Odprężyć silnikbombel pisze:SKY R32 GTS.
Sonda lambda wyleciała, ale dalej coś nie pozwala podlać paliwa w zakresie 3500-4500 obrotów. Jakieś pomysły?
[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Odprężenie silnika paliwa nie doda...
Albo FI albo bezpośrednie sterowanie wtryskami, wówczas będą one pracować w Full Grupie no albo zapodać jakieś większe wtryski
Albo FI albo bezpośrednie sterowanie wtryskami, wówczas będą one pracować w Full Grupie no albo zapodać jakieś większe wtryski
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
ECU z wolnossaka rządzi się swoimi zasadzami i w tym zakresie po porstu pracuje na krótkich czasach...bombel pisze:NA poprzednim silniku i wtryskach 440 ccm była taka sama sytuacja w tym zakresie
Hehe trzeba dać większe turbo żeby wolniej wstawało i nie gnerowało za dużo boostu w tym zakresie no albo strojenie bezpieśrednie wtryskami zapodać.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Tak ale auto będzie coraz mniej się nadawało do Normalnej jazdy duża dziura duży bezwład to i skrzynia krótsza by się przydała
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
W normalnej jeździe będzie się wówczas zachowywać jak normalny SR20DE, bardzo dobry dół, małe spalanie a wyżej będzie już kosmosMichalllo pisze:Tak ale auto będzie coraz mniej się nadawało do Normalnej jazdy duża dziura duży bezwład to i skrzynia krótsza by się przydała
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wydaje mi się że większe wtryski wystarczą.
Widziałem w temacie Yapka że po zrobieniu auta będzie ustawka ... wysoko mierzysz
Planujesz dowalić boostu czy na bezpiecznie? Modne teraz jest mieć 3-kę z przodu i nie chodzi o wiek Ale po tym jak nam auta dają popalić to strach trochę
Widziałem w temacie Yapka że po zrobieniu auta będzie ustawka ... wysoko mierzysz
Planujesz dowalić boostu czy na bezpiecznie? Modne teraz jest mieć 3-kę z przodu i nie chodzi o wiek Ale po tym jak nam auta dają popalić to strach trochę
Nissan Primera SR20DE+T
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
370ccm z 200SX S14 tylko do ok 315KM starczają więc mały zapas by miały przy 300KM...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
dla 370cm3 z kalkulatora Deatsch Werks wychodzi 254 konie przy 3 barach dla 90% obciążenia. U mnie przecież też zmienialiśmy wtryski na 440 żeby było 277 koni
dla 440cm3 przy 3 barach to 302 konie
Chętnie się przejadę z bomblowozem tylko niech powyższy warunek będzie spełniony
dla 440cm3 przy 3 barach to 302 konie
tutaj muszą być obydwa wozy sprawne i nie rozebrane. Prawdopodobieństwo że obydwa bedą jeździły i to jeszcze na 100% sprawności jest mniejsze niż znalezienie walizki z forsą.Neptune pisze:Widziałem w temacie Yapka że po zrobieniu auta będzie ustawka ... wysoko mierzysz
Chętnie się przejadę z bomblowozem tylko niech powyższy warunek będzie spełniony
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Trochę to mało powiedziane
Te nasze projekty są wiecznie otwarte Mało jest aut zrobionych na tip top ... ciągle coś się zmienia dodaje poprawia.
Coobcio wczoraj ogarniał bezpośrednie sterowanie wtryskami z ecumastera u Mara w P11. Podpytaj jak im poszło i czy lepiej pchać się wtryski czy ogarniać j.w. W 440 na pewno jest zapas w stosunku do "naszych" mocy.
Te nasze projekty są wiecznie otwarte Mało jest aut zrobionych na tip top ... ciągle coś się zmienia dodaje poprawia.
Coobcio wczoraj ogarniał bezpośrednie sterowanie wtryskami z ecumastera u Mara w P11. Podpytaj jak im poszło i czy lepiej pchać się wtryski czy ogarniać j.w. W 440 na pewno jest zapas w stosunku do "naszych" mocy.
Nissan Primera SR20DE+T
Jak zostawisz 370ki to na komputerze z Primy maksymalne czasy otwarcia pozwolą ci wygenerować w miarę bezpieczne 250 KM, U mnie przy 0,7 bara już robiło się nie ciekawie. Dlatego wsadziłem 440ccm z subaryny. Teraz przy tym samym doładowaniu Kuba musiał mocno pozdejmować paliwa , zwłaszcza w środkowym zakresie obrotów. No i zapłon mocno powycofywany bo Newton dawał nam się mocno we znaki
Sorry za OT Bombel a Ty w ogóle jeździsz tą primerą czy tylko "szukasz mocy" ?
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Duty Cycle w Apexi power FC w granicach 92%, fabryczne ciśnienie paliwa i przy bezpiecznym AFR wyszło 301KMyapko pisze:dla 370cm3 z kalkulatora Deatsch Werks wychodzi 254 konie przy 3 barach dla 90% obciążenia. U mnie przecież też zmienialiśmy wtryski na 440 żeby było 277 koni
Na 440ccm realnie powinno się bez problemu osiągnąć 340KM przy 90% wykorzystaniu, przykład GTI-Ry...
Chodzi o to że wolnossące komputery mają maksymalnie DC na poziomie 60% czyli okolica 14ms dla czasu otwarcia wtryskiwaczy.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jak tam wóz na nowych 440ccm
W Łodzi turbo primerki sobie latają a w stolicy bieda...
Trzeba się ustawić, Zura turbo zestaw został w dniu dzisiejszym uruchomiony w kolei budzie:
W Łodzi turbo primerki sobie latają a w stolicy bieda...
Trzeba się ustawić, Zura turbo zestaw został w dniu dzisiejszym uruchomiony w kolei budzie:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wtryski Saab + regulator pliwa nastawny bo seryjny coś zpsutybył.
Ale wtryski już pracują górą na 22ms czyli jakieś 86-88%... Tak więc niebawem 440ccm i power UP coby 3 z przodu było
Ale wtryski już pracują górą na 22ms czyli jakieś 86-88%... Tak więc niebawem 440ccm i power UP coby 3 z przodu było
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
O Kuraczaki jak to znasz wykres
Z ECU mastera czy na jakiejś Hamce byliście
No to ja strzelam 284,3KM - jeśli byłem najbliżej to proszę o 0,5 Pana Tadeusza
Z ECU mastera czy na jakiejś Hamce byliście
No to ja strzelam 284,3KM - jeśli byłem najbliżej to proszę o 0,5 Pana Tadeusza
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM