g-garage ??Okolice lublinaRyba pisze:Jeśli można wiedzieć gdzie znajduje się to miejsce które jest na zdjęciach
[ 350Z] Coobcia Nissan 350Z - Torowe Zabawy CEL w N/A 400KM
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
W tych zetkach ponoć słabe kolektory ssące są, ponoć ich wymiana daje nawet 30KM:
http://www.importtuner.com/tech/0605_im ... ewall.html - tego najprościej by było skopiować, ja bym jeszcze wejście puścił drugą stroną coby można było dać większy i to przelotowy intercooler i skrócić orurowanie coby nie szło i nie wracało tą samą stroną...
Z Szalonym na zlocie trzeba obmyśleć taki kolekotr
O jeszcze jakiś taki bardziej "prawdziwy" wynik z hamowni po zmianie kolekotra:
http://www.conceptzperformance.com/Cart ... _Type=350Z
http://www.importtuner.com/tech/0605_im ... ewall.html - tego najprościej by było skopiować, ja bym jeszcze wejście puścił drugą stroną coby można było dać większy i to przelotowy intercooler i skrócić orurowanie coby nie szło i nie wracało tą samą stroną...
Z Szalonym na zlocie trzeba obmyśleć taki kolekotr
O jeszcze jakiś taki bardziej "prawdziwy" wynik z hamowni po zmianie kolekotra:
http://www.conceptzperformance.com/Cart ... _Type=350Z
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Powolutku wolnymi kroczkami przygotowuję maszynę do występu na torze w Poznaniu.
W pierwszej kolejności zadbać trzeba o heblunek, 355mm tarcze w miejsce dotychczasowych 322mm oraz nieco lepsze klocki:
Do tego trzeba zadbać o chłodzenie oliwy w silniku, pierwsze elementy układanki zakupione:
W pierwszej kolejności zadbać trzeba o heblunek, 355mm tarcze w miejsce dotychczasowych 322mm oraz nieco lepsze klocki:
Do tego trzeba zadbać o chłodzenie oliwy w silniku, pierwsze elementy układanki zakupione:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
adapterek na hamulce czy zacisk akebono z z34 montujesz?Coobcio pisze:Powolutku wolnymi kroczkami przygotowuję maszynę do występu na torze w Poznaniu.
W pierwszej kolejności zadbać trzeba o heblunek, 355mm tarcze w miejsce dotychczasowych 322mm oraz nieco lepsze klocki:
Obrazek
Do tego trzeba zadbać o chłodzenie oliwy w silniku, pierwsze elementy układanki zakupione:
Obrazek
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Adapterek dorobię
Z33 fabrycznie ma zaciski Brembo ze Sky lina R34 GTR
Z33 fabrycznie ma zaciski Brembo ze Sky lina R34 GTR
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio, kolejny ciekawy projekt czekamy na przebieg wydarzeń
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zdobyłem kolejną niezbędną część układanki:
Która jest obecnie przechowywana w bagażniku pewnego ściśle tajnego projektu 4x4:
Jak zetka przyszła od angolów to oczywiście miała skrzynie ale chłopaką drifter-om z RB Teamu była pilnie potrzebna...
I jeszcze doszło koło zamachowe ze stanów jednomasowe ACT, lżejsze skromnie o jakieś 30% ale chodzi o to żeby się nie poddało jak dwu mas w praktycznie każdej trzystapięćdziesiątce...
W przyszły weekend jadę składać, do kompletu brakuje mi jedynie lewej tylnej białej lampy w zderzak no i nadmuchiwaczki od Szalonego, więc puki co auto będzie wolnym ssakiem.
Ps. jest duża szansa że maszyną pojadę na tor poznań 22.07 do tego czasu poprawić chłodzenie silnika muszę - bo te wszystkie zetki co były ostatnio na torze to nie dość że miały spalone hamulce to po tych paru okrążeniach gubiły obficie soki...
Która jest obecnie przechowywana w bagażniku pewnego ściśle tajnego projektu 4x4:
Jak zetka przyszła od angolów to oczywiście miała skrzynie ale chłopaką drifter-om z RB Teamu była pilnie potrzebna...
I jeszcze doszło koło zamachowe ze stanów jednomasowe ACT, lżejsze skromnie o jakieś 30% ale chodzi o to żeby się nie poddało jak dwu mas w praktycznie każdej trzystapięćdziesiątce...
W przyszły weekend jadę składać, do kompletu brakuje mi jedynie lewej tylnej białej lampy w zderzak no i nadmuchiwaczki od Szalonego, więc puki co auto będzie wolnym ssakiem.
Ps. jest duża szansa że maszyną pojadę na tor poznań 22.07 do tego czasu poprawić chłodzenie silnika muszę - bo te wszystkie zetki co były ostatnio na torze to nie dość że miały spalone hamulce to po tych paru okrążeniach gubiły obficie soki...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
A tam popatrzeć na prawy zapraszam - kask weź ze sobą bo ja luzem mam tylko M-kę...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...ile lżejsze od serii?
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
To jest wersja najcięższa o nazwie Streetlight ale jednomasowa więc niezniszczalna, waga to ok. 8,4kg raptem 2kg mniej jak wiecznie psująca się seria
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No faktycznie trochę czasu minęło i czas najwyższy zabrać się za świder do Zetki Musimy tylko w końcu ustalić ilość zębówCoobcio pisze: W przyszły weekend jadę składać, do kompletu brakuje mi jedynie lewej tylnej białej lampy w zderzak no i nadmuchiwaczki od Szalonego, więc puki co auto będzie wolnym ssakiem.
1. Duże kółko 27 zębów
2. Małe kółko 22 zęby
Podaj ilość zębów i jedziemy z tym koksem
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Duże niech ma o zęba więcej a male bez zmian - oba warianty przetestuję na Hamowni
Dziękuje że znalazleś czas na moje zboczenia motoryzacyjne
Dziękuje że znalazleś czas na moje zboczenia motoryzacyjne
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
super czekam czekam
Z limonem najprawdopodobniej w ten czwartek jedziemy uruchomić bestię na nowym zamachu, jakiś filmik postaram się nakręcić odrazu
Z limonem najprawdopodobniej w ten czwartek jedziemy uruchomić bestię na nowym zamachu, jakiś filmik postaram się nakręcić odrazu
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Super profesjonalna robota, nie mogę się już ich doczekać i strojenia na rolkach z doładowankiem
[ Dodano: 2012-08-01, 01:26 ]
No to zeteczka przebudzona - wjechało nieco lżejsze koło zamachowe jednomasowe ACT i na to wleciała świerzutka skrzynia biegów, którą zalałem olejem który musi bezbłędnie znosić przyszłe katy
Oliwa także świeża została zalana do silnika - 15w50 Motul 300V, co ciekawe filtr oleju jest identyczny jak w 200SX S14
Auto stało trochę więc tradycyjnie wykręciłem świece i pokręciłem trochę aż zgaśnie lampa alladyna.
Ku mojemu zdziwieniu auto zapaliło na dotyk - myślałem że angole wyssali całe paliwo do cna ale jednak zostawili parę kropelek cobym mógł uruchomić mojego smoczka, oto i on:
http://www.youtube.com/watch?v=yAWVePKq ... e=youtu.be
[ Dodano: 2012-08-01, 01:26 ]
No to zeteczka przebudzona - wjechało nieco lżejsze koło zamachowe jednomasowe ACT i na to wleciała świerzutka skrzynia biegów, którą zalałem olejem który musi bezbłędnie znosić przyszłe katy
Oliwa także świeża została zalana do silnika - 15w50 Motul 300V, co ciekawe filtr oleju jest identyczny jak w 200SX S14
Auto stało trochę więc tradycyjnie wykręciłem świece i pokręciłem trochę aż zgaśnie lampa alladyna.
Ku mojemu zdziwieniu auto zapaliło na dotyk - myślałem że angole wyssali całe paliwo do cna ale jednak zostawili parę kropelek cobym mógł uruchomić mojego smoczka, oto i on:
http://www.youtube.com/watch?v=yAWVePKq ... e=youtu.be
Ostatnio zmieniony 2012-08-01, 00:35 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Piękna maszyna Nawet bez kompresora, ciekawe auto. Gdyby nie mój nowy nabytek w postaci S-ki to bym się skusił na taką Z-tkę chybaCoobcio pisze:Super profesjonalna robota, nie mogę się już ich doczekać i strojenia na rolkach z doładowankiem
[ Dodano: 2012-08-01, 01:26 ]
No to zeteczka przebudzona
Oliwa świeża zalana 15w50 Motul, auto stało trochę więc tradycyjnie wykręciłem świece i pokręciłem trochę aż zgaśnie lampa alladyna.
Ku mojemu zdziwieniu auto zapaliło na dotyk - myślałem że angole wyssali całe paliwo do cna ale jednak zostawili parę kropelek cobym mógł uruchomić mojego smoczka, oto i on:
http://www.youtube.com/watch?v=yAWVePKq ... e=youtu.be
Kupię auto z SR20VE na pokładzie