[Sunny] Sunny--N14--SR20VE+T--Stage2
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
i weż tu Łukasza zrozum... rano pisałeś że nie wiesz czym bedziesz dmuchać Sunnego a wieczorem dowiaduje się o gt35. Coobcio garage na pewno wróci w wielkim stylu na scene 1/4 mili za sprawą co najmniej 3 samochodów ( Łukasz, Coobciowy GTiR i ja gdzieś tam goniący Łukasza ).
King of Łomża na pewno jest twój ! Jeżeli bedzie 500+ to załatwiam Ci wejście na WNO !
Pamiętasz komentarze na facebooku pod twoim zdjęciem? cytat: " za rok to bedziemy mieć tak nadłubane że bedziemy się ganiać na KoE na Węgrzech" - dreams comes true !
Spoko że ebc jest do założenia
pytania:
1. Garrett w wielu sprężarkach daje możliwość wyboru AR gorącej srony. Jaki jest wybór?
2. Daje też wybór flanszy, chociażby twin lub single scroll. ... ?
3. Kolektor wydechowy bedzie spawany custom nówka. Screamer pipe/y w glebe czy w wydech
4. Mam wastegate ori TiAL 38mm za 500zł od BurnOuta jezdzony sezon w Civicu 330 koni. Chcesz ?
5. Jeżeli bedzie 450+ koni to wtryski. jakie ?
6. Sprzęgło też pewnie sie podda. Dwutarcz ?
7. Wossner ma najciaśniejsze pasowania- dobry wybór. Standard czy nadwymiar ?
to takie pytania na szybko
King of Łomża na pewno jest twój ! Jeżeli bedzie 500+ to załatwiam Ci wejście na WNO !
Pamiętasz komentarze na facebooku pod twoim zdjęciem? cytat: " za rok to bedziemy mieć tak nadłubane że bedziemy się ganiać na KoE na Węgrzech" - dreams comes true !
Spoko że ebc jest do założenia
pytania:
1. Garrett w wielu sprężarkach daje możliwość wyboru AR gorącej srony. Jaki jest wybór?
2. Daje też wybór flanszy, chociażby twin lub single scroll. ... ?
3. Kolektor wydechowy bedzie spawany custom nówka. Screamer pipe/y w glebe czy w wydech
4. Mam wastegate ori TiAL 38mm za 500zł od BurnOuta jezdzony sezon w Civicu 330 koni. Chcesz ?
5. Jeżeli bedzie 450+ koni to wtryski. jakie ?
6. Sprzęgło też pewnie sie podda. Dwutarcz ?
7. Wossner ma najciaśniejsze pasowania- dobry wybór. Standard czy nadwymiar ?
to takie pytania na szybko
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
AR.82 na twin scrollu coby to jakoś sensownie wstawło, tak jak dyskutowaliśmy w Garage idziemy w MOC a nie w Nm coby nie mieć problemów z seryjną skrzynią, choć z pewnością ich przybędzie w stosunku do obecnego setupu
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
nadal jest organizowane, a slyszalem ze upadło to jakis czas temu. Co do KOE też kiedyś chciałem ale się nie udało więc życzę powodzenia a jak by wyszło 5xx to czas Gre może być zagrożony jak to przełożycie na asfalt.yapko pisze: Jeżeli bedzie 500+ to załatwiam Ci wejście na WNO !
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Witojcie odnośnie turbiny na 95% bedzie Garrett GT3XXX na twin scrollu,. ostatecznej decyzji jeszcze nie podjąłem chyba chce zachować charakter uliczny auta takze bedzie tez wydech na tłumniku , na razie czekam na tłoczki , nominalne 86mm, wtryski jak i cała reszta bedzie wymieniona na miarę potrzeb , PumaRST dobry slick, jak wszystko się wyklaruje to kupie szpere + ebc jakoś bedziemy dawać rade,.. Myśle też o zastosowaniu ori rorządu z SR20VET , i przesunąć wyżej odcinke,.. naprawde wyżej ,,......i tu pytanie do Was? czy warto??
,.. bardziej miałem na mysli sound zeby było cicho mi na drodze ,z resztą problemów jakos sobie poradze GT3076R lub GT3582R o te sztuki imi sie rozchodzi ,. roznice w cenie sa znikome (nowe) a moze gdzieś widzieliście jakoś używkę bo ja szukam i nic jak na razie,. PumaRST dzieki ,.. co z pompa wody i olejowa , wsadzac elektryczna? co z olejową? są jakieś wydajniejsze?czy pakować ori nówke i wiekszą miske olejowa? jakie korzyści niesie ze soba przestawenie odcinki?chętnie przeczytam wszelkie opinie za jak i rowniez przeciw
Myślę, że ori nowa oleju będzie wystarczająco dobra Choć, jak ta trzyma parametry to może zostać przy tej przecież dużego przelotu nie ma... Może pomyśl o chłodnicy oleju
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
powiem tak, sądze że zalezy wszystko od tego ile chcesz przeznaczyć $$$$$. zakuć i odrazu odpręzyc motor. ale głowa sr20ve wymaga kosztownych zabiegow żeby podnieść odcinke. czy jest sens, hmmmm chyba nie.
co do oleju to ja bym dołożył chłodnice oleju przez co było by go więcej.
co do oleju to ja bym dołożył chłodnice oleju przez co było by go więcej.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
W głowicy to wystarczy jedynie wymienić sprężynki na twardsze oraz zapodać blisko trzy krotnie lżejsze tytanowe talerzyki, w wymianę rozrządu bym się nie bawił i na seryjnym spokojnie kręcił silnik do 8600-8700...
Do tego jak auto ma być mega uliczne i turbina ma wstawać jak w obecnej konfiguracji albo nawet ciut lepiej to GT3071r na Twin scrollu AR.78 - takie coś pod jakieś 480KM wyda myślę że przy doładowaniu w granicy 1,4-1,5 bara...
Jak ma być Arcy ciekawie to poza głowicą rozrząd SR20VET, usprawinienie ścieków olejowych z głowicy coby nadążał olej do miski spływać, do tego zabawy z osprzętem jak chociażby pompa wodna + mniejsze koło pasowe coby spowolnić wspomaganie i alternator i można by go zakręcić do 9500obr.min wówczas GT35 i moce pod 550-580KM jak najbardziej by były w zasięgu
Do tego sporych rozmiarów zewnętrzny WG coby nie było problemów z trakcją na I o chyba nawet II biegu
Do tego jak auto ma być mega uliczne i turbina ma wstawać jak w obecnej konfiguracji albo nawet ciut lepiej to GT3071r na Twin scrollu AR.78 - takie coś pod jakieś 480KM wyda myślę że przy doładowaniu w granicy 1,4-1,5 bara...
Jak ma być Arcy ciekawie to poza głowicą rozrząd SR20VET, usprawinienie ścieków olejowych z głowicy coby nadążał olej do miski spływać, do tego zabawy z osprzętem jak chociażby pompa wodna + mniejsze koło pasowe coby spowolnić wspomaganie i alternator i można by go zakręcić do 9500obr.min wówczas GT35 i moce pod 550-580KM jak najbardziej by były w zasięgu
Do tego sporych rozmiarów zewnętrzny WG coby nie było problemów z trakcją na I o chyba nawet II biegu
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Może kup jakiegoś deta z napędem 4x4 + blok z niego z natryskiem oleju na denko tłoka Łatwiej będzie o trakcję:) mi to się wydaje że przy 500+ to już na każdym biegu będzie palił laczka
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Panowie nie ma ciśnienia na 500+ ,a 4x4 moze kiedyś na razie skupiam się na białym ,.. PumaRST $$$ w rzeczy wydaje mi się ze tych pieniadzy ktore chce przeznaczyć jest wystarczająca ilość by złożyć silnik w fajnej specyfikacji , z drugiej mańki patrząc na ceny części i ile jest mi ich potrzebnych hehe to kurde trzeba trzymać się z kieszeń,. samo turbo + kucizna , uszczelki, śruby i mamy okrągło sume , a jescze sporo inych spraw przydałoby się ogarnąc także głowice na razie zostawimy w spokju,tależyki i spręzynki ewentualnie...
A bede jeszcze sprzedawał mój obecny turbo kit może ktos chetny?
Turbosprężrka td05 16g, kolektor i down pipe,
wtryski z 200sxa bądz te 444ccm do dogadania,
reg. ciśnienia paliwa vz-1, pompa walbro gs342., blow off, zegary Auto gauge EGT,Boost,temp oleju,filtr fujita3'' jest tez opcja z orurowaniem. Wiecej na priv.
A bede jeszcze sprzedawał mój obecny turbo kit może ktos chetny?
Turbosprężrka td05 16g, kolektor i down pipe,
wtryski z 200sxa bądz te 444ccm do dogadania,
reg. ciśnienia paliwa vz-1, pompa walbro gs342., blow off, zegary Auto gauge EGT,Boost,temp oleju,filtr fujita3'' jest tez opcja z orurowaniem. Wiecej na priv.
Ja się tylko tak zastanawiam czy naprawdę jest sens robić +500KM w FWD (nawet ze szperą)? Przecież już obecne 340KM to dużo problemów z trakcją na pierwszych biegach... Chyba, że chodzi o ściganie się z rolki papieru toaletowego na autostradzie Wiadomo, że projekt będzie nowatorski i jak będzie jeździć bezawaryjnie to szacun, ale oprócz tego to po co?
Pozdro
Pozdro
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
lukasz84, ja bardzo cię proszę, nie zrozum mnie zle, nie zaglądam ci w portfel. Nie śmiem.
Z perspektywy moich doświadczeń sie tylko zastanawiam nad sensem wydania kolejnych 3-4 tyś PLN. Moim zdaniem wieksze znaczenie niż odcinka bedzie miała długośc skrzyni biegów.
Z perspektywy moich doświadczeń sie tylko zastanawiam nad sensem wydania kolejnych 3-4 tyś PLN. Moim zdaniem wieksze znaczenie niż odcinka bedzie miała długośc skrzyni biegów.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
To może źle mi się wydawało Z moich doświadczeń z mocnymi FWD to raczej ciężko przełożyć taką moc na osiągi, ale nie jeżdżę takowym, więc też się nie kłócę.
Do 500+ KM R888 też wystarczą, czy wtedy slick wejdzie do ulicznego auta? No i co ze skrzynią przy takich mocach? Jakieś plany?
Tak czy owak uważam, że jeśli uda się osiągnąć zamierzony wynik to będzie to raczej przerost formy nad treścią. GT35 będzie wstawać duuużo później i będzie większy strzał momentu...
Pozdro
Do 500+ KM R888 też wystarczą, czy wtedy slick wejdzie do ulicznego auta? No i co ze skrzynią przy takich mocach? Jakieś plany?
Tak czy owak uważam, że jeśli uda się osiągnąć zamierzony wynik to będzie to raczej przerost formy nad treścią. GT35 będzie wstawać duuużo później i będzie większy strzał momentu...
Pozdro
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jeśli chodzi o trakcje to będzie rozbudowany kontroler doładowania HKS + duży zewnętrzny WG z miękką spręrzną coby pełna moc była osiągana w odpowiednim momencie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Problemy z trakcją to dopiero się pojawią ,. odnośnie skrzyni na razie będe mielił na tej co mam ,.. e tam jaki przerost raczej licze na przyrost nissanem nie jezdze na codzień ale najbardziej mnie drażni mega głośny wydech, tym bardziej nie bedzię zadnej screamer pipe-y, bedzie cichy wydech na tłumnikach zebym mogł polatac w spokoju po mieście a z resztą niedogodności myslę że sobie poradzę ot takie moje spostrzezenie auta zblizonego charakterem do ulicznego
PumaRST luzik chciałem tak na szybkiego przytoczyć jak mozna się pozdbyc okragłęj sumki a części policzysz na palcach jednej ręki
Pozdrowionka
PumaRST luzik chciałem tak na szybkiego przytoczyć jak mozna się pozdbyc okragłęj sumki a części policzysz na palcach jednej ręki
Pozdrowionka
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Powoli zbierają się graty na kucie
Ps. robimy głosowanie jakie turbo wsadzić
Ps. robimy głosowanie jakie turbo wsadzić
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Sunny VVL+T Przy ok. 500KM w prerzdziale 100-250km/h wydaje mi się że możne wkurzyć tego Golfa
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM