[ Primera] Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
3-4 km/h przekłamuje przy 200
No mam wrażenie że jak na takie doładowanie to auto jedzie. W porównaniu do 0,9 kiedyś porównywalnie może doprężył się trochę. Trzeba było zrobić kilka rundek żeby ogarnąć wszystkie nieszczelności. Chyba się udało Sprzęgło trzyma tylko trzeba się przyzwyczaić i szybko lewą nogą operować bo ruch jest mały na spieku.
Teraz trzeba ogarnąć ten głupi wydech (obecnie fi 53 w środku) i opony bo na 195 mało stabilnie jest, później strojenie. Temperatura sprzyja wynikom hehe
No mam wrażenie że jak na takie doładowanie to auto jedzie. W porównaniu do 0,9 kiedyś porównywalnie może doprężył się trochę. Trzeba było zrobić kilka rundek żeby ogarnąć wszystkie nieszczelności. Chyba się udało Sprzęgło trzyma tylko trzeba się przyzwyczaić i szybko lewą nogą operować bo ruch jest mały na spieku.
Teraz trzeba ogarnąć ten głupi wydech (obecnie fi 53 w środku) i opony bo na 195 mało stabilnie jest, później strojenie. Temperatura sprzyja wynikom hehe
Nissan Primera SR20DE+T
Ja to w bordowej bym widział nowy lakier wtedy by wyglądała
Jak czysty to ładnie felunek wygląda mimo że nie jest to jakaś markowa nówka. Je zresztą też przydało by się odświeżyć. Ale żeby to wszystko poogarniać na szybko to musiał bym chyba się rozwieść z żoną na jakiś czas
Co do filmiku to pierwsze przejazdy dopiero... sprzęgło wydaje mi się że naprawdę łapie po kilku depnięciach. Trochę tracimy na trakcji. 195/60 słabo klei do asfaltu, na pierwszym biegu prawie w ogóle. No i powyżej 170 lepiej na gładkim asfalcie jechać To nie jest lekki czterołap GTIR i szału nie ma co oczekiwać ale trzeba się cieszyć z tego co jest
Jak wystroimy, doładujemy, wyrzucimy pasażera i niepotrzebne graty z bagaja to się coś nagra więcej Jeszcze butla od gazu siedzi jakieś elementy wydechu itp.
Jak czysty to ładnie felunek wygląda mimo że nie jest to jakaś markowa nówka. Je zresztą też przydało by się odświeżyć. Ale żeby to wszystko poogarniać na szybko to musiał bym chyba się rozwieść z żoną na jakiś czas
Co do filmiku to pierwsze przejazdy dopiero... sprzęgło wydaje mi się że naprawdę łapie po kilku depnięciach. Trochę tracimy na trakcji. 195/60 słabo klei do asfaltu, na pierwszym biegu prawie w ogóle. No i powyżej 170 lepiej na gładkim asfalcie jechać To nie jest lekki czterołap GTIR i szału nie ma co oczekiwać ale trzeba się cieszyć z tego co jest
Jak wystroimy, doładujemy, wyrzucimy pasażera i niepotrzebne graty z bagaja to się coś nagra więcej Jeszcze butla od gazu siedzi jakieś elementy wydechu itp.
Nissan Primera SR20DE+T
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
jechałam dziś tym autkiem jako pasażer i popierdziela Prima az mi się reka ze stresu spociła...daje czadu jak dla mnie lepiej niż na poczatku...w końcu spiek robi swoje troche wydech szpeci i puka ale Maro i Damian ogarna temat i będzie gites!!!!!!!!!!!!!!!
Patrol GR Y61 2.8TDI
Primera P11 2.0SLX
Primera P11 2.0 SLX+T(spalona)
Primera P11 2.0SLX
Primera P11 2.0 SLX+T(spalona)
Fura nie jest wystrojona jak należy i szkoda katować. Po rozgrzaniu przygasa jałowych i często gaśnie. Teraz wydechowanie i może nie będzie już tak popierdywał i zawadzał o wszystko:P
Trzeba też oduczyć się wolnego puszczania sprzęgła. Odzwyczaiłem się od tego auta Dodatkowo chodzi mi po głowie żeby ją trochę odelżyć bo z tyłu i tak nikt nie jeździ
Trzeba też oduczyć się wolnego puszczania sprzęgła. Odzwyczaiłem się od tego auta Dodatkowo chodzi mi po głowie żeby ją trochę odelżyć bo z tyłu i tak nikt nie jeździ
Nissan Primera SR20DE+T
Auto odebrane, wydech pospawany. Przelot kwas fi 60 tylko z końcowym WM owalnym. Dźwięk mile zaskoczył, nie drze puchy jak kiedyś na replice apexi a bardziej warczy. Jest też stosunkowo cichy... turbo świetnie wycisza. Jak zrobię fotę to wrzucę jak to w zderzaku wygląda. Boost po większym wydechu, uszczelnieniu i ustawieniu zapłonu podbił się do 0,7-0,8 bar. Sprzęgło chyba dociera się ładnie bo w 3 osoby wieczorkiem kleił wzorowo. Co nie zmienia faktu że w korku jest upierdliwe ruszanie na 1 biegu.
Niestety kolano od downpipe jest za nisko i złączka elastyczna się kaleczy, do poprawy.
Popołudniu dokręciłem 2 poduszki silnika bo chyba zapomnieliśmy Muszę jeszcze sprawdzić dwie pozostałe bo jeszcze coś puka. Podniosłem obroty do ok. 900-1000 bo przygasał po rozgrzaniu.
Generalnie właśnie wyliczyłem spalanie. Po 100 km przepalił 22,5 litra benzyny (130 zł). Tragedia jakaś. Rozumiem że kilka razy pociągnąłem 1-2-3 ale przesada. Trzeba to wystroić koniecznie
Niestety kolano od downpipe jest za nisko i złączka elastyczna się kaleczy, do poprawy.
Popołudniu dokręciłem 2 poduszki silnika bo chyba zapomnieliśmy Muszę jeszcze sprawdzić dwie pozostałe bo jeszcze coś puka. Podniosłem obroty do ok. 900-1000 bo przygasał po rozgrzaniu.
Generalnie właśnie wyliczyłem spalanie. Po 100 km przepalił 22,5 litra benzyny (130 zł). Tragedia jakaś. Rozumiem że kilka razy pociągnąłem 1-2-3 ale przesada. Trzeba to wystroić koniecznie
Nissan Primera SR20DE+T
Pewnie i dlatego przygasa bo go przylewa
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Przy okazji świąt pogrzebałem popołudniu i poszukałem luzów. Dokręciłem poduszki jak trzeba i śruby do piasty bo odkręcają się skubane trzeba jakąś brechą je potraktować Wreszcie nie ma stuków i nie telepie tak budą.
Udało mi się dzisiaj skilować Skodę Superb na dieslu z rolki... chłopak się trochę zdziwił, że takie padło go zjadło o kilkadziesiąt metrów Latał potem między pasami jak szalony
Wieczorkiem uskuteczniłem małego sprinta. Doładowanie podchodzi do 0,75 bar na 3 biegu. Auto po wydechowaniu, w zasadzie brakuje dobrego wystrojenia żeby wskoczyć na 0,9 i cieszyć się z jazdy. Niestety zimno, nie rozgrzane gumy i zbadziewiłem totalnie jedynkę. Zwykłe 195 nie nadają się kompletnie do startów
http://www.youtube.com/watch?v=9EeIVEbf8YQ
Nagrałem jeszcze jeden ale nie ma obrazu wychodzi tam jakieś 12s do 160.
Spiek zaczął lepić hehe Jest dobrze!
Ciekawe jaką ćwiartkę by się ustrzeliło
Udało mi się dzisiaj skilować Skodę Superb na dieslu z rolki... chłopak się trochę zdziwił, że takie padło go zjadło o kilkadziesiąt metrów Latał potem między pasami jak szalony
Wieczorkiem uskuteczniłem małego sprinta. Doładowanie podchodzi do 0,75 bar na 3 biegu. Auto po wydechowaniu, w zasadzie brakuje dobrego wystrojenia żeby wskoczyć na 0,9 i cieszyć się z jazdy. Niestety zimno, nie rozgrzane gumy i zbadziewiłem totalnie jedynkę. Zwykłe 195 nie nadają się kompletnie do startów
http://www.youtube.com/watch?v=9EeIVEbf8YQ
Nagrałem jeszcze jeden ale nie ma obrazu wychodzi tam jakieś 12s do 160.
Spiek zaczął lepić hehe Jest dobrze!
Ciekawe jaką ćwiartkę by się ustrzeliło
Nissan Primera SR20DE+T
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
czego prędkościomierz masz z angola
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dokładnie szkoda paliwa puki nie jest wystrojonaRyba pisze:Nooom..... całkiem nieźle. Robson nie przesadzaj z katowaniem:P
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ano właśnie nie wystrojone. Jeżdżę na doładowaniu 0,5 bara. Czekam albo na Rybę albo Mara co by samemu nie jechać... kurcze czas leci ale fajnie by było w jeden dzień dopracować 3xTurbo z Łódzkiej
na razie moje auto raczej stoi ... spalanie jest kosmiczne. 50 zł = 50 km na jałowych przelany, śmierdzi wahą, nie wiem czy WG, MBC albo BO się nie skopał bo coś słaba regulacja coś upuszcza doładowanie. Dzisiaj sprawdzę. Wsadzimy jeszcze do testów Ryby kółka co by sprawdzić jak Prima bedzie chodzić na 205/45/16 bo lipa z trakcją.
W maju chciał bym ogarnąć strojenie. Chciałbym 1/4 zrobić w 13,5 sek. Czy się uda ...
A jak tam Twój furex pogina teraz?
na razie moje auto raczej stoi ... spalanie jest kosmiczne. 50 zł = 50 km na jałowych przelany, śmierdzi wahą, nie wiem czy WG, MBC albo BO się nie skopał bo coś słaba regulacja coś upuszcza doładowanie. Dzisiaj sprawdzę. Wsadzimy jeszcze do testów Ryby kółka co by sprawdzić jak Prima bedzie chodzić na 205/45/16 bo lipa z trakcją.
W maju chciał bym ogarnąć strojenie. Chciałbym 1/4 zrobić w 13,5 sek. Czy się uda ...
A jak tam Twój furex pogina teraz?
Nissan Primera SR20DE+T
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na lepsza trakcje to tylko sliki albo polslicki nie ma bata przy takiej mocy w osce bez kontroli boostu w funkcji predkosci
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
ale ET 13.5 ? bo ET+RT 13.5 to wóz i kierowca musiałby być mega ogarnięty !
Zdrowo rozsądkowo popatrz Neptune że to będą jakieś twoje pierwsze zawody Turbo wozem i lepiej sobie mniej obiecywac niż później być zawiedzonym.
Dobre opony sie przydadzą ale pełne dragowe slicki myśle że są nie potrzebne i (bez obrazy) poza budżetem. Będą bardziej hamowały "słaby wóz" na koncu niż ujmą sekund na starcie. No ale czas na 60ft byłby kozacki !
Analizując to 26 maja jest NightPower 1/8mili w Olsztynie i SSS 1/4mili w Rudnikach koło Częstochowy. Mam nadzieje że się wyrobicie z Ryba żeby chociaż jeden zrobił dobry czas
Schodzimy na ziemie... W Rudnikach bedzie impreza SSS gdzie zawsze się dogadam, a założenie jest takie że będzie można ganiać w sobote eliminacje do końca paliwa, wiec myśle że mi kilka przejazdów wystarczy a potem pożycze Ci Neptune swoje opony i poprawisz czas o 0.5 sekundy i na pewno będziesz zadowolony
bombel Neptune jest podobnej wagi do mnie więc jemu bedzie łatwiej zrobić lepszy czas lżejszym samochodem i lżejszym kierowcą. Nie obrażaj się Misiu na mnie
Heja !
Zdrowo rozsądkowo popatrz Neptune że to będą jakieś twoje pierwsze zawody Turbo wozem i lepiej sobie mniej obiecywac niż później być zawiedzonym.
Dobre opony sie przydadzą ale pełne dragowe slicki myśle że są nie potrzebne i (bez obrazy) poza budżetem. Będą bardziej hamowały "słaby wóz" na koncu niż ujmą sekund na starcie. No ale czas na 60ft byłby kozacki !
Analizując to 26 maja jest NightPower 1/8mili w Olsztynie i SSS 1/4mili w Rudnikach koło Częstochowy. Mam nadzieje że się wyrobicie z Ryba żeby chociaż jeden zrobił dobry czas
Schodzimy na ziemie... W Rudnikach bedzie impreza SSS gdzie zawsze się dogadam, a założenie jest takie że będzie można ganiać w sobote eliminacje do końca paliwa, wiec myśle że mi kilka przejazdów wystarczy a potem pożycze Ci Neptune swoje opony i poprawisz czas o 0.5 sekundy i na pewno będziesz zadowolony
bombel Neptune jest podobnej wagi do mnie więc jemu bedzie łatwiej zrobić lepszy czas lżejszym samochodem i lżejszym kierowcą. Nie obrażaj się Misiu na mnie
Heja !
Spokojnie chłopaki... auto nie jest rajdowe i nie będzie, ma być niepozornie szybkie i dające fun.
ET na poziomie 13,5 przy 300KM/370NM na dobrych gumach i średniej ciężkości aucie myślę że docelowo do osiągnięcia. Jak przebiję na początku barierę <14s to będę zadowolony.
Teraz strojenie mnie blokuje z jakimkolwiek jeżdżeniem no ale chciałem czekać na chłopaków. Nic zobaczymy jeszcze po majówce co i jak.
ET na poziomie 13,5 przy 300KM/370NM na dobrych gumach i średniej ciężkości aucie myślę że docelowo do osiągnięcia. Jak przebiję na początku barierę <14s to będę zadowolony.
Teraz strojenie mnie blokuje z jakimkolwiek jeżdżeniem no ale chciałem czekać na chłopaków. Nic zobaczymy jeszcze po majówce co i jak.
Nissan Primera SR20DE+T