[ Sunny GTI-R] Powrót ALiena - Sunny GTI-R 387KM i 380Nm
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Bonzo bardzo dziękuje za cenną wskazówkę
Zajmiemy się tym przed ruszeniem na hamownię a 1,2 bara spokojnie na tor Lublin starczy
Zajmiemy się tym przed ruszeniem na hamownię a 1,2 bara spokojnie na tor Lublin starczy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Pierwszy przejazd poszedł mi najlepiej a później cały czas walczyłem z nadsterownością auta
Parę razy myślałem że będzie Spin ale GTI-R można w większym ślizgu jechać jak 200SX S14 nim nas obróci na dobre
Taki nadsterowny się zrobił po wymianie klocków hamulcowych z przodu widocznie nie dotarły się i słabo brały...
Parę razy myślałem że będzie Spin ale GTI-R można w większym ślizgu jechać jak 200SX S14 nim nas obróci na dobre
Taki nadsterowny się zrobił po wymianie klocków hamulcowych z przodu widocznie nie dotarły się i słabo brały...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Żeby japa dłużej pozostawała uśmiechnięta trzeba przesunąć odcinkę do 8500obr.min
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
https://picasaweb.google.com/renka19/RS ... directlink
masz tam pare fajnych fotek z lublina
masz tam pare fajnych fotek z lublina
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Bardzo dziękuje za zdjęcia, dobrze na nich widać że należało by popracować nad mocniejszym pochyleniem kół:D
I to zarówno przednich jak i tylnych:
I to zarówno przednich jak i tylnych:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Procedura startu została dziś uruchomiona
5500obr.min pedał przyspieszenia w podłodze, sprzęgło naciśniete, I bieg zapodany, na manometrze natychmiast ukazuje się 0,5 bara doładowania.
Puszczamy sprzęgło i odrazu 1bar i mielenie czterema kołami i jazda bokiem ale na wprost
Fajnie było ale sprzęgło już się ślizga hehe trzeba coś naprawdę męskiego zapodać
EFEKT naprawdę przerastający wszystko czym miałem okazję się przejechać
5500obr.min pedał przyspieszenia w podłodze, sprzęgło naciśniete, I bieg zapodany, na manometrze natychmiast ukazuje się 0,5 bara doładowania.
Puszczamy sprzęgło i odrazu 1bar i mielenie czterema kołami i jazda bokiem ale na wprost
Fajnie było ale sprzęgło już się ślizga hehe trzeba coś naprawdę męskiego zapodać
EFEKT naprawdę przerastający wszystko czym miałem okazję się przejechać
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Mam w garażu sprzęgło EXEDY Stage 1 dedykowane do 200SX S14 powinno pasować - jest bardzo męskie
Ew. można by obecną tarczę na spiekową przerobić...
Ale czuję że jest potencjał setkę osiągać w czasie wysokich 3 sekund
Ew. można by obecną tarczę na spiekową przerobić...
Ale czuję że jest potencjał setkę osiągać w czasie wysokich 3 sekund
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Sprzęgło będzie mega
Opracowuje hybrydę tzn. Docisk Saabowy tarcza z Nissana, odpowiednio pod to będę musiał zmodyfikować koło zamachowe
Opracowuje hybrydę tzn. Docisk Saabowy tarcza z Nissana, odpowiednio pod to będę musiał zmodyfikować koło zamachowe
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No i pro droga, niektóre tarcze mają demontowalny wieloklin, warto się przyglądnąć czy nie da się przebić takowego jak pod ręką jest np. tarcza Saab'owa, chociaż w sumie nie problem spieka dorwać na bazie ori tarczy z sunny. W poprzednim nx gti miałem właśnie taką hybrydę, tyle, że za bazę był ori unisia komplet z bluebirda T72.Coobcio pisze:Opracowuje hybrydę tzn. Docisk Saabowy tarcza z Nissana, odpowiednio pod to będę musiał zmodyfikować koło zamachowe
ps. co jak co, ale maszyna piękna
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ale jak będzie spiek to skrzynia szybko powie Pa...
A ja che jakieś 350-360KM i bawić się autem a nie zastanawiać kiedy odda napęd
Tarcza nissanowa podejdzie Pnp bowiem docisk Saaba jest pod tarczę 240mm
A ja che jakieś 350-360KM i bawić się autem a nie zastanawiać kiedy odda napęd
Tarcza nissanowa podejdzie Pnp bowiem docisk Saaba jest pod tarczę 240mm
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dzisiaj pojechałem nim na hamownie ale stroić wozy na Barbórkę ale hamownia ośka, nie starczyło czasu by do ECU Performance podskoczyć i dostroić maszynę oraz sprawdzić jakie generuje moce
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Będe na bemowie ale jako widz
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM