Widziałem filmik wczesniej
zmiany w punktach zrobię i 2 fotki na koniec
w poniedziałek:
-poszukiwania tarczy zdolnej do przeróbki zakończyłem u Coobcia, biorąc ori tarcze Nissana. Zostaje tłumik drgań, spiek 3 łapki. Nie nadają się do przeróbki tarcze sprzęgłowe LUKa i Sachsa, musi być ori Nissan, NKK, Exedy. (jak ktoś chce mogę napisać dlaczego). Tarcza od Volvo V40 ma bardzo podobny wieloklin, jednak różni się on i nie wchodzi na skrzynie Nissanową.
- skrzynia od diesla absolutnie nie pasuje do SR20. Dzwony są tak różne, że nie ma jak wywiercić w niej nowych otworów pod blok SR20. Pasują natomiast : łożysko oporowe, tarcza sprzęgła, półosie
- wyspawane i zamocowanie nowe mocowanie akuatora
- dorobiony zbrojony przewód olejowy do turbo
wtorek kupiłem:
- pompę Walbro GS342 która latała w 450konnym BMW turbo
- nakrętkę i śrubę (jako zaślepka) do sondy szerokopasmowej, M18x1,5mm w sklepie z częściami do ciężarówek. Taki zestaw jest używany w Jelczu do przekładni kierowniczej
- czujniki pod wskaźniki ciśnienie oleju, temperatura oleju
- wskaźnik Autogauge EGT z warningiem z termoparą w komplecie
- kurnik na 3 wskaźniki wyląduje na desce rozdzielczej
- filtr oleju ( silnik będzie zalany Petronasem 10w60 )
- został poprawiony czujnik temperatury cieczy chłodzącej
- oddałem tarcze na nabicie spieków do zakładu na Skoczylasa
- oddałem zamach i docisk na wywiercenie nowych dziur na śruby, zmianę rozstawu kołków mocujących pod nowy docisk, wypolerowanie jednego i drugiego, wyważenie
środa :
- bandażem termoizolacyjnym został owinięty cały wydech
- nabyłem wtyczki pod wtryski EVO 560. Już są wlutowane w oryginalną wiązkę
- zamocowana pompa Walbro GS342 w baku
- odświeżyłem osłony termiczne na kolektor i gorącą stronę turbo
- usztywnione klejem do szyb poduszki silnika
czwartek : miejmy nadzieje że będzie komplet sprzęgła i złożymy to wszystko do kupy
teraz pewnie Marcin kończy dorabiać mocowanie pod nową listwę paliwową top feed
fotki :
![Obrazek](http://i1077.photobucket.com/albums/w473/Dawid_Yapko/DSC_0178.jpg)