Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Sunny GTI Mistrz FWD Turbo 2013

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-04-13, 20:22

qxs został zwiększony atak - sory że tak pozno odpowiadam ale w innych tematach też to pisałem

Jest pytanie : Czy ktoś porównywał skrzynie do cd20 i sr20 ? chodzi mi o rozstaw śrub w dzwonie, średnice łożyska oporowego , wieloklin tarczy sprzęgła, półosie napędowe. ( wieloklin raczej mało ważny)
Czy jakakolwiek skrzynia od Nissanowego Diesla podejdzie do benzyny SR20 ?

kusi mnie taka skrzynia :-P
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-04-13, 23:29

Słyszałem ze bez uszczelek latasz, i w Twoim
Aucie jest dobry kontakt z nawierzchnia!
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-04-13, 23:36

Obudowa to wiem ze do 1,6 pasowala od 2,0 D.

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-04-15, 13:05

BANIAK uszczelki wokół drzwi strasznie duzo ważą jak dla mnie. Świszczy przy predkościach powyżej 120 km/h, ale i tak wydech wtedy zagłusza wszystko więc luz.]

bombel jutro podjade z dystansem skrzyni do kogoś kto sprzedaje skrzynie z Nissanowego diesla i zobaczymy co da sie zrobić

Za tydzień o tej porze bedzie juz po eliminacjach klas, wiec zostało mało czasu. oby wszystko się udało !
Oby złożyć to wszystko i wystroić !

Temat sprzęgła jutro bedzie rozwiązany mam nadzieje
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-04-15, 13:18

Streszczaj się streszczaj się, przed zawodami ustaweczka może mała, właśnie kończymy z Limonem pewnego GTi-R dopieszczać:
http://www.youtube.com/watch?v=_RP9lHLo ... r_embedded
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-04-18, 23:07

Widziałem filmik wczesniej ;-)

zmiany w punktach zrobię i 2 fotki na koniec

w poniedziałek:
-poszukiwania tarczy zdolnej do przeróbki zakończyłem u Coobcia, biorąc ori tarcze Nissana. Zostaje tłumik drgań, spiek 3 łapki. Nie nadają się do przeróbki tarcze sprzęgłowe LUKa i Sachsa, musi być ori Nissan, NKK, Exedy. (jak ktoś chce mogę napisać dlaczego). Tarcza od Volvo V40 ma bardzo podobny wieloklin, jednak różni się on i nie wchodzi na skrzynie Nissanową.
- skrzynia od diesla absolutnie nie pasuje do SR20. Dzwony są tak różne, że nie ma jak wywiercić w niej nowych otworów pod blok SR20. Pasują natomiast : łożysko oporowe, tarcza sprzęgła, półosie
- wyspawane i zamocowanie nowe mocowanie akuatora
- dorobiony zbrojony przewód olejowy do turbo

wtorek kupiłem:
- pompę Walbro GS342 która latała w 450konnym BMW turbo
- nakrętkę i śrubę (jako zaślepka) do sondy szerokopasmowej, M18x1,5mm w sklepie z częściami do ciężarówek. Taki zestaw jest używany w Jelczu do przekładni kierowniczej
- czujniki pod wskaźniki ciśnienie oleju, temperatura oleju
- wskaźnik Autogauge EGT z warningiem z termoparą w komplecie
- kurnik na 3 wskaźniki wyląduje na desce rozdzielczej
- filtr oleju ( silnik będzie zalany Petronasem 10w60 )
- został poprawiony czujnik temperatury cieczy chłodzącej
- oddałem tarcze na nabicie spieków do zakładu na Skoczylasa
- oddałem zamach i docisk na wywiercenie nowych dziur na śruby, zmianę rozstawu kołków mocujących pod nowy docisk, wypolerowanie jednego i drugiego, wyważenie

środa :
- bandażem termoizolacyjnym został owinięty cały wydech
- nabyłem wtyczki pod wtryski EVO 560. Już są wlutowane w oryginalną wiązkę
- zamocowana pompa Walbro GS342 w baku
- odświeżyłem osłony termiczne na kolektor i gorącą stronę turbo
- usztywnione klejem do szyb poduszki silnika

czwartek : miejmy nadzieje że będzie komplet sprzęgła i złożymy to wszystko do kupy

teraz pewnie Marcin kończy dorabiać mocowanie pod nową listwę paliwową top feed

fotki :
Obrazek
Obrazek
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2012-04-18, 23:11

mam nadzieję że jako widz zobaczę Ciebie i Twojego Suniacza w niedziele na Bemowie :->
Dark Shadow

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2012-04-19, 15:16

Tarcze NKK dostaniesz w IC.

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2012-04-19, 15:52

IC chyba wycofał się z NKK bo ostatnio kupowałem do GA16 docisk i dałem 23 zł :-o
Dark Shadow

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-04-19, 23:42

Z kocem na bogato poszliście :)
Ciekawe jaką moc to wygneruje i jak będzie wyglądał pojedynek z Jemiołem - może jutro jak się uda ogarnąć wóz to jakiś spontan na S8 :D ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-04-20, 21:51

346 koni przy barze. Bedzie wiecej jak ulozymy sprzeglo
Sory ale pisze z telefonu
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-04-20, 21:52

Super. CZekam na wykres :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-04-20, 23:30

Co za ciężki dzień i jak zawsze pod górkę :P
A to laptopy już wszystkie jakie w domu miałem zostały wyeksploatowane i z rana musiałem jechać po nowego...

A to przewód paliwowy piepsznął a to ECU master nawalił i na końcu to sprzęgło...

Na 0,8bara bardzo fajny płaski przebieg momentu wyszedł i moc także zacna:
Obrazek

NA 1 barze po osiągnięciu maks momentu sprzęgło się zaczęło lekko ślizgać i dlatego przyrost mocy już nie wielki w stosunku do 0,8B...
Obstawiam że okolica 360KM powinna się na tym 1 barze pojawić...

Ps. Czuć że turbina ma super wydajność bo zarówno zaraz za nią jak i za Intercoolerem rury są niemal jednakowo zimne :)

Szkoda że nie było okazji się przejechać, jestem cholernie ciekaw czy nie będzie łapać zmółki po zmianie biegów...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-04-21, 00:15

podocieramy sprzęgło żeby lepiej lepiło.

Jeżeli jesteście ciekawi jak taki wóz podaje na hamowni to prosze ( to nie jest run)

http://www.youtube.com/watch?v=JobkKZ_H ... e=youtu.be
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2012-04-21, 07:29

Czad!

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2012-04-21, 08:06

Czyli oto mamy najmocniejszego nissana FWD w Polsce ?? ;p
Ciekawe jak teraz wyglądałaby konfrontacja z Lukasza VE+T
Ostatnio zmieniony 2012-04-21, 08:08 przez Tony, łącznie zmieniany 1 raz.
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-04-21, 08:08

Robi robotę. Ale z tym sprzeglem to jest jak u mnie. Będzie trochę lepiej jak się ułoży ale trzeba myśleć o bardziej męskim. Bemowo???
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2012-04-21, 21:47

Kurcze gruuubo wyszło jak na takie doładowanie przecież to musi być killer niesamowity. Mam nadzieję, że będziesz jutro na Bemowie startował... będę kibicował ;) Suszarka daje radę ... doł słabiutki ale pik niesamowity :)

PS. wydech pewnie krzyczy niesamowicie ... da radę mieście w korkach :D

Gratki i przyczepności życzę.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-04-21, 21:49

Za głowę się złapałem jak zobaczyłem ten wykres !! Wydech 1 klas. Męsko ryczy :) Życzę jutro powodzenia Pozdr

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-04-21, 23:40

Jutro bedzie wiecej mocy chociaz juz teraz na mokrym na czwartym biegu zrywa przyczepnosc opon.
Dzis o godzinie 18 podjelismy decyzje ze zakladamy docisk od Viggena. Zalozony juz i jest calkowicie dobrze. Do zobaczenia ze wszystkimi na Bemowie
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-04-22, 00:49

no i jak ze sprzęgłem :P ??
Ja właśnie skończyłem przygotowywać pewnego GTI-R któremu zdarza się przy przebijaniu z I na II że idzie bokiem :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-04-22, 08:02

Graty!! Czekam na jakiś onboard ;)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-04-22, 08:08

Coobcio też tak chce 8-)
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Lubsons
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2011-06-18, 12:30
Lokalizacja: Warszawa-Grochów

Post autor: Lubsons » 2012-04-22, 22:08

Obrazek
:)

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2012-04-22, 22:12

Obrazek
Obrazek

Miło było poznać ;-)
Pzdr
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-04-22, 22:17

Złoiliście dupy hondom??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-04-23, 09:05

Bardzo fajne zdjęcia :) Tylko panie fotografie jakoś cię nie widziałem :P ??
Ps. sprzęgło do dupy, coś ta hybryda z saabem zawiozła, albo 3 spiek z kostek kiepskiej jakości albo grubość jego pan od sprzęgieł złą dobrał...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2012-04-23, 12:16

Pocieszające jest to, iż Yapko nie narzekał na brak trakcji. Gdyby sprzęgło lepiło jak trzeba,myślę że padłoby 12,XXX.
Coobcio pisze: Tylko panie fotografie jakoś cię nie widziałem :P ??
Widziałeś widziałeś , byłem z RysM xadowozem, siedzieliśmy pod namiotem ;-)
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-04-23, 13:38

Tony dzieki za foty !. Również miło było poznać :)
Lubsons to twoje Sunny stało obok mnie i GTiR ?

Paweł18PL to auto ma potencjał na wygrywanie klasy i robienie 11.xx . To nie śa słowa na wiatr rzucone. Ja miałem czasy reakcji po 0.27 i 0.31, wiec moja osoba też sie dobrze broni. Trzeba dojsc do ładu co jest nie tak w sprzęgle i tyle

Coobcio - nie miałeś racji i nadal nie masz racji co do sprzęgła. Na pewno niepotrzebnie kilka tysi wydałem na to kombinowanie. Taka prawda. To nie są wyrzuty tylko mowie że twoje podpowiedzi były nietrafne

w czwartym przejeździe nawet założylismy na przód toyo T1R 195 i też sprzegło ślizgało sie na 3 biegu



obszerniejsza relacja wieczorem
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2012-04-23, 14:41

Yapko szkoda tego sprzęgła, szkoda że auto nie pokazało możliwości. Jemiołowi zabrakło 0,005 s do awansu do półfinału, a Ty jakbyś miał sprzęgło sprawne to pewnie byście na pudle razem stali za Holzerem. Ciekawe tylko w jakiej kolejności.

Kupuj jakiś markowy męski zestaw i zapomnisz o problemach. Ibiza na seryjnym Sachs'ie lata ;)

Sunny jest kozak, jak wali wydech pod auto to aż się ziemia dookoła trzęsie. Pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”