[ Sunny GTI-R] Pojeżdżawkowy Pulsar GTI-R by Coobcio Garage
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
haha rzeczywiście
Już mi się plączą te GTi-Ry
U Pawła (W białym) wczoraj wyszedł ABS oraz wleciała sztywna poduszka od strony rozrzadu, w niedziele będziem razem dawać czadu
Już mi się plączą te GTi-Ry
U Pawła (W białym) wczoraj wyszedł ABS oraz wleciała sztywna poduszka od strony rozrzadu, w niedziele będziem razem dawać czadu
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Biała buda biała felga i kierownik robią razem robotę
Wiem że tam ostro było z pewnym EVO9 400konnym
Wiem że tam ostro było z pewnym EVO9 400konnym
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kierowca męsko ogarniający
Z tego co wiem auto stroi - alternator padł i nie ma jak do nas się doczłapać o własnych siłach a Szkoda...
Z tego co wiem auto stroi - alternator padł i nie ma jak do nas się doczłapać o własnych siłach a Szkoda...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
czyszczenie zgrzewów przed spawaniem:
i tak każde łączenie, duuużo pracy i cierpliwości potrzeba a gdy już się kończy przydadzą się FAJNI KUMPLE
i tak każde łączenie, duuużo pracy i cierpliwości potrzeba a gdy już się kończy przydadzą się FAJNI KUMPLE
Ostatnio zmieniony 2014-01-23, 21:31 przez Immortal, łącznie zmieniany 3 razy.
TIME vs GTi-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wzmacniać go chesz
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Obspawana cała buda, komora, wnętrze, kielichy, mocowanie wózka
Klatka zbudowana przez Pawła Trelę, Olbrzymią pomoc techniczną zawdzięczam Limonowi i Baniakowi za co Wielkie Dzięki ale Podziękowań będzie więcej po zakończonym projekcie
Ostatnio zmieniony 2014-01-23, 22:06 przez Immortal, łącznie zmieniany 1 raz.
TIME vs GTi-R
Do spawów można by się deczko czepnąć, średni sprzęt do spawania, cholernie cienka blacha w Naszych Nysach się przepala przy zbyt dużym prądzie a przy małym marnie idzie spawać w ciągu. No i spawacz miał zmienne zapędy do pracy ale przyszedł Młodszy i go poprawił
Niedociągnięcia się troszkę poszlifuje i będzie ok Najważniejsze żeby robotę robiły i usztywniły budę.
Przy okazji wzmocnione zostały kielichy tylne od spodu, które wewnątrz się rozchodzą, być może od twardego zawiasu i ostrego upalania. Oczywiście walka z rdzą, każdy chory element oczyszczony, wycięty, wspawany nowy i zabezpieczony.
Niedociągnięcia się troszkę poszlifuje i będzie ok Najważniejsze żeby robotę robiły i usztywniły budę.
Przy okazji wzmocnione zostały kielichy tylne od spodu, które wewnątrz się rozchodzą, być może od twardego zawiasu i ostrego upalania. Oczywiście walka z rdzą, każdy chory element oczyszczony, wycięty, wspawany nowy i zabezpieczony.
TIME vs GTi-R
"... Olbrzymią pomoc techniczną zawdzięczam Limonowi i Baniakowi za co Wielkie Dzięki ale Podziękowań będzie więcej po zakończonym projekcie "
Paweł takie projekty nigdy się nie kończą bo zawsze można coś poprawić i ulepszyć
Wszystko wygląda max profi z czego bardzo się cieszę!
Postęp prac imponujący, teraz najciekwszy etap bo po lakierniku auto nareszcie będzie składane - a to największa przyjemność jak z dnia na dzień od śrubki do śrubki projekt rośnie
Biorę urlop i działamy
Paweł takie projekty nigdy się nie kończą bo zawsze można coś poprawić i ulepszyć
Wszystko wygląda max profi z czego bardzo się cieszę!
Postęp prac imponujący, teraz najciekwszy etap bo po lakierniku auto nareszcie będzie składane - a to największa przyjemność jak z dnia na dzień od śrubki do śrubki projekt rośnie
Biorę urlop i działamy
NISSAN PULSAR GTI-R