[ Maxima] Maxima Szalonego
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- stefino
- fanatyk nissana
- Posty: 303
- Rejestracja: 2009-12-16, 21:06
- Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
- Kontakt:
Szalony, uzupełnij temat o jakieś aktualne fotki auta, podniesie to jego atrakcyjność. imho oczywiście.
Nie spytałem Cię - Ile wynosi aktualny przebieg autka?
Nie spytałem Cię - Ile wynosi aktualny przebieg autka?
Prezentacja beżowego Bluebirda: viewtopic.php?t=939 Prezentacja czerwonego Bluebirda: viewtopic.php?t=946
No więc i ja się wypowiem, imponująco to wygląda tutaj, już na forum. Dzisiaj miałem przyjemność zobaczyć furę na żywo i powiem jedno jest idealna. Podejrzewam że bardziej dopracowanej i dopicowanej sztuki można szukać tylko w USA. Dzięki Szalony za mile spędzony czas i za ustawkę, pozdro i do następnego 

Lakiery VHT, NEVR-DULL, LCK, PLASTILAK!!!
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
-
- nowy na forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2011-07-18, 10:20
- Lokalizacja: Częstochowa
stefino fotki faktycznie muszę jakieś aktualne zapodać, ze skórami i nowym zawieszeniem
urbanxxx Cieszę się, że fura się spodobała i zrobiła na Tobie takie wrażenie
Elegancko, że udało się w końcu skonfrontować fury i stoczyć zaciętą walkę. Myślę, że na Zlocie z kreski byłaby między nami ciekawa rywalizacja( czekałbym na Twój błąd
)
Dla jasności napiszę, że wczoraj ustawialiśmy się urbanxxx z rolki z około 3000obr i mimo, iż na początku uciekałem mu dołem, to na koniec 1/4 był przede mną 2 długości. Była to jednak bardzo zdrowa rywalizacja, która pokazała co daje przesunięcie odcinki i przyspieszenie zapłonu. Teraz czas u mnie zakręcić Maxi do 7200 i przyspieszyć zapłon
Kolejna ustawka z Maximą urbanxxx, zapewne z innym kierownikiem będzie, ponieważ jego Maxi jest na sprzedaż. Życzę powodzenia w reanimacji nowego projektu i do miłego

urbanxxx Cieszę się, że fura się spodobała i zrobiła na Tobie takie wrażenie

Elegancko, że udało się w końcu skonfrontować fury i stoczyć zaciętą walkę. Myślę, że na Zlocie z kreski byłaby między nami ciekawa rywalizacja( czekałbym na Twój błąd

Dla jasności napiszę, że wczoraj ustawialiśmy się urbanxxx z rolki z około 3000obr i mimo, iż na początku uciekałem mu dołem, to na koniec 1/4 był przede mną 2 długości. Była to jednak bardzo zdrowa rywalizacja, która pokazała co daje przesunięcie odcinki i przyspieszenie zapłonu. Teraz czas u mnie zakręcić Maxi do 7200 i przyspieszyć zapłon

Kolejna ustawka z Maximą urbanxxx, zapewne z innym kierownikiem będzie, ponieważ jego Maxi jest na sprzedaż. Życzę powodzenia w reanimacji nowego projektu i do miłego

└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Dokładnie ..... jest to właśnie Maxima urbanxxx ....... konfiguracje mamy bardzo zbliżoną, z ta różnicą, że jego kręci się w okolice 7200, ma przyspieszony zapłon i oddycha świeżym powietrzem z nadkola. Przy tej konfiguracji 1/4 kończy się na 3 biegu przy prędkości (według GPS) około 170km/hbombel pisze:Szalony, chcesz powiedziec, że jest szybsza Maxima od Twojej???
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- stefino
- fanatyk nissana
- Posty: 303
- Rejestracja: 2009-12-16, 21:06
- Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
- Kontakt:
Muszę poszperać w fotkach ze zlotu 2009 i 2010 powinienem mieć kilka zdjęć Twojej Maxi- jak znajdę to wrzucę, ewentualnie wyślę Ci na maila.
Prezentacja beżowego Bluebirda: viewtopic.php?t=939 Prezentacja czerwonego Bluebirda: viewtopic.php?t=946
Drobna kosmetyka i będzie kręcić wyżej. Na przyszłym zlocie na pewno się spotkamy. PozdrawiamSzalony pisze:Dokładnie ..... jest to właśnie Maxima urbanxxx ....... konfiguracje mamy bardzo zbliżoną, z ta różnicą, że jego kręci się w okolice 7200, ma przyspieszony zapłon i oddycha świeżym powietrzem z nadkola. Przy tej konfiguracji 1/4 kończy się na 3 biegu przy prędkości (według GPS) około 170km/hbombel pisze:Szalony, chcesz powiedziec, że jest szybsza Maxima od Twojej???

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Będę czekałstefino pisze:Muszę poszperać w fotkach ze zlotu 2009 i 2010 powinienem mieć kilka zdjęć Twojej Maxi- jak znajdę to wrzucę, ewentualnie wyślę Ci na maila.

Przepustnice ja mam większą, ale urbanxxx ma mocniej przeportowany kolektor MEVI, u mnie jest plastikowy 00VI. Oboje mamy mod ośki przepustnicy, lekkie koło zamachowe oraz stożki Fujita....z tym że ja mam jeszcze nie odizolowany pod maską z nawiewem, a u urbana długi dolot w nadkolu. Z różnic, to ja mam kolektory wydechowe, a urbanxxx przesuniętą odcinkę i przyspieszony zapłon, oraz różnicę w wadze, moja maxi bez zapasu, wyciągniętym fotelem pasażera i kanapami 1390kg(na wadze złomowej), urbana również chyba bez fotela i kanap, wywalona cała klima i jeszcze kilka gadżetów 1290kg( jeśli dobrze pamiętam)GRZECHu pisze: czym dokładnie oprócz zapłonu i odcinki się różnią furacze?

Generalnie to pojedynek był zacięty, bo na początku na prowadzenie wychodziłem ja, jednak z każdą chwilą traciłem przewagę i na 3 już mnie miał.... najwięcej traciłem w momencie kiedy zapinałem 4bieg, urbanxxx tego robić już nie musiał i spokojnie ciągnął do 180km/h licznikowych ...nie zważając nawet na czynny fotoradar

Może jeszcze uda mi się w tym miesiącu przyspieszyć zapłoni przesunąć odcinkę... po tej operacji na pewno zawitam w Warszawie na hamowanko, więc myślę, że powinna być okazja wcześniej.xtomek pisze: Drobna kosmetyka i będzie kręcić wyżej. Na przyszłym zlocie na pewno się spotkamy. Pozdrawiam
Pozdro i powodzenia, bo chyba niedługo lecisz poganiać Seaty

└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Jak się uda. Tam na Seatach są nieźli zawodnicy. Ostatnio xkarol wygrał o 0,05 półfinał. Do zobaczenia w Wawce, na pewno podjadę 

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Jedno jest pewne odcięcie w górę, inne wałki, zapłon dowalony na maxa przejscie na mapa i wysokie 13 na bank do zrobienia, ja obstawiam że moja teraz z dobrym startem 14.2-14.3 robi.
Lakiery VHT, NEVR-DULL, LCK, PLASTILAK!!!
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Oż w pytkęSzalony pisze:zapinałem 4bieg, urbanxxx tego robić już nie musiał i spokojnie ciągnął do 180km/h licznikowych

Ja za około tydzień, max dwa, podjadę moją na hamownię. Zobaczę co potrafi DEK z ECU od DESzalony pisze:hamowanko

No i czekam na kolejny zlot, żeby poganiać się z innymi MAXI


Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
W rudej stożek i wydech dały 15KM/15Nm
Warto.
Te motory lubią długie wydechy. A maxi jest....długa!!


P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Maxi faktycznie jest długa, co najlepiej widać na fotce poniżej 
Po lewej bestia urbanxxx. Przy okazji wrzucenia tej fotki ciekaw jestem waszego zdania w sprawie koloru felg. Są to felgi 15" z polerowanym rantem, który już jest odnowiony i zostaje właśnie kwestia na jaki kolor pomalować ramiona....... koła będą zakładane wyłącznie na pojeżdżawki
!


Po lewej bestia urbanxxx. Przy okazji wrzucenia tej fotki ciekaw jestem waszego zdania w sprawie koloru felg. Są to felgi 15" z polerowanym rantem, który już jest odnowiony i zostaje właśnie kwestia na jaki kolor pomalować ramiona....... koła będą zakładane wyłącznie na pojeżdżawki


└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Drejk
- doświadczony forumowicz
- Posty: 241
- Rejestracja: 2009-12-13, 13:23
- Lokalizacja: Skawina, Kraków
Moim zdaniem żeby było męsko to jakiś grafit, gun metal.Szalony pisze:waszego zdania w sprawie koloru felg
A jak chcesz się wyróżniać to proponuje fiolet ciemny

Nissan Sunny 2.0 D RED ARROW (75 KM)
SAAB 9-3 2.2 TiD + RedBox (143 KM, 381 Nm)
Diesel kopci , Diesel czadzi , Diesel nigdy Cię nie zdradzi
SAAB 9-3 2.2 TiD + RedBox (143 KM, 381 Nm)
Diesel kopci , Diesel czadzi , Diesel nigdy Cię nie zdradzi
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Faktycznie delikatna gleba poleciała przód 40 tył 30mm
Zdjęcia jednak jeszcze nie udało mi się zrobić, a na zimówkach, to chyba nie ma co
Żeby nie było że leżę i nic nie robię, to mały filmik jak się Maxi zbiera... start delikatny ze względu na aurę, za to temperatura powietrza którą każdy wóz lubi
1 nie dokręciłem jak należy i zmułe złapałem, ale generalnie jestem zadowolony
http://www.youtube.com/watch?v=BeEedAKoj8o[/b]
Zdjęcia jednak jeszcze nie udało mi się zrobić, a na zimówkach, to chyba nie ma co

Żeby nie było że leżę i nic nie robię, to mały filmik jak się Maxi zbiera... start delikatny ze względu na aurę, za to temperatura powietrza którą każdy wóz lubi

1 nie dokręciłem jak należy i zmułe złapałem, ale generalnie jestem zadowolony

http://www.youtube.com/watch?v=BeEedAKoj8o[/b]
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
120km/n aII biegu i prawie 180km/h a III no no no tak trochę po Saabowemu 
Miło się toodpycha i nie muli przy biciu z dwa na trzy.
Obstawiam jakieś 243KM i pod 301Nm

Miło się toodpycha i nie muli przy biciu z dwa na trzy.
Obstawiam jakieś 243KM i pod 301Nm

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Urywa!!!
Lakiery VHT, NEVR-DULL, LCK, PLASTILAK!!!
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
No ma się co odpychać, reakcja podczas zmiany z 1 na 2 byłaby jeszcze lepsza gdyby przestawić odcinkę o 400-500 obr/min żeby przekroczyć te 5000 obr/min po zmianie biegu. Na kolejnych biegach już nie trzeba by tak wysoko go kręcić ale przy tej 1-2 jeszcze można by było. Mam zrobić Szalonemu shortshiftera to zrobię go tak żeby wyszedł LONGSHIFTER
trzeba się jakoś ratować 
Z moich obserwacji wynika że odpycha się do 100 w granicach ~5s
Gratki, na jakich oponkach śmigasz? Bo widzę że trakcji nie brakuje, a u mnie non stop buksuje, i nie mam póki co na to rady - a ruszać umiem 


Z moich obserwacji wynika że odpycha się do 100 w granicach ~5s
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
