Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Sunny GTI-R] Powrót ALiena - Sunny GTI-R 387KM i 380Nm

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-11-05, 12:50

Bonzo bardzo dziękuje za cenną wskazówkę :)
Zajmiemy się tym przed ruszeniem na hamownię a 1,2 bara spokojnie na tor Lublin starczy :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-11-05, 19:11

Koniecznie w przyszłym tygodniu trzeba odwiedzić hamownię plus do tego pomierzyć racelogic-em ;)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-11-05, 19:17

Powodzenia na torze jutro :) Czekam na fotosy i filmy z akcji :D

P.S
Kurde 5 godzin dzisiaj u Ciebie byłem i w końcu mnie nie nawiozłeś GTiRem ;)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-11-05, 21:45

Bedzie jeszcze nie jedna okazja ;) Jednak turbo w 4 łapie musi wstawac jak kutasek rano :P Musi być full boost max od 3.5 tys obr ;)

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-11-07, 14:57

Jak poszlo na torze?
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-11-07, 15:34

Pierwszy przejazd poszedł mi najlepiej a później cały czas walczyłem z nadsterownością auta :D

Parę razy myślałem że będzie Spin ale GTI-R można w większym ślizgu jechać jak 200SX S14 nim nas obróci na dobre :D

Taki nadsterowny się zrobił po wymianie klocków hamulcowych z przodu widocznie nie dotarły się i słabo brały...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-11-07, 16:08

Miałem przyjemność wczoraj jechać na prawym, auto niezły wariat i po przekroczeniu 5 tys japa sie cieszy nie powiem :mrgreen: Kuba jakiś dyplom wczoraj dla Ciebie mieli :)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-11-07, 23:23

Żeby japa dłużej pozostawała uśmiechnięta trzeba przesunąć odcinkę do 8500obr.min :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Post autor: pulp » 2011-11-09, 23:06

https://picasaweb.google.com/renka19/RS ... directlink
masz tam pare fajnych fotek z lublina ;-)
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-11-10, 09:13

Bardzo dziękuje za zdjęcia, dobrze na nich widać że należało by popracować nad mocniejszym pochyleniem kół:D
Obrazek

I to zarówno przednich jak i tylnych:
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Post autor: pulp » 2011-11-10, 17:41

Nie marudz ja jechałem na setupie szutrowo zimowym , :D 6cio letnim lysym barumie i bawiłem sie swietnie jak bys trafił gdzies na fotki wisniowej e36 to podlinkuj bo bieda w tamtej galeri,... ;-) pzdr
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-11-12, 17:44

Procedura startu została dziś uruchomiona :D
5500obr.min pedał przyspieszenia w podłodze, sprzęgło naciśniete, I bieg zapodany, na manometrze natychmiast ukazuje się 0,5 bara doładowania.
Puszczamy sprzęgło i odrazu 1bar i mielenie czterema kołami i jazda bokiem ale na wprost :)

Fajnie było ale sprzęgło już się ślizga hehe trzeba coś naprawdę męskiego zapodać :D

EFEKT naprawdę przerastający wszystko czym miałem okazję się przejechać :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-11-12, 18:00

Hehe no było grubo :D Ale niestety sprzęgła starczyło na 1 start :P Będzie motywacją do dalszych modów :D :)

Wleciał jeszcze nastawny regulator ciśnienia paliwa co pozwoli nam więcej dmuchać ;)

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-11-12, 18:40

Coobcio pisze:5500obr.min pedał przyspieszenia w podłodze, sprzęgło naciśniete, I bieg zapodany,
też to miło wspominam :mrgreen: a szczególnie miny pasażerów na zlocie :mrgreen: :mrgreen: :-o
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-11-12, 19:08

Taki filmik ze skończonego sprzęgła :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=vsQ_wTao1Is

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-11-12, 20:38

Mam w garażu sprzęgło EXEDY Stage 1 dedykowane do 200SX S14 powinno pasować - jest bardzo męskie :D
Ew. można by obecną tarczę na spiekową przerobić... :P ??

Ale czuję że jest potencjał setkę osiągać w czasie wysokich 3 sekund :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-11-12, 21:13

Jestescie jutro w Bilgoraju?

Awatar użytkownika
Bartek.
nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 2011-06-06, 19:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Bartek. » 2011-11-14, 12:38

Lublin 20.11 :roll: ?

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-11-14, 15:49

Raczej nie da rady ;) Trzeba najpierw wymienic sprzeglo ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-11-14, 16:57

Sprzęgło będzie mega :)
Opracowuje hybrydę tzn. Docisk Saabowy tarcza z Nissana, odpowiednio pod to będę musiał zmodyfikować koło zamachowe :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-11-14, 20:18

Szaleńcy :D
Kiedyś będę musiał wpaść na przejażdżkę :D
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2011-11-14, 22:06

Coobcio pisze:Opracowuje hybrydę tzn. Docisk Saabowy tarcza z Nissana, odpowiednio pod to będę musiał zmodyfikować koło zamachowe :P
No i pro droga, niektóre tarcze mają demontowalny wieloklin, warto się przyglądnąć czy nie da się przebić takowego jak pod ręką jest np. tarcza Saab'owa, chociaż w sumie nie problem spieka dorwać na bazie ori tarczy z sunny. W poprzednim nx gti miałem właśnie taką hybrydę, tyle, że za bazę był ori unisia komplet z bluebirda T72.

ps. co jak co, ale maszyna piękna :D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-11-14, 23:06

Ale jak będzie spiek to skrzynia szybko powie Pa...
A ja che jakieś 350-360KM i bawić się autem a nie zastanawiać kiedy odda napęd :D

Tarcza nissanowa podejdzie Pnp bowiem docisk Saaba jest pod tarczę 240mm :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-11-28, 08:59

Dzieje się coś? Zdjęcie z odpadającym zderzakiem w GT widziałem ;)
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-11-28, 15:21

jak na razie nic sie nie dzieje ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-11-28, 21:00

Dzisiaj pojechałem nim na hamownie ale stroić wozy na Barbórkę ale hamownia ośka, nie starczyło czasu by do ECU Performance podskoczyć i dostroić maszynę oraz sprawdzić jakie generuje moce :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-11-29, 14:36

a sprzęgło już nowe siedzi? co w końcu założyliście?
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2011-11-29, 19:36

będziesz na karowej rajdował ?
pytam żebym wiedział jakiej fury mam wypatrywać :->
Dark Shadow

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-11-29, 21:11

Będe na bemowie ale jako widz :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-12-05, 13:03

No pora odswierzyc temacik :) coobcio wlasnie wraca z hamowni moc : 382 kuce :) i ok 400 nm :) wykresik pewno nie dlugo sie znajdzie tutaj :)

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”