[ Sunny GTI-R] Powrót ALiena - Sunny GTI-R 387KM i 380Nm
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Zdjecie sezonu
Mina swoją drogą, ale ta opona w locie, to jest to
p.s.
zderzaka zapomniał uszczelnić speedtapem i dlatego odpadł. ... zderzak.
Mina swoją drogą, ale ta opona w locie, to jest to
p.s.
zderzaka zapomniał uszczelnić speedtapem i dlatego odpadł. ... zderzak.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zderzak nic nie ucierpiał, oba mocowania nie ruszone hehe
Te Sunniacze coś mają że tych zderzaków tak prosto się pozbywają
No zamieszczam krótki filmik o tym jak przyspiesza w danej chwili Pulsarek:
http://www.youtube.com/watch?v=OYPykny2JEc
Start zmulony na maksa wyszedł - 1 sek spokojnie szło by urwać w sprincie do setki...
Na tą chwilę na dużych kołach 16" udało się przyspieszyć:
0-100km/h w 5,3 sek
0-180km/h w 13,1 sek
Czasy jeszcze potwierdzę na Beltronikcie
Ale to jak wyreguluje zawory i dostroję maszynę na hamowni
Te Sunniacze coś mają że tych zderzaków tak prosto się pozbywają
No zamieszczam krótki filmik o tym jak przyspiesza w danej chwili Pulsarek:
http://www.youtube.com/watch?v=OYPykny2JEc
Start zmulony na maksa wyszedł - 1 sek spokojnie szło by urwać w sprincie do setki...
Na tą chwilę na dużych kołach 16" udało się przyspieszyć:
0-100km/h w 5,3 sek
0-180km/h w 13,1 sek
Czasy jeszcze potwierdzę na Beltronikcie
Ale to jak wyreguluje zawory i dostroję maszynę na hamowni
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ja bym zapodał te Twoje ultra lekkie 15-tki białe zamiast 16-tek i np. mniejsze turbo, bo ta chyba wstaje troszkę późno Ale i tak jest całkiem nieźle widzęCoobcio pisze:Zderzak nic nie ucierpiał, oba mocowania nie ruszone hehe
Te Sunniacze coś mają że tych zderzaków tak prosto się pozbywają
No zamieszczam krótki filmik o tym jak przyspiesza w danej chwili Pulsarek:
http://www.youtube.com/watch?v=OYPykny2JEc
Start zmulony na maksa wyszedł - 1 sek spokojnie szło by urwać w sprincie do setki...
Na tą chwilę na dużych kołach 16" udało się przyspieszyć:
0-100km/h w 5,3 sek
0-180km/h w 13,1 sek
Czasy jeszcze potwierdzę na Beltronikcie
Ale to jak wyreguluje zawory i dostroję maszynę na hamowni
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
Wszystkie znaki na niebie i ziemii wskazują że obecny set turbo T3/T4 którym teraz Coobcio dmucha przeleci do mojego złotego ćwiartkowoza.
Własnie zuru82 twoj kolega z primery nie bedzie turbił jej? set może chce sprzedać ?
http://www.bmcrace.com/td-gs-t-g-adapter-1/ nie widziałem jescze adaptera pod HX35W wiec myślałem żeby sobie taki wyspawać
Własnie zuru82 twoj kolega z primery nie bedzie turbił jej? set może chce sprzedać ?
Identyczne wyniki jak ja tylko że przednionapędówkąCoobcio pisze:Start zmulony na maksa wyszedł - 1 sek spokojnie szło by urwać w sprincie do setki...
Na tą chwilę na dużych kołach 16" udało się przyspieszyć:
0-100km/h w 5,3 sek
0-180km/h w 13,1 sek
http://www.bmcrace.com/td-gs-t-g-adapter-1/ nie widziałem jescze adaptera pod HX35W wiec myślałem żeby sobie taki wyspawać
To co będzie siedziało w GTiR-e w takim razie, jak ten setup z niego wyleci?yapko pisze:Wszystkie znaki na niebie i ziemii wskazują że obecny set turbo T3/T4 którym teraz Coobcio dmucha przeleci do mojego złotego ćwiartkowoza.
Własnie zuru82 twoj kolega z primery nie bedzie turbił jej? set może chce sprzedać ?Identyczne wyniki jak ja tylko że przednionapędówkąCoobcio pisze:Start zmulony na maksa wyszedł - 1 sek spokojnie szło by urwać w sprincie do setki...
Na tą chwilę na dużych kołach 16" udało się przyspieszyć:
0-100km/h w 5,3 sek
0-180km/h w 13,1 sek
http://www.bmcrace.com/td-gs-t-g-adapter-1/ nie widziałem jescze adaptera pod HX35W wiec myślałem żeby sobie taki wyspawać
yapko - dopiero kupił go nie dawno ode mnie i z tego co wiem będzie uturbial, ale chyba na wiosnę dopiero...
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Przemierzę na Hamowni to co jest w chwili obecnej, choć w pierwszej kolejności może nawet jeszcze dziś wyreguluje zawory bo bardzo głośno pracują i powinno jeszcze trochę mocy po tym zabiegu dojść
A turbo jakie chce wrzucić to z Lancera EVO 8 - auto ma mieć charakter uliczno-torowy więc nie może być tak że zaczyna ciągnąć dopiero po 50 metrach pokonanych po wyjściu z zakrętu
Kolektor nowy coby to wszystko pomieścić pod maską
Wtryski paliwa takie jak u PRTP będę chciał zamontować wysokomówki i tym samym pozbyć się resistorów no i wydajność paliwowa będzie na poziomie 400KM
A turbo jakie chce wrzucić to z Lancera EVO 8 - auto ma mieć charakter uliczno-torowy więc nie może być tak że zaczyna ciągnąć dopiero po 50 metrach pokonanych po wyjściu z zakrętu
Kolektor nowy coby to wszystko pomieścić pod maską
Wtryski paliwa takie jak u PRTP będę chciał zamontować wysokomówki i tym samym pozbyć się resistorów no i wydajność paliwowa będzie na poziomie 400KM
Ostatnio zmieniony 2011-11-01, 20:15 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Czterołap więc musi mieć cios zerwanie trakcji mu nie grozi
Taki święty dzisiaj dzień i strasznie mnie korci by ubrudzić sobie ręce wybierając się do garażu i zdjąć pokrywę zaworów.
[ Dodano: 2011-11-03, 01:02 ]
No kolejne mody wleciały obecnie suszarka dmucha man już 1,1-1,15 bara czuć że biegi szybciej się kończą, paliwa starcza na styk...
Tak więc coś pod 340KM powinno być
Mój patent na zwiększenie boostu:
Ps. Zabrałem się za regulację rozrządu, po zwymiarowaniu wychodzi na to że jedynie dwa ssące zawory na I garze mieszczą się w tolerancji i maja ok. 0,25mm przerwy pozostałe nawet do 0,4mm dochodzą
Pss. silnik pod pokrywą rozrządu wygląda jak prosto z fabryki do tego bardzo mało wyciągnięty rozrząd - tak więc jest Potencjał
Taki święty dzisiaj dzień i strasznie mnie korci by ubrudzić sobie ręce wybierając się do garażu i zdjąć pokrywę zaworów.
[ Dodano: 2011-11-03, 01:02 ]
No kolejne mody wleciały obecnie suszarka dmucha man już 1,1-1,15 bara czuć że biegi szybciej się kończą, paliwa starcza na styk...
Tak więc coś pod 340KM powinno być
Mój patent na zwiększenie boostu:
Ps. Zabrałem się za regulację rozrządu, po zwymiarowaniu wychodzi na to że jedynie dwa ssące zawory na I garze mieszczą się w tolerancji i maja ok. 0,25mm przerwy pozostałe nawet do 0,4mm dochodzą
Pss. silnik pod pokrywą rozrządu wygląda jak prosto z fabryki do tego bardzo mało wyciągnięty rozrząd - tak więc jest Potencjał
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Oj dzisiaj była walka, palce pocharatane ale udało się
Z rozbierzności .25mm do .40mm udało się wyprostować że wszystkie zawory mają teraz .25 luzu +/- .02mm.
Teraz chwila na opóźniony obiad i idę montować wymyte rurki olejowe oraz odświeżoną przez towarzysza Limona pokrywę zaworów
Cholernie mnie ciekawi jak po regulacji będzie pracować silnik, bo poprzednio to sieczkarnia masakryczna była
Poza regulacją jeszcze ciut pokręcę wałkami coby szybciej turbo wstawało kosztem zakresu powyżej 5500obr.min ale nim się akurat nie martwię bo nie mała turbina zrobi swoje
Z rozbierzności .25mm do .40mm udało się wyprostować że wszystkie zawory mają teraz .25 luzu +/- .02mm.
Teraz chwila na opóźniony obiad i idę montować wymyte rurki olejowe oraz odświeżoną przez towarzysza Limona pokrywę zaworów
Cholernie mnie ciekawi jak po regulacji będzie pracować silnik, bo poprzednio to sieczkarnia masakryczna była
Poza regulacją jeszcze ciut pokręcę wałkami coby szybciej turbo wstawało kosztem zakresu powyżej 5500obr.min ale nim się akurat nie martwię bo nie mała turbina zrobi swoje
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Normalnie masakra się szykuje
Czyżby najmocniejsze SR20DET powstawało w PL ?
Czyżby najmocniejsze SR20DET powstawało w PL ?
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Najmocniejsze w pl to niewiem kogo ale pewno z 5xx Sa jeszcze 2 gti-r zakute na meskich sprezarkach ale niewiem czy juz jeżdzą.
Tak wiec pokrywka wpadła w niebieski kolor,
Silnik po regulacji mechaniki chodzi aksamitnie jest zajebista cisza no i próbowaliśmy coś przed chwila podstroic ale turbo juz wstaje jak k... na rano ;P Chce dmuchac srogo ponad 1.5 bara ale paliwa brakuje na potege wiec daliśmy sobie spokój Trzeba wsadzić wieksze wtryski i bedziemy dalej walczyć
Jutro wrzuce jakas fote spod maski
Tak wiec pokrywka wpadła w niebieski kolor,
Silnik po regulacji mechaniki chodzi aksamitnie jest zajebista cisza no i próbowaliśmy coś przed chwila podstroic ale turbo juz wstaje jak k... na rano ;P Chce dmuchac srogo ponad 1.5 bara ale paliwa brakuje na potege wiec daliśmy sobie spokój Trzeba wsadzić wieksze wtryski i bedziemy dalej walczyć
Jutro wrzuce jakas fote spod maski
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
1,1 bara to maks co przyjmą seryjne wtryski na nowej dużej turbince
Tak pi razy oko jakieś 330-340KM powinno to generować pod warunkiem że na pokładzie znajduje się pompa paliwa wallbro - bo nie wiem jaka siedzi
Jak na tak lekką budę nawet się to przyjemnie odpycha i nie mieli nic, przy biciu biegów nie ma problemów ze spadkiem Boostu i to najbardziej cieszy
Praca silnika po regulacji zaworów niesamowita, pierwszy raz regulowałem GTI-R no i udało się, bardzo mnie to cieszy i napędza by grzebać w nim dalej
A po regulacji zaworów podciśnienie na wolnych obrotach z -0,6 wskoczyło na prawie -0,7 a obroty wolne są znacznie stabilniejsze
Komitka porobiła jakieś fotki spod delka ale to już nie dziś...
Ponadto dzisiaj była II wymiana oleju po ok 500km, przy tej okazji kolega z Xado przywiózł jakiś preparat doczyszczenia - na hamowni jak będzie kręcone wałkami to zobaczymy jak czyściciel zadziałał
Tak pi razy oko jakieś 330-340KM powinno to generować pod warunkiem że na pokładzie znajduje się pompa paliwa wallbro - bo nie wiem jaka siedzi
Jak na tak lekką budę nawet się to przyjemnie odpycha i nie mieli nic, przy biciu biegów nie ma problemów ze spadkiem Boostu i to najbardziej cieszy
Praca silnika po regulacji zaworów niesamowita, pierwszy raz regulowałem GTI-R no i udało się, bardzo mnie to cieszy i napędza by grzebać w nim dalej
A po regulacji zaworów podciśnienie na wolnych obrotach z -0,6 wskoczyło na prawie -0,7 a obroty wolne są znacznie stabilniejsze
Komitka porobiła jakieś fotki spod delka ale to już nie dziś...
Ponadto dzisiaj była II wymiana oleju po ok 500km, przy tej okazji kolega z Xado przywiózł jakiś preparat doczyszczenia - na hamowni jak będzie kręcone wałkami to zobaczymy jak czyściciel zadziałał
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
nie zabijcie tej sprężarki bo i ja chce na niej przelatać następny sezon , aaaaa.
Coobcio chyba wie ze dostanie pieniądze za nią ok 14 listopada i idzie z robotą jak zły.
Byłem wczoraj i patrzyłem na te wymysły przy wałkach GTi-R'a. Wszystko na sztywno, przygotowane po ostre jezdzenie!
a jakie teraz macie wtryski? seria top feed 440?
Coobcio strugaj sobie kolektor pod evo i nie męcz t3/t4
Coobcio chyba wie ze dostanie pieniądze za nią ok 14 listopada i idzie z robotą jak zły.
Byłem wczoraj i patrzyłem na te wymysły przy wałkach GTi-R'a. Wszystko na sztywno, przygotowane po ostre jezdzenie!
a jakie teraz macie wtryski? seria top feed 440?
Coobcio strugaj sobie kolektor pod evo i nie męcz t3/t4
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Kilka fot z toru:
Pozatym;
No pokrywa tak wg mnie srednio sie pomalowała, farba jak by miała za duzo rozpuszczalnika w sobie ;P
Teraz pod maską wygląda nastepujaco:
Dzisiaj zamontowalismy podnośnik szyby plus boczek kierowcy, poprawione światła z tyłu ( lewa lampa plus podświetlenie tablicy)
No i wsadzilismy Mbc, boost ok 1.2- 1.3 bara na tyle paliwa starcza, poprowadzimy jeszcze jutro nowy kabel zasilajacy do pompy bo jest zbyt duży spadek napięcia.
No i tes zrobilismy test drive i wyglada to nastepująco:
Filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=js6J82JJim0
W niedziele Coobcio sie wybiera na Tor Lublin wiec jak ktos jest chetny na upalanie to wpadajcie
Pozatym;
No pokrywa tak wg mnie srednio sie pomalowała, farba jak by miała za duzo rozpuszczalnika w sobie ;P
Teraz pod maską wygląda nastepujaco:
Dzisiaj zamontowalismy podnośnik szyby plus boczek kierowcy, poprawione światła z tyłu ( lewa lampa plus podświetlenie tablicy)
No i wsadzilismy Mbc, boost ok 1.2- 1.3 bara na tyle paliwa starcza, poprowadzimy jeszcze jutro nowy kabel zasilajacy do pompy bo jest zbyt duży spadek napięcia.
No i tes zrobilismy test drive i wyglada to nastepująco:
Filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=js6J82JJim0
W niedziele Coobcio sie wybiera na Tor Lublin wiec jak ktos jest chetny na upalanie to wpadajcie
Wpadajcie to może nie za bardzo
Zajrzeć można
Fajnie wygląda ten wynik 0-100 4.43s Jak fury za 1000000zł
Zajrzeć można
Fajnie wygląda ten wynik 0-100 4.43s Jak fury za 1000000zł
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
O wreszcie znalazłem topic o moim GTi-R
Ps. spadek na pompie paliwa względem alternatora wynosi 2,2-2,3 V więc sporo...
Myślę że jak zasilanie dobije chociaż do 14,1-14,2 V to te 1,3 bara będzie można załadować
Ps. spadek na pompie paliwa względem alternatora wynosi 2,2-2,3 V więc sporo...
Myślę że jak zasilanie dobije chociaż do 14,1-14,2 V to te 1,3 bara będzie można załadować
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM