Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P11.144 by Bombel

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2012-08-15, 21:13

bombel pisze:SKY R32 GTS.

Sonda lambda wyleciała, ale dalej coś nie pozwala podlać paliwa w zakresie 3500-4500 obrotów. Jakieś pomysły?
Odprężyć silnik ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-08-15, 21:20

Odprężenie silnika paliwa nie doda...
Albo FI albo bezpośrednie sterowanie wtryskami, wówczas będą one pracować w Full Grupie no albo zapodać jakieś większe wtryski :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-08-15, 21:37

NA poprzednim silniku i wtryskach 440 ccm była taka sama sytuacja w tym zakresie

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-08-15, 21:43

bombel pisze:NA poprzednim silniku i wtryskach 440 ccm była taka sama sytuacja w tym zakresie
ECU z wolnossaka rządzi się swoimi zasadzami i w tym zakresie po porstu pracuje na krótkich czasach...

Hehe trzeba dać większe turbo żeby wolniej wstawało i nie gnerowało za dużo boostu w tym zakresie no albo strojenie bezpieśrednie wtryskami zapodać.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2012-08-16, 20:53

Coobcio pisze:Hehe trzeba dać większe turbo żeby wolniej wstawało i nie gnerowało za dużo boostu w tym zakresie
tez o tym myślałem 8-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2012-08-16, 20:55

Tak ale auto będzie coraz mniej się nadawało do Normalnej jazdy duża dziura duży bezwład to i skrzynia krótsza by się przydała
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-08-17, 08:52

Michalllo pisze:Tak ale auto będzie coraz mniej się nadawało do Normalnej jazdy duża dziura duży bezwład to i skrzynia krótsza by się przydała
W normalnej jeździe będzie się wówczas zachowywać jak normalny SR20DE, bardzo dobry dół, małe spalanie a wyżej będzie już kosmos :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2012-08-17, 09:41

i sie zastanawiam czy nie byloby to lepsze rozwiazanie ...bo moznaby po bulki jezdzic :P

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-08-22, 19:43

Kto mi pożyczy żółte wtryski z subaru? :D

Musze sprawdzić czy warto kupić, czy jednak FI robić

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-08-22, 21:53

Wydaje mi się że większe wtryski wystarczą.
Widziałem w temacie Yapka że po zrobieniu auta będzie ustawka ... wysoko mierzysz :D

Planujesz dowalić boostu czy na bezpiecznie? Modne teraz jest mieć 3-kę z przodu i nie chodzi o wiek :D Ale po tym jak nam auta dają popalić to strach trochę ;/
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-08-22, 23:02

na bezpiecznie ale przy tym kompie wtryski z 200sxa nie daja rady

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-08-23, 08:28

370ccm z 200SX S14 tylko do ok 315KM starczają więc mały zapas by miały przy 300KM...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-08-23, 22:03

dla 370cm3 z kalkulatora Deatsch Werks wychodzi 254 konie przy 3 barach dla 90% obciążenia. U mnie przecież też zmienialiśmy wtryski na 440 żeby było 277 koni

dla 440cm3 przy 3 barach to 302 konie
Neptune pisze:Widziałem w temacie Yapka że po zrobieniu auta będzie ustawka ... wysoko mierzysz
tutaj muszą być obydwa wozy sprawne i nie rozebrane. Prawdopodobieństwo że obydwa bedą jeździły i to jeszcze na 100% sprawności jest mniejsze niż znalezienie walizki z forsą.
Chętnie się przejadę z bomblowozem tylko niech powyższy warunek będzie spełniony
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2012-08-24, 08:09

Trochu mnie nie było i widzę, że się trochę pozmieniało. Ogarniajcie ten wóz do końca, bo zima za pasem a wypadałoby żeby prima się trochę rozjeździła. Jak tak patrzę po tematach, to wszystkie turbo-primery na chodzie :-)
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-08-24, 12:41

Trochę to mało powiedziane :D

Te nasze projekty są wiecznie otwarte ;) Mało jest aut zrobionych na tip top ... ciągle coś się zmienia dodaje poprawia.

Coobcio wczoraj ogarniał bezpośrednie sterowanie wtryskami z ecumastera u Mara w P11. Podpytaj jak im poszło i czy lepiej pchać się wtryski czy ogarniać j.w. W 440 na pewno jest zapas w stosunku do "naszych" mocy.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2012-08-24, 15:52

Jak zostawisz 370ki to na komputerze z Primy maksymalne czasy otwarcia pozwolą ci wygenerować w miarę bezpieczne 250 KM, U mnie przy 0,7 bara już robiło się nie ciekawie. Dlatego wsadziłem 440ccm z subaryny. Teraz przy tym samym doładowaniu Kuba musiał mocno pozdejmować paliwa , zwłaszcza w środkowym zakresie obrotów. No i zapłon mocno powycofywany bo Newton dawał nam się mocno we znaki :-)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-08-24, 19:21

A ma ktoś na sprzedaż takie wtryski?

440 lub 550 side feed potzrebuję

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2012-08-24, 20:31

Sorry za OT Bombel a Ty w ogóle jeździsz tą primerą czy tylko "szukasz mocy" ?
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-08-25, 07:49

Michalllo pisze:Ty w ogóle jeździsz tą primerą
Z jakieś 2000 km przez ostatnie 3 lata zrobiłem :D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-08-25, 08:07

yapko pisze:dla 370cm3 z kalkulatora Deatsch Werks wychodzi 254 konie przy 3 barach dla 90% obciążenia. U mnie przecież też zmienialiśmy wtryski na 440 żeby było 277 koni
Duty Cycle w Apexi power FC w granicach 92%, fabryczne ciśnienie paliwa i przy bezpiecznym AFR wyszło 301KM :)
Obrazek

Na 440ccm realnie powinno się bez problemu osiągnąć 340KM przy 90% wykorzystaniu, przykład GTI-Ry...

Chodzi o to że wolnossące komputery mają maksymalnie DC na poziomie 60% czyli okolica 14ms dla czasu otwarcia wtryskiwaczy.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-09-03, 13:54

Jak ktoś chce pomodzic N/A to mam wtryski z VE na handel:

viewtopic.php?p=234724#234724

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-09-03, 19:21

Jak tam wóz na nowych 440ccm :) ??
W Łodzi turbo primerki sobie latają a w stolicy bieda...
Trzeba się ustawić, Zura turbo zestaw został w dniu dzisiejszym uruchomiony w kolei budzie:
Obrazek
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-09-03, 19:47

Dopiero dzisiaj zawiezione, więc jeszcze nic nie jeździ :)
Trzeba się ustawić, Zura turbo zestaw został w dniu dzisiejszym uruchomiony w kolei budzie:
Widziałem gdzies na fotkach "pedalskie" wtryski z SAABA Aero. To na nich tak wyszło czy na moich byłych 440??

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-09-04, 07:36

Wtryski Saab + regulator pliwa nastawny bo seryjny coś zpsutybył.
Ale wtryski już pracują górą na 22ms czyli jakieś 86-88%... Tak więc niebawem 440ccm i power UP coby 3 z przodu było :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-09-13, 08:40

Wtryski już zamontowane i auto wystrojone na bezpieczne 0,8 bara spadające na 0,7.

MOżecie obstawiać wyniki, bo ja już znam, ale czekam na wykres :D

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2012-09-13, 08:43

A jaka jest wygrana w kumulacji ??
Dark Shadow

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-09-13, 08:52

O Kuraczaki jak to znasz wykres :P ??
Z ECU mastera czy na jakiejś Hamce byliście :D ??
No to ja strzelam 284,3KM - jeśli byłem najbliżej to proszę o 0,5 Pana Tadeusza :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-09-13, 08:56

ja obstawiam 273,2 PS, również poproszę 0,5 l - dowolna rozlewnia byle legalna! :mrgreen:
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-09-13, 09:01

Wóz dzisiaj był na hamowni. Najlepsze jest to, że w końcu mega zapas paliwa. Spokojnie z 1,1 bara mozna dać, ale wolę trochę pojeździć na bezpiecznie

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2012-09-13, 09:09

Strzelam na 279KM ;D

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”