Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Sunny GTI-R] Powrót ALiena - Sunny GTI-R 387KM i 380Nm

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

[ Sunny GTI-R] Powrót ALiena - Sunny GTI-R 387KM i 380Nm

Post autor: Coobcio » 2011-10-28, 00:19

Witajcie !
Już dawno żadnego Nissanka nie opisywałem, ciągle te Saaby i Saab łącznie już przeszło ich przez moje ręce 149 sztuk :D
Tak więc pora na coś co skręca i przy okazji jest w stanie urwać głowę przy ruszaniu :)
Zakupiłem parę łądnych tygodni temu troszkę zdekompletowanego Nissana Sunny GTi-R od Ali-ena co ciekawe ma on na pokładzie krótką skrzynie biegów z trzeba szperami - prawdziwy rodzyn :)
W aucie jest sporo do zrobienia ale to nie zraża na spokojnie się go pogarnia, brakuje troszkę elementów itd ale baza Ciakawa - jest to mój pierwszy chodliwy czterołap :P
Ma cieszyć i zapierniczać i ma być mu nie straszna procedura startu :D
No dobrze czas na Dane techniczne:

MODEL: Pulsar RNN14 GTI-R
SILNIK: SR20DET,
UKŁAD DOLOTOWY: dolot 70mm z filtrem HKS (Grzybek), DV z Saaba 900NG, FMIC 600mm x300mm x 76mm, orurowanie 50>>70mm
UKŁAD WYDECHOWY: Downpipe oraz reszta 2,5 cala z końcowym tłumikiem M-Tech Twin-Loop - chichutko, kolektor wydechowy skrzynkowy z rurek fi42mm, wyportowany i wyrównany
ELEKTRONIKA: ecu seria + wspomaganie ECU Masterem DET III z wbudowanym 4ro barowym map sensorem, wskazniki AG, boost, EGT, temp i ciśnienie oleju
UKŁAD NAPĘDOWY: sprzęgło exedy
ZAWIESZENIE: sprężyny obniżające o 30mm APEX, felgi stalowe 16" x 6,5" z OPLA + Półsliki Yokohama A048 w rozmiarze 195/50R16
UKŁAD HAMULCOWY: na razie seryjne spowalniacze, przewody w stalowym oplocie viper performance
BODY-KIT: seria, ale seria z GTi - maska oraz tylna klapa z dobrze znanego Bodkowego białęgo sunny VVL :P
ŚRODEK: deska we floku, brak gałki zmiany biegów i pasów bezpieczeństwa, fotele seryjne GTI-R

Auto przyciągnęliśmy na Linie, bez kolektora wydechowego i tym samym odprowadzania spalin - wszysto szło do kabiny, naprawdę hardkor, ale wole smród spalin niż brak czucia w stopach :D
By auto nadawało się do takiej wycieczki na drut patencie pozatykaliśmy ujscia wody i oleju w bloku zasilające normalnie turbosprężarkę, np. z wężyka od zbiorniczka wyrównawczego zrobiło się zatyczkę do spływu oleju do miski olejowej oraz udało się zaślepić ujście wody to przy aparacie zapłonowym :P

PRZYGOTOWANIA DO WYJADU:
Obrazek
Obrazek

FOTO "DAY AFTER" :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

OGARNIANIE POD MASKĄ - równanie kolektora i patent z nadcięciem:
Obrazek

Przed Portingiem:
Obrazek

I po:
Obrazek

Ps. Chciałbym bardzo podziękować przede wszystkim Aliemu który oddał mi swojego rodzyneczka - obiecuje że odbuduję go nalerzycie i starannie oraz zwrócę nowe przewody hamulcowe - zgodnie z umową :)
Podziękowania dla kolegi Pinkyego który traske blisko 350km ciągnął mnie dzielnie na linie, bez grymaszenia jedynie z dwiema przerwami na rozmrorzenie nóg oraz postój w Macu...

Także duże podziękowania dla Limona którego nigdy nie mogło by zabraknąć w każdym kolejnym projekcie ze stajni Coobcio Garage :)

Pss. Trzymajcie kciuki jutro być może będzie pierwsza jazda na Booscie :)
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:23 przez Coobcio, łącznie zmieniany 4 razy.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-10-28, 06:30

Dobrze że auto trafiło do Ciebie, jeszcze trochę posłuży <okok> <okok>
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-10-28, 07:49

No wreszcie opisałeś :D
Czekam z niecierpliwością co z niego zrobisz. Koniecznie jakieś filmiki nakręcić musicie :)
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-10-28, 09:20

350 na linie niezly hardcore :mrgreen:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-10-28, 10:46

prtp'06 pisze:350 na linie niezly hardcore :mrgreen:
Po drodze jeszcze zakładałem getry i drugą parę skarpet bo nie czułem pedału spowalniacza :D
A spalin w kabinie było tyle że aż ciemno było - oddychałem przez maskę zrobioną z ręcznika który dał mi Ali :D

Ps. doszły nowe custom made fruty tak więc można rozpocząć układankę :)
Obrazek

Tak więc pracowity dzień będzie :)

Do tego dojdą dwa cienkie wiatraki zamontowane przed chłodnicą coby było dostatecznie dużo miejsca na nową big suszarkę :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-10-28, 10:57

Jakie turbo bedzie ?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-10-28, 11:05

Klasyczna myśl technologiczna :)
Garrett T3 z gorącą stroną AR.82 wirnik jakiś taki śmieszny, widoczna strona wielkości klasycznej T3 ale ta zewnętrzna jak w T4, a zimna to Super AR.60.
Teoretyczna wydajność 450KM - ile wyjdzie przekonamy się.
Celuje w okolicę 400 i do tego procedura startowa by z doładowania odrazu ruszać :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-10-28, 13:40

Ale to na tej kuciźnie robisz o której mi pisałeś?
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-10-29, 10:55

Fajnie że auto wróci na drogi :) Ciekawy jestem jak to będzie wyglądało i jeździło po złożeniu do kupy :>

P.S
Masz Coobciu błąd w TEMACIE tak na marginesie ;)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-10-29, 12:34

Dzisiaj o 3:44 dostałem smsa że samochód wystrojony już na 0,9 bara. A rano kolejnego że dojechał na tor i daje dużą frajdę z jazdy :)
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
homik123456
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: homik123456 » 2011-10-29, 12:47

Szybki jest :-) Ledwo go wzial a juz smiga na nim na torze :-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-10-29, 17:37

I już po torze, wóz dojechał i wrócił bezawaryjnie ;) Jest fajnie napisze cos wiecej pozniej bo składanie skończyło sie o 4 rano a wyjazd o 6.30 ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-10-30, 09:44

Auto super neutralnie się prowadzi, w stosunku do Pawła i Remka GTI-R którzy mają markowe gwinty (Tein i Cusco) to auto daje o wiele więcej radości z jazdy - porozmawiać muszę z ekipą co kręciła filmy oj fajne boki mi wychodziły.
Najlepszy czas okrążenia Toru Radom to 1:30 sek i jakiś haczyk, czas średni ale jakby zmniejszyć turbodziurę to myślę że 1-2 sek spokojnie do odzysku ale za to na trasie się grubo dzieje do 160mil przyspiesza w chwilę moment i to na symbolicznym 1 barze :) a EGT max 900*C przy tej prędkości :)

Ps. wnętrze poskładane i zegary ogarnięte tylko czujnik temperatury oleju muszę zapodać oryginalny od zegarów AutoGauge no a z takich mechanicznych rzeczy to pozostał podnośnik lewej szyby oraz wyregulować zawory bo są na mechanice a nie pedalskiej hydro na której zdarza się że igrek wyskoczy :mrgreen:
No i wiadomo More Power :D

Fotki z komórki "3x GTI-R" :
Obrazek
Obrazek

W ogóle tego dnia na torze zmagało się aż 6 Nissanów - bodajże tyle samo było hond :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-10-30, 10:46

e no czas OK :lol:

co to za N15 ??
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-10-30, 11:12

Ali-Ena/Coobcia jeśli dobrze widzę.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-10-30, 11:40

A gdzie zderzak? :P
Widzę że nakładek na błotniki też jeszcze nie założyłeś ;)
Wczoraj Ci w smsie źle napisałem, dobrze mówiłeś. Konwerter działa odwrotnie, km zamienia na mile, czyli te 160 mil jechałeś ;)
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-10-30, 13:19

Przed zawodami do 3:30 w garażu siedzieliśmy, trzeba było wnętrze ogarnać, foele, pasy zegary, uporządkować elektrykę no i przede wszystkim ogarnąć strojenie...
Wleciał ECU Master DET III z wbudowanym 4ro barowym map sensorem bo innego o tej godzinie nie miałem na stanie no i auto zostało wystrojone do doładowania 1 bar a na przykręcenie nakłądek na błotniki przyjdzie jeszcze pora :)

Ps. równo za tydzień bedzie grany Tor Lublin, do tego czasu przykręcę oczywiście nakładki na błotniki no i zajmę się czymś by zmniejszyć turbo dziurę - pierwsze co to bym chciał to orurowanie od IC do przepustnicy dać cieńsze obecnie jest 70mm a maks chciałbym dać 60 może 63mm do mocy 450KM wyda spokojnie a jest szansa że o te paręset obrotów wcześniej będzie osiągany maks Boost :D

Pss. zaraz biorę kobite na zakupy i zdjęcie obecne spod maski zrobię.
Z nowinek to nowy dolot do turibny wleciał, oraz został przeniesiony aku no i wiatraki są przed chłodnicą...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2011-10-30, 13:26

czy sprezyny obnizajace APEX to takie jak te z ebay'a http://www.ebay.co.uk/itm/Nissan-Primer ... 415bf56bf8 ??

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-10-30, 20:51

Coobcio co to za N15 w tle za 3xGTI-R?? Jeździło z wami?? Jakie czasy robiło
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2011-10-30, 22:18

tutaj znajdziesz czasy wszystkich

http://www.ak-krolewski.pl/zapisy/index.php?id=11&p=4

pzdr
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-10-31, 07:32

tylko ile kółek składa się na czas?? i jak mierzonych Start z linii a Meta lotna??
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-10-31, 08:17

2 kółka :) Start z zatrzymanego, meta na pełnym gazie w podłodze :mrgreen:

N15 to gti seria tylko z gwintem D2, z tego co było widac negat na maxa z przodu, 2 kubełki, hydrauliczny reczny chyba ;)

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-10-31, 08:21

DiLGT pisze:czy sprezyny obnizajace APEX to takie jak te z ebay'a http://www.ebay.co.uk/itm/Nissan-Primer ... 415bf56bf8 ??
Te są czerwone. Kupiłem już go z nimi.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-10-31, 08:27

Limon pisze:2 kółka :) Start z zatrzymanego, meta na pełnym gazie w podłodze :mrgreen:
ehhhh, mogłem pojechać :-/ ja mam czas 126s ale 3 kółka :-(
Limon pisze:N15 to gti seria tylko z gwintem D2, z tego co było widac negat na maxa z przodu, 2 kubełki, hydrauliczny reczny chyba ;)
auto od nas Forum?? chetnie poznał bym kolejna N15 i jej właściciela, która lata po torze :mrgreen:
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-10-31, 08:53

Niewiem czy z klubu czy nie ;P Chłopaki z wawy a rejestracja zs ;P

W gti-r duzo jeszcze do roboty ale mozna podsumować troszke co zostało jeszcze zrobione przez 4 dni intensywnego składania :

Pod maską:
- zamontowane turbo
- nowe przewody olejowe i wodne
- uspawany down-pipe z wspornikiem
- nowe uszczelki ( pod kolektor, wg, turbo, dp)
- owiniety dp i zewnętrzny wg bandażem
- poprawiony dolot od turbo do przepustnicy
- zamontowany blow off
- porzadki z elektryką pod maską
- nowy przewód do wspomagania
- nowe podciśnienia plus porządek z nimi
- cienkie wentylatory przed chłodnicą
- nowy płyn chłodniczy
- nowy plyn do wspomagania
- nowy olej 10w60 :)

W środku:
- wleciał ecu master det 3 z map sensorem
- zamocowany komputer
- poskładana deska, schowek itp
- przkrecone lusterka ( bo nie było)
- porzadki z elektryką
- podłaczony na nowo zegar egt, zamocowane pozostałe zegary
- gałka zmiany biegów
- zamontowany prawy boczek, fotele, pasy bezpieczeństwa
- podłaczona elektryka tylnej klapy

I pewno jeszcze inne jakies rzeczy o których zapomniałem :mrgreen:

Jak na razie bedziemy szli do przodu z tematem coby po ulepszać ten wóz :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-10-31, 11:10

Brakuje mechanizmu podnoszenia lewego okna jeszcze i jest deska :P
Ps. Almera GTi całkowita seria jeśli chodzi o motorownie + skorodowany wydech i oba katy :D
Wklepała mi srogie baty :x
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2011-10-31, 19:35

Ali-En, pytałeś gdzie jest zderzak....

Obrazek

Obrazek
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-10-31, 20:03

No dość oryginalny sposób na ściąganie zderzaka :D :D
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-10-31, 20:05

W ferworze walki nie patrzy sie na takie rzeczy :mrgreen:
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-10-31, 20:10

zderzak się założy ale mina Coobcia na pierwszym foto Bezcenne :mrgreen: ;-)
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”