[ Inny] Nissan Laurel C32 3.0 V6 Turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Nie powiem, bo nie wiem, z tego co widziałem miał tablice CT, potem CTR...Quattro pisze:Czy dawca ma jeszcze pana Stasia w dowodzie? (wychowałem się przez płot z tym 300ZX )
Jak długo miałeś styczność z tym autem ? Z silnikowi nic nie było ? Bo jak zaczęliśmy rozbierać to cały rozrząd prawie pływał w oleju ... gdzieś z przodu się poci, możliwe że z któregoś uszczelniacza na wale, ale dość do tego na razie nie możemy bo silnik jeszcze nie włożony ...
Powiedzmy ze naprawiany był gdzieś poza miastem, potem pan Stasiu z trudniejszymi rzeczami zaczął przyjeżdżać do nas. Auto było ogólnie raczej niedzielne i częściej jeździł w tym czasie żółtym Z31 z 84 roku z 3.0 N/A. Z tego co wiem sporo na czerwonego i jego awaryjność narzekał, ale chyba jakieś pół roku przed sprzedażą doszedł z nim do ładu. Niestety nie serwisowaliśmy go.
Mam tak samo niestety jak Ty Kurde ta lotka idealnie współgra z linią nissana , co to za chłodnica? i widzę ładne koło na tyle ,. grubo ! może jakieś foto do podglądu.Fer pisze:Niestety mrozy dają się we znaki i nic do przodu nie idzie, ale parę rzeczy doszło do mnie
Ostatnio zmieniony 2012-02-12, 11:25 przez lukasz84, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 168
- Rejestracja: 2010-03-21, 21:54
- Lokalizacja: krk
Koło to Work VS-XX 17x10'' et20 z oponą 205/40/17 ale niestety 4x114,3, a tutaj będzie najprawdopodobniej 5x114, ale dopiero jeżeli przypasują z Z31
Mam tylko parę tych kół i raczej to nie będzie docelowe koło... na razie wolę przeznaczyć kasę by zrobić silnik, ale może na przyszły sezon wjedzie 17/18'' 8.5-9.5'' na przód i 10-13'' na tył...
Chłodnica dedykowana do Skyline R33, ale była kupiona w ciemno i wymiary ma praktycznie takie same jak seryjna, tyle że rdzeń ma 52mm grubości
[ Dodano: 2012-03-26, 07:32 ]
Komora już odświeżona, jeszcze jedna warstwa bazy i na to ze 2 warstwy klaru na to będzie kładzione
Mam tylko parę tych kół i raczej to nie będzie docelowe koło... na razie wolę przeznaczyć kasę by zrobić silnik, ale może na przyszły sezon wjedzie 17/18'' 8.5-9.5'' na przód i 10-13'' na tył...
Chłodnica dedykowana do Skyline R33, ale była kupiona w ciemno i wymiary ma praktycznie takie same jak seryjna, tyle że rdzeń ma 52mm grubości
[ Dodano: 2012-03-26, 07:32 ]
Komora już odświeżona, jeszcze jedna warstwa bazy i na to ze 2 warstwy klaru na to będzie kładzione
- stefino
- fanatyk nissana
- Posty: 302
- Rejestracja: 2009-12-16, 21:06
- Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
- Kontakt:
Wydaje mi się, że japończyki mają komory silnika w macie, bez klaruFer pisze:2 warstwy klaru
Prezentacja beżowego Bluebirda: viewtopic.php?t=939 Prezentacja czerwonego Bluebirda: viewtopic.php?t=946
Jak bym odrazu zapłacił za nie, to na 90% by były przed zlotem Muszę dozbierać trochę grosza, ale już są moje
Co do przymiarki - jeżeli et będzie w granicy +20 to będą wystawać około 3.5cm poza nadkole. Dobrze gdyby było et +40, bo aktualne felgi mają 17x10 et 20 i jest około 5cm miejsca do amortyzatora
[ Dodano: 2012-04-01, 21:25 ]
Dobry następny news Felgi na przód - SSR Vienna 18x9 et 38 z oponką 265/35
Na przód oczywiście trafi trochę węższa opona, w granicy 225-235/35-40
Komora finalnie pomalowana, te wstawki na kielichach nie będą wspawywane, ale nitowane, więc nic się nie stało że nie wszystko zostało odrazu pomalowane
Co do przymiarki - jeżeli et będzie w granicy +20 to będą wystawać około 3.5cm poza nadkole. Dobrze gdyby było et +40, bo aktualne felgi mają 17x10 et 20 i jest około 5cm miejsca do amortyzatora
[ Dodano: 2012-04-01, 21:25 ]
Dobry następny news Felgi na przód - SSR Vienna 18x9 et 38 z oponką 265/35
Na przód oczywiście trafi trochę węższa opona, w granicy 225-235/35-40
Komora finalnie pomalowana, te wstawki na kielichach nie będą wspawywane, ale nitowane, więc nic się nie stało że nie wszystko zostało odrazu pomalowane
Jak za miesiąc silnik będzie siedział w aucie to będzie dobry czas...Ryba pisze:W końcu motorownia wpadnie
A i tak jeszcze trzeba kupić IC, całe orurowanie, silikony do tego, chłodnica oleju chyba stara zostanie, może węże też podejdą.
Później auto trafi do MacGayver'a na zrobienie kolektora, a jak starczy czasu i chęci to może 3'' wydech.
Do silnika muszę znaleźć szpilki głowicy ARP oraz metalowe uszczelki ...
A jeszcze później założyć trzeba będzie kompa aby dało się to wystroić na wtryskach 440cc...
Ogółem do zlotu jeszcze potrzebny jest duży plik banknotów
[ Dodano: 2012-04-09, 15:47 ]
Aaa i zapomniałem, nie wiem jakie sprzęgło siedzi w tym Z31, i nie wiem czy nie będę musiał szukać czegoś mocniejszego...
Powoli zbieram odpowiednie klamoty do układanki
Komplet uszczelek na całą głowicę firmy Ajusa za 60zł (w tym 2 uszczelki grafitowe pod głowice) oraz 2 uszczelki metalowe 2mm po 70zł szt
Tylko niestety metalowa jest grubości chyba 1.3mm, to chyba tyle ile seryjna, a po ew wyszlifowaniu bloku i głowicy może się okazać za mało ...
Komplet uszczelek na całą głowicę firmy Ajusa za 60zł (w tym 2 uszczelki grafitowe pod głowice) oraz 2 uszczelki metalowe 2mm po 70zł szt
Tylko niestety metalowa jest grubości chyba 1.3mm, to chyba tyle ile seryjna, a po ew wyszlifowaniu bloku i głowicy może się okazać za mało ...
Z czasem zmieniłem koncepcję, nie rozbieram silnika, zostawiam uszczelki takie jak są, planem na ten rok będzie 300-350km, a przy takiej mocy jeszcze nie trzeba wymieniać uszczelek, a jak wydmucha to wydmucha i wtedy zrobi się lepiej...
Auto z przodu zawieszenie ma zrobione, teraz już wygląda ok, a trzeba jeszcze zaznaczyć, że pusto jest jeszcze pod maską
Auto z przodu zawieszenie ma zrobione, teraz już wygląda ok, a trzeba jeszcze zaznaczyć, że pusto jest jeszcze pod maską
- stefino
- fanatyk nissana
- Posty: 302
- Rejestracja: 2009-12-16, 21:06
- Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
- Kontakt:
Stary... normalnie jesteś szalony... wrzuć jakieś fotki nowego nabytku, chyba że to plan na osobny projektFer pisze:dziś przytargałem z Niemiec następnego Z31
Prezentacja beżowego Bluebirda: viewtopic.php?t=939 Prezentacja czerwonego Bluebirda: viewtopic.php?t=946