Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Sunny GTI-R] Powrót ALiena - Sunny GTI-R 387KM i 380Nm

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-10-31, 21:11

Zdjecie sezonu

Obrazek

Mina swoją drogą, ale ta opona w locie, to jest to !! ;-)
p.s.
zderzaka zapomniał uszczelnić speedtapem i dlatego odpadł. :-P... zderzak.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
nossbuk
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-22, 22:27
Lokalizacja: Błonie / Warszawa

Post autor: nossbuk » 2011-10-31, 23:26

Siemka,
no widać, że Coobcio banan na twarzy :mrgreen:
Na szybko się zamontuje, parę opasek zaciskowych i zderzak będzie na miejscu ;-)
Czekamy na newsy :lol:

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-11-01, 00:17

Dobre foty!! :D
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-11-01, 10:44

Zderzak nic nie ucierpiał, oba mocowania nie ruszone hehe :)
Te Sunniacze coś mają że tych zderzaków tak prosto się pozbywają :D

No zamieszczam krótki filmik o tym jak przyspiesza w danej chwili Pulsarek:
http://www.youtube.com/watch?v=OYPykny2JEc

Start zmulony na maksa wyszedł - 1 sek spokojnie szło by urwać w sprincie do setki...
Na tą chwilę na dużych kołach 16" udało się przyspieszyć:
0-100km/h w 5,3 sek
0-180km/h w 13,1 sek

Czasy jeszcze potwierdzę na Beltronikcie :D
Ale to jak wyreguluje zawory i dostroję maszynę na hamowni :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-11-01, 11:19

Start bardzo zmulony. Ja na seryjnej turbinie i robiłem 4,59 sek. Ale to ruszało się z 5-6 tys :)

Będzie kosa!
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-11-01, 13:00

Coobcio pisze:Zderzak nic nie ucierpiał, oba mocowania nie ruszone hehe :)
Te Sunniacze coś mają że tych zderzaków tak prosto się pozbywają :D

No zamieszczam krótki filmik o tym jak przyspiesza w danej chwili Pulsarek:
http://www.youtube.com/watch?v=OYPykny2JEc

Start zmulony na maksa wyszedł - 1 sek spokojnie szło by urwać w sprincie do setki...
Na tą chwilę na dużych kołach 16" udało się przyspieszyć:
0-100km/h w 5,3 sek
0-180km/h w 13,1 sek

Czasy jeszcze potwierdzę na Beltronikcie :D
Ale to jak wyreguluje zawory i dostroję maszynę na hamowni :P
Ja bym zapodał te Twoje ultra lekkie 15-tki białe zamiast 16-tek i np. mniejsze turbo, bo ta chyba wstaje troszkę późno ;) Ale i tak jest całkiem nieźle widzę :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-11-01, 13:14

Turbo z evo x albo ix by tu zrobiło robotę.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2011-11-01, 14:29

Wszystkie znaki na niebie i ziemii wskazują że obecny set turbo T3/T4 którym teraz Coobcio dmucha przeleci do mojego złotego ćwiartkowoza.
Własnie zuru82 twoj kolega z primery nie bedzie turbił jej? set może chce sprzedać ?
Coobcio pisze:Start zmulony na maksa wyszedł - 1 sek spokojnie szło by urwać w sprincie do setki...
Na tą chwilę na dużych kołach 16" udało się przyspieszyć:
0-100km/h w 5,3 sek
0-180km/h w 13,1 sek
Identyczne wyniki jak ja tylko że przednionapędówką

http://www.bmcrace.com/td-gs-t-g-adapter-1/ nie widziałem jescze adaptera pod HX35W wiec myślałem żeby sobie taki wyspawać :P

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-11-01, 16:36

yapko pisze:Wszystkie znaki na niebie i ziemii wskazują że obecny set turbo T3/T4 którym teraz Coobcio dmucha przeleci do mojego złotego ćwiartkowoza.
Własnie zuru82 twoj kolega z primery nie bedzie turbił jej? set może chce sprzedać ?
Coobcio pisze:Start zmulony na maksa wyszedł - 1 sek spokojnie szło by urwać w sprincie do setki...
Na tą chwilę na dużych kołach 16" udało się przyspieszyć:
0-100km/h w 5,3 sek
0-180km/h w 13,1 sek
Identyczne wyniki jak ja tylko że przednionapędówką

http://www.bmcrace.com/td-gs-t-g-adapter-1/ nie widziałem jescze adaptera pod HX35W wiec myślałem żeby sobie taki wyspawać :P
To co będzie siedziało w GTiR-e w takim razie, jak ten setup z niego wyleci? :->

yapko - dopiero kupił go nie dawno ode mnie i z tego co wiem będzie uturbial, ale chyba na wiosnę dopiero...
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-11-01, 20:14

Przemierzę na Hamowni to co jest w chwili obecnej, choć w pierwszej kolejności może nawet jeszcze dziś wyreguluje zawory bo bardzo głośno pracują i powinno jeszcze trochę mocy po tym zabiegu dojść :)

A turbo jakie chce wrzucić to z Lancera EVO 8 - auto ma mieć charakter uliczno-torowy więc nie może być tak że zaczyna ciągnąć dopiero po 50 metrach pokonanych po wyjściu z zakrętu :P

Kolektor nowy coby to wszystko pomieścić pod maską :D
Wtryski paliwa takie jak u PRTP będę chciał zamontować wysokomówki i tym samym pozbyć się resistorów no i wydajność paliwowa będzie na poziomie 400KM :)
Ostatnio zmieniony 2011-11-01, 20:15 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

PMW
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2011-07-10, 23:55
Lokalizacja: Warszawa STM

Post autor: PMW » 2011-11-01, 20:15

mówisz że ma łamać kark od razu :D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-11-01, 20:39

Czterołap więc musi mieć cios zerwanie trakcji mu nie grozi :D
Taki święty dzisiaj dzień i strasznie mnie korci by ubrudzić sobie ręce wybierając się do garażu i zdjąć pokrywę zaworów.

[ Dodano: 2011-11-03, 01:02 ]
No kolejne mody wleciały obecnie suszarka dmucha man już 1,1-1,15 bara czuć że biegi szybciej się kończą, paliwa starcza na styk...
Tak więc coś pod 340KM powinno być :)

Mój patent na zwiększenie boostu:
Obrazek

Ps. Zabrałem się za regulację rozrządu, po zwymiarowaniu wychodzi na to że jedynie dwa ssące zawory na I garze mieszczą się w tolerancji i maja ok. 0,25mm przerwy pozostałe nawet do 0,4mm dochodzą :P

Pss. silnik pod pokrywą rozrządu wygląda jak prosto z fabryki do tego bardzo mało wyciągnięty rozrząd - tak więc jest Potencjał :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-11-03, 01:06

Elegancko :) To trzeba by schamować i zobaczyć ile obecnie jest kunia i niuta tam pod maską.

P.S

Procedurę startu ogarniacie na tym DET-3? :->
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-11-03, 09:59

Wczoraj obejrzalem nissana , fajnie ogarnięty i te jego dwa oblicza ,. te białe elementy to w kolor trzeba panie Coobcio a i na tych czarnych dędkach hehe bardzo mi sie to podoba ,.. Zuru82 pasował by Ci taki gti-rek :P

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-11-03, 17:51

Oj dzisiaj była walka, palce pocharatane ale udało się :)
Z rozbierzności .25mm do .40mm udało się wyprostować że wszystkie zawory mają teraz .25 luzu +/- .02mm.
Teraz chwila na opóźniony obiad i idę montować wymyte rurki olejowe oraz odświeżoną przez towarzysza Limona pokrywę zaworów :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Cholernie mnie ciekawi jak po regulacji będzie pracować silnik, bo poprzednio to sieczkarnia masakryczna była :D

Poza regulacją jeszcze ciut pokręcę wałkami coby szybciej turbo wstawało kosztem zakresu powyżej 5500obr.min ale nim się akurat nie martwię bo nie mała turbina zrobi swoje :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-11-03, 22:55

Normalnie masakra się szykuje :)
Czyżby najmocniejsze SR20DET powstawało w PL ?
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
nossbuk
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-22, 22:27
Lokalizacja: Błonie / Warszawa

Post autor: nossbuk » 2011-11-03, 23:41

Chyba nie najmocniejsze, ale będzie grubo :mrgreen:
Jak to Coobcio :-D

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-11-03, 23:42

Najmocniejsze w pl to niewiem kogo ale pewno z 5xx ;) Sa jeszcze 2 gti-r zakute na meskich sprezarkach ale niewiem czy juz jeżdzą.

Tak wiec pokrywka wpadła w niebieski kolor,

Silnik po regulacji mechaniki chodzi aksamitnie jest zajebista cisza no i próbowaliśmy coś przed chwila podstroic ale turbo juz wstaje jak k... na rano ;P Chce dmuchac srogo ponad 1.5 bara ale paliwa brakuje na potege wiec daliśmy sobie spokój ;) Trzeba wsadzić wieksze wtryski i bedziemy dalej walczyć ;)

Jutro wrzuce jakas fote spod maski :mrgreen:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-11-04, 00:10

1,1 bara to maks co przyjmą seryjne wtryski na nowej dużej turbince :)
Tak pi razy oko jakieś 330-340KM powinno to generować pod warunkiem że na pokładzie znajduje się pompa paliwa wallbro - bo nie wiem jaka siedzi ??

Jak na tak lekką budę nawet się to przyjemnie odpycha i nie mieli nic, przy biciu biegów nie ma problemów ze spadkiem Boostu i to najbardziej cieszy :)

Praca silnika po regulacji zaworów niesamowita, pierwszy raz regulowałem GTI-R no i udało się, bardzo mnie to cieszy i napędza by grzebać w nim dalej :)

A po regulacji zaworów podciśnienie na wolnych obrotach z -0,6 wskoczyło na prawie -0,7 a obroty wolne są znacznie stabilniejsze :)

Komitka porobiła jakieś fotki spod delka ale to już nie dziś...
Ponadto dzisiaj była II wymiana oleju po ok 500km, przy tej okazji kolega z Xado przywiózł jakiś preparat doczyszczenia - na hamowni jak będzie kręcone wałkami to zobaczymy jak czyściciel zadziałał :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2011-11-04, 00:43

nie zabijcie tej sprężarki bo i ja chce na niej przelatać następny sezon , aaaaa.
Coobcio chyba wie ze dostanie pieniądze za nią ok 14 listopada i idzie z robotą jak zły.
Byłem wczoraj i patrzyłem na te wymysły przy wałkach GTi-R'a. Wszystko na sztywno, przygotowane po ostre jezdzenie!
a jakie teraz macie wtryski? seria top feed 440?
Coobcio strugaj sobie kolektor pod evo i nie męcz t3/t4
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-11-04, 07:36

Wtryski seria 444cc

Coobcio: podobno siedzi tam walbro 255, wymieniana przez poprzedniego właściciela, ja jej na oczy nie widziałem.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2011-11-04, 10:45

Limon pisze:Tak wiec pokrywka wpadła w niebieski kolor,
To juz moja pokrywa nie jest jedyną :-(

:mrgreen:
Dłubcie i czekam na kolejne zdjęcie z bananem na twarzy. :mrgreen:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-11-04, 11:46

Widzę, że cały czas do przodu prace idą :) Dawajcie jakiś filmik może z jazdy i coś z zewnątrz auta :D

No i czekam na wynik z hamowni :->
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-11-04, 19:41

Szymeq pisze:To juz moja pokrywa nie jest jedyną :-(
Już dawno Ci podkradłem kolor :P

PMW
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2011-07-10, 23:55
Lokalizacja: Warszawa STM

Post autor: PMW » 2011-11-04, 20:32

ty też? masz pokrywę w niebieskim metallicu?
:D

wszyscy widzę do tomei genesis nawiązują stylistyką komory...

Obrazek

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-11-04, 20:54

Kilka fot z toru:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Pozatym;

No pokrywa tak wg mnie srednio sie pomalowała, farba jak by miała za duzo rozpuszczalnika w sobie ;P

Teraz pod maską wygląda nastepujaco:

Obrazek

Dzisiaj zamontowalismy podnośnik szyby plus boczek kierowcy, poprawione światła z tyłu ( lewa lampa plus podświetlenie tablicy)

No i wsadzilismy Mbc, boost ok 1.2- 1.3 bara na tyle paliwa starcza, poprowadzimy jeszcze jutro nowy kabel zasilajacy do pompy bo jest zbyt duży spadek napięcia.

No i tes zrobilismy test drive i wyglada to nastepująco:

Obrazek

Filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=js6J82JJim0


W niedziele Coobcio sie wybiera na Tor Lublin wiec jak ktos jest chetny na upalanie to wpadajcie

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-11-04, 21:13

Wpadajcie to może nie za bardzo :D :D :D
Zajrzeć można :)
Fajnie wygląda ten wynik 0-100 4.43s Jak fury za 1000000zł :D
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-11-05, 00:16

Limon pisze: poprowadzimy jeszcze jutro nowy kabel zasilajacy do pompy bo jest zbyt duży spadek napięcia.
Pod siedziskiem z tyłu po prawej stronie jest kostka przaz którą idzie zasilanie od pompy .
W moim GTI-r to przez nią pompa miała kiepskie zasilanie
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-11-05, 11:20

O wreszcie znalazłem topic o moim GTi-R :)
Ps. spadek na pompie paliwa względem alternatora wynosi 2,2-2,3 V więc sporo...
Myślę że jak zasilanie dobije chociaż do 14,1-14,2 V to te 1,3 bara będzie można załadować :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-11-05, 12:40

Coobcio pisze: Ps. spadek na pompie paliwa względem alternatora wynosi 2,2-2,3 V więc sporo...
Miałem dokladnie tak samo jak dokałdałem na krótko nowe zasilanie to to było słchać jak pompa przyspiesza :-o
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”