[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jakieś bardzo sensowne połączenie widzę - chyba turbo nieco urosło
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
NO to kilka słow wyjasnienia
Tuż przed zlotem auto pojechało na malowanie:
Przed:
Po:
Auto się szykowało na zlot i lipa.
Okazało się, że wywaliło uszczelke pod głowicą (swoją drogą to chyba 3-cia z gimnazjalnej, więc nie będę ich polecał).
To miał byc koniec. Rozważałem nawet złomowanie wozu, ale kilka osób mnie odwiodło od tego pomysłu.
Miałem do wyboru. Kolejny remont silnika lub swap.
VQ to za droga zabawa i do tego mega pionierska, więc padł wybór na VE. Do tego turbo kit z poprzedniego silnika i to co wyszło:
i na gotowo:
Wóz wyjechał z garażu tylko na spota. Trzeba go trochę poprawić i wystroić. Myślę, że jakieś bezpieczne 250 KM zostawię (przynajmniej na razie), a co potem to się zobaczy
Tuż przed zlotem auto pojechało na malowanie:
Przed:
Po:
Auto się szykowało na zlot i lipa.
Okazało się, że wywaliło uszczelke pod głowicą (swoją drogą to chyba 3-cia z gimnazjalnej, więc nie będę ich polecał).
To miał byc koniec. Rozważałem nawet złomowanie wozu, ale kilka osób mnie odwiodło od tego pomysłu.
Miałem do wyboru. Kolejny remont silnika lub swap.
VQ to za droga zabawa i do tego mega pionierska, więc padł wybór na VE. Do tego turbo kit z poprzedniego silnika i to co wyszło:
i na gotowo:
Wóz wyjechał z garażu tylko na spota. Trzeba go trochę poprawić i wystroić. Myślę, że jakieś bezpieczne 250 KM zostawię (przynajmniej na razie), a co potem to się zobaczy
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...no wreeeeeeeeszcie Gratuluję i trzymam kciuki za bezawaryjność!
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
Na razie są z 200SX'a. Problem jest taki, żę wszędzie jest az za bogato przy tych 0,6 bara, oprócz 2,5-4 tyś obrotów. NA poprzednim silniku tez w tym zakresie było tak na granicy, wiec doszlismy do wniosku, że to sonda lambda zubaża mieszankę, więc na dniach wyleci całkowicie.lukasz84 pisze:wtryski ogarnełeś jakieś wieksze?
Więcej modów nie planuje na ten rok, no może jakieś audio.
Przy okazji dzięki wszystkim za wsparcie i Bodkowi, który sam już staracił wszelkie nadzieje i cierpliwość na mój wóz
Noo gratuluje bomblu Oby Ci ten setup służył jak najdłużej Pojeździj tak trochę, wyeliminujcie choroby wieku dziecięcego no i wtedy jak przystało na ve+t 3xx musi być
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie róbcie parcie na 3-kę z przodu niech będzie 299KM ale bezawari rzadnych w takiej konfiguracji znacznie bardziej będzie cieszyć.
Jak stary silnik 270KM generował to bez zmiany boostu spokojnie te 299 będzie
Powodzenia
Jak stary silnik 270KM generował to bez zmiany boostu spokojnie te 299 będzie
Powodzenia
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No stary wyłamałeś się trochę ale konkret wyszedł.
Cóż życzyć jedynie frajdy z jazdy i bezawaryjności na doładowaniu ustawionym z głową.
W białym Łukasza jaja zostawały na fotelu Powinno to ładnie chodzić nawet na niskim doładowaniu.
Zwykłe sr20de się nie nadaje na robienie maszyny do zabijania. 200-250 km może i owszem, zobaczymy kiedy moja poleci Żeby człowiek wcześniej wiedział od razu by się GTIRa skombinowało jak jeszcze był czas na zabawę
Cóż życzyć jedynie frajdy z jazdy i bezawaryjności na doładowaniu ustawionym z głową.
W białym Łukasza jaja zostawały na fotelu Powinno to ładnie chodzić nawet na niskim doładowaniu.
Zwykłe sr20de się nie nadaje na robienie maszyny do zabijania. 200-250 km może i owszem, zobaczymy kiedy moja poleci Żeby człowiek wcześniej wiedział od razu by się GTIRa skombinowało jak jeszcze był czas na zabawę
Nissan Primera SR20DE+T
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Nie mam zamiaru pobijać wyniku Żura. Tym razem na spokojnie
Tak trochę lepiej wygląda:Shadows pisze:Jaki sleeper na tych kołpakach
Nie. Silnik z KrakowaRyba pisze: Heh motorownia od lukasza84??
Daj znaka trochę wcześniej, że będziesz i się zgadamyRyba pisze:Bomblu musimy się spotkać w wawie naszymi primami
Bez kucia słabo jestNeptune pisze:Zwykłe sr20de się nie nadaje na robienie maszyny do zabijania
Dzięki. Może jedyna ale nie pierwszaprimera kozak no i chyba jedyna w pl
Nie wiem. Rano jadę do Białej POdlaskiej, więc pewnie na wieczór się zgadam. Pewnie koło 20:00Bombel o której w poniedziałek będziesz u Bodka? Mam zamiar swoją odebrać popołudniu...
Nie nieRyba pisze:Heh motorownia od lukasza84??
dalej bedą jajka falować w sunnyNeptune pisze:W białym Łukasza jaja zostawały na fotelu
teraz jest wysyp GTIR-ów , dwa lata wstecz ciężko było coś zdrowego znaleźć w Gti nie mowa o gti-r zapewne tez poszedł bym tą drogąNeptune pisze:Żeby człowiek wcześniej wiedział od razu by się GTIRa skombinowało jak jeszcze był czas na zabawę
sorry za ot.
fwd VE+T jest nas dwóch chyba że o czymś nie wiem-y
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
lukasz84 pisze:Nie nieRyba pisze:Heh motorownia od lukasza84??
fwd VE+T jest nas dwóch chyba że o czymś nie wiem-y
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Nie nie Jest jeden 100 nx gti łeb sr20ve dół sr20det, za chwile bedzie jeszcze sunny sr20ve+t no i pewien tajny projekt który już jest bardzo blisko realizacjilukasz84 pisze: fwd VE+T jest nas dwóch chyba że o czymś nie wiem-y
Co do VE u bombla ja juz wiedziałem bardzo dawno ;P Ale Bombel prosił o poufność wiec tak zostało w tajemnicy
Życzę bezawaryjnosci no i dawać go na rolki
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Żeby ułatwić trafny strzał można uchylić rąbka tajemnicy iż będzie to czarny sunnyLimon pisze: Nie nie Jest jeden 100 nx gti łeb sr20ve dół sr20det, za chwile bedzie jeszcze sunny sr20ve+t no i pewien tajny projekt który już jest bardzo blisko realizacji
Dawajcie maszynę na rolki, ciekaw jestem jak się spisze turbo ze SKY Line w połączeniu z Sr20VE.
Już nie pamiętam ta sprężarka ma ceramiczny wirnik czy stalowy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Tu nie chodzi o zakres obrotowy a doładowanie. Zainstalujemy map sensor co by robić korekcję mapy względem ciśnienia w dolocie. Spodziewałem się, że wywalenie sondy nic nie da ale spróbować spróbowaliśmy.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!