[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tak jest to takie właśnie coś, ps. wpadaj do mnie zaraz z tą rurą od turbo do IC - trzeba ją zmodyfikować coby nie spadała podczas pojedynków z hondami i driftowania
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wczoraj wieczorem troszeczkę upalaliśmy na S8 z towarzyszem TYSKIM, COOBCIEM, LIMONEM i innymi
GTI-R miał okazję skonfrontować się z CRX 316 PS ( max wydmuszka ).
Wynik; z zatrzymanego startu dogonił nas (mnie i Limona kamerzystę) tak ok. 230-240 km/h, natomiast z rolki to trochę gorzej;
krótki filmik z wypadu;
http://youtu.be/vEEG7q-VfrA
GTI-R miał okazję skonfrontować się z CRX 316 PS ( max wydmuszka ).
Wynik; z zatrzymanego startu dogonił nas (mnie i Limona kamerzystę) tak ok. 230-240 km/h, natomiast z rolki to trochę gorzej;
krótki filmik z wypadu;
http://youtu.be/vEEG7q-VfrA
NISSAN PULSAR GTI-R
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
1,6 bara było dmuchane więc jakieś 400KM raptem jak na tak ciężki wóz i napęd 4x4 jakoś to się odpycha, mojego i tyskiego VE wciąga nosem że hej
Na tą Honde wydaje mi się że wystarczyło by jedynie wsadzić kute tłoki oraz większe wtryski do tego turbo GT3071r z małą dupką i moc 440-460KM i by szły równo bo na GT30 doszło by sporo Nm...
Szkoda że Baniak nie ma nagrania jak z miejsca się ganiali, Honda dopiero przy ok 220-230km/h go przeganiała a to już daleko za dystansem 400m...
Na tą Honde wydaje mi się że wystarczyło by jedynie wsadzić kute tłoki oraz większe wtryski do tego turbo GT3071r z małą dupką i moc 440-460KM i by szły równo bo na GT30 doszło by sporo Nm...
Szkoda że Baniak nie ma nagrania jak z miejsca się ganiali, Honda dopiero przy ok 220-230km/h go przeganiała a to już daleko za dystansem 400m...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Czy ten crx był czarny i miał 2 rury wydechowe z tyłu
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Co Ty gadasz ?... dorzuć do tego niebieskie podświetlenie i masz kozaka heheBANIAK pisze:s
białe tarcze mam w szafie z napisami GTI-R ale jak dla mnie to wiocha!
brakuje podczas wyścigu tylko jednego komentarza " to sku***yn
Ale widać że waga robi swoje . W crxie miał szpere bo ma zajebistą przyczepność...odjechał odrazu zamiast mielić kołami !
Ostatnio zmieniony 2012-07-13, 15:48 przez Arbuz, łącznie zmieniany 1 raz.
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
chyba Coobcio namówł mnie na stage 3 tylko, że 4xx to ja już mam, jak robić to odrazu o minimum 100 ps w górę... ale to dopiero zimową porą!!!
a na razie po awariach pamiętnej nocy tzn; trzy razy spadła "kibel rura" postanowiłem wymienić wszystkie pedalskie cybanty na mega męskie;
a na razie po awariach pamiętnej nocy tzn; trzy razy spadła "kibel rura" postanowiłem wymienić wszystkie pedalskie cybanty na mega męskie;
NISSAN PULSAR GTI-R
dawno nic nie pisałem ale to przez kompletny brak czasu, a trochę się działo ;
- przede wszystkim udało się uporać ze spadającą "kibel rurą"
- jak zapewne wiecie doszły gwinty firmy DGR
zawieszenie sprwia wrażenie bardzo trwałego i dobrze wykonanego;
auto nie poszło mocno w dół, ponieważ ma być funkcjonalne i nie bać się ewentualnych wizyt poza torem
no i najważniejsze, teraz kąty pochylenia kół są tak jak to Bóg Track Dayowy przykazał;
przód 2,5 stopnia, tyt 1,5 i zbierzny;
jak na razie zawieszenie spisuje się znakomicie, płynnie wybiera nierówności, nie dobija, auto jest max przewidywalne i skręca tam i kiedy ja chcę, na razie twardość ustawiona na 3 z 32-stopniowej regulacji, na torze spróbuje maxa twardo!
Po mieście 3 jest idealna!
Misja zawias zakończona!
czas na nową
wpadłem na pomysł montażu instalacji wtrysku metanolu/wody do silnika!
pozwoli to skutecznie obniżyć temp. EGT a tym samy zabezpieczy motor przed ewentualną awarią!
Mam nadzieję że Yapko wypowie się na temat tego pomysłu, bo chyba za wielką wodą to "chleb powszedni"
- przede wszystkim udało się uporać ze spadającą "kibel rurą"
- jak zapewne wiecie doszły gwinty firmy DGR
zawieszenie sprwia wrażenie bardzo trwałego i dobrze wykonanego;
auto nie poszło mocno w dół, ponieważ ma być funkcjonalne i nie bać się ewentualnych wizyt poza torem
no i najważniejsze, teraz kąty pochylenia kół są tak jak to Bóg Track Dayowy przykazał;
przód 2,5 stopnia, tyt 1,5 i zbierzny;
jak na razie zawieszenie spisuje się znakomicie, płynnie wybiera nierówności, nie dobija, auto jest max przewidywalne i skręca tam i kiedy ja chcę, na razie twardość ustawiona na 3 z 32-stopniowej regulacji, na torze spróbuje maxa twardo!
Po mieście 3 jest idealna!
Misja zawias zakończona!
czas na nową
wpadłem na pomysł montażu instalacji wtrysku metanolu/wody do silnika!
pozwoli to skutecznie obniżyć temp. EGT a tym samy zabezpieczy motor przed ewentualną awarią!
Mam nadzieję że Yapko wypowie się na temat tego pomysłu, bo chyba za wielką wodą to "chleb powszedni"
NISSAN PULSAR GTI-R
1. zdjęcia robione na CH Targówek ?
2. trakcja na wprost na lekko zbieżnym tyle bedzię b.dobra , lepsze wyjscie z progu
3. ten samochod zaczyna być kompletny ! moi znajomi walą pod twoje .jpegi
4. Widziałem że z Tyskim byliście zapisani na Seaty. Szkoda że nie powalczyliście...
Wywołany do tablicy, odpowiadam
Najwięcej doświadczenia miałem z methanolem miałem przy wozie Alexa Ilczuka, Mitsu Eclipse robiące 12.4 na ćwiarę. Pomijając awarie peryferii turbo mam nadzieje dość sensownie opisać
W jego aucie był problem ze spalaniem stukowym mimo strokera na 2.3 w silniku 4g63. Auto było składane w krakowskim Project XS. Tam była robiona większość modyfikacji. Ile Eclipse się najeździł na lawecie... to tylko Alex wie. Pod koniec ich współpracy pod maskę wleciał wtrysk methanolu Snow Performance stage 3. Operacja kosztowała 5 tysi ( komentarz ceny zbędny). Został on zamontowany żeby zmniejszyć EGT i przede wszystkim zniwelować stuki. Udało się to na mapie methanolu niezależnej od pogody, czyli prawidłowo, ale zapłon i tak musiał być bardzo bezpieczny.
Miniak z PromotoRa złapał się za głowę jak mu przyprowadziliśmy Eclipse ( wybór właściciela) że w 400 konnym aucie jest wtrysk ! W PromotoRze Mitsu zostało mniej więcej ogarnięte i poleciało do Rudnik koło Częstochowy dołączyć do Yapko Teamu
Dwa tygodnie wystarczyły żeby zapowietrzył się układ dostarczania Johny Walkera Violet Label ( zdeminaralizowana woda + denaturat) . Przywrócilismy do życia hydraulicznie i elektrycznie tak żeby pompka dawała ochłodzenie w dolot.
Meritum :
zmniejszy spalanie stukowe (jak silnik poczuje brak methanolu to będzie musiał sobie zapłon wycofać)
zmniejszy EGT - między 60 a 100 stopni, zależy od wymaksowania mapy (auto adaptacja do akualnych warunków przeważnie daje ciała)
zmniejsza temp w kolektorze ssącym- parowanie odbiera energie cieplną-> wiecej mocy ( u Alexa 40 koni)
delikatnie lepszy spool turbo, bo wiecej spalin ( minimalnie)
pomysł bardzo na plus
Co jeszcze chcesz wiedzieć ?
2. trakcja na wprost na lekko zbieżnym tyle bedzię b.dobra , lepsze wyjscie z progu
3. ten samochod zaczyna być kompletny ! moi znajomi walą pod twoje .jpegi
4. Widziałem że z Tyskim byliście zapisani na Seaty. Szkoda że nie powalczyliście...
Wywołany do tablicy, odpowiadam
Najwięcej doświadczenia miałem z methanolem miałem przy wozie Alexa Ilczuka, Mitsu Eclipse robiące 12.4 na ćwiarę. Pomijając awarie peryferii turbo mam nadzieje dość sensownie opisać
W jego aucie był problem ze spalaniem stukowym mimo strokera na 2.3 w silniku 4g63. Auto było składane w krakowskim Project XS. Tam była robiona większość modyfikacji. Ile Eclipse się najeździł na lawecie... to tylko Alex wie. Pod koniec ich współpracy pod maskę wleciał wtrysk methanolu Snow Performance stage 3. Operacja kosztowała 5 tysi ( komentarz ceny zbędny). Został on zamontowany żeby zmniejszyć EGT i przede wszystkim zniwelować stuki. Udało się to na mapie methanolu niezależnej od pogody, czyli prawidłowo, ale zapłon i tak musiał być bardzo bezpieczny.
Miniak z PromotoRa złapał się za głowę jak mu przyprowadziliśmy Eclipse ( wybór właściciela) że w 400 konnym aucie jest wtrysk ! W PromotoRze Mitsu zostało mniej więcej ogarnięte i poleciało do Rudnik koło Częstochowy dołączyć do Yapko Teamu
Dwa tygodnie wystarczyły żeby zapowietrzył się układ dostarczania Johny Walkera Violet Label ( zdeminaralizowana woda + denaturat) . Przywrócilismy do życia hydraulicznie i elektrycznie tak żeby pompka dawała ochłodzenie w dolot.
Meritum :
zmniejszy spalanie stukowe (jak silnik poczuje brak methanolu to będzie musiał sobie zapłon wycofać)
zmniejszy EGT - między 60 a 100 stopni, zależy od wymaksowania mapy (auto adaptacja do akualnych warunków przeważnie daje ciała)
zmniejsza temp w kolektorze ssącym- parowanie odbiera energie cieplną-> wiecej mocy ( u Alexa 40 koni)
delikatnie lepszy spool turbo, bo wiecej spalin ( minimalnie)
pomysł bardzo na plus
Co jeszcze chcesz wiedzieć ?
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No dawajcie dawajcie
Ciekawe czy się grzać nie będzie w te cholerne upały
Ciekawe czy się grzać nie będzie w te cholerne upały
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
U mnie w VE ciągle ją wyciągam przy sprawdzaniu oleju, rozruchana jest po prostu od częstego sprawdzania poziomu i wypada sobie ale na szczęście nie podczas jazdy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
specjalnie dla Arbuza z pozdrowieniami, pierwszy filmik z REAL RACE z III rundy
szersza relacja wieczorem
dodam tylko że po jakimś 1,5 okrążenia pękł przewód paliwowy ( dzięki Coobcio ) a jak by tego było mało to złapaliśmy kapcia na tyle.
Proszę o komentarze!!!
http://www.youtube.com/watch?v=YMrHZ6R3 ... tube_gdata
szersza relacja wieczorem
dodam tylko że po jakimś 1,5 okrążenia pękł przewód paliwowy ( dzięki Coobcio ) a jak by tego było mało to złapaliśmy kapcia na tyle.
Proszę o komentarze!!!
http://www.youtube.com/watch?v=YMrHZ6R3 ... tube_gdata
NISSAN PULSAR GTI-R
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: