Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-04-02, 07:45

3-4 km/h przekłamuje przy 200 ;)

No mam wrażenie że jak na takie doładowanie to auto jedzie. W porównaniu do 0,9 kiedyś porównywalnie może doprężył się trochę. Trzeba było zrobić kilka rundek żeby ogarnąć wszystkie nieszczelności. Chyba się udało :) Sprzęgło trzyma tylko trzeba się przyzwyczaić i szybko lewą nogą operować bo ruch jest mały na spieku.

Teraz trzeba ogarnąć ten głupi wydech (obecnie fi 53 w środku) i opony bo na 195 mało stabilnie jest, później strojenie. Temperatura sprzyja wynikom hehe
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2012-04-02, 08:23

A czemu na zegarze ciśnienie nie opada do podciśnienia tylko zostaje na 0? U mnie podciśnienie spada do -0.8/0.9 na wolnych
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-04-02, 09:42

Szymeq, bo rurkę podciśnienia mam podpiętą w dolot a nie w kolektor ssący.

Dzisiaj odstawiam auto na wydechowania plus przegląd trzeba zrobić ;)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2012-04-02, 20:03

No na filmie widać że całkiem przyjemnie się odpycha :-) Jeszcze trochę jak pogoda się zrobi sensowna to będzie się można ganiać na LED'ie ;-)
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2012-04-03, 07:33

Jak na takie doładowanie, to moim zdaniem zapitala <spoko>
&#9492;(-.-)&#9496;&#9484;(-.-)&#9496;&#9484;(-.-)&#9488;&#9492;(-.-)&#9488;

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-04-03, 08:01

Daje rade :) mam nadzieje że mamy bliżej niż dalej do osiągnięcia celu :)

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2012-04-03, 09:00

Fajnie to chodzi :) Gratki z te P10tki Turbo niech robia dalej robote na drogach :)
Ja w bordowej bym widzial jakas czarna felge fajnie by wygladala :-P
Obrazek

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-04-03, 11:25

Ja to w bordowej bym widział nowy lakier :D wtedy by wyglądała :D

Jak czysty to ładnie felunek wygląda mimo że nie jest to jakaś markowa nówka. Je zresztą też przydało by się odświeżyć. Ale żeby to wszystko poogarniać na szybko to musiał bym chyba się rozwieść z żoną na jakiś czas :P

Co do filmiku to pierwsze przejazdy dopiero... sprzęgło wydaje mi się że naprawdę łapie po kilku depnięciach. Trochę tracimy na trakcji. 195/60 słabo klei do asfaltu, na pierwszym biegu prawie w ogóle. No i powyżej 170 lepiej na gładkim asfalcie jechać :D To nie jest lekki czterołap GTIR i szału nie ma co oczekiwać ale trzeba się cieszyć z tego co jest ;)

Jak wystroimy, doładujemy, wyrzucimy pasażera i niepotrzebne graty z bagaja to się coś nagra więcej :D Jeszcze butla od gazu siedzi jakieś elementy wydechu itp.
Nissan Primera SR20DE+T

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2012-04-03, 11:51

Jak by moja tak chodziła to bym musiał podsufitkę prać :) Co do lakieru i tak dużo lepszy niż mój. Liczę że kiedyś wbije się na sępa i mnie przewieziesz, bo jeszcze nigdy nie jechałem jako pasażer autem w turbo.
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-04-03, 14:32

Zawsze można zrobić by tak jeździła :D

Awatar użytkownika
*Kazik*
fanatyk nissana
Posty: 440
Rejestracja: 2010-03-09, 10:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: *Kazik* » 2012-04-03, 20:22

jechałam dziś tym autkiem jako pasażer i popierdziela Prima az mi się reka ze stresu spociła...daje czadu ;-) jak dla mnie lepiej niż na poczatku...w końcu spiek robi swoje :-> troche wydech szpeci i puka ale Maro i Damian ogarna temat i będzie gites!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:
Patrol GR Y61 2.8TDI
Primera P11 2.0SLX
Primera P11 2.0 SLX+T(spalona)

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-04-05, 09:57

Fura nie jest wystrojona jak należy i szkoda katować. Po rozgrzaniu przygasa jałowych i często gaśnie. Teraz wydechowanie i może nie będzie już tak popierdywał i zawadzał o wszystko:P
Trzeba też oduczyć się wolnego puszczania sprzęgła. Odzwyczaiłem się od tego auta :D Dodatkowo chodzi mi po głowie żeby ją trochę odelżyć bo z tyłu i tak nikt nie jeździ :D
Nissan Primera SR20DE+T

Maro
fanatyk nissana
Posty: 852
Rejestracja: 2009-12-09, 20:36
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn

Post autor: Maro » 2012-04-05, 20:11

No dziś wydeszek ogarnialiśmy z Damianem i z Neptune odelżyliśmy furke ze zbędnej instalki LPG.
Wskoczyły także nowe kabelki zapłonowe NGK :mrgreen:

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-04-07, 20:48

Auto odebrane, wydech pospawany. Przelot kwas fi 60 tylko z końcowym WM owalnym. Dźwięk mile zaskoczył, nie drze puchy jak kiedyś na replice apexi a bardziej warczy. Jest też stosunkowo cichy... turbo świetnie wycisza. Jak zrobię fotę to wrzucę jak to w zderzaku wygląda. Boost po większym wydechu, uszczelnieniu i ustawieniu zapłonu podbił się do 0,7-0,8 bar. Sprzęgło chyba dociera się ładnie bo w 3 osoby wieczorkiem kleił wzorowo. Co nie zmienia faktu że w korku jest upierdliwe ruszanie na 1 biegu.

Niestety kolano od downpipe jest za nisko i złączka elastyczna się kaleczy, do poprawy.
Popołudniu dokręciłem 2 poduszki silnika bo chyba zapomnieliśmy :D Muszę jeszcze sprawdzić dwie pozostałe bo jeszcze coś puka. Podniosłem obroty do ok. 900-1000 bo przygasał po rozgrzaniu.

Generalnie właśnie wyliczyłem spalanie. Po 100 km przepalił 22,5 litra benzyny (130 zł). Tragedia jakaś. Rozumiem że kilka razy pociągnąłem 1-2-3 ale przesada. Trzeba to wystroić koniecznie
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-04-07, 21:08

Pewnie i dlatego przygasa bo go przylewa :-?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-04-08, 20:59

Przy okazji świąt pogrzebałem popołudniu i poszukałem luzów. Dokręciłem poduszki jak trzeba i śruby do piasty bo odkręcają się skubane trzeba jakąś brechą je potraktować ;) Wreszcie nie ma stuków i nie telepie tak budą.

Udało mi się dzisiaj skilować Skodę Superb na dieslu z rolki... chłopak się trochę zdziwił, że takie padło go zjadło o kilkadziesiąt metrów :P Latał potem między pasami jak szalony :D

Wieczorkiem uskuteczniłem małego sprinta. Doładowanie podchodzi do 0,75 bar na 3 biegu. Auto po wydechowaniu, w zasadzie brakuje dobrego wystrojenia żeby wskoczyć na 0,9 i cieszyć się z jazdy. Niestety zimno, nie rozgrzane gumy i zbadziewiłem totalnie jedynkę. Zwykłe 195 nie nadają się kompletnie do startów :/

http://www.youtube.com/watch?v=9EeIVEbf8YQ

Nagrałem jeszcze jeden ale nie ma obrazu ;/ wychodzi tam jakieś 12s do 160.
Spiek zaczął lepić hehe :D Jest dobrze! :)

Ciekawe jaką ćwiartkę by się ustrzeliło :D
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-04-08, 23:26

czego prędkościomierz masz z angola :P ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-04-09, 08:38

Taki był pod ręką ... chciałem widzieć na zegarze więcej jak 220 km/h i obrotek do 8k. Wymieniliśmy oświetlenie i chyba fajnie nawet wygląda ;)

Coobcio, szykuj się na strojenie Primy :D
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-04-09, 09:07

Nooom..... całkiem nieźle. Robson nie przesadzaj z katowaniem:P

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-04-09, 09:44

Ryba pisze:Nooom..... całkiem nieźle. Robson nie przesadzaj z katowaniem:P
Dokładnie szkoda paliwa puki nie jest wystrojona :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-04-30, 08:26

I jak? Wystrojone auto?

Czekam na jakiś filmik :D

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-04-30, 11:31

Ano właśnie nie wystrojone. Jeżdżę na doładowaniu 0,5 bara. Czekam albo na Rybę albo Mara co by samemu nie jechać... kurcze czas leci ale fajnie by było w jeden dzień dopracować 3xTurbo z Łódzkiej :P

na razie moje auto raczej stoi ... spalanie jest kosmiczne. 50 zł = 50 km :D na jałowych przelany, śmierdzi wahą, nie wiem czy WG, MBC albo BO się nie skopał bo coś słaba regulacja coś upuszcza doładowanie. Dzisiaj sprawdzę. Wsadzimy jeszcze do testów Ryby kółka co by sprawdzić jak Prima bedzie chodzić na 205/45/16 bo lipa z trakcją.

W maju chciał bym ogarnąć strojenie. Chciałbym 1/4 zrobić w 13,5 sek. Czy się uda ...

A jak tam Twój furex pogina teraz?
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-04-30, 12:29

Neptune pisze:Chciałbym 1/4 zrobić w 13,5 sek. Czy się uda ...
Tez tak chcę
Neptune pisze:A jak tam Twój furex pogina teraz?
Problemy z doładowaniem, wiec auto nie odebrane, więcej u mnie w temacie.

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2012-04-30, 14:54

Neptune pisze:W maju chciał bym ogarnąć strojenie. Chciałbym 1/4 zrobić w 13,5 sek. Czy się uda ...
to jakie turbo siedzi i jakie doladowanie docelowe?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-04-30, 22:01

Na lepsza trakcje to tylko sliki albo polslicki nie ma bata przy takiej mocy w osce bez kontroli boostu w funkcji predkosci :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-05-01, 07:42

ale ET 13.5 ? bo ET+RT 13.5 to wóz i kierowca musiałby być mega ogarnięty !

Zdrowo rozsądkowo popatrz Neptune że to będą jakieś twoje pierwsze zawody Turbo wozem i lepiej sobie mniej obiecywac niż później być zawiedzonym.

Dobre opony sie przydadzą ale pełne dragowe slicki myśle że są nie potrzebne i (bez obrazy) poza budżetem. Będą bardziej hamowały "słaby wóz" na koncu niż ujmą sekund na starcie. No ale czas na 60ft byłby kozacki !
Analizując to 26 maja jest NightPower 1/8mili w Olsztynie i SSS 1/4mili w Rudnikach koło Częstochowy. Mam nadzieje że się wyrobicie z Ryba żeby chociaż jeden zrobił dobry czas :-P

Schodzimy na ziemie... W Rudnikach bedzie impreza SSS gdzie zawsze się dogadam, a założenie jest takie że będzie można ganiać w sobote eliminacje do końca paliwa, wiec myśle że mi kilka przejazdów wystarczy a potem pożycze Ci Neptune swoje opony i poprawisz czas o 0.5 sekundy i na pewno będziesz zadowolony :mrgreen:


bombel Neptune jest podobnej wagi do mnie więc jemu bedzie łatwiej zrobić lepszy czas lżejszym samochodem i lżejszym kierowcą. Nie obrażaj się Misiu na mnie :oops:
Heja !

mody19933
aktywny forumowicz
Posty: 155
Rejestracja: 2011-05-04, 12:49
Lokalizacja: częstochowa

Post autor: mody19933 » 2012-05-01, 08:38

Małe ot- Wybieracie sie na na1/4 do rudnik?
oczywiscie zycze tej 13,5:)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-05-01, 08:39

heh... o czym my mówimy i o co walczymy :P wszystko idzie w jednym kierunku oaby urwać kolejną sekundę :) jesteśmy zboczeni :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-05-01, 18:57

yapko pisze: Nie obrażaj się Misiu na mnie :oops:
Przecież nie Twoja wina ze tyle ważę :)

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-05-02, 15:45

Spokojnie chłopaki... auto nie jest rajdowe i nie będzie, ma być niepozornie szybkie i dające fun.

ET na poziomie 13,5 przy 300KM/370NM na dobrych gumach i średniej ciężkości aucie myślę że docelowo do osiągnięcia. Jak przebiję na początku barierę <14s to będę zadowolony.

Teraz strojenie mnie blokuje z jakimkolwiek jeżdżeniem no ale chciałem czekać na chłopaków. Nic zobaczymy jeszcze po majówce co i jak.
Nissan Primera SR20DE+T

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”