Jeżeli robiłeś ręcznie, to się nie dziwię. G3 daje dobre rezultaty przy solidnym, mechanicznym polerowaniu.Musze odłożyć budżet na porządne pasty, bo prowizorycznie przeleciałem całość na razie gównianą Fareclą G3.
[ Primera] Primera P11 GT Top Sport VVL N1 :)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Coś Ty - ręcznie to bym się zachetał Całość miałem szlifowaną papierem 2500, to ręcznie nie ma co tego nawet wyprowadzać. Wszystko robione na maszynie.xtomek pisze:Jeżeli robiłeś ręcznie, to się nie dziwię. G3 daje dobre rezultaty przy solidnym, mechanicznym polerowaniu.
G3 to pasta mocno ścierna - na pierwszy ogień może być, ale po niej wypadało by polecieć jeszcze czymś średnio ściernym no i na koniec jakieś delikatne mleczko na wysoki połysk.
U mnie pod słońce w przyciemnianych okularach widać jeszcze swirle - ale to pozostałości po mocno ściernej paście.
Poza tym G3 jest mało "kulturalną" pastą - po polerce tym syf jest dosłownie wszędzie, i jak w miarę szybko się tego nie zmyje to później jest mega kłopot. W paru miejscach na plastikach mam kropki i za cholerę nie mogę tego usunąć.
Od dłuższego czasu irytowało mnie domykanie szyb po posażerach... w końcu problem rozwiązany dzięki modułowi domykania szyb
[ Dodano: 2011-12-06, 22:54 ]
Planowałem jechać do wawy aby w końcu zestroić swoje auto, niestety brak perspektyw wyjazdu w najbliższym czasie pokusił mnie do zakupu ekumastera i sondy szerokopasmowej
Teraz czekam na więcej wolnego czasu i zaczynam działać
[ Dodano: 2012-03-09, 20:18 ]
W końcu jestem w posiadaniu czujnika stukowego do którego od dłuższego czasu się przymierzałem
[ Dodano: 2012-03-10, 19:10 ]
Dzisiaj założone, myślę że będzie wszystko grało
[ Dodano: 2011-12-06, 22:54 ]
Planowałem jechać do wawy aby w końcu zestroić swoje auto, niestety brak perspektyw wyjazdu w najbliższym czasie pokusił mnie do zakupu ekumastera i sondy szerokopasmowej
Teraz czekam na więcej wolnego czasu i zaczynam działać
[ Dodano: 2012-03-09, 20:18 ]
W końcu jestem w posiadaniu czujnika stukowego do którego od dłuższego czasu się przymierzałem
[ Dodano: 2012-03-10, 19:10 ]
Dzisiaj założone, myślę że będzie wszystko grało
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
300złhomik123456 pisze:A ile za niego dales??Wolfshade pisze:W końcu jestem w posiadaniu czujnika stukowego do którego od dłuższego czasu się przymierzałem
[ Dodano: 2012-03-24, 10:59 ]
Mam osobno wykresy: Pomiar na 4 biegu. Auto nie strojone jeszcze na Ecumasterze.
1 - to KM
2 - NM
Na 5 pomiarze wyszło 152,6km i 192nm (wcześniejsze pomiary były pozytywniejsze).
Szczerze to liczyłem na lepszy wynik
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
bombel pisze:Wolfshade, a mod rozrzadu był??
moda rozrządu robiłem razem z Michi, może coś źle ustawiłem? kurcze sam już nie wiem
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
bombel, może jednak za mało przestawiłem też mam wykres podobny bardziej do standardu
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
bombel, to dałeś mi teraz do myślenia w wolnym czasie zacznę od sprawdzenia tego rozrządu, a przestawiałem tylko dolot.
[ Dodano: 2012-03-24, 23:09 ]
też się właśnie wk...wiłem
[ Dodano: 2012-03-24, 23:09 ]
Rysiu83 pisze:no właśnie dziwne tym bardziej że wydech robiony...zajrzyj do rozrządu
[ Dodano: 2012-03-24, 22:01 ]
P.S ja bym się wk...ił w takiej sytuacji
też się właśnie wk...wiłem
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
będę działał pewnie w przyszłym mc, teraz nie mam kiedy
[ Dodano: 2012-04-06, 21:14 ]
mod rozrządu zrobiony ponownie na "nowym kole", teraz musi być ok
[ Dodano: 2012-04-06, 21:14 ]
mod rozrządu zrobiony ponownie na "nowym kole", teraz musi być ok
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Po ostatnich długich wakacyjnych trasach stwierdziłem, ze ten wydech przelotowy łeb urywa, a że sprzęt audio też lubię posłuchać podczas jazdy to postanowiłem coś zmienić:) na początek miałem w planie wywalić środkowy i dać od SAABA 9-5 ale po zakupie okazało się że za dużo trzeba się bawić przy tym aby wszedł bez problemu dlatego postanowiłem wywalić końcowy Ultera i dobrać jakiś sensowny z dużą puszką na średnicę wejściową 2,25 cala przelotowo-komorowy i wspawać do niego samą końcówkę z Ultera. Dało radę zrobić, w końcu cisza niczym w serii
A wyszło to tak :
A wyszło to tak :
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Wolfshade, widzę Cię często na mieście - masz charakterystyczną tą primę fajnie mruczała , ale teraz mam tez cichy wydech i chwale sobie takie rozwiązanie, podróżowanie jest na pewno bardziej komfortowe,
wizualnie dobrze się komponuje ta końcóweczka
wizualnie dobrze się komponuje ta końcóweczka
Project: Midnight puprle Twin Turbo Z32 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU
przyznam, że teraz mogę słuchać muzy jadąc i to bez rozkręcania na 3/4 wygląda ok z tą końcówką chociaż gdyby nie to że tłumik pomalowany jest na czarno to by było widać niezłą puchę a tak za bardzo w oczy się nie rzucanismojoe pisze:Wolfshade, widzę Cię często na mieście - masz charakterystyczną tą primę fajnie mruczała , ale teraz mam tez cichy wydech i chwale sobie takie rozwiązanie, podróżowanie jest na pewno bardziej komfortowe,
wizualnie dobrze się komponuje ta końcóweczka
Ostatnio zmieniony 2012-08-24, 15:17 przez Wolfshade, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
SPOKOjny pisze:Dokładnie co to za tłumikRysiu83 pisze:Co to za tłumiczek dorwałeś? też swój końcowy będę jednak chyba wyrzucał..dość buczenia już mam
Tłumik bez wypasu w sumie bo firmy POLMOstrów zdaje się od PEUGEOTA 406 HDI - jest na rurach 60 także nie było żadnej przeróbki ze średnicami tylko dopasowanie mocowań i dospawanie rur.
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Spoko zrobię foty, tylko w tym tygodniu nie wjadę na podnośnik a z ziemi to nic nie będzie widaćRysiu83 pisze:Możesz od spodu poglądówkę jaką zrobić?
[ Dodano: 2012-10-06, 13:12 ]
Wolfshade pisze:Spoko zrobię foty, tylko w tym tygodniu nie wjadę na podnośnik a z ziemi to nic nie będzie widaćRysiu83 pisze:Możesz od spodu poglądówkę jaką zrobić?
sorry, dopiero teraz mogłem wjechać autem na podnośnik
pozdrawiam
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Nie myślałem, że będzie tak duża różnica, naprawdę mocno wyciszył mi ten tłumik - teraz mogę na spokojnie muzy słuchać Nie mam niestety żadnego filmu ale może przy okazji coś nagram to wrzucę.
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
ja mialem na poczatku przelotowy w 100% ale nie wytrzymalem i zalozylem środkowy z Maximy dodało mi okolo 3-5 Nm jeśli dobrze pamietam xD i super wyciszyło na mocy nie stracił a koncowy mam załozony WM i super mi mruczyarrow76 pisze:czyli jak czytam , muszę wstawić środkowy i końcowy. Końcowy to np. taki jak Twój czyli ten od peugota , a środkowy to jaki proponujecie ?