[Sunny] Czarne Sunny N14 GTi 2.0 Neo VVL, GTi-R Look
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Auto muszę zglebić i utwardzić na zdjęciach widać że bardzo mocno się przechylało...
Być może sobotę do ryk uderzymy na trzy sunniacze ale będzie ciekawa rywalizacja
Być może sobotę do ryk uderzymy na trzy sunniacze ale będzie ciekawa rywalizacja
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
W tą sobotę
I będą chyba ze 4ry sunniacze
I będą chyba ze 4ry sunniacze
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Pamiąteczka z ostatniej wspólnej pojerzdzawki w sezonei 2012:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nissanka już przebudziłem z zimowego snu, odpalił elegancko i można było się zabrać za odśnieżanie - na zamkniętym parkingu coby mandatu nie dostać hehe
Do tego drobne przygotowania do sezonu - ograniczenie spożycia oleju w postaci doprężających tłoczków z nowymi pierścionkami:
Stopień sprężania wyjdzie dokładnie 12:1 a poprzednio było 11:1
Ciekawe jak to wpłynie na moc i niuta, no i zaserwowałem mu nastawne zębatki rozrządu coby można było na spokojnie na rolkach odnaleźć odptymalne ustawienie
Dowalenie poweru to znacznie tańsze rozwiązanie niż zmiana skrzyni biegów, a odejścia brakuje oj brakuje zwłaszcza że w tym sezonie grany praktycznie tylko będzie tor Poznań i Ułęż
Do tego drobne przygotowania do sezonu - ograniczenie spożycia oleju w postaci doprężających tłoczków z nowymi pierścionkami:
Stopień sprężania wyjdzie dokładnie 12:1 a poprzednio było 11:1
Ciekawe jak to wpłynie na moc i niuta, no i zaserwowałem mu nastawne zębatki rozrządu coby można było na spokojnie na rolkach odnaleźć odptymalne ustawienie
Dowalenie poweru to znacznie tańsze rozwiązanie niż zmiana skrzyni biegów, a odejścia brakuje oj brakuje zwłaszcza że w tym sezonie grany praktycznie tylko będzie tor Poznań i Ułęż
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Moc mocą ale skrzynia z krótkim przełożenie głównym i krótkimi przełożeniami poszczególnych biegów byłaby lekarstwem na wszystko.
Sam bardzo mocno zastanawiam się nad taką modyfikacją niestety w przypadku gti-ra jest to koszt w okolicach czterech kilo euro - a to już znaczny wydatek
Mam nadzieję, że już w pon/wtorek dowiemy się ile PS udało Ci się ugrać!
I może nareszcie przestaniesz wydawać tyle samo na olej co na paliwo
Sam bardzo mocno zastanawiam się nad taką modyfikacją niestety w przypadku gti-ra jest to koszt w okolicach czterech kilo euro - a to już znaczny wydatek
Mam nadzieję, że już w pon/wtorek dowiemy się ile PS udało Ci się ugrać!
I może nareszcie przestaniesz wydawać tyle samo na olej co na paliwo
NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Niuta trzeba dopiepszyć to i obecna skrzynia biegów się nada
Fakt że nie zamierzam auta uturbić ale pobawić się nieco w N/a
Jeszcze do poprawy mam dolot oraz kolektor wydechowy ale puki co po doprężeniu silniczka oraz optymalnemu dostrojeniu wałków, zapłonu oraz paliwa cyferki prezentują się całkiem przyjemnie:
Zmęczony już byłem na uliczne testy ale obstawiam że będzie to się odpychać zacnie
Prawie 250Nm - to jak w saabie na 0,45 bara
No i pamiątkowe foto:
Dziękuje wam moi kochani przyjaciele za poskładanie mi tego w kupę
Coobcio Racing Team
A takie nagranie po optymalnym ustawieniu wałeczków:
http://www.youtube.com/watch?v=bLz0QTfa ... e=youtu.be
Fakt że nie zamierzam auta uturbić ale pobawić się nieco w N/a
Jeszcze do poprawy mam dolot oraz kolektor wydechowy ale puki co po doprężeniu silniczka oraz optymalnemu dostrojeniu wałków, zapłonu oraz paliwa cyferki prezentują się całkiem przyjemnie:
Zmęczony już byłem na uliczne testy ale obstawiam że będzie to się odpychać zacnie
Prawie 250Nm - to jak w saabie na 0,45 bara
No i pamiątkowe foto:
Dziękuje wam moi kochani przyjaciele za poskładanie mi tego w kupę
Coobcio Racing Team
A takie nagranie po optymalnym ustawieniu wałeczków:
http://www.youtube.com/watch?v=bLz0QTfa ... e=youtu.be
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Szacun to naprawdę musi nieźle jechać czekam na filmik na drodze
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Ciągnie od "piwnicy" jak dieselrex pisze:Przebieg momentu jest że tak powiem delikatnie niespotykany w benzynie. A ktoś tu pisał, że ve nie ma wyjścia z dołu
Tylko ,że fun nie kończy się przy 3,5tys a 7 tys
Wrażenie robi moc uzyskana z litra pojemności w N/A.
Takie Lmb Aventador ma współczynnik jakieś 107 KM / litr pojemności,
a tu mamy ponad 120 KM / litr
( Wiadomo ,że Lambo musi spełniać te absurdalne normy emisji spalin itd )
Niemniej efekt jest
Przy najbliższym możliwym terminie wpadnę na Ułęż zobaczyć jak to zap@.#*la
Ostatnio zmieniony 2013-03-26, 21:13 przez Tony, łącznie zmieniany 1 raz.
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...
miałem okazje dzisiaj jechać z Coobciem na S8 w WWA, powiem tak zamiata jak szatan
Ma brutalne wyjście z dołu i dokręca się bardzo bardzo szybko.
240 - konny SAAB taty Coobcia nawet po daniu 4 - 5 sekundowej fory ze świateł został wyprzedzony po ok 300 m.
Ładnie to jedzie. SZACUN i czekam na więcej...
Ma brutalne wyjście z dołu i dokręca się bardzo bardzo szybko.
240 - konny SAAB taty Coobcia nawet po daniu 4 - 5 sekundowej fory ze świateł został wyprzedzony po ok 300 m.
Ładnie to jedzie. SZACUN i czekam na więcej...
NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jest miło ale to dopiero początek zabawy nad silnikiem
Znaczy się poeksperymentować bym chciał z kolektorem dolotowym oraz wydechowym - ile to na tym chińczyku SSAC można latać
Dzisiaj lekkie przeróbki wydechu mam nadzieję że dzięki nim hamownia dziś wypluje okolice 250KM i 250Nm - hehe oby nie mniej jak było bo N/A zdradliwe jest
No i przede wszystkim na poznań wyruszy maszyna już z chłodnicą oleju bo temperatury jakie tam panują są męskie - myślę że no problem osiągnąć okolice 160 *C bez chłodni...
Co do jazdy w obecnej konfiguracji to mega się poprawiło, auto znacznie bardziej ochoczo przyspiesza na 4 biegu - wcześniej to był mół na tej czwórce.
No i potrafi zerwać trakcję na I biegu na starych kartoflanych Continetnlach 205/45R16
Znaczy się poeksperymentować bym chciał z kolektorem dolotowym oraz wydechowym - ile to na tym chińczyku SSAC można latać
Dzisiaj lekkie przeróbki wydechu mam nadzieję że dzięki nim hamownia dziś wypluje okolice 250KM i 250Nm - hehe oby nie mniej jak było bo N/A zdradliwe jest
No i przede wszystkim na poznań wyruszy maszyna już z chłodnicą oleju bo temperatury jakie tam panują są męskie - myślę że no problem osiągnąć okolice 160 *C bez chłodni...
Co do jazdy w obecnej konfiguracji to mega się poprawiło, auto znacznie bardziej ochoczo przyspiesza na 4 biegu - wcześniej to był mół na tej czwórce.
No i potrafi zerwać trakcję na I biegu na starych kartoflanych Continetnlach 205/45R16
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio a jedziesz nim na zlot? Jak tak to dopisz się w temacie: viewtopic.php?t=12324
dobra to jak Coobcio jedze nim na zlot to ja wywieszam białą flagę , ogłaszam kapitulacje i przepraszam że w ogóle myślałem nad startami..
a tak na serio niezła ta twoja bestia tylko ciągle mnie ciekawi to jest dalej te 1.6 czy już był swap na 2.0
Ten temat jest idealnym pokazem jaką moc można wykrzesać z VVLa
a tak na serio niezła ta twoja bestia tylko ciągle mnie ciekawi to jest dalej te 1.6 czy już był swap na 2.0
Ten temat jest idealnym pokazem jaką moc można wykrzesać z VVLa
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"