[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
270 konny Sunny przecież w Białej Podlasce we wrześniu 2011 zrobił et 13.004 a też nie było zimno.
tak jak mówiłem - dobrze przygotować wóz na ćwiare i będą wyniki. Jak pojedziecie z marszu to bedzie to samo co było, czyli 14.xx...
Mało czasu zostało na zapisy do Seatów, trzeba się spieszyć
tak jak mówiłem - dobrze przygotować wóz na ćwiare i będą wyniki. Jak pojedziecie z marszu to bedzie to samo co było, czyli 14.xx...
Mało czasu zostało na zapisy do Seatów, trzeba się spieszyć
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
No i Colwaye by Markgum 205x50xR15 na pokładzie, dzięki yapko. Motor niestety szwankuje, przerywa i gaśnie na małych obrotach pomimo interwencji Coobcia. Co to do cholery może być? Świeczki nowe założone pomimo, że stare w świetnym stanie. Sam nie wiem, co jeszcze może być grane Czerwona nie była taka narowistayapko napisał/a:
Ja je uważam za tanie i dobre na ćwiare opony wiec warto je mieć na zawody, jeżeli chce się osiągnąć dobry czas.
jaką średnice felgi macie teraz ? moje 15cali bedzie niedługo na sprzedaż, a sam wiesz że auto ciągam na lawecie i nie są zjedzone.
Warto z zawieszeniem się pobawić i dać mniejsze kołą na tył. Mam się rozpisać ?
Nalewki to napój alkoholowy swoją drogą może by coś dziś wychylił ?
No to juterko meetinga mamy. Spróbujemy tą cholerną 13-kę ugrać. Towarzystwo klubowe zaiście zacne. i kolega z pracy audikiem będzie. Szkoda, że nie jedziesz.
Ostatnio zmieniony 2012-07-17, 20:26 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
tak jak mówiłem, chciałbym się zabrać na Seaty nawet jako widz, chilloutowo
Niech opony służą dzielnie i nie trzeba ich oszczędzać, wręcz przeciwnie, dobrze nagrzane dopiero robią robote. Ja przechodze na większe koło wiec niech inni mają użytek, a nóż znacznie poprawią wynik
Niech opony służą dzielnie i nie trzeba ich oszczędzać, wręcz przeciwnie, dobrze nagrzane dopiero robią robote. Ja przechodze na większe koło wiec niech inni mają użytek, a nóż znacznie poprawią wynik
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Będę jechał z Falenicy, więc jak coś, to daj znać Bo inaczej prawy fotel też zostanie w domu.
Dzisiaj znalazłem stare BKR5EY-11. Chyba się poprawiło, jutro sprawdzę. Na luzie trzyma 1200 z małymi wahaniami. Oby to było to.
Dzisiaj znalazłem stare BKR5EY-11. Chyba się poprawiło, jutro sprawdzę. Na luzie trzyma 1200 z małymi wahaniami. Oby to było to.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
yeah pierwsza moja pomoc !
W Sunnym fotel jest na 4 śruby, wiec w Primerze pewnie też. Po prostu weź klucze
Swoją droga juz świece pożyczałem bomblowi to moge i Tobie Tomku, jeżeli okaże się że to one robią zamieszanie.
Może dojade swoim darmowozem ale z kimś przylece na Seaty... może...
W Sunnym fotel jest na 4 śruby, wiec w Primerze pewnie też. Po prostu weź klucze
Swoją droga juz świece pożyczałem bomblowi to moge i Tobie Tomku, jeżeli okaże się że to one robią zamieszanie.
Może dojade swoim darmowozem ale z kimś przylece na Seaty... może...
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zuru będzie jechać na seaty - może się z nim zabrać, on także towarzysko leci bo wstydzi się swojego Audi S3 lekko zgrzebanego że dostanie baty od Xtomka
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Hehe, to ja pierwsze słyszę że gdzieś jadę Przecież mówiłem, że mnie nie ma w Wawie - lecę na działeczkę Na jakiś następny event chętnie bym się zabrał o ile czas i $$$ pozwolą.Coobcio pisze:Zuru będzie jechać na seaty - może się z nim zabrać, on także towarzysko leci bo wstydzi się swojego Audi S3 lekko zgrzebanego że dostanie baty od Xtomka
Żeby nie było OT:
Ruda startuje już pewniakiem? Zapisany wóz? Jakieś mody nowe weszły przed startem, czy na starym setupie będzie walka o lepszy czas?
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
Założyłem wreszcie te Colwaye, jak nie spieprzę zmiany biegów i motor zagra, to będzie 13-ka. Kleją jak marzenie....nawet na starym setupie. Oby nie padało. Nie mam niestety nic cienkiego na tył. Jadą Goodriche 205X50X R15.
p.s.
trzeci zestaw świec i to samo. To musi być jakaś masa, bo to jest niemożliwe, żeby było dobrze, a zaraz potem dupa.... To nie świece, była luźna linka gazu-poprawiłem,
klemy też. Zalane 22l 100-ki. I dalej gaśnie. Cooba weź kompa koniecznie. Może Ecu daje d...
No i stało się. Tylko 14,8 ze szwankującym silnikiem, sprzęgłem i nie wchodzącą dwóją.
Za to trakcja na Yapkowych Colwayach wyśmienita Można pod odcinkę startować 6-te miejsce w klasie. Bez inwestycji 13-ki nie będzie.
p.s.
trzeci zestaw świec i to samo. To musi być jakaś masa, bo to jest niemożliwe, żeby było dobrze, a zaraz potem dupa.... To nie świece, była luźna linka gazu-poprawiłem,
klemy też. Zalane 22l 100-ki. I dalej gaśnie. Cooba weź kompa koniecznie. Może Ecu daje d...
No i stało się. Tylko 14,8 ze szwankującym silnikiem, sprzęgłem i nie wchodzącą dwóją.
Za to trakcja na Yapkowych Colwayach wyśmienita Można pod odcinkę startować 6-te miejsce w klasie. Bez inwestycji 13-ki nie będzie.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Powiem tak GTi-r 4x4 śmigam prawie co dziennie i primera pod kątem wyjścia z progu bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła.
Strzał sprzęgłem z 5000obr.min spowodował jedynie zmulenie auta i uślizg sprzęgła...
Nawet na mokrym nie chciały koła zabuksować...
Ps. jaka to jest mieszanka
Strzał sprzęgłem z 5000obr.min spowodował jedynie zmulenie auta i uślizg sprzęgła...
Nawet na mokrym nie chciały koła zabuksować...
Ps. jaka to jest mieszanka
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Yapko, powalczymy na Men's dayu , kola boskie jak mi Coobcio woza naprawi.
p.s.
Po raz pierwszy zamknąłem licznik na szybkiej. 260 było spokojnie idzie...
strach się bać
p.s.
Po raz pierwszy zamknąłem licznik na szybkiej. 260 było spokojnie idzie...
strach się bać
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
xtomek - pewnie na Mens Day pojedziemy w innych klasach. Ja w drag pełną gębą. Do września fura powinna być ogarnięta malinowo.
Szkoda że moje opony pokazały słabość układu napędowego. Juz taki urok że albo opony się smażą albo sprzęgło ślizga. Jaki teraz pomysł na sprzęgło ?
Czas i ogólne wrażenia z jazdy się poprawią na krótszej skrzyni. Jarzyn z Zabrza sprzedał mi półosie i z tego co pamiętam ma jeszcze na przedarz skrzynie od Sunnego GTi. Ja teraz taką mam i różnica jest taka: mając 3 tyś obr/min, 5 bieg na długiej skrzyni miałem ok 78 km/h, a na krótkiej 64 km/h.
Panie ! a sprawdziłeś Pan jaki te opony mają indeks prędkości ? fuck... one nie są "highway use"
S1 . Jeżeli bede kupował 225/45 r17 to wezmę jeszcze miększą S0
edit 30.10.2012:
Co się dzieje z moimi kołami ? Chciałbym felgi chociaż bo mogą być mi potrzebne Kasy za opony też nie dostałem.
Upominam się bo trochę czasu zleciało, trochę zapomniałem, a mam jakieś swoje plany w PL
W Rudej niedomagało sprzęgło. Rozumiem że przez ten okres czasu zostało zmienione. Co jest teraz wsadzone i czy daje rade ?
Szkoda że moje opony pokazały słabość układu napędowego. Juz taki urok że albo opony się smażą albo sprzęgło ślizga. Jaki teraz pomysł na sprzęgło ?
Czas i ogólne wrażenia z jazdy się poprawią na krótszej skrzyni. Jarzyn z Zabrza sprzedał mi półosie i z tego co pamiętam ma jeszcze na przedarz skrzynie od Sunnego GTi. Ja teraz taką mam i różnica jest taka: mając 3 tyś obr/min, 5 bieg na długiej skrzyni miałem ok 78 km/h, a na krótkiej 64 km/h.
Po raz pierwszy zamknąłem licznik na szybkiej. 260 było spokojnie idzie...
strach się bać
Panie ! a sprawdziłeś Pan jaki te opony mają indeks prędkości ? fuck... one nie są "highway use"
Ps. jaka to jest mieszanka
S1 . Jeżeli bede kupował 225/45 r17 to wezmę jeszcze miększą S0
edit 30.10.2012:
Co się dzieje z moimi kołami ? Chciałbym felgi chociaż bo mogą być mi potrzebne Kasy za opony też nie dostałem.
Upominam się bo trochę czasu zleciało, trochę zapomniałem, a mam jakieś swoje plany w PL
W Rudej niedomagało sprzęgło. Rozumiem że przez ten okres czasu zostało zmienione. Co jest teraz wsadzone i czy daje rade ?
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Z rudą chyba się nic nie dzieje - okładziny na tarczy spiekowej dalej do wymiany...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM