Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Sunny--N14--SR20VE+T--Stage2

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-11-04, 23:36

Zimno juzzz.. Zima długa czasu jak zawsze mało, czas podnieść sobie troche ciśnienie i nissanowi tez :P Stage 2 rozpoczety,.. bedzie spod znaku Garrett, Woossner, Arp,Cometic,

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-11-04, 23:42

No widze wkoncu wybór słuszny jak do tego projektu :mrgreen:

Obrazek

Obrazek

Juz niedługo na pokład wyląduje:

Obrazek

Obrazek

Jest to GT35R

Powiem tak, teraz powoli wracamy do gry streetracingowej, myślę ze w sezonie 2012 nie ma co sie pokazywać nie majac 5xx z przodu ;)

Wiecej Info Niebawem ;-) Pzdr ;)

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2011-11-05, 08:27

i weż tu Łukasza zrozum... rano pisałeś że nie wiesz czym bedziesz dmuchać Sunnego a wieczorem dowiaduje się o gt35. Coobcio garage na pewno wróci w wielkim stylu na scene 1/4 mili za sprawą co najmniej 3 samochodów ( Łukasz, Coobciowy GTiR i ja gdzieś tam goniący Łukasza ).
King of Łomża na pewno jest twój ! Jeżeli bedzie 500+ to załatwiam Ci wejście na WNO !
Pamiętasz komentarze na facebooku pod twoim zdjęciem? cytat: " za rok to bedziemy mieć tak nadłubane że bedziemy się ganiać na KoE na Węgrzech" - dreams comes true !

Spoko że ebc jest do założenia


pytania:
1. Garrett w wielu sprężarkach daje możliwość wyboru AR gorącej srony. Jaki jest wybór?
2. Daje też wybór flanszy, chociażby twin lub single scroll. ... ?
3. Kolektor wydechowy bedzie spawany custom nówka. Screamer pipe/y w glebe czy w wydech
4. Mam wastegate ori TiAL 38mm za 500zł od BurnOuta jezdzony sezon w Civicu 330 koni. Chcesz ?
5. Jeżeli bedzie 450+ koni to wtryski. jakie ?
6. Sprzęgło też pewnie sie podda. Dwutarcz ?
7. Wossner ma najciaśniejsze pasowania- dobry wybór. Standard czy nadwymiar ?

to takie pytania na szybko
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-11-05, 10:01

AR.82 na twin scrollu coby to jakoś sensownie wstawło, tak jak dyskutowaliśmy w Garage idziemy w MOC a nie w Nm coby nie mieć problemów z seryjną skrzynią, choć z pewnością ich przybędzie w stosunku do obecnego setupu :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-11-05, 10:02

yapko pisze: Jeżeli bedzie 500+ to załatwiam Ci wejście na WNO !
nadal jest organizowane, a slyszalem ze upadło to jakis czas temu. Co do KOE też kiedyś chciałem ale się nie udało więc życzę powodzenia a jak by wyszło 5xx to czas Gre może być zagrożony jak to przełożycie na asfalt.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-11-08, 08:12

Witojcie ;) odnośnie turbiny na 95% bedzie Garrett GT3XXX na twin scrollu,. ostatecznej decyzji jeszcze nie podjąłem :) chyba chce zachować charakter uliczny auta takze bedzie tez wydech na tłumniku :) , na razie czekam na tłoczki , nominalne 86mm, wtryski jak i cała reszta bedzie wymieniona na miarę potrzeb :), PumaRST dobry slick, jak wszystko się wyklaruje to kupie szpere + ebc jakoś bedziemy dawać rade,.. Myśle też o zastosowaniu ori rorządu z SR20VET , i przesunąć wyżej odcinke,.. naprawde wyżej :) ,,......i tu pytanie do Was? czy warto??

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-11-08, 08:24

lukasz84 pisze: i przesunąć wyżej odcinke,.. naprawde wyżej :) ,,......i tu pytanie do Was? czy warto??
nie wiem jak się zachowają zawory i sprężynki zaworowe.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-11-08, 08:26

GT3xxxx i uliczny charakter? To chyba tylko na 3071r jeszcze jakoś będzie.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-11-08, 12:35

Ali-En pisze:GT3xxxx i uliczny charakter? To chyba tylko na 3071r jeszcze jakoś będzie.
Na 3582r tez nie bedzie tragedii, lukasz84 chce isc na 500+ a 3071r nie wyda.

Swoja droga sam zastanawiam sie nad 3071r a dobrze oklepana 2871r w SR20DET

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-11-08, 14:27

,.. bardziej miałem na mysli sound zeby było cicho mi na drodze ,z resztą problemów jakos sobie poradze :) GT3076R lub GT3582R o te sztuki imi sie rozchodzi ,. roznice w cenie sa znikome (nowe) a moze gdzieś widzieliście jakoś używkę bo ja szukam i nic jak na razie,. PumaRST dzieki ,.. co z pompa wody i olejowa , wsadzac elektryczna? co z olejową? są jakieś wydajniejsze?czy pakować ori nówke i wiekszą miske olejowa? jakie korzyści niesie ze soba przestawenie odcinki?chętnie przeczytam wszelkie opinie za jak i rowniez przeciw 8-)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-11-08, 14:35

Myślę, że ori nowa oleju będzie wystarczająco dobra :) Choć, jak ta trzyma parametry to może zostać przy tej przecież dużego przelotu nie ma... Może pomyśl o chłodnicy oleju :)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-11-08, 14:36

powiem tak, sądze że zalezy wszystko od tego ile chcesz przeznaczyć $$$$$. zakuć i odrazu odpręzyc motor. ale głowa sr20ve wymaga kosztownych zabiegow żeby podnieść odcinke. czy jest sens, hmmmm chyba nie.

co do oleju to ja bym dołożył chłodnice oleju przez co było by go więcej.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-11-08, 16:10

W głowicy to wystarczy jedynie wymienić sprężynki na twardsze oraz zapodać blisko trzy krotnie lżejsze tytanowe talerzyki, w wymianę rozrządu bym się nie bawił i na seryjnym spokojnie kręcił silnik do 8600-8700...

Do tego jak auto ma być mega uliczne i turbina ma wstawać jak w obecnej konfiguracji albo nawet ciut lepiej to GT3071r na Twin scrollu AR.78 - takie coś pod jakieś 480KM wyda myślę że przy doładowaniu w granicy 1,4-1,5 bara...

Jak ma być Arcy ciekawie to poza głowicą rozrząd SR20VET, usprawinienie ścieków olejowych z głowicy coby nadążał olej do miski spływać, do tego zabawy z osprzętem jak chociażby pompa wodna + mniejsze koło pasowe coby spowolnić wspomaganie i alternator i można by go zakręcić do 9500obr.min wówczas GT35 i moce pod 550-580KM jak najbardziej by były w zasięgu :)
Do tego sporych rozmiarów zewnętrzny WG coby nie było problemów z trakcją na I o chyba nawet II biegu :mrgreen:
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-11-08, 23:18

hahaha-uliczny charakter 500+...ale ja bym chciał takim czymś latać-szkoda ,ze dziennie 110km się robi--bo na paliwko by nie stykneło chyba ;D
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-11-09, 01:12

Może kup jakiegoś deta z napędem 4x4 + blok z niego z natryskiem oleju na denko tłoka :) Łatwiej będzie o trakcję:) mi to się wydaje że przy 500+ to już na każdym biegu będzie palił laczka :)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-11-09, 08:34

;) Panowie nie ma ciśnienia na 500+ ,a 4x4 moze kiedyś ;) na razie skupiam się na białym ,.. PumaRST $$$ w rzeczy wydaje mi się ze tych pieniadzy ktore chce przeznaczyć jest wystarczająca ilość by złożyć silnik w fajnej specyfikacji , z drugiej mańki patrząc na ceny części i ile jest mi ich potrzebnych hehe to kurde trzeba trzymać się z kieszeń,. samo turbo + kucizna , uszczelki, śruby i mamy okrągło sume , a jescze sporo inych spraw przydałoby się ogarnąc :razz: także głowice na razie zostawimy w spokju,tależyki i spręzynki ewentualnie...


A bede jeszcze sprzedawał mój obecny turbo kit może ktos chetny? :]
Turbosprężrka td05 16g, kolektor i down pipe,
wtryski z 200sxa bądz te 444ccm do dogadania,
reg. ciśnienia paliwa vz-1, pompa walbro gs342., blow off, zegary Auto gauge EGT,Boost,temp oleju,filtr fujita3'' jest tez opcja z orurowaniem. Wiecej na priv.

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2011-11-09, 20:17

Ja się tylko tak zastanawiam czy naprawdę jest sens robić +500KM w FWD (nawet ze szperą)? Przecież już obecne 340KM to dużo problemów z trakcją na pierwszych biegach... Chyba, że chodzi o ściganie się z rolki papieru toaletowego na autostradzie :P Wiadomo, że projekt będzie nowatorski i jak będzie jeździć bezawaryjnie to szacun, ale oprócz tego to po co? :)

Pozdro

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-11-09, 21:17

Moim zdaniem teraz nie ma żadnych problemów z trakcją, samochód zostawia ślady na asfalcie ale przyśpiesza w bardzo dobrym tempie, pozatym łukasz jeździ na r888 ;) Pomiary byly robione na bardzo zmeczonych toyo t1r

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-11-09, 21:47

lukasz84, ja bardzo cię proszę, nie zrozum mnie zle, nie zaglądam ci w portfel. Nie śmiem.

Z perspektywy moich doświadczeń sie tylko zastanawiam nad sensem wydania kolejnych 3-4 tyś PLN. Moim zdaniem wieksze znaczenie niż odcinka bedzie miała długośc skrzyni biegów.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2011-11-09, 21:54

To może źle mi się wydawało :) Z moich doświadczeń z mocnymi FWD to raczej ciężko przełożyć taką moc na osiągi, ale nie jeżdżę takowym, więc też się nie kłócę.
Do 500+ KM R888 też wystarczą, czy wtedy slick wejdzie do ulicznego auta? :P No i co ze skrzynią przy takich mocach? Jakieś plany?
Tak czy owak uważam, że jeśli uda się osiągnąć zamierzony wynik to będzie to raczej przerost formy nad treścią. GT35 będzie wstawać duuużo później i będzie większy strzał momentu...

Pozdro

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-11-09, 22:06

Jeśli chodzi o trakcje to będzie rozbudowany kontroler doładowania HKS + duży zewnętrzny WG z miękką spręrzną coby pełna moc była osiągana w odpowiednim momencie :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-11-10, 10:07

Problemy z trakcją to dopiero się pojawią :p ,. odnośnie skrzyni na razie będe mielił na tej co mam ,.. e tam jaki przerost :) raczej licze na przyrost :) nissanem nie jezdze na codzień ale najbardziej mnie drażni mega głośny wydech, tym bardziej nie bedzię zadnej screamer pipe-y, bedzie cichy wydech na tłumnikach zebym mogł polatac w spokoju po mieście ;-) a z resztą niedogodności myslę że sobie poradzę :) ot takie moje spostrzezenie auta zblizonego charakterem do ulicznego :]
PumaRST luzik :-) chciałem tak na szybkiego przytoczyć jak mozna się pozdbyc okragłęj sumki a części policzysz na palcach jednej ręki :roll:
Pozdrowionka

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-11-10, 10:31

GT35 jest troche przy duze jak na taka pojemnosc, aczkolwiek w fwd przy madrej charakterystyce moze to przyniesc wymierne korzysci, jezeli nie czujesz potrzeby aby dmuchalo od dolu to idz w ta strone, juz widze to konkretne pier... powyzej setki :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-11-18, 10:27

Powoli zbierają się graty na kucie :)
Obrazek

Ps. robimy głosowanie jakie turbo wsadzić :> ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-11-19, 21:32

O moje tłoczki :) fajnie że juz przyszły w tygodniu zawitam . pozdr

Awatar użytkownika
nismojoe
fanatyk nissana
Posty: 503
Rejestracja: 2010-01-25, 12:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: nismojoe » 2011-11-19, 21:58

ale to będzie Prze KOZAK !
Project: Midnight puprle Twin Turbo Z32 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU

Awatar użytkownika
nossbuk
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-22, 22:27
Lokalizacja: Błonie / Warszawa

Post autor: nossbuk » 2011-11-21, 13:18

Jajca będzie urywać :-o czekamy na nowe info :-D

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-11-21, 23:53

Nie no bez przesady ze jaja urywać to musi miec 4 lapy i poniżej 3 do paki ;) Np naszego znajomego Golf 2 4motion vr6 turbo ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-11-22, 00:17

Sunny VVL+T Przy ok. 500KM w prerzdziale 100-250km/h wydaje mi się że możne wkurzyć tego Golfa :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-11-22, 00:24

Najpierw nie zapomnij że golf ma 0-100 3.5s 0-200 w 9s ;P

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”