[ Almera] Nissan Almera GTi SR20VE by Modzelitto
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Z ta izolacja stozka to AutoCada nie trzeba bylo, za to widze ze projektowanie w Carton 3D masz opanowane . Fajna sprawa i mam pytania.
Jak to sie sprawdza przy niedawnych i nadchodzacych upalach? Stozek bardziej sie brudzi?
Jak to sie sprawdza przy niedawnych i nadchodzacych upalach? Stozek bardziej sie brudzi?
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Jeszcze nie w bieli. Brak czasu, poza tym auto cały czas w ruchu.komorokoro pisze:Jak tam kolego M.
Felga biała czy temat poszedł w ....
Sprawdzałem jakiś czas temu po jednym wieczorze ciągłego upalania ( na zewnątrz ok. 25st.) i sam stożek NIE BYŁ NAWET LETNI Więc polecam to każdemu, kto ma chwilę czasu, sprzęt i cierpliwośći . Czy się brudzi? Nie wiem szczerze mówiąc, staram się go myć co 3miesiące. Fakt po takiej przepłuczce woda jest dosłownie czarna.yapko pisze:Jak to sie sprawdza przy niedawnych i nadchodzacych upalach? Stozek bardziej sie brudzi?
Ja użyłem materiałów typowo dekarskich. Są do nabycia w jakiś dobrych składach budowlanych. Nie wiem czy dostaniesz coś takiego w Castoramie, Praktikerze, itp. Możesz spróbować...rex pisze:Powiedz no skąd jest ta izolacja termiczna?
QG15+
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Ja tamten silnik przekładałem i nie pamiętam czy kolektor został z Almery czy z Primery ale mogę to sprawdzić. Tak czy siak ponad 160KM i 200Nm wyszło.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Kolektor pozostał z Primery.bodek pisze:Ja tamten silnik przekładałem i nie pamiętam czy kolektor został z Almery czy z Primery ale mogę to sprawdzić.
A teraz z innej beczki.
Wybrałem się po raz pierwszy od kiedy mam na pokładzie VE w dłuższą trasę:
Warszawa->Radom->Kielce->Katowice->Szczyrk i z powrotem
Z pozytywów:
- spalanie do Szczyrku bez butowania w 4 osoby uplasowało się na poziomie 8l Mowa o prędkościach 110-130Km/h.
- spalanie w drodze powrotnej- 9,3l. Tu trochę pognaliśmy. ,,Parę" km na vvl'u sie zrobiło
- dojechaliśmy kompletnie bezawaryjnie,
- fun z jazdy w trasie nieziemski
Z rzeczy negatywnych- niestety ostre hamowania powoli dyskwalifikują przednie Mikody GT. W miejscu wierceń pojawiły się 2mm pęknięcia
QG15+
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
No w końcu jakieś dobre wieści ze świata VVL
Ale spokojnie, już dwa kolejne projekty są u mnie na ukończeniu i mam nadzieję dołączą do grona niezawodnych
Ale spokojnie, już dwa kolejne projekty są u mnie na ukończeniu i mam nadzieję dołączą do grona niezawodnych
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Co do hebli większego setu jak na razie nie będzie. To wiąże się również z przejściem na min. 16"- więc odpada. Auto zostaje na 15". Teraz definitywnie odkładam na tarcze Tarox z serii G88. Obecne pęknięcia są powierzchowne i nie wiem ile czasu temu się pojawiły. Zobaczymy jak się to dalej będzie rozwijać...
QG15+
Obyś się przy awaryjnym hamowaniu nie dowiedział....Zobaczymy jak się to dalej będzie rozwijać...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Czytałem troche o tarox'ach i strasznie na nie narzekają w hondach i na forum subaru, że też pękają i się gną.
Ostatnio zmieniony 2012-07-26, 10:13 przez SiwoL, łącznie zmieniany 1 raz.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Święta prawda.BaSsGrU pisze:Do pałowania te tarcze się nie nadają ale do normalnej jazdy jak najbardziej
Wiem o czym mowa. Chodzi o set z Mitsu. Jednak jest problem z ich dostępnością.Ali-En pisze:Można zrobić big brake kit bez przechodzenia na 16'', taki będę robił u siebie, szopen też taki ma.
Mam znajomego który śmiga na całym secie Tarox'a (tarcze/klocki, przód/tył) i cały czas ten hebel go zadziwia. A jeździ Imprezą WRX 280 konną.SiwoL pisze:Czytałem troche o tarox'ach i strasznie na nie narzekają w hondach i na forum subaru, że też pękają i się gną.
QG15+