[Sunny] Sunny GTI Mistrz FWD Turbo 2013
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Męski czas wykręcony
9,099 - Nie ma lipy, Gratulujemy
Ps. z II czy z I ruszałeś
9,099 - Nie ma lipy, Gratulujemy
Ps. z II czy z I ruszałeś
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Udało się zrobić 3 czas mając jeden dobry przejazd. ( nie pytajcie co dostałem za to... nawet małego pucharka nie było)
Na początku dnia z Szopenem gadałem że chciałbym zejść poniżej 9 i prawie się udało. Troche niedosyt.
W pierwszym przejeździe spadło mi cięgło gazu, zmieniając bieg z 1 na 2.
W drugim wypadłem z doładowania ( lost boost) na starcie przez światła startowe ( to nie była choinka).
Trzeci przejazd zrobiłem czas.
Czwartego nie było, bo po trzecim pogoda się załamała. Chwile póżniej ja zrobiłem to samo. Żadnej informacji i tak na prawde Szopen i ja ogarnęliśmy zawodników i organizatorów.
Dziekuję za gratulacje
Chemik i dla takich ludzi jak ty warto się pokazywać na zawodach. Nawet błahe przedstawienie się " Siema, jestem Chemik z Nissanzona" podnosi na duchu i pokazuje że fajnie jest latać dla kogoś kto obserwuje i kibicuje.
Coobcio - z 2-ki to niech sobie Hondy startują Z jedynki atakowałem. Brak możliwości dogrzania opon. Swoją drogą krótsza skrzynia jest lepiej zestopniowana i wóz nie wychodził z boostu przy zmianie biegu na 3-ke . Krótsza skrzynia i większe koła wydają się być prawidłową drogą.
Szopen po przejazdach Noża w Mini poszedłem spać na 2 godziny i do końca byłem. Dobrze że na tych zawodach chociaż Ty byłeś myślącym zawodnikiem i udało nam się ogarnąć deszczowy bajzel.
Yapko Team również dziękuje za miłe towarzystwo
Filmik z przejazdu z Szopenem mam tylko via facebook player
http://www.facebook.com/video/video.php ... 6640177771
Na początku dnia z Szopenem gadałem że chciałbym zejść poniżej 9 i prawie się udało. Troche niedosyt.
W pierwszym przejeździe spadło mi cięgło gazu, zmieniając bieg z 1 na 2.
W drugim wypadłem z doładowania ( lost boost) na starcie przez światła startowe ( to nie była choinka).
Trzeci przejazd zrobiłem czas.
Czwartego nie było, bo po trzecim pogoda się załamała. Chwile póżniej ja zrobiłem to samo. Żadnej informacji i tak na prawde Szopen i ja ogarnęliśmy zawodników i organizatorów.
Dziekuję za gratulacje
Chemik i dla takich ludzi jak ty warto się pokazywać na zawodach. Nawet błahe przedstawienie się " Siema, jestem Chemik z Nissanzona" podnosi na duchu i pokazuje że fajnie jest latać dla kogoś kto obserwuje i kibicuje.
Coobcio - z 2-ki to niech sobie Hondy startują Z jedynki atakowałem. Brak możliwości dogrzania opon. Swoją drogą krótsza skrzynia jest lepiej zestopniowana i wóz nie wychodził z boostu przy zmianie biegu na 3-ke . Krótsza skrzynia i większe koła wydają się być prawidłową drogą.
Szopen po przejazdach Noża w Mini poszedłem spać na 2 godziny i do końca byłem. Dobrze że na tych zawodach chociaż Ty byłeś myślącym zawodnikiem i udało nam się ogarnąć deszczowy bajzel.
Yapko Team również dziękuje za miłe towarzystwo
Filmik z przejazdu z Szopenem mam tylko via facebook player
http://www.facebook.com/video/video.php ... 6640177771
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
yapko, Gratulacje ganiaj te hondy paskudne
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Zaluje ze nie moglem pojechac jednak , ale Elk zalicze gratulacje juz skladalem ale sie powtorze Gratulacje . A jak tam pasek ?
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
Brawo, jak dostałem maila, to myślałem ze na 1/4 Szok. Ale i tak supergratulacje.
Ostatnio zmieniony 2012-07-17, 17:33 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
xtomku - ja jeszcze mam duzo czasu żeby zrobić 9 tke ale chyba nie uda mi się to w przeciągu 2 lat. Nie mam planów na dożywocie dla Złotego Na razie szykuje się na Ełk i ... czytaj tekst niżej
radziejwwl - Pasek od alternatora zaczął się szarpać w piątek, jak u nas byłeś z ryśkiem83. W sobote z rana odebraliśmy nówke z intercarsu i juz po badaniu technicznym na zawodach go na spokojnie wymieniliśmy.
_chester_ musimy jeszcze dziada zmierzyć i dopracować zapłon na hamowni u Dominika. Trzeba to zrobić przed 19 sierpnia. Bede mieć wolny 13 sierpnia ( poniedziałek) i wtedy moge auto przywieść na dowolną godzine do Ecuperformance. Czy wcześniej próbujemy się ustawiać ?
dorwałem kilka fotek i film portalu E- ostrołęka na którym widać co się działo w mojej klasie.
Szopen, zapraszam do oglądania
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 74MniadoO0
(do adminów, modów - jak wstawiać filmiki YT w okienkach a nie linkami ?)
Fotki :
A tak się jeździ na ziemny łokieć, kierwa ! i to na legalu
Teraz co następne? powoli moge myśleć poważnie o zawodach w Ełku. Chce naprawdę dobrze przyszykować furę. Rezygnuje ze streetowości do końca cyklu SSS ( we wrześniu Biała Podlaska). Póżniej bede myślał co dalej.
Drogi są na razie dwie:
1. Drag po całości. Najważniejszy mod to skrzynia. Kłowa lub dwusprzęgłowa. Skłaniam się ku DSG
2. Street dla przyjemości. Zrobi się normalny wydech do tyłu, toczyfele i lansik.
co wybiore... serce jest za 1/4 mili
Apropo przygotowań na 19 sierpnia. Musze przejść na większe koła. Rozmiar bez znaczenia. Rozmyślam czy brać Markgumy 225/45 r17 czy pójść w streetowe 275/40 r17 w stylu P Zero Nero/Rosso. Które będą lepiej lepić ?
radziejwwl - Pasek od alternatora zaczął się szarpać w piątek, jak u nas byłeś z ryśkiem83. W sobote z rana odebraliśmy nówke z intercarsu i juz po badaniu technicznym na zawodach go na spokojnie wymieniliśmy.
_chester_ musimy jeszcze dziada zmierzyć i dopracować zapłon na hamowni u Dominika. Trzeba to zrobić przed 19 sierpnia. Bede mieć wolny 13 sierpnia ( poniedziałek) i wtedy moge auto przywieść na dowolną godzine do Ecuperformance. Czy wcześniej próbujemy się ustawiać ?
dorwałem kilka fotek i film portalu E- ostrołęka na którym widać co się działo w mojej klasie.
Szopen, zapraszam do oglądania
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 74MniadoO0
(do adminów, modów - jak wstawiać filmiki YT w okienkach a nie linkami ?)
Fotki :
A tak się jeździ na ziemny łokieć, kierwa ! i to na legalu
Teraz co następne? powoli moge myśleć poważnie o zawodach w Ełku. Chce naprawdę dobrze przyszykować furę. Rezygnuje ze streetowości do końca cyklu SSS ( we wrześniu Biała Podlaska). Póżniej bede myślał co dalej.
Drogi są na razie dwie:
1. Drag po całości. Najważniejszy mod to skrzynia. Kłowa lub dwusprzęgłowa. Skłaniam się ku DSG
2. Street dla przyjemości. Zrobi się normalny wydech do tyłu, toczyfele i lansik.
co wybiore... serce jest za 1/4 mili
Apropo przygotowań na 19 sierpnia. Musze przejść na większe koła. Rozmiar bez znaczenia. Rozmyślam czy brać Markgumy 225/45 r17 czy pójść w streetowe 275/40 r17 w stylu P Zero Nero/Rosso. Które będą lepiej lepić ?
Yapko,dobre pytanie z tymi oponami i mogę Ci tylko powiedzieć że tą samą rozmowe miałem z kumplami którzy ujeżdzają na 1,4 ,bo tu konfrontacja szła miedzy r888 a markgum,no i z tego co wywnioskowaliśmy markgum całkiem dobra ale chyba raczej bardziej brudne nawieszchnie kjs-owe itd itp,na cwiarte słabsza od r888 no i minus że to nalewka,czasem na jednej zdarzy sie że trza bedzie od h ołowiu nakładać a na drugiej nic,takie moje zdanie,no ale sa tacy co i chwala te opony,o ile sie nie myle czesto uzywane w pl do driftu
Chemik +1 , ale r888 są dla mnie za drogie i moja subiektywna ocena jest odwrotna w porónaniu z Markgumami. Toyo lepsze na pojeżdżawki i zakręty, bo ma wzmacniane boki.
Mi chodzi o porównanie półslicka 225 do mega szerokiej 275 streetowej
Kolejny update fotkowy
Szerszeń Szopena jest szybki, ale gorzej wychodzi z progu
to zdjęcie Rysiu83 zatytuował "Oby Ci Honda zdechła...dzięki Mordo "
ale ja się ciesze nawet z 3 miejsca
Mi chodzi o porównanie półslicka 225 do mega szerokiej 275 streetowej
Kolejny update fotkowy
Szerszeń Szopena jest szybki, ale gorzej wychodzi z progu
to zdjęcie Rysiu83 zatytuował "Oby Ci Honda zdechła...dzięki Mordo "
ale ja się ciesze nawet z 3 miejsca
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ja latałem na R888 i na Federalach te twoje koła Markgumy jeśli chodzi o klejenie biją obie na głowe jeśli chodzi o starty, profile podobnie hamowanie i przyspieszanie mistrzostwo.
Z ulicznych laczy to w Almerze kolegi były jakieś G-force BFgodride i lepiły także super na prostej nie wiele odstępowały pół sliką...
Z ulicznych laczy to w Almerze kolegi były jakieś G-force BFgodride i lepiły także super na prostej nie wiele odstępowały pół sliką...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio - fajnie że opony się podobają
Decyzja zapadła: Będą felgi 17 + Markgumy 225/45 w mieszance S-0 (najmiększe i największe koła Markguma). Kilka rzeczy mnie przekonało do tego i coś tam policze zaraz.
1. Na moje opony 15 cali Pan xtomek ostrzy sobie kły i najprawdopodobniej je odkupi ode mnie .
2. Na opony w szerokości 275 musiałbym super szerokie felgi. Drogie, trudne do dostania.
3. Na 275 mógłby byc zbyt mały nacisk powierzchniowy, czyli gorsza trakcja.
4. Po załozeniu sensownego zaiweszenia, kupione niedawno 17 cali staną sie ładnymi toczy-felami.
Zadanie z gwiazdką*
Na starej skrzyni przy 3tyś. obr. na 5 biegu miałem ok 78 km/h. Na nowej krótszej mam 64 km/h. Przyjmując że 4 bieg ma to samo przełożenie w obydwu skrzyniach, a różni się przełożeniem głównym wg. powyższej proporcji to jaką mogę mieć prędkość maksymalną na 4 biegu, jeżeli na dłuższej skrzyni miałem 200 km/h, przyjmując rozmiary opon dla dłuższej 205/50 r 15 , a dla krótszej 225/45 r 17 ?
No własnie, felgi już są i wyglądają tak : coś tam po węgiersku chyba pisze SuperLight... jakoś tak. Jedna waży 7,9 kg
Decyzja zapadła: Będą felgi 17 + Markgumy 225/45 w mieszance S-0 (najmiększe i największe koła Markguma). Kilka rzeczy mnie przekonało do tego i coś tam policze zaraz.
1. Na moje opony 15 cali Pan xtomek ostrzy sobie kły i najprawdopodobniej je odkupi ode mnie .
2. Na opony w szerokości 275 musiałbym super szerokie felgi. Drogie, trudne do dostania.
3. Na 275 mógłby byc zbyt mały nacisk powierzchniowy, czyli gorsza trakcja.
4. Po załozeniu sensownego zaiweszenia, kupione niedawno 17 cali staną sie ładnymi toczy-felami.
Zadanie z gwiazdką*
Na starej skrzyni przy 3tyś. obr. na 5 biegu miałem ok 78 km/h. Na nowej krótszej mam 64 km/h. Przyjmując że 4 bieg ma to samo przełożenie w obydwu skrzyniach, a różni się przełożeniem głównym wg. powyższej proporcji to jaką mogę mieć prędkość maksymalną na 4 biegu, jeżeli na dłuższej skrzyni miałem 200 km/h, przyjmując rozmiary opon dla dłuższej 205/50 r 15 , a dla krótszej 225/45 r 17 ?
No własnie, felgi już są i wyglądają tak : coś tam po węgiersku chyba pisze SuperLight... jakoś tak. Jedna waży 7,9 kg
kamil12 złota farba pojawi się na nich jak się okaże że są proste bo nawet bo mnie niespecjalnie interesowało jak kupowałem <biją> Też chce mówić na swojego Sunnego " Złoty "
MacGayver no właśnie mi też wychodzi 177,2 ( jakieś zaokrąglenia robiłem). Dzięki za odpowiedź , bo myslałem że coś żle licze...
Teoretycznie bede musiał wbijać 5 bieg lecąc ćwiare... odcinki wyżej nie chce dawać
bije się bardzo mocno z myślami czy robić jedno częściowy przód w stylu
mógłbym lepiej aerodynamicznie sobie wszystko wyprofilować, poszerzyć nadkola, pod innym kątem dać maske, wydłużyć ją... Wszystko to chciałem robić bo bałem się że docelowe opony się nie zmieszczą. Jednak teraz kiedy wymyśliłem jak zmieścić opone 225/45 r17 jestem w rozterce. Czy to coś da? głupieje powoli
Jest jeszcze jedno rozwiązanie - Arbuz ten twój kumpel nadal robi klapy z laminatu? kiedyś coś wspominałeś że drzwi też mógłby zrobić?
Koniec końców na Ełk jade na Markgumach 225/45 na felgach SuperLight 17 cali <- to pewne !
MacGayver no właśnie mi też wychodzi 177,2 ( jakieś zaokrąglenia robiłem). Dzięki za odpowiedź , bo myslałem że coś żle licze...
Teoretycznie bede musiał wbijać 5 bieg lecąc ćwiare... odcinki wyżej nie chce dawać
bije się bardzo mocno z myślami czy robić jedno częściowy przód w stylu
mógłbym lepiej aerodynamicznie sobie wszystko wyprofilować, poszerzyć nadkola, pod innym kątem dać maske, wydłużyć ją... Wszystko to chciałem robić bo bałem się że docelowe opony się nie zmieszczą. Jednak teraz kiedy wymyśliłem jak zmieścić opone 225/45 r17 jestem w rozterce. Czy to coś da? głupieje powoli
Jest jeszcze jedno rozwiązanie - Arbuz ten twój kumpel nadal robi klapy z laminatu? kiedyś coś wspominałeś że drzwi też mógłby zrobić?
Koniec końców na Ełk jade na Markgumach 225/45 na felgach SuperLight 17 cali <- to pewne !
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Czyli biorąc pod uwagę:yapko pisze:Drogi są na razie dwie:
1. Drag po całości. Najważniejszy mod to skrzynia. Kłowa lub dwusprzęgłowa. Skłaniam się ku DSG
2. Street dla przyjemości. Zrobi się normalny wydech do tyłu, toczyfele i lansik.
Domyślam się że polecisz drag po całościyapko pisze:bije się bardzo mocno z myślami czy robić jedno częściowy przód w stylu
A co do przodu- jeżeli fundusze pozwalają to moim zdaniem nie masz co się zastanawiać. Raz że ostro zredukujesz masę, dwa -tak jak piszesz- możesz sobie wszystko wyprofilować jak chcesz. Z takim czymś - hulaj dusza piekła nie ma.
P.S.
Co z klejem do opon?
QG15+
klej : oficjalnie- materiał palny i nie chcą wysyłać transportować
nieoficjalnie 500zł za galon ( mniej niż 4 litry)
Tego eksperymentu może nie wytrzymać układ napędowy, ale obiecuje że przetestuje jak nic nie będę mieć do stracenia. Na razie w Ełku chce zrobić 11.xx - taki mam cel
nieoficjalnie 500zł za galon ( mniej niż 4 litry)
Tego eksperymentu może nie wytrzymać układ napędowy, ale obiecuje że przetestuje jak nic nie będę mieć do stracenia. Na razie w Ełku chce zrobić 11.xx - taki mam cel
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Jak pomieśćisz te 225/45 17 z przodu bo rozumiem ze to w ori blachach ? dawaj namiary na ten klej mam dobrego kumpla w usa może coś wymyślimy Jadę do Ełku jako kibic naturalnie ..,,Ełk podobno krótko się piszę długo się pamięta także trzymam kciuki Dawid żeby się sprawdziło powiedznie dzięki Tobie ,... osz kur.. masz zapał!!
kamil12 znalazłem jakieś Continentale w garażu 225/45 i założyłem na felgi. Fota poglądowa jak będzie to mniej wiecej wyglądało.
na włożenie przednich mam sposób, tylne... jeszcze pomyśle
Zawody w Ełku są 19 sierpnia (niedziela). Są organizowane przez SSS
lukasz84 tak, w ori nadkolach, wszystko jak seria tylko kółka duuuużo większe. Nie warto ryzykować z tą wysyłką ze Stanów. Klej odpuszczam na razie.
Tylko ja nie chce zapamiętać Ełku na długo jako swoją porażke trzeba być dobrej myśli
kuba90 jedziesz jako zawodnik, kibic czy mechanik ? Jeżeli zawodnik to pisz jakim wozem i w jakiej klasie
Białego VE+t raczej nie bedzie... niech się Łukasz wypowie jeżeli ma ochote
na włożenie przednich mam sposób, tylne... jeszcze pomyśle
Zawody w Ełku są 19 sierpnia (niedziela). Są organizowane przez SSS
lukasz84 tak, w ori nadkolach, wszystko jak seria tylko kółka duuuużo większe. Nie warto ryzykować z tą wysyłką ze Stanów. Klej odpuszczam na razie.
Tylko ja nie chce zapamiętać Ełku na długo jako swoją porażke trzeba być dobrej myśli
kuba90 jedziesz jako zawodnik, kibic czy mechanik ? Jeżeli zawodnik to pisz jakim wozem i w jakiej klasie
Białego VE+t raczej nie bedzie... niech się Łukasz wypowie jeżeli ma ochote
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Arbuz jeszcze nie gadałem, ale numer mam
kuba90 mam nadzieje że nie bedziesz kręcił pilotem do telewizora luzik, widzimy się na miejscu
komorokoro u mnie miejsca w serwisowym Patrolu są rozdzielane bardzo spontanicznie w dzień wyjazdu. Tak jak wspomiałes radziejwwl ma jechać, tylko sam nie wiem czy ze mną na tylnym siedzeniu czy on kieruje swoim i dojeżdża ?/??
O której i kiedy też nie wiadomo... to sie okazuje przed samymi zawodami bo przeważnie coś trzeba naprawić/poprawić dzień przed
kuba90 mam nadzieje że nie bedziesz kręcił pilotem do telewizora luzik, widzimy się na miejscu
komorokoro u mnie miejsca w serwisowym Patrolu są rozdzielane bardzo spontanicznie w dzień wyjazdu. Tak jak wspomiałes radziejwwl ma jechać, tylko sam nie wiem czy ze mną na tylnym siedzeniu czy on kieruje swoim i dojeżdża ?/??
O której i kiedy też nie wiadomo... to sie okazuje przed samymi zawodami bo przeważnie coś trzeba naprawić/poprawić dzień przed
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
yapko pisze:kamil12 znalazłem jakieś Continentale w garażu 225/45 i założyłem na felgi. Fota poglądowa jak będzie to mniej wiecej wyglądało.
na włożenie przednich mam sposób, tylne... jeszcze pomyśle
Zawody w Ełku są 19 sierpnia (niedziela). Są organizowane przez SS
Wysoko na nich będzie...ale zobaczymy...na złoto musssss ale to już drugorzędna sprawa.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Aż się prosi by zamontować opony Profile 215/45R17 one homologacje drogową mają, ale będzie trakcja oby tylko napęd podołał
Ps. na kołach prezentuje się bardzo bojowo - proste są ?
Ps. na kołach prezentuje się bardzo bojowo - proste są ?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM