 Witam wszystkich chciałem zaprezentować moją almerke gti
 Witam wszystkich chciałem zaprezentować moją almerke gti   
 MODEL: Nissan Almera GTI 1997rok
SILNIK: sr20ve zalany gulfem 10w60
MOC: 209km-228niuta
UKŁAD DOLOTOWY : FUJITA na przepływce osłoniona ekranem termoizolacyjnym
UKŁAD WYDECHOWY : kolektor ssac 4-2-1 reszta wydechu 60mm na dwóch tłumikach środkowych + końcowy przelot
ELEKTRONIKA: wystroinone ecu master det2 plus sonda szerokopasmowa
UKŁAD HAMULCOWY: zaciski dwutłoczkowe z galanta vr6 na tarczy z clio 280mm
ZAWIESZENIE: seria
ŚRODEK: seria ale wleci niedługo skóra z 200sx-a
TANIO: INstalka podtlenku LPG brc śmiga na vvlu aż miło
OPIS:
Almerka przyjechała z reichu w pażdzierniku 2010 chyba mi się trafił niezły egzemplasz nie wyglądała na zajechaną z przebiegiem 200000tysi zero rudej, prosta w jednym miejscu jest troche szpachli ale ogólnie stan bdb. Będąć w Anglii zakupiłem almerke gti i tak sie zaczęła moja miłość do tej marki. Angielską almerke melo na części przerobił. Furka zwija asfalt aż miło do setki 7.6s G-TECH ale przed założeniem stozka, także może być lepiej.
PLANY:
Chciał bym przestawić rozrząd + zapłon
MARZENIA:
Jakieś wałeczki ,turbo, nissan gtr najnowszy
 
 fotki starej almerki dobrze doinwestowana była jak kupiłem to w papierach był wykres z hamowni 155kuca




Fotki obecnej rakiety:







Mam jeszcze jakieś filmiki jak to mruczy jeżdzi fotki spod maski też będą



 . Autko obiło mi się o oczy na kilku filmikach już wcześniej. Ogólnie zazdroszczę blachy. Dawaj foty spod machy
. Autko obiło mi się o oczy na kilku filmikach już wcześniej. Ogólnie zazdroszczę blachy. Dawaj foty spod machy  .
. .
 . 
 





 
 









 panewki główne w troche lepszym stanie ale tez lekko bite. Wał do szlifu będzie to się spasuje z panewkami na 3-4 setki, czapka spadnie o powiedzmy 0,8mm wszystko wyczyścimy dźwiękowo i bedzie malina jak nowe
 panewki główne w troche lepszym stanie ale tez lekko bite. Wał do szlifu będzie to się spasuje z panewkami na 3-4 setki, czapka spadnie o powiedzmy 0,8mm wszystko wyczyścimy dźwiękowo i bedzie malina jak nowe 
 ! Coraz mniej jest speców od silników z "polotem" ... żeby jeszcze jakiś gaźnikowiec był
! Coraz mniej jest speców od silników z "polotem" ... żeby jeszcze jakiś gaźnikowiec był 



