Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
NISSAN PRIMERA P11GT
Silnik SR20DEH
Rok produkcji: 1997
Pojemność silnika : 1998 cm3
Moc silnika: 150KM (110KW i 181Nm) przy 6400 obr/min
przyspieszenie 0-100 km/h: 8.80 s
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Kolor: Srebrny Metalik
Wyposażenie:
ABS
Autoalarm
Wspomaganie kierownicy
Centralny zamek
Klimatyzacja
Poduszki powietrzne
4 x Elektryczne szyby
Półskórzana tapicerka
Radio CD Pioneer + wzmak + skrzynka basowa Sony XS-L120B5S
Elektryczne lusterka
Immobilizer
Komputer pokładowy.
Koła: lato alu 17 cali 215/45 Dunlop SP SPORT
Zima alu Nissan 15 cali 195/65(opony dopiero kupie)
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:43 przez TeO, łącznie zmieniany 1 raz.
Mnie też się podoba i jak na razie jestem zadowolony
Primkę chciałbym utrzymać w serii, zmienie może małe szczegóły, ale jak na razie nic wielkiego - w planach przyciemnienie szyb i obniżenie zawieszenia. Muszę na obecną chwilę powalczyć z rudą i centralnym.
Kurde trzeba cos w samochodzie porobic coby sie jakos wyrozniac ;P fajna furka widzialem ja dlugo na allegro i zastanawialem sie co z nia jest. Gleba musi wejsc bo wyglada jak terenowka
radziejwwl pisze:Kurde trzeba cos w samochodzie porobic coby sie jakos wyrozniac ;P fajna furka widzialem ja dlugo na allegro i zastanawialem sie co z nia jest. Gleba musi wejsc bo wyglada jak terenowka
też ją widziałem jakiś czas na allegro i również się zastanawiałem co jest nie halo, pojechałem po nią 257km w jedną stronę i nie byłem nastawiany na kupno , obejrzałem ją (z moim ekspertem od P11 - tu szacun dla rafi1990) jak mogłem najdokładniej. Jeźdzę ją jakiś czas i nic niepokojącego nie wyszło, jest kilka drobiazgów, które trzeba zrobić (niektóre już ogarnąłem), ale jak na auto z takim wiekiem i przebiegiem to muszę przyznać, że jest utrzymane na przyzwoitym poziomie...
Zgodzę się, że auto trochę pieje (zwłaszcza przód) , ale na obecną chwilę tak zostanie, ponieważ pozbawie się dojazdu do mojego miejsca zamieszkania - czekam na przebudowę osiedla, która jest w najbliższych planach. Sportowe sprężyny to nie problem, bo dostałem je od poprzedniego właściciela w cenie auta i na razie leżakują w garażu.
tak się składa, że Kalisz to moje drugie po Turku rodzinne miasto, jestem w Kaliszu bardzo często, więc napewno oblukamy swoje primki. Wybieram się na zlocik hateka 1-2 września. Jutro prowadzę autko do mechanika i jak go odbiorę to będę mógł coś powiedzieć odnośnie zawieszenia.
A co do głodziaka to się mocno trzyma
Z tyłu w P11 jest belka więc minimalnie się przesunie. Przesunie się dlatego bo łącznik który łączy belke z budą będzie pod innym kątem co za tym odległość punktów łączenia się trochę zmieni więc belka się przesunie. Z przodu jak się zglebuje P11 to koła się trochę położą z racji tego że górny i dolny wahacz mają inne długości. Ale to nie są duże wartości.
zuh a powiedz mi jedną rzecz... mam z tyłu opony 17/225/45 i właśnie prawa opona obciera mi o nadkole. Jakie opony dobrać? 215 czy 205? Czy zmienić rozmiar felg na 16? I jeszcze jedno... czy to tylnie przesunięcie zawieszenia nie wpłynie mi na prawidłowość toru jazdy, a co za tym idzie czy nie będą ździerać mi się tylnie opony? Czy lepiej zostawić na serii?
TeO, powinieneś mieć opony 205/45R17 albo 215/40R17. Fabrycznie Primerki na 17' (np wersja STW i chyba też Top Sport z obniżonym w serii zawieszeniem) miały opony 215/40R17.
A jakie masz szerokie felgi? Masz troche za wysoki profil, tak na marginesie. Zamontuj oponki takie jak proponuje wod2u. A to przesunięcie zawieszenia jest minimalne więc nic się nie stanie. Z każdym ugięciem zawieszenia tak się dzieje. Ja też mam glebe tylko że kółka 16stki. Ale sporo osób jeździ na 17stkach, troche gorszy komfort ale ładniej wygląda.