[ Micra] Micra K11 1.6 X1R Project
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
no miejmy nadzieję że wszystko będzie po naszej myśli. Póki co dzisiaj silnik wylądował na swoim miejscu (czyt. ma swoją pozycję). Przy tym silniku z NVCS nie jest to takie kolorowe - kolektor jest szerszy niż przy zwykłym GA i brakuje miejsca. Do tego chciałem zostawić też wspomaganie co urodziło kolejny problem z miejscem na pompę
A miejsce na chłodnice ?
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
nawet gdyby się okazało że jest padaka to jest kompletna góra i można z nią działać. Ale jeśli mam być szczery to ten silnik wygląda jak nowy - jakby był dopiero co dotarty. Oliwę tez od razu zaciąga i kontrolka ciśnienia gaśnieSiwoL pisze:Swoją drogą ten silnik już mase czasu u nich leżał jeszcze jak miałem p10 1.6 sri to pisalem o wsadzeniu go do swojego auta:)
[ Dodano: 2012-03-23, 23:52 ]
prawdopodobnie wleci chlodnica od GTi bo mam takową na stanie, ale pierwsze odpalenie i jazda żeby sprawdzić czy wszystko jest ok będzie jeszcze na chłodnicy od Micry. Chłodnicę od GTi będę musiał ustawić bliżej zderzaka na przednim pasie - nie ma innej opcjiSID pisze:A miejsce na chłodnice ?
To bedziesz musial wyciac zderzak lub przerobic ta blache ktora z gory laczy podluznice i druga trzymajaca zamek od maski (chlodnica od gti jest wyzsza). A chlodnica vw golf 1,6 disel chyba z 80r wymiarami pasuje. Jest grubsza i miesci 0,5 litra wiecej plynu.MacGayver pisze:Chłodnicę od GTi będę musiał ustawić bliżej zderzaka na przednim pasie
Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-03-24, 19:56 ]
Sprawe polosi jak rozwiązesz?
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
dzięki za nakierowanie jeśli chodzi o chłodnicę, ona ma identyczne wymiary tylko jest grubsza? A jak z wyjściami pod węże? Co do półosi to zostają standardowe, minimalnie przestawiam silnik w przód - nie wpłynie to na pracę półosi uprzedzając następne pytanie Nie wiem jeszcze czy uda się wcisnąć wentylator oryginalny, w razie czego będę musiał znaleźć jakiś cieńszy
Moge Ci ja wymierzyc-jest nizsza lecz grubsza.
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
A instalacja jest kompatybilna? jezeli nie to moze tu cos znajdziesz
http://www.google.pl/imgres?q=electrica ... qAg&zoom=1
[ Dodano: 2012-03-25, 22:55 ]
Wymiary radiatora (mierzylem na samochodzie ;-)tolerancja ):
wys-320,4mm
szer-590mm
grub-43mm
wymiary calej:
wys-320,4mm
szer-680,2mm
grub-43mm
chlodnica z VW jest bez korka wiec takowy nalezy zrobic na wezu wybieram sie do firmy ktora robi chlodnice na zamowienie tam wykonanie pod wymiar to koszt okolo 800zl a VW 250zl
Pozdrawiam
http://www.google.pl/imgres?q=electrica ... qAg&zoom=1
[ Dodano: 2012-03-25, 22:55 ]
Wymiary radiatora (mierzylem na samochodzie ;-)tolerancja ):
wys-320,4mm
szer-590mm
grub-43mm
wymiary calej:
wys-320,4mm
szer-680,2mm
grub-43mm
chlodnica z VW jest bez korka wiec takowy nalezy zrobic na wezu wybieram sie do firmy ktora robi chlodnice na zamowienie tam wykonanie pod wymiar to koszt okolo 800zl a VW 250zl
Pozdrawiam
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
Sam to rozwazalem lecz mnie osobiscie sie to nie podoba ale kazdy ma swoje zdanie w takim przypadku wejdzie chlodnica od GTI(mala korekta tej gornej blachy) i masz problem z glowy
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
dzięki SID, za wymiary i nakierowanie na stronkę. Do czasu ogarniania elektryki jeszcze chwila minie ale mam nadzieję że jak najszybciej. Wymiary tej chłodnicy porównam sobie jutro w warsztacie i będę wiedział ile miejsca mam, ciekawe jak z wentylatorem - silnik poszedł do przodu. Jutro mam nadzieję też że zamkniemy temat osadzania silnika na miejscu i zrzucimy go wreszcie z podnośnika
p.s. zapinek na masce nie będę robił, za bardzo rzucają się w oczy
p.s. zapinek na masce nie będę robił, za bardzo rzucają się w oczy
możesz zrobić 1-2 zamki elektromagnetyczne i siłowniki ..MacGayver pisze:zapinek na masce nie będę robił, za bardzo rzucają się w oczy
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
dzisiaj kolejny dzień zmagań z dopracowaniem nadwozia i przerobienie mocowania pompy wspomagania z K11 pod silnik GA16 i napinacza oraz zrobienie napinacza pod alternator (oryginalnie alternator na stałe i napinacz dokładnie taki jak w QG18 gdzie jeszcze dodatkowo jest klima) Wszystko zwarte i idealnie spasowane
A nie lepiej go najpierw obniżyć ? Ostatnio jeździłem seryjna micra na standardowym zawieszeniu, to bałem się nawet na prost tym jechać. Niski zawias to podstawa, później bym szedł w rozpórki. Koniec OT.Btw. co do rozporek to myslisz ze zalozenie ich do mojego sflaczalego zawieszenia w k11 choc troche poprawi zachowanie sie na zakretach?
SPRZEDAM !
Felgi stal 14" - 4x114,3
Opona Michelin Primacy HP 225/45/17
Dojazdówka 14" - 4x114,3
Felgi stal 14" - 4x114,3
Opona Michelin Primacy HP 225/45/17
Dojazdówka 14" - 4x114,3
nie zgodzę się do końca .. U mnie w N14 "dupsko" sterczy wysoko - podwyższałem .. ale jest twarde jak "pieron" .. i trzyma się ładnie wbrew temu co mówili niektórzytoio pisze:Niski zawias to podstawa
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
bo masz N14.scubzik pisze:nie zgodzę się do końca .. U mnie w N14 "dupsko" sterczy wysoko - podwyższałem .. ale jest twarde jak "pieron" .. i trzyma się ładnie wbrew temu co mówili niektórzy
W N15 jak jeżdżę to na serii mam prawie tak jak w Micrze. Micra jest odrobinę twardsza a jest obniżona o jakieś 40-45mm. A seria Micry jak dla mnie myszkuje strasznie, nawet na prostej. Zresztą K11 jest przeznaczone na miasto i niestety z myślą o kobietach (większość kobiet preferuje komfort), chodź SS ratuje sprawę. Bez obrazy oczywiście dla Płci pięknej
SPRZEDAM !
Felgi stal 14" - 4x114,3
Opona Michelin Primacy HP 225/45/17
Dojazdówka 14" - 4x114,3
Felgi stal 14" - 4x114,3
Opona Michelin Primacy HP 225/45/17
Dojazdówka 14" - 4x114,3
Oczywiscie, ze byloby lepiej, ale ja tym autem jezdze od swieta, a na codzien matka smiga nia do pracy przez cale miasto i miliony dziur, wiec o obnizaniu nie ma mowy mimo tego, ze chetnie sprezyny bym wymienil.toio pisze:A nie lepiej go najpierw obniżyć ? Ostatnio jeździłem seryjna micra na standardowym zawieszeniu, to bałem się nawet na prost tym jechać. Niski zawias to podstawa, później bym szedł w rozpórki. Koniec OT.Btw. co do rozporek to myslisz ze zalozenie ich do mojego sflaczalego zawieszenia w k11 choc troche poprawi zachowanie sie na zakretach?
Pawel wie jak moja k11 zachowuje sie na zakretach i dlatego sie pytam, czy wrzucenie samej rozporki da jakis odczuwalny efekt. To niestety nie rajdowka.
rozpórka na pewno poprawi sztywność budy, ale pamiętać trzeba że bujać na zakrętach i tak się będzie. Ja u siebie obowiązkowo obniżę bo na zręcznościówkach jest masakra. Dodatkowo jeszcze chce dół spiąć razem - wahacze
Auto już stoi na kołach z silnikiem zamocowanym na miejscu, później cyknę foto
EDIT
dzisiaj już kolejny dzień zmagań więc trzeba coś zarzucić Na dzień dzisiejszy wykonane przerobienie mechanizmu zmiany biegów oraz mocowanie tylnej poduszki do belki wzdłużnej Kroczek po kroczku...
Auto już stoi na kołach z silnikiem zamocowanym na miejscu, później cyknę foto
EDIT
dzisiaj już kolejny dzień zmagań więc trzeba coś zarzucić Na dzień dzisiejszy wykonane przerobienie mechanizmu zmiany biegów oraz mocowanie tylnej poduszki do belki wzdłużnej Kroczek po kroczku...
MacGayver jakiej srednicy planujesz wydech?
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
planuje zrobić 2-2.2" - tak na początek Zobaczymy co z tego wyjdzie. Myślę jeszcze nad wydłużeniem całego wydechu żeby zwiększyć długość układu, na końcu zrobię chyba spiralę. A teraz zasuwam dalej walczyć - tym razem z elektryką się pobawię, jak będę wytrwały to go dzisiaj odpalę Wczoraj walczyłem jeszcze z przednią poduszką ale brakło mi gazu w dwóch spawarkach i z tym jestem uziemiony do poniedziałku więc biorę się za kolejną rzecz
Ja elektryki mam powyzej dziurek od nosa (Dodo wie cos o tym)MacGayver pisze: elektryką się pobawię
tlumik tylko koncowy czy cos jeszcze ?
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
no na drutach robię, póki co jeszcze nie mam dosyć ale jest ciekawie
na środek raczej też wleci tłumik co by delikatnie rozprężyć układ, auto tak czy inaczej będzie głośne ale mówi się trudno
EDIT
Po paru godzinach pracy na drutach silnik ożył Z pomocą Wronka który wpadł w odwiedziny nakręciliśmy filmik z pierwszego odpalenia. Zrobię porządki i wrzucę, razem ze zdjęciami itp
Ale radocha mały potworek wydał z siebie pierwszy krzyk
na środek raczej też wleci tłumik co by delikatnie rozprężyć układ, auto tak czy inaczej będzie głośne ale mówi się trudno
EDIT
Po paru godzinach pracy na drutach silnik ożył Z pomocą Wronka który wpadł w odwiedziny nakręciliśmy filmik z pierwszego odpalenia. Zrobię porządki i wrzucę, razem ze zdjęciami itp
Ale radocha mały potworek wydał z siebie pierwszy krzyk
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
DAWAJ FILMIK!
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
Ale niecierpliwi
http://www.youtube.com/watch?v=tBYU5K5pIvE
Walka z elektryką i przypasowanie większej chłodnicy - znalazłem jakąś chyba od Primery więc na razie ona wskoczy - później się zobaczy
http://www.youtube.com/watch?v=tBYU5K5pIvE
Walka z elektryką i przypasowanie większej chłodnicy - znalazłem jakąś chyba od Primery więc na razie ona wskoczy - później się zobaczy