[ Primera] Primera P11.144 SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Siemka. Niestety muszę odgrzać kotleta, bo Primka ma awarię
Ni chu.. nie wiem co się stało. Jechałem sobie o 4 rano do pracy, myślę sobie "a dam w pizdę" jechałem na 2 i pizda prawie pod odcinkę, wpiąłem 3 i .... ja mu gaz, a on zgasł . Zabrakło mi 500 m do pracy, musieli mnie zholować. Co zrobiłem:
Na czas pracy odpiąłem aku, żeby się się ECU zresetował - nie pomogło.
Po powrocie do domu odpiąłem ECU, podpiąłem - nie pomogło
Odpiąłem pierwszą sondę - nie pomogło
Odpiąłem maf sensor i jakąś wtyczkę od przepustnicy - nie pomogło
Załączam filmik i proszę o wskazówki, będę sprawdzał
http://youtu.be/P6rxQASDUEE
Ni chu.. nie wiem co się stało. Jechałem sobie o 4 rano do pracy, myślę sobie "a dam w pizdę" jechałem na 2 i pizda prawie pod odcinkę, wpiąłem 3 i .... ja mu gaz, a on zgasł . Zabrakło mi 500 m do pracy, musieli mnie zholować. Co zrobiłem:
Na czas pracy odpiąłem aku, żeby się się ECU zresetował - nie pomogło.
Po powrocie do domu odpiąłem ECU, podpiąłem - nie pomogło
Odpiąłem pierwszą sondę - nie pomogło
Odpiąłem maf sensor i jakąś wtyczkę od przepustnicy - nie pomogło
Załączam filmik i proszę o wskazówki, będę sprawdzał
http://youtu.be/P6rxQASDUEE
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- vimek999
- fanatyk nissana
- Posty: 370
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:12
- Lokalizacja: Rogoźno Wlkp/Ireland
Hmmm.Tylko że pompa może podpompować dawkę wystarczającą do odpalenia silnika.Podczas przygazówki już nie daje 100% wydajności.Tak po prostu myślę.Sprawdź czy nie jest przytkana lub tak jak Killer pisze o lewym powietrzu w dolocie.Czasami najłatwiejsze rozwiązania dają pozytywne rezultaty.nossbuk pisze:Niecała 1/4 baku była, bo ostatnio się u mnie nie przelewa z $$$. Tylko, że samochód za każdym razem odpala jak zgaśnie. Najgorzej jest jak wciskam gaz to momentalnie gaśnie. Zresztą wszystko widać na yt. Czyli paliwo za każdym razem musi dochodzić i wtryski leją.
SR20VE + ?
http://www.youtube.com/watch?v=ksKuYZip ... e=youtu.be tak jak kolega Yapko testował wtryski ?bombel pisze:nossbuk wyciągnij świece, to bedziesz widzial czy zalewa czy brakuje paliwa. Wtedy albo pompa, albo wtryski do wymiany
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tam pompę wallbro montowałem, więc jak miałeś poniżej 1/4 paliwa w baku to mogłeś ją po prostu uśmiercić...
Dotankuj auto tak z 10L i zobacz czy coś lepiej będzie chodzić.
Dotankuj auto tak z 10L i zobacz czy coś lepiej będzie chodzić.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
W sumie też bym obstawiał chyba pompę paliwa. Siedzi tam Walbro...ja jeździłem do 1/4 baku (traktowałem to jako rezerwę) i tankowałem od razu jak zeszło paliwko do tego stanu. Może jak dłużej było mniej paliwa....przycisnąłeś kilka razy i coś się wysrałoCoobcio pisze:Tam pompę wallbro montowałem, więc jak miałeś poniżej 1/4 paliwa w baku to mogłeś ją po prostu uśmiercić...
Dotankuj auto tak z 10L i zobacz czy coś lepiej będzie chodzić.
P.S.
Na zesranej pompie też odpali i nawet może jeździć U mnie w S-ce była pompa do wymiany i tylko po AFR się zorientowaliśmy, bo normalnie wóz jeździł i wszytko było niby OK. Ja bym podmienił na inną i sprawdził pompę, oraz oczywiście pod lapka koniecznie i ecumajstra.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie