![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
Wiec tak jak opisywał poprzedni "owner" autko to:
MODEL:
Nissan Sunny N14 Gti
POJEMNOŚĆ:
2000 CM
ROK:
1992
MOC I NM:
146 KM
186 NM
Samochód kopiłem chyba trochę z nudów z racji tego iż almera stoi i czeka na lepsze dni postanowiłem zaopiekować się tym egzemplarzem na jakiś czas
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
kilka fotek na początek:
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y200/osa999/DSCF3342.jpg)
zaraz po zakupie i dotarciu do warszawy o dziwo dojechal bez wiekszych problemow 80km/h i panewki prawie nie było słychać.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y200/osa999/DSCF3338.jpg)
Sunny mial troche wad nie liczac oczywiscie stukajacej panewy na pierwszy ogien wyleciala galka (moze ktos chetny?
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y200/osa999/DSCF3344.jpg)
"Piękne niebieskie cudo" zostało zastąpione seryjna która na szczęście znajdowała się w schowku, kolejnym etapem było uruchomienie lusterek elektrycznych które nie działały.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y200/osa999/DSCF3464.jpg)
Przyszła pora na silnik czyli to z czym autko ma problem.
Silnik nie trzymał obrotów na biegu jałowym 500rpm albo od razu gasł.
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y200/osa999/DSCF3466.jpg)
Jest problem jest rozwiazanie, nie wiem kto(i chyba nie chce wiedziec
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:-o](./images/smilies/wow.gif)
Kilka fotek stanu obecnego:
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y200/osa999/DSCF3429.jpg)
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y200/osa999/DSCF3443.jpg)
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y200/osa999/DSCF3456.jpg)
![Obrazek](http://i5.photobucket.com/albums/y200/osa999/DSCF3462.jpg)
Jutro Sunny wjeżdża na warsztat na poważnie, początkowo plan był taki żeby pod maskę włożyć silnik z almery, ale iż obecna jednostka wykazuje checi do życia w pierwszej kolejnosci z silnika wyleci wal i zostanie pomierzony.
Jezeli wyda na pierwszy szlif, silnik zostanie wyremontowany, jak nie wtedy będziemy SWAP'owac
![:->](./images/smilies/chytry.gif)
Z dodatkowych rzeczy do zrobienia pozostaje przycinający się szyber, poduszki silnika i trzeba się bliżej przyjrzeć zawieszeniu bo coś popukuje.
Na początek chyba tyle zobaczymy co wyjdzie w praniu
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)