jakby co to mam nowe nie smiganeCoobcio pisze: Ps. mam zajebisty pomysł na tego HKS-a - trzeba go zastąpić niezawodnym MBC firmy properfekt z kulką i sprężynką coby laga zmniejszyć możliwie najbardziej
[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
To poprosze, jutro zamontuje i nawioze i sie rozlicze
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ciezko bedzie na tym turbo i tych przeplywach. Moze nie trzeba sie spinac na moc, na cyferki, a bardziej na realna jazde? Dyno queen Cie interesuje BANIAK ?
Niech auto bedzie bezawaryjne na pojezdzawkach, bo o to chodzi, a na ulicy bedzie jechalo na wprost.
Jazde na wprost latwo zwerylikowac. 19 sierpnia zaprosilem BANIAKa do Elku.
Niech auto bedzie bezawaryjne na pojezdzawkach, bo o to chodzi, a na ulicy bedzie jechalo na wprost.
Jazde na wprost latwo zwerylikowac. 19 sierpnia zaprosilem BANIAKa do Elku.
yapko myślę że Baniakowi nie chodzi tylko o cyferki ale jednak 400 konnych sunnych nie ma wiele, a 300 konne były już takie projekty, a miło zapisać się do historii NZ 400 konny GTI-remyapko pisze: Moze nie trzeba sie spinac na moc, na cyferki, a bardziej na realna jazde? Dyno queen Cie interesuje BANIAK ?
Co do jazdy na oesach to moc też jest potrzebna. Ma 4x4 więc przekładają się osiągi na asfalt - nie walczy z trakcja więc im wiecej koni tym lepiej
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
Arbuz bez obrazy ale co to jest historia NissanZone ? Historie to się tworzy jeżdżac na zawody i przeganiając inne fury. Można kupić Dacie Logan i wrzucić 2.0 16v z Clio Sport i być " Najszybszą Dacią w Polsce ! " . Tak samo jak uśmiechamy się pod nosem słysząc taki tytuł, tak samo właściciele Porsche uśmiechają się słysząc " 400 konny GTi-R "
No offence, ale za dużo ludzi którzy naprawde jeżdża mowią że najlepszą inwestycją jest szkolenie kierowcy- taka rajdowa maniera.
Swoją drogą jeździłeś kiedyś 400 konnym lekkim autem ? ( naped nie ma znaczenia)
Ali-En ... myślisz że nie wiem ... ? nie tylko o głowice mi chodzi luzik
BANIAK Chyba nie musisz wywierać presji. Nie mówie że tak jest ale może się wydawać że Coobcio chce zrobić szybsze auto niż moje. A Kuba nie jest domorosłym tunerem ?
Za duzo znam osób które mają naprawde szybkie samochody i nie mają ciśnienia na wykresy, bo to nie one są ważne. Liczbe koni mozna oszukać. Czasu juz nie. Moje powiedzenie: "cyfra jest cyfra" się tutaj sprawdza w przypadku sekund ( 1/4 mili, 0-100)
No offence, ale za dużo ludzi którzy naprawde jeżdża mowią że najlepszą inwestycją jest szkolenie kierowcy- taka rajdowa maniera.
Swoją drogą jeździłeś kiedyś 400 konnym lekkim autem ? ( naped nie ma znaczenia)
Ali-En ... myślisz że nie wiem ... ? nie tylko o głowice mi chodzi luzik
BANIAK Chyba nie musisz wywierać presji. Nie mówie że tak jest ale może się wydawać że Coobcio chce zrobić szybsze auto niż moje. A Kuba nie jest domorosłym tunerem ?
Za duzo znam osób które mają naprawde szybkie samochody i nie mają ciśnienia na wykresy, bo to nie one są ważne. Liczbe koni mozna oszukać. Czasu juz nie. Moje powiedzenie: "cyfra jest cyfra" się tutaj sprawdza w przypadku sekund ( 1/4 mili, 0-100)
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
400KM powinno się udać zobaczyć na hamowni, pytanie tylko czy da się tak zrobić żeby te 400KM było pod maską na pojeżdzawkach .
Powodzenia!
Powodzenia!
www.Ecu-Tune.pl
Sprzedaż, Montaż, Pomiary AFR, Strojenie
Sprzedaż, Montaż, Pomiary AFR, Strojenie
Yapko masz rację z tym Loganem i GTI-Rem.
Potwierdzam, że najważniejsze jest upalanie auta, a nie gonitwa za kreskami na ekranie komputera. Powiem szczerze, że gdyby nie awaria mojego poprzedniego turbo to nawet bym nie myślał o jego wymianie, ale... stało się. Kierując się zasadą, co pada wymień na lepsze - progres, wpadło nowe. Trzeba więc wycisnąć z niej maxa i tyle w temacie 400 PS.
A z tymi domorosłymi tunerami to trochę źle się określiłem, chodziło mi o to że da się!
Mocy przybywaj!
P.S Ełk aktualny!!!
Potwierdzam, że najważniejsze jest upalanie auta, a nie gonitwa za kreskami na ekranie komputera. Powiem szczerze, że gdyby nie awaria mojego poprzedniego turbo to nawet bym nie myślał o jego wymianie, ale... stało się. Kierując się zasadą, co pada wymień na lepsze - progres, wpadło nowe. Trzeba więc wycisnąć z niej maxa i tyle w temacie 400 PS.
A z tymi domorosłymi tunerami to trochę źle się określiłem, chodziło mi o to że da się!
Mocy przybywaj!
P.S Ełk aktualny!!!
NISSAN PULSAR GTI-R
Ojj yapko pewnie że braku umiejętności nie nadrobisz mocą ... moją wypowiedzią dążyłem do tego że jak BANIAK ma mieć w swoim sunnym np. 380KM a marzy o złamaniu 4 z przodu to niech idzie w tym kierunku....yapko pisze: No offence, ale za dużo ludzi którzy naprawde jeżdża mowią że najlepszą inwestycją jest szkolenie kierowcy- taka rajdowa maniera.
Swoją drogą jeździłeś kiedyś 400 konnym lekkim autem ? ( naped nie ma znaczenia)
Co do jazdy lekkim 400 konny to nie jechałem jako kierowca ale jako pasażer i jeśli ktoś ogarnia a było to Evo, to moc i umiejętności w tym przypadku szły w parze....są na rajdzie momenty gdzie mocy jest za dużo ale są i takie gdzie jest jej brak...nie ma półśrodka
Ale nie ma się co spinać, złamie 400 i będzie zadowolony
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
-
- nowy na forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2012-05-09, 12:09
- Lokalizacja: Warszawskie Hawaje
Właśnie ja jestem całkowicie odmiennego zdania Brak umiejętności nadrobisz mocą i przygotowaniem auta. Nie wygrywa najlepszy kierowca, tylko suma kierowca+samochod.Arbuz pisze:Ojj yapko pewnie że braku umiejętności nie nadrobisz mocą ... moją wypowiedzią dążyłem do tego że jak BANIAK ma mieć w swoim sunnym np. 380KM a marzy o złamaniu 4 z przodu to niech idzie w tym kierunku....
Zawsze można zrobić 2 mapy: jedną wymaksowaną i niebezpieczną, a drugą spokojną do upalania i chłostania bez obaw.
Jeżeli to Evo było 7,8,9 to nie jeździłeś szybkim samochodem...
HondaParts Bartek... ogarnij... ja już nie mam pojęcia co ty myslisz. Miał być gruby GTi-R, a wystawiłeś auto na sprzedaż. Nie rozumiem, ale chyba nie musze
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No i wypierdoli...o 3ci bieg... Przydała by się sekwencyjna skrzynia biegów, bo pierwsze 3 biegi ciężko nadążać ze zmianą i celnością...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Druga skrzynia się już składa, we wtorek powinna być do odebrania...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
na dobry początek dzisiejszego wieczoru krótki filmik z GTI-rem na nowy turbo i starej skrzyni
http://www.youtube.com/watch?v=T2X3xbG5 ... tube_gdata
dzisiaj z auta został wyjęty silnik, Limon dostarczył skrzynię prosto z przeglądu z nowymi łożyskami, rozebrane zostało sprzęgło i znalezione zostało kilka rzeczy które warto poprawić;
- sprzęgło ( spiek by radzikowski )
- oil catch tank
- poduszka od skrzyni
- końcówki drążka reakcyjnego
- drobna poprawa hamulcy
- usunięcie kilku zbędnych rzeczy
- uszczelniacze przód i tył wału
foto z prac;
a w tym miejscu coś dla forumowiczek; sexi majtki kolegi Limona
mocy przybywaj
http://www.youtube.com/watch?v=T2X3xbG5 ... tube_gdata
dzisiaj z auta został wyjęty silnik, Limon dostarczył skrzynię prosto z przeglądu z nowymi łożyskami, rozebrane zostało sprzęgło i znalezione zostało kilka rzeczy które warto poprawić;
- sprzęgło ( spiek by radzikowski )
- oil catch tank
- poduszka od skrzyni
- końcówki drążka reakcyjnego
- drobna poprawa hamulcy
- usunięcie kilku zbędnych rzeczy
- uszczelniacze przód i tył wału
foto z prac;
a w tym miejscu coś dla forumowiczek; sexi majtki kolegi Limona
mocy przybywaj
NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No będziemy gonić z twoją maszyną, jest jeszcze jedno wolne miejsce na lawecie na tor poznań
Oby szybko ogarneli, sprzegło, poduszka silnika zawieziona jutro bedą ją robić.
Odrazu się poprawi to i owo, no i przede wszystkim hamulce muszą być w pełni sprawne na tor poznań, nic nie może drżeć i wibrować...
Odcineczkę warto by ciut wyżej ostawić, bo jak się puszczało sprzęgło to odrazu się robi te 65km/h i koniec z zabawy, zajefajnie by było w ogóle jakby na I stówę wóz robił Ale to do 11 tyś obr musiał by się chyba kręcić
Tak czy siak po robocie trzeba będzie obadać jego przyspieszenie
Oby szybko ogarneli, sprzegło, poduszka silnika zawieziona jutro bedą ją robić.
Odrazu się poprawi to i owo, no i przede wszystkim hamulce muszą być w pełni sprawne na tor poznań, nic nie może drżeć i wibrować...
Odcineczkę warto by ciut wyżej ostawić, bo jak się puszczało sprzęgło to odrazu się robi te 65km/h i koniec z zabawy, zajefajnie by było w ogóle jakby na I stówę wóz robił Ale to do 11 tyś obr musiał by się chyba kręcić
Tak czy siak po robocie trzeba będzie obadać jego przyspieszenie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM