[ Primera] Primera P11.144 SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Woltomierzem wpierw go sprawdź czy jest do wymiany.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
A to taki sam tps jak w sr20de?? miernik na 20V czarny bolczyk w czarny przewód, a czerwony w sygnał powrotny, nie pamiętam który to kolor był ale jak się wepniesz to na zamkniętej przepustnicy wiadomo ma byc tam ~0,4-0,5v. Zobaczcie czy liniowo reaguje na uchylanie przepustnicy
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
wygląda dokładnie tak samo jak ten z tej aukcji.
http://www.ebay.com/itm/Nissan-22620-31 ... 0708132227
http://www.ebay.com/itm/Nissan-22620-31 ... 0708132227
Dark Shadow
No to na wygląd taki sam
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Ale dochodzą do niego 3 kable
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
No to wepnijcie się w te kable Nie wiem w czym problem
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Przy samym TPS wpierw sprawdź czy jest napięcie prawidłowe, jak jest a ecu master go nie widzi to albo kabelki coś nie łączą albo ecu majster nawalił.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
O kurde, panie Kuba! Przecież mówiłem, że mam tego TPSa jak coś. Weź voltomierz, czarny do minusa z aku czy np, kolektora dolotowego a czerwony do każdego przy wtyczce do tps. Oczywiście na wciśniętej wtyczce. Ten szpikulec z miernika da się włożyć we wtyczkę, tam gdzie kable do niej wchodzą. Na którymś przewodzie musi być napięcie zmieniające się proporcjonalnie do uchylenia przepustnicy. Ok. 0.5-4v. Skoro Ecumaster widzi 0v a każde muśnięcie pedału powoduje gaszenie auta to tpsa sprawdził bym jako pierwszego. Poluzowanie przewodów raczej nie wchodzi w grę bo tps nie jest podłączony szeregowo do ecum o ile tu w ogóle jest podłączony. Nie zagłębialiśmy się wtedy w wiązkę.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Masz rację. Dzisiaj się troszkę pobawiłem. TPS sprawdzony przy wtyczce do niego jak i przy wtyczce do ecu majstra, chodzi bardzo ładnie i z każdym uchyleniem przepustnicy woltomierz pokazuje zmienne napięcie . Z Analog 1 i Analog 2 pokazuje napięcie 0,9 V czyli jest okej ? Szczerze mówiąc po tych wszystkich zabiegach, o których pisałem wcześniej to obstawiam rozjechanego ECU DET3. Ktoś na pewno wcześniej do niego zaglądał i otwierał, bo jest dobrze "spalcowany". Może zakończył się właśnie jego żywot? Trzeba będzie podmienić ecu majstra i zobaczyć czy tu jest pies pogrzebany
Na tps 0,9v to za dużo dla zamkniętej przepustnicy. Na zamkniętej powinno być max 0,5v
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Analog1 to sygnał do modyfikacji natomiast 2, 3, 4 to napięcia korekcyjne...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
W więc
Wywalona przepływka, porządek w ecumasterze, ogarnięty palec i kopułka, rewizja aparatu zapłonowego, wymienione przewody WN.
Auto już od kilku dni zapodaje jak należy
Wywalona przepływka, porządek w ecumasterze, ogarnięty palec i kopułka, rewizja aparatu zapłonowego, wymienione przewody WN.
Auto już od kilku dni zapodaje jak należy
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Teraz to na pewno nie sprzedaję, bo trochę kasy poszło. Wymienione zostały jeszcze przewody WN, kopułka, wyczyszczony palec, i nowy oring na aparacie zapłonowym, bo ciekło. Planów póki co jakiś wielkich nie ma. Jakieś kółko inne bym chciał założyć. Myślę też o zmianie końcówki wydechu na taką jak ma Bombel i ogólnie troszkę za cicho jest. Tej zmiennej fazy to czasem prawie w ogóle nie słychać Zostaje położenie diamont brite'a w jakiś cieplejszy dzień i porządnie odkurzyć. Mam jeden jeszcze plan, ale to wizualny. Mechanicznie to raczej nic już modzone nie będzie.