WST w której nie pominięto obecności naszych klubowych aut!
http://www.wst.net.pl/lap-race-IV-26-sierpnia-2012.html
Już nie mogę się doczekać jak 23.09 na torze w Ułęży zagości szersze grono klubowiczów (ja, Tyski, Arbuz, Coobcio, kto jeszcze?)
Jarzyn żeby zamocować kubełek w sunnym należy poświęcić trochę czasu. Niestety nie ma gotowych szyn, przynajmniej ja nie znalazłem.
Przy montażu są dwie drogi;
1. Montaż z regulacją przód-tył, należy wyciąć szyny z seryjnych foteli i dospawać do nich płaskowniki z otworami tak aby przykręcić kubełek.
Niestety to rozwiązanie ma swój minus, ponieważ fotel będzie stosunkowo wysoko i tak jak u kolegi Tyskiego w kasku głowa może zawadzać o podsufitkę!
2. Bez regulacji, wtedy należy wyspawać całą nową konstrukcję mocowania i pobawić się trochę poziomicą w celu wypoziomowania fotela!
Jeśli ktoś posiada jakiekolwiek umiejętności manualne powinien dać sobie radę!
Jak coś mogę zrobić jakieś foto poglądowe.
***************************************************************************
Miało być coś więcej w autku i jest;
Z pomocą naszego klubowego dealera laminatów ARBUZA , dotarła do mnie lekka maska z tworzyw sztucznych.
Razem z towarzyszem Tyskim spasowaliśmy to ultralekkie cacko na budzie mojego Nismo i odziwo wszystko pasuje jak ori!
Jakość/cena/laminat 5+
Maska już zdjęta i zapakowana do innego auta, jutro rusza w drogę do lakiernika!
Już jest relacja z IV rundy WST w której nie pominięto obecności naszych klubowych aut!
http://www.wst.net.pl/lap-race-IV-26-sierpnia-2012.html
Już nie mogę się doczekać jak 23.09 na torze w Ułęży zagości szersze grono klubowiczów (ja, Tyski, Arbuz, Coobcio, kto jeszcze?)
NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No i fajnie coś się dzieje
Ja bym w tym laminacie dziurek na froncie maski nie dorabiał tylko same wywietrzniki boczne żeby działały + uchylenie maski...
Ja bym w tym laminacie dziurek na froncie maski nie dorabiał tylko same wywietrzniki boczne żeby działały + uchylenie maski...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM