[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Tradycyjnie miało być tak pięknie
Ale po kolei:
- auto zapierd*** na 0,9 bara. 200 kmh dosłownie w chwile
- wpadł ecumaster det 3 chwilowo podłaczony normalnie, docelowo jako fuel implant
- założone letnie koła (pięknie na 2 przy 90kmh piszczą )
Niestety jest problem. Gdy auto się dobrze nagrzeje przy częściowych uchyleniach przepustnicy wywala zapłon. AFR wzorowe, a auto szarpie jak głupie. Problem pojawia się od 4tys obrotów.
Co jest zrobione:
- nowa kopułka,
- nowy palec,
- nowe świece platynowe,
- nowe kable WN,
- sprawdzony czujnik TPS i nawet podmieniony na nowy. Zero poprawy.
Ma ktoś jakieś pomysły?
Ale po kolei:
- auto zapierd*** na 0,9 bara. 200 kmh dosłownie w chwile
- wpadł ecumaster det 3 chwilowo podłaczony normalnie, docelowo jako fuel implant
- założone letnie koła (pięknie na 2 przy 90kmh piszczą )
Niestety jest problem. Gdy auto się dobrze nagrzeje przy częściowych uchyleniach przepustnicy wywala zapłon. AFR wzorowe, a auto szarpie jak głupie. Problem pojawia się od 4tys obrotów.
Co jest zrobione:
- nowa kopułka,
- nowy palec,
- nowe świece platynowe,
- nowe kable WN,
- sprawdzony czujnik TPS i nawet podmieniony na nowy. Zero poprawy.
Ma ktoś jakieś pomysły?
Dodam od siebie, że problem pojawił się dopiero teraz gdy zrobiło się ciepło a zarazem gdy bombel po raz pierwszy wsiadł do auta Wcześniej przy strojeniu ani razu mi zapłon nie wypadł. Świece są platynki zimniejsze o jeden stopień.
Jak dla mnie to jednak problem z zapłonem czyli nadal świece lub może cewka po rozgrzaniu nie wydaje?
Jak dla mnie to jednak problem z zapłonem czyli nadal świece lub może cewka po rozgrzaniu nie wydaje?
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Hmm przy czujniku stuku to cofałoby zapłon na niskich obrotach, a może na próbę zmniejsz przerwę na świecach
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
GHOST- ja te kable kupiłem jak miałem jeszcze DEH'a na pokładzie. Byłem zmuszony, bo auto ciężko odpalało i zacząłem od standardowej procedury- świece + kable. Co do opinii- odpala zawsze od strzała, nie ważne czy -25 czy +30st. , w czasie upalania brak jakichkolwiek problemów - zarówno w DEH'u jak i w VE. Jak najbardziej polecam. PumaRST też na nich śmiga. Jednak moim zdaniem kable to jedna z ostatnich przyczyn wypadającego zapłonu.GHOSTRIDER pisze:Wiem z opini uzytkownikow ze duza roznica na tych przewodach nawet kolega : Modzelitto Zapodal takie do swojego VE niech sie wypowie.
QG15+
Ale żeś się uparł na tą chłodniczkę oleju nie ma problemu, dodatkowy hajs wpakowany w auto W twoim sr20 nie ma czujnika temperatury oleju więc jak niby komp miał by ingerować w pracę silnika odczytując zbyt wysoką temp. oleju. Poza tym olej dochodzi raptem do 90st.
Świece masz stan ideal, zero sadzy, kolorek w normie. Zmniejszyłem odstępy bo na każdej był inny (fabrycznie). Przy okazji jazd pocofam jeszcze zapłon tu i ówdzie i zobaczymy czy to coś pomoże.
Przy okazji wymyłem ci stożek i wyczyściłem przepływkę
Świece masz stan ideal, zero sadzy, kolorek w normie. Zmniejszyłem odstępy bo na każdej był inny (fabrycznie). Przy okazji jazd pocofam jeszcze zapłon tu i ówdzie i zobaczymy czy to coś pomoże.
Przy okazji wymyłem ci stożek i wyczyściłem przepływkę
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Coś te Sr`y nie grzeją oleju bardzo, u mnie przy małej chłodnicy też oleum max 90 stopni a vagi to normalnie mają ponad 100
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
nie grzeją ? u mnie po jednym przejeździe na 1/4 mili wzrasta z 82 na 96 ( tak około).
Przecież w zime były problemy z niedogrzaniem auta... to po co teraz chłodnica ?
Przecież w zime były problemy z niedogrzaniem auta... to po co teraz chłodnica ?
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
tak jak mówiłem - je mówie że to na pewno TPS winien. podsunąłem tylko pomysł. Przepraszam jeżeli straciliście na moim tropie dużo czasu.
teraz świece są 3 elektrodowe ? jaki teraz jest odstęp ?
bodek ma racje. 90 stopni to nie temperatura
teraz świece są 3 elektrodowe ? jaki teraz jest odstęp ?
bodek ma racje. 90 stopni to nie temperatura
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Świece są siódemki NGK irydowe albo platyny (jedna elektroda). Odstęp na próbę zrobiłem 0,7mm. Podmiana tpsa nie była problemem. Dzisiaj nie wydałem czasowo na jazdy próbne. Jutro rano spróbuję ją przegonić. Hamownia może we czwartek.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
moge użyczyć moich świec ( 3 elektrody NGK iryda z niewiadomo jakim odstępem, nie zdmuchuje przy 1.3 bara) , bo i tak mam uziemione auto. na taki boost wg mnie 0.65 - 0.7 mm powinno być ok.
bodek - na rozgrzanym , jak bedziesz mógł, daj mu miodu bez żadnego obciążenia elektrycznego, wyłacz światła, radio, wentylator. Taki szybki pomysł
bodek - na rozgrzanym , jak bedziesz mógł, daj mu miodu bez żadnego obciążenia elektrycznego, wyłacz światła, radio, wentylator. Taki szybki pomysł
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Jestem Ci wdzieczny za pomoc. Pisałem tylko, że to jednak nie toyapko pisze:tak jak mówiłem - je mówie że to na pewno TPS winien. podsunąłem tylko pomysł.
bodek pisze:Dzisiaj nie wydałem czasowo na jazdy próbne. Jutro rano spróbuję ją przegonić.
Jak nie będzie poprawy, to chętnie skorzystamyapko pisze:moge użyczyć moich świec ( 3 elektrody NGK iryda z niewiadomo jakim odstępem, nie zdmuchuje przy 1.3 bara)
Czekamy na magiczne 3XXbodek pisze:Hamownia może we czwartek.
Yapko ale nie masz tak, że temp 120 stopni prawda A jest możliwość sprawdzić na postoju na której świecy zapłon niedomaga
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
orlenowska verva czy ultimate z bp są moim zdaniem lepszym paliwem niz racing, skad to stwierdzenie ? na wiekszosci stacjach 98 są świeższe niz to co dostajemy jako racing,bombel pisze:JUtro podmianka aparatu zapłonowego. Zastanawiamy się czy to nie wina paliwa. Wczesniej jeździł na SHELL VPOWER RACING, a teraz zalana VERVA 98
niejednokrotnie spotkałem się ze spalaniem stukowym po zalaniu racinga do sunnego gdzie zapłon był mocno wyprzedzony mówię tu o paliwie rzekomo 99+ ,
na ultimate 98 i vervie nigdy nie bylo tego problemu, myslę, że ilość sprzedawanego paliwa ma po prostu wpływ na jakość i częstsze dostawy świeżej etyliny a cena też przyjemniejsza dla portfela
Project: Midnight puprle Twin Turbo Z32 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU