[ Primera] Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Pierdu pierdu Nikt nie będzie ciskał primy. Szkoda naszej pracy aby coś się wysrało podczas pałowania.
Z Robertem musimy poprawić parę pierdółek. Zespawać wydech, wymienić elementy zawieszenia, pozbyć się wycieków oraz najważniejsze sprzęgło. Potem solidne strojenie
Po tych zabiegach ewentualne upalanie -> wiosna
Z Robertem musimy poprawić parę pierdółek. Zespawać wydech, wymienić elementy zawieszenia, pozbyć się wycieków oraz najważniejsze sprzęgło. Potem solidne strojenie
Po tych zabiegach ewentualne upalanie -> wiosna
sam bym chętnie nad tym pogrzebał .. jakby był czas Pogadajcie ze Skażonym .. może on Wam pomoże przy podświetlaniu .. diody w przyciskach robi "pro!"Ryba pisze:Wlecą nowe zegary, odświeżymy cały środek, zlutujemy diody do podświetlenia wszystkich przełączników
apropos przejażdżki . .to ja proszę o rezerwacje miejsca z tyłu .. przy oknie
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Oj tam oj tam. Bez podniety panowie... piszecie jak by Prima zapierdzielała jak wściekła. Rozumiem Sunny 4x4 VE+T lekkie i 350 kuca to jest szok ale Prima to nie auto wyścigowe.
Auto jeździło fajnie na 0,8-0,9 bara, ciekawe co teraz wyjdzie i jak się to będzie zbierać. Chcemy uzyskać minimum 13,xx na ćwiartkę ale wszystko w swoim czasie.
Tak poważnie nie mam zamiaru mieć kogoś na sumieniu czy kogoś rodziny. Stary samochód z Turbo jest wyzwaniem niebezpiecznym dla kierowcy i pasażerów. Bez żadnego doświadczenia nie można sobie po prostu wciskać gazu w dechę i dlatego nie jestem za użyczaniem samochodu. Przejażdżka owszem.
Wczoraj próbowałem wymienić osłonę przegubu wewnętrznego ale w sklepie się rypnęli i za małą dali . Wleciał nowy wahacz górny. Normalnie jak bym pół zawiechy zmienił takie odczucie Wreszcie nie puka i gładko po dziurach podaje... od tej pory zmieniam same wahacze górne
PS. Autku na prawdę potrzeba poświęcić chwilę bo dużo diod po prostu nie świeci i w aucie ciemno Prędkościomierz po remoncie nie działa, w kierownicy coś przeskakuje, w drzwiach coś popukuje jak się jedzie itd. Tak to jest jak się prywatnie mało km robi a jak już robi to tylko dla funu
Auto jeździło fajnie na 0,8-0,9 bara, ciekawe co teraz wyjdzie i jak się to będzie zbierać. Chcemy uzyskać minimum 13,xx na ćwiartkę ale wszystko w swoim czasie.
Tak poważnie nie mam zamiaru mieć kogoś na sumieniu czy kogoś rodziny. Stary samochód z Turbo jest wyzwaniem niebezpiecznym dla kierowcy i pasażerów. Bez żadnego doświadczenia nie można sobie po prostu wciskać gazu w dechę i dlatego nie jestem za użyczaniem samochodu. Przejażdżka owszem.
Wczoraj próbowałem wymienić osłonę przegubu wewnętrznego ale w sklepie się rypnęli i za małą dali . Wleciał nowy wahacz górny. Normalnie jak bym pół zawiechy zmienił takie odczucie Wreszcie nie puka i gładko po dziurach podaje... od tej pory zmieniam same wahacze górne
PS. Autku na prawdę potrzeba poświęcić chwilę bo dużo diod po prostu nie świeci i w aucie ciemno Prędkościomierz po remoncie nie działa, w kierownicy coś przeskakuje, w drzwiach coś popukuje jak się jedzie itd. Tak to jest jak się prywatnie mało km robi a jak już robi to tylko dla funu
Nissan Primera SR20DE+T
W sobotę posiedzieliśmy ze 2-3h. Osłona przegubu wymieniona... zawiecha wreszcie cieszy poza tym prowadnica drzwi zdemontowana i przestało pukać co wkurzało mnie od lat Zegary wymienione z diodami i łądnie świeci jeszcze pozostało powymieniać w konsoli głównej. Prędkościomierz dalej nie działa. Prawdopodobnie coś ze ślimakiem to linka na wiertarce daje speeda.
Poza tym daliśmy się ponieść na 3-pasmówce i poskakaliśmy między pasami na 3-5 tyś/obr. na wyższych biegach. Ładnie chodzi maszyna i na 0,6 bara trudno zostać z kimś w tyle. Sprzęgło niestety ostro zmęczone i trzeba przyspieszać z rolki. Generalnie banan na twarzy jest trzeba teraz dojechać te 180 km pozbyć się wycieków i zmienić oliwę Auto gotowe do snu zimowego
Poza tym daliśmy się ponieść na 3-pasmówce i poskakaliśmy między pasami na 3-5 tyś/obr. na wyższych biegach. Ładnie chodzi maszyna i na 0,6 bara trudno zostać z kimś w tyle. Sprzęgło niestety ostro zmęczone i trzeba przyspieszać z rolki. Generalnie banan na twarzy jest trzeba teraz dojechać te 180 km pozbyć się wycieków i zmienić oliwę Auto gotowe do snu zimowego
Nissan Primera SR20DE+T
Prima jakiś czas temu przekroczyła magiczną barierę 1000 km i nic się nie posypało... to chyba dobrze?! Pozwoliłem sobie na kilka depnięć do 5 tyś auto by cieszyło gdyby nie kilka mankamentów.
Trzeba teraz ogarnąć wycieki i zmienić oliwę... co proponujecie? Po wsadzeniu turbo wlany był chyba Gulf 10w60.
Z rażących rzeczy pozostaje pospawać nowy wydech 2,5" no i to sprzęgło kurcze. Teraz od 3,5- 4 tys obr. turbo wkręca z 0,6 na 0,9 bar i od razu ostry uslizg bez przyśpieszenia. Pozostaje chyba przezimować na niższym doładowaniu i pomyśleć o jakieś opcji Boję się że sama tarcza spiekowa sobie nie poradzi
Trzeba teraz ogarnąć wycieki i zmienić oliwę... co proponujecie? Po wsadzeniu turbo wlany był chyba Gulf 10w60.
Z rażących rzeczy pozostaje pospawać nowy wydech 2,5" no i to sprzęgło kurcze. Teraz od 3,5- 4 tys obr. turbo wkręca z 0,6 na 0,9 bar i od razu ostry uslizg bez przyśpieszenia. Pozostaje chyba przezimować na niższym doładowaniu i pomyśleć o jakieś opcji Boję się że sama tarcza spiekowa sobie nie poradzi
Nissan Primera SR20DE+T
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Sam spiek made in poland spokojnie da radę
A Olej tak jak napisał Bombel
A Olej tak jak napisał Bombel
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Spoko nie zamierzam auta katować na razie na tym doładowaniu. Poza tym że sprzęgło to z Coobciem było mniej więcej tak wostrojone. WG Ecumajstra jest nieco niższe... zegar lekko zawyża. Fakt że po remoncie parametry mogły się zmienić płaskie tłoki wleciały, nie ma przedmuchów na zaworach i pierścieniach ale za to wyższa uszczelka.
Strojenie bedzie po zrobieniu wydechu i sprzęgła żeby uzyskać to co się uda na doładowaniu do 1 bar. Lepsze gumy na przód i jakoś to powinno jechać ... jak na "soft turbo"
Strojenie bedzie po zrobieniu wydechu i sprzęgła żeby uzyskać to co się uda na doładowaniu do 1 bar. Lepsze gumy na przód i jakoś to powinno jechać ... jak na "soft turbo"
Nissan Primera SR20DE+T
Dobrze wiesz, że nie dam Ci się objechać Miano Najszybszej P10 w Łodzi należy do mnie ... ojojoj będzie się działo
BTW no chyba że auto padnie
BTW no chyba że auto padnie
Ostatnio zmieniony 2011-12-05, 23:09 przez Neptune, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan Primera SR20DE+T
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Dawno nic się nie działo zatem odświeżę temat.
Wraz z Rybą w międzyczasie coś tam sobie grzebiemy Po docieraniu zebrało się parę rzeczy do ogarnięcia.
- uszczelniliśmy miski olejowe oraz pompę oleju na paście Reinza
- ponownie zalaliśmy poduszki silnika Bollem
- wsadziliśmy czerwoną z GT pokrywę zaworów z furki Ryby
- wymieniliśmy olej na docelowy GULF 10w60
- wpięliśmy jak trzeba ślimaka od linki prędkościomierza
- no i najważniejsze wleciała tarcza sprzęgłowa by Radzikowski oraz spasowane szlifem starego zamachu i docisku EXEDY
- uszczelnienia węży wodnych i inne duperele
- kable zapłonowe "blue" do wsadzenia
W najbliższym czasie do ogarnięcia wydech kwas 2,5 cala,dwa sworznie wahacza, zimmering półosi, gruntowne czyszczenie wszystkiego, powywalanie gratów, butli gazowej itd. Później jeśli dobrze pójdzie pozostanie tylko i aż blacharka.
Pierwsze doznania... zanim zima wróciła. Jak się okazało turbo dmuchało 1,3 bara bo niepotrzebnie chyba naciągnęliśmy wastegate'a. Nagle z Rybą usłyszeliśmy jak sprzęgło zarzyna i nie daje rady... auto aż rwało do przodu no ale jednak chyba za mocne było . Od zeszłego roku nie było jak sprawdzić dziada bo ciągły ślizg. 0,7 bar jak sprawdzaliśmy wytrzymało, nie zdążyliśmy sprawdzić 0,8-0,9 bar na autogauge.
Jak to jest z tym sprzęgłem? Spiek się jakoś dociera? powierzchnia styku po szlifie była chropowata i ciekawe czy jak pojeżdżę to będzie lepiej jeszcze. Z samego sprzęgła bez gazu trudno ruszyć Na starych poduszkach to pewnie silnik by wyleciał już, tak telepie budą
Po przejażdżce musieliśmy z Ryba odetchnąć trochę bo nogi zmiękły i łapy się trzęsły Człowiek się odzwyczaił troszkę Na co dzień 1,3 cdti pod nogą
Wraz z Rybą w międzyczasie coś tam sobie grzebiemy Po docieraniu zebrało się parę rzeczy do ogarnięcia.
- uszczelniliśmy miski olejowe oraz pompę oleju na paście Reinza
- ponownie zalaliśmy poduszki silnika Bollem
- wsadziliśmy czerwoną z GT pokrywę zaworów z furki Ryby
- wymieniliśmy olej na docelowy GULF 10w60
- wpięliśmy jak trzeba ślimaka od linki prędkościomierza
- no i najważniejsze wleciała tarcza sprzęgłowa by Radzikowski oraz spasowane szlifem starego zamachu i docisku EXEDY
- uszczelnienia węży wodnych i inne duperele
- kable zapłonowe "blue" do wsadzenia
W najbliższym czasie do ogarnięcia wydech kwas 2,5 cala,dwa sworznie wahacza, zimmering półosi, gruntowne czyszczenie wszystkiego, powywalanie gratów, butli gazowej itd. Później jeśli dobrze pójdzie pozostanie tylko i aż blacharka.
Pierwsze doznania... zanim zima wróciła. Jak się okazało turbo dmuchało 1,3 bara bo niepotrzebnie chyba naciągnęliśmy wastegate'a. Nagle z Rybą usłyszeliśmy jak sprzęgło zarzyna i nie daje rady... auto aż rwało do przodu no ale jednak chyba za mocne było . Od zeszłego roku nie było jak sprawdzić dziada bo ciągły ślizg. 0,7 bar jak sprawdzaliśmy wytrzymało, nie zdążyliśmy sprawdzić 0,8-0,9 bar na autogauge.
Jak to jest z tym sprzęgłem? Spiek się jakoś dociera? powierzchnia styku po szlifie była chropowata i ciekawe czy jak pojeżdżę to będzie lepiej jeszcze. Z samego sprzęgła bez gazu trudno ruszyć Na starych poduszkach to pewnie silnik by wyleciał już, tak telepie budą
Po przejażdżce musieliśmy z Ryba odetchnąć trochę bo nogi zmiękły i łapy się trzęsły Człowiek się odzwyczaił troszkę Na co dzień 1,3 cdti pod nogą
Nissan Primera SR20DE+T
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Spieki się dociera pełną sprawność łapią znacznie wcześniej jak klasyczne sprzęgła, także znacznie szybciej schodzą
1.3 bara bez bólu przeniesie, obstawiam wówczas jakieś 430Nm
1.3 bara bez bólu przeniesie, obstawiam wówczas jakieś 430Nm
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
http://www.youtube.com/watch?v=0YZHlJ1N ... e=youtu.be
Bardzo proszę nie zwracać uwagi na nasze w szczególności moje komentarze, ja nie byłem sobą
Bardzo proszę nie zwracać uwagi na nasze w szczególności moje komentarze, ja nie byłem sobą
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice