Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Srebrna piękność P11 Top Sport ----> Patogena

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Patogen
stały bywalec
Posty: 109
Rejestracja: 2009-12-11, 13:06
Lokalizacja: Zielonka/Wołomin

[ Primera] Srebrna piękność P11 Top Sport ----> Patogena

Post autor: Patogen » 2010-05-22, 22:59

Witam szanownych klubowiczów.
Wreszcie nadszedł ten pamiętny dzień przedstawienia mojej srebrnej piękności czyli Primki P11 Top Sport hatchback z 98r.
Auto posiadam około 3 miechów. Poprzednio miało 2 właścicieli w Niemczech. Przebieg na liczniku około 185 00 km tylko że nie wiadomo na którym silniku (o tym dalej).

Wyposażenie standardowe czyli: 4 poduszki, półskórka, full elektryka, klima, 8 głośników, niebiesko-czarna kierownica itd.
Koła: oryginalne Nissanowskie aluski 15" (nie zamierzam zmieniać na razie)
Opony: nowe Yokohama A.drive 195/60
Hamulce przód: tarcze Mikoda GT + klocki TRW
Hamulce tył: tarcze nie wiem jakie (zostały te które siedziały) + klocki Remsa

Pokrótce opiszę o co chodzi z tym moim autem. Otóż auto posiadało silnik ze srebrną pokrywą (wiadomo że w GT były czarne), ale po pierwsze w papierach niemieckich stało jak nic 150KM i żadnego śladu żeby silnik był wymieniany, po drugie kupowałem od klubowicza więc zaufałem że się bardziej zna niż ja. Jest to Top Sport a nie GT więc myślałem że może w tej wersji silnik różnił się pokrywą, więc kupiłem. Po wizycie na hamowni w wawie okazało się że jest to silnik 2.0 131KM (byłem załamany), Coobcio na szybko przestawił zapłon i już było 140KM, ale wykres charakterystyki silnika ogólnie słaby. Kolejny mod to rozrząd wykonany przez bodka i pomiar ciśnienia na cylindrach. Wyszło po równo na każdym, przed modem 13,5 bara, po modzie 14,2. Już jest git, auto ładnie się zbiera, dodatkowo bodek pocieszył mnie że silnik jest w b.dobrym stanie (chociaż tutaj jakiś plus). Kolejnym krokiem będzie wymiana wałka ssącego na wałek od GT i auto będzie jak ta lala 8-). Generalnie nie zamierzam się pchać w jakieś głębsze mody, chociaż wciąga to jak cholera.

Trochę zdjęć:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A teraz co jest jeszcze do zrobienia:

1. rdza przy tylnej wycieraczce do ogarnięcia czym prędzej
Obrazek

2 brak rozpórki kielichów:
Obrazek

3. kierownica w nie najlepszym stanie- do wymiany, pewnie na czarną bo dwukolorowej nigdzie nie mogę znaleźć:
Obrazek

4. fotel kierowcy pęknięty- do wymiany lub naprawy:
Obrazek

Dodatkowo zostało czyszczenie klimy, wahacz prawy do wymiany (lewy już zrobiony), końcowy tłumik nieszczelny, pewnie katalizator do wywalenia i tego typu różne prace naprawczo remontowe. Generalnie większość różnych rzeczy w tym aucie jest nie wymieniana od nowości (np. filtr kabinowy) no i z jakiegoś powodu wymieniono silnik (pewnie stary ktoś zajechał) więc wnioskuję z tego że słabo o nie dbano w przeszłości.

Wielką zaletą tego auta jest to że nie był mocno bity, ma małe obtarcia tu i tam, ale generalnie ładnie się trzyma drogi, i nie widać śladów szpachli ani wyłażącej rdzy. Felgi w b. dobrym stanie, facio który zmieniał mi opony powiedział że to aż niemożliwe żeby felgi po 12 latach były tak idealnie proste jak te moje, więc na razie nie będę ich zmieniał.
W auto zainwestowałem już sporo kasy, niedługo wyniesie mnie drugie tyle ile za niego dałem, ale powoli doprowadzę tą furkę do stanu takiego w jakim powinna być bo pokochałem ten wózek :cool:. Żona mi tylko suszy głowę że cała kasę wydaję na auto zamiast jej kwiatka kupić i że się powinienem z tym samochodem ożenić a nie z nią, ale kobiety już takie są :hah: .

Pozdrawiam wszystkich którzy dotrwali do końca czytania i dozobaczyska na spotach, zlotach i trasach :papa:
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:35 przez Patogen, łącznie zmieniany 2 razy.
Play fair no matter when or where

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-23, 04:37

Byłem przy pierwszym hamowaniu, więc wiem, że była załamka. Trzeba jednak sie podnieść i działać dalej, bo autko fajne :)

Awatar użytkownika
Hahkuh
fanatyk nissana
Posty: 2020
Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
Kontakt:

Re: Srebrna piękność P11 Top Sport ----> Patogena

Post autor: Hahkuh » 2010-05-23, 08:44

Patogen pisze: Po wizycie na hamowni w wawie okazało się że jest to silnik 2.0 131KM (byłem załamany), Coobcio na szybko przestawił zapłon i już było 140KM, ale wykres charakterystyki silnika ogólnie słaby. Kolejny mod to rozrząd wykonany przez bodka i pomiar ciśnienia na cylindrach. Wyszło po równo na każdym, przed modem 13,5 bara, po modzie 14,2. Już jest git, auto ładnie się zbiera, dodatkowo bodek pocieszył mnie że silnik jest w b.dobrym stanie (chociaż tutaj jakiś plus).
....najważniejsze, że jest już lepiej i humor Ci wrócił ;-) Oby tak dalej!
Furka klasa. Optycznie nic nie zmieniasz?

Patogen pisze:Żona mi tylko suszy głowę że cała kasę wydaję na auto zamiast jej kwiatka kupić i że się powinienem z tym samochodem ożenić a nie z nią, ale kobiety już takie są :hah:
....skąd ja to znam... :mrgreen:
-=MY GREEN HORNET=-
______

...nie golę klaty - nie znam się na tym...

"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-05-23, 13:34

No z dołu zbiera się elegancko. Dzień wcześniej miałem w garażu Accorda 1,8 vtec 136KM i w porównaniu z nim to Prima gniecie i o niebo lepiej się prowadzi. Wałeczek z GT, rozluźnić nieco wydech i będzie gitara.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-23, 16:51

tak to jużjest że nie zawsze auto klubowe jest takie jak ma być[przykładem niech bedzie mój zakup nieszczęsnej p11 kombi 3lata temu od klubowicza --CHŁOPAK ZAPOMNIAŁ WSPOMNIEĆ ŻE 2 TŁOKI SA POPĘKANE W SILNIKU...]

ale Patogen ciesz się z tego co jest -prosto jeździ i ma silnik w niezłym stanie
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Patogen
stały bywalec
Posty: 109
Rejestracja: 2009-12-11, 13:06
Lokalizacja: Zielonka/Wołomin

Post autor: Patogen » 2010-05-23, 18:56

Hahkuh pisze:Optycznie nic nie zmieniasz?
Zobaczę później, może jak gdzieś znajdę lotkę od GT to dołożę ale tak generalnie to wolę mieć niepozorne autko z zewnątrz, które i tak wg. mnie bardzo ładnie się prezentuje.
bodek pisze:Wałeczek z GT, rozluźnić nieco wydech i będzie gitara.
No właśnie ciężko znaleźć ten wałek, myślałem że to prostsza sprawa, co do wydechu to zobaczymy co to będzie, zależy od finansów.
lukasgt pisze:ale Patogen ciesz się z tego co jest -prosto jeździ i ma silnik w niezłym stanie


No teraz się cieszę, ale na początku była załamka. Trochę za dużo kasy już władowałem w to auto żeby się z niego nie cieszyć :-P

Pozdrawiam
Play fair no matter when or where

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2010-05-23, 23:41

Hmm to chyba Ciebie widziałem kilka dni temu pod żabką w Wołominie :) ja byłem biała p10. A ogólnie fajnie się prezentuje. :)

Awatar użytkownika
Patogen
stały bywalec
Posty: 109
Rejestracja: 2009-12-11, 13:06
Lokalizacja: Zielonka/Wołomin

Post autor: Patogen » 2010-05-24, 11:26

Hmm to chyba Ciebie widziałem kilka dni temu pod żabką w Wołominie :) ja byłem biała p10. A ogólnie fajnie się prezentuje. :)
Hmm no nie wiem, chyba nie mnie jednak widziałeś, w Wołominie rzadko jestem a w Żabce to już w ogóle nie bywam, chyba że w nagłych wypadkach.
Ale pozdro :)

[ Dodano: 2010-06-11, 18:30 ]
Mały update, nareszcie udało mi się kupić i założyłem oryginalną rozpórkę:
Obrazek

Kolejny update, wałek ssący wymieniony na oryginalny od P11.144, teraz czekam na hamownię żeby zobaczyć co tam siedzi w tym moim cudaku. Generalnie do oryginału brakuje tylko czarnej pokrywy przez co auto staje się oryginalniejsze bo kto ma GT ze srebrną pokrywą? :)

[ Dodano: 2012-04-04, 13:59 ]
Każda historia ma swój koniec, niestety mój to nie happy end. Miałem kolizję (nie z mojej winy) i auta niestety nie opłaca się naprawiać.

Obrazek
Obrazek

Mam nadzieję że wkrótce będę mógł się pochwalić nowym nabytkiem bo jestem w trakcie szukania następnej GT lub ewentualnie zwykłej z silnikiem 2.0
Play fair no matter when or where

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-04-28, 05:17

Patogen pisze:Mam nadzieję że wkrótce będę mógł się pochwalić nowym nabytkiem bo jestem w trakcie szukania następnej GT lub ewentualnie zwykłej z silnikiem 2.0
No ja nie wiem czemu jeszcze tego nie zrobiłeś :-) :-) ale ja się nie wypowiadam choć widziałem :-P
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2012-06-14, 18:46

Troche odświeżam
Patogen pisze:wałek ssący wymieniony na oryginalny od P11.144, teraz czekam na hamownię żeby zobaczyć co tam siedzi w tym moim cudaku. Generalnie do oryginału brakuje tylko czarnej pokrywy przez co auto staje się oryginalniejsze bo kto ma GT ze srebrną pokrywą? :)
Czy to znaczy że wałek od p11.144 jest taki sam jak od p11 GT?

A tak w ogóle to szkoda autka.

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-06-14, 18:48

zuh pisze:Czy to znaczy że wałek od p11.144 jest taki sam jak od p11 GT?
Tak jest.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”