[ Primera] Primka P11 GT by TeO
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Primka P11 GT by TeO
NISSAN PRIMERA P11GT
Silnik SR20DEH
Rok produkcji: 1997
Pojemność silnika : 1998 cm3
Moc silnika: 150KM (110KW i 181Nm) przy 6400 obr/min
przyspieszenie 0-100 km/h: 8.80 s
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Kolor: Srebrny Metalik
Wyposażenie:
ABS
Autoalarm
Wspomaganie kierownicy
Centralny zamek
Klimatyzacja
Poduszki powietrzne
4 x Elektryczne szyby
Półskórzana tapicerka
Radio CD Pioneer + wzmak + skrzynka basowa Sony XS-L120B5S
Elektryczne lusterka
Immobilizer
Komputer pokładowy.
Koła: lato alu 17 cali 215/45 Dunlop SP SPORT
Zima alu Nissan 15 cali 195/65(opony dopiero kupie)
Silnik SR20DEH
Rok produkcji: 1997
Pojemność silnika : 1998 cm3
Moc silnika: 150KM (110KW i 181Nm) przy 6400 obr/min
przyspieszenie 0-100 km/h: 8.80 s
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Kolor: Srebrny Metalik
Wyposażenie:
ABS
Autoalarm
Wspomaganie kierownicy
Centralny zamek
Klimatyzacja
Poduszki powietrzne
4 x Elektryczne szyby
Półskórzana tapicerka
Radio CD Pioneer + wzmak + skrzynka basowa Sony XS-L120B5S
Elektryczne lusterka
Immobilizer
Komputer pokładowy.
Koła: lato alu 17 cali 215/45 Dunlop SP SPORT
Zima alu Nissan 15 cali 195/65(opony dopiero kupie)
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:43 przez TeO, łącznie zmieniany 1 raz.
kAżDy jEsT kOwAlEm SwOJeGo LoSu...
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Ładnie się prezentuje, fajnie wyposażona, no i GT... ten pakiet... ale jak dla mnie, to spojler mógłby być bez tej stopki, jak kto woli
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
TeO, kolejna świetna primera GT i to w najlepszym kolorze
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Kurde trzeba cos w samochodzie porobic coby sie jakos wyrozniac ;P fajna furka widzialem ja dlugo na allegro i zastanawialem sie co z nia jest. Gleba musi wejsc bo wyglada jak terenowka
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
też ją widziałem jakiś czas na allegro i również się zastanawiałem co jest nie halo, pojechałem po nią 257km w jedną stronę i nie byłem nastawiany na kupno , obejrzałem ją (z moim ekspertem od P11 - tu szacun dla rafi1990) jak mogłem najdokładniej. Jeźdzę ją jakiś czas i nic niepokojącego nie wyszło, jest kilka drobiazgów, które trzeba zrobić (niektóre już ogarnąłem), ale jak na auto z takim wiekiem i przebiegiem to muszę przyznać, że jest utrzymane na przyzwoitym poziomie...radziejwwl pisze:Kurde trzeba cos w samochodzie porobic coby sie jakos wyrozniac ;P fajna furka widzialem ja dlugo na allegro i zastanawialem sie co z nia jest. Gleba musi wejsc bo wyglada jak terenowka
Zgodzę się, że auto trochę pieje (zwłaszcza przód) , ale na obecną chwilę tak zostanie, ponieważ pozbawie się dojazdu do mojego miejsca zamieszkania - czekam na przebudowę osiedla, która jest w najbliższych planach. Sportowe sprężyny to nie problem, bo dostałem je od poprzedniego właściciela w cenie auta i na razie leżakują w garażu.
kAżDy jEsT kOwAlEm SwOJeGo LoSu...
tak się składa, że Kalisz to moje drugie po Turku rodzinne miasto, jestem w Kaliszu bardzo często, więc napewno oblukamy swoje primki. Wybieram się na zlocik hateka 1-2 września. Jutro prowadzę autko do mechanika i jak go odbiorę to będę mógł coś powiedzieć odnośnie zawieszenia.
A co do głodziaka to się mocno trzyma
A co do głodziaka to się mocno trzyma
kAżDy jEsT kOwAlEm SwOJeGo LoSu...
jeszcze z przodu mam sprężyny do wymiany
[ Dodano: 2012-09-25, 19:16 ]
mała rzecz a cieszy oko
[ Dodano: 2012-09-30, 19:19 ]
[ Dodano: 2012-09-30, 19:21 ]
słyszałem, że jak obniża się tył w P11 to zawieszenie przesuwa się w prawą stronę.... czy to prawda?
[ Dodano: 2012-09-25, 19:16 ]
mała rzecz a cieszy oko
[ Dodano: 2012-09-30, 19:19 ]
[ Dodano: 2012-09-30, 19:21 ]
słyszałem, że jak obniża się tył w P11 to zawieszenie przesuwa się w prawą stronę.... czy to prawda?
Ostatnio zmieniony 2012-10-04, 11:14 przez TeO, łącznie zmieniany 1 raz.
kAżDy jEsT kOwAlEm SwOJeGo LoSu...
Z tyłu w P11 jest belka więc minimalnie się przesunie. Przesunie się dlatego bo łącznik który łączy belke z budą będzie pod innym kątem co za tym odległość punktów łączenia się trochę zmieni więc belka się przesunie. Z przodu jak się zglebuje P11 to koła się trochę położą z racji tego że górny i dolny wahacz mają inne długości. Ale to nie są duże wartości.
Dziękuję, mi też się podobacobra pisze:fajne autko
ładnie się prezentuje
zuh a powiedz mi jedną rzecz... mam z tyłu opony 17/225/45 i właśnie prawa opona obciera mi o nadkole. Jakie opony dobrać? 215 czy 205? Czy zmienić rozmiar felg na 16? I jeszcze jedno... czy to tylnie przesunięcie zawieszenia nie wpłynie mi na prawidłowość toru jazdy, a co za tym idzie czy nie będą ździerać mi się tylnie opony? Czy lepiej zostawić na serii?
kAżDy jEsT kOwAlEm SwOJeGo LoSu...
A jakie masz szerokie felgi? Masz troche za wysoki profil, tak na marginesie. Zamontuj oponki takie jak proponuje wod2u. A to przesunięcie zawieszenia jest minimalne więc nic się nie stanie. Z każdym ugięciem zawieszenia tak się dzieje. Ja też mam glebe tylko że kółka 16stki. Ale sporo osób jeździ na 17stkach, troche gorszy komfort ale ładniej wygląda.
Top Sport wychodził też na seryjnej 15 i gumie chyba 195/60/15.wod2u pisze:Top Sport z obniżonym w serii zawieszeniem) miały opony 215/40R17
[ Dodano: 2012-10-04, 21:05 ]
215/40/17 plus Eibach Pro Kit seryjny...dziękuję,komfort jazdy jest tylko na równej jak stół drodzezuh pisze:Ale sporo osób jeździ na 17stkach, troche gorszy komfort ale ładniej wygląda.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->