[ Sunny GTI-R] Powrót ALiena - Sunny GTI-R 387KM i 380Nm
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
[ Sunny GTI-R] Powrót ALiena - Sunny GTI-R 387KM i 380Nm
Witajcie !
Już dawno żadnego Nissanka nie opisywałem, ciągle te Saaby i Saab łącznie już przeszło ich przez moje ręce 149 sztuk
Tak więc pora na coś co skręca i przy okazji jest w stanie urwać głowę przy ruszaniu
Zakupiłem parę łądnych tygodni temu troszkę zdekompletowanego Nissana Sunny GTi-R od Ali-ena co ciekawe ma on na pokładzie krótką skrzynie biegów z trzeba szperami - prawdziwy rodzyn
W aucie jest sporo do zrobienia ale to nie zraża na spokojnie się go pogarnia, brakuje troszkę elementów itd ale baza Ciakawa - jest to mój pierwszy chodliwy czterołap
Ma cieszyć i zapierniczać i ma być mu nie straszna procedura startu
No dobrze czas na Dane techniczne:
MODEL: Pulsar RNN14 GTI-R
SILNIK: SR20DET,
UKŁAD DOLOTOWY: dolot 70mm z filtrem HKS (Grzybek), DV z Saaba 900NG, FMIC 600mm x300mm x 76mm, orurowanie 50>>70mm
UKŁAD WYDECHOWY: Downpipe oraz reszta 2,5 cala z końcowym tłumikiem M-Tech Twin-Loop - chichutko, kolektor wydechowy skrzynkowy z rurek fi42mm, wyportowany i wyrównany
ELEKTRONIKA: ecu seria + wspomaganie ECU Masterem DET III z wbudowanym 4ro barowym map sensorem, wskazniki AG, boost, EGT, temp i ciśnienie oleju
UKŁAD NAPĘDOWY: sprzęgło exedy
ZAWIESZENIE: sprężyny obniżające o 30mm APEX, felgi stalowe 16" x 6,5" z OPLA + Półsliki Yokohama A048 w rozmiarze 195/50R16
UKŁAD HAMULCOWY: na razie seryjne spowalniacze, przewody w stalowym oplocie viper performance
BODY-KIT: seria, ale seria z GTi - maska oraz tylna klapa z dobrze znanego Bodkowego białęgo sunny VVL
ŚRODEK: deska we floku, brak gałki zmiany biegów i pasów bezpieczeństwa, fotele seryjne GTI-R
Auto przyciągnęliśmy na Linie, bez kolektora wydechowego i tym samym odprowadzania spalin - wszysto szło do kabiny, naprawdę hardkor, ale wole smród spalin niż brak czucia w stopach
By auto nadawało się do takiej wycieczki na drut patencie pozatykaliśmy ujscia wody i oleju w bloku zasilające normalnie turbosprężarkę, np. z wężyka od zbiorniczka wyrównawczego zrobiło się zatyczkę do spływu oleju do miski olejowej oraz udało się zaślepić ujście wody to przy aparacie zapłonowym
PRZYGOTOWANIA DO WYJADU:
FOTO "DAY AFTER" :
OGARNIANIE POD MASKĄ - równanie kolektora i patent z nadcięciem:
Przed Portingiem:
I po:
Ps. Chciałbym bardzo podziękować przede wszystkim Aliemu który oddał mi swojego rodzyneczka - obiecuje że odbuduję go nalerzycie i starannie oraz zwrócę nowe przewody hamulcowe - zgodnie z umową
Podziękowania dla kolegi Pinkyego który traske blisko 350km ciągnął mnie dzielnie na linie, bez grymaszenia jedynie z dwiema przerwami na rozmrorzenie nóg oraz postój w Macu...
Także duże podziękowania dla Limona którego nigdy nie mogło by zabraknąć w każdym kolejnym projekcie ze stajni Coobcio Garage
Pss. Trzymajcie kciuki jutro być może będzie pierwsza jazda na Booscie
Już dawno żadnego Nissanka nie opisywałem, ciągle te Saaby i Saab łącznie już przeszło ich przez moje ręce 149 sztuk
Tak więc pora na coś co skręca i przy okazji jest w stanie urwać głowę przy ruszaniu
Zakupiłem parę łądnych tygodni temu troszkę zdekompletowanego Nissana Sunny GTi-R od Ali-ena co ciekawe ma on na pokładzie krótką skrzynie biegów z trzeba szperami - prawdziwy rodzyn
W aucie jest sporo do zrobienia ale to nie zraża na spokojnie się go pogarnia, brakuje troszkę elementów itd ale baza Ciakawa - jest to mój pierwszy chodliwy czterołap
Ma cieszyć i zapierniczać i ma być mu nie straszna procedura startu
No dobrze czas na Dane techniczne:
MODEL: Pulsar RNN14 GTI-R
SILNIK: SR20DET,
UKŁAD DOLOTOWY: dolot 70mm z filtrem HKS (Grzybek), DV z Saaba 900NG, FMIC 600mm x300mm x 76mm, orurowanie 50>>70mm
UKŁAD WYDECHOWY: Downpipe oraz reszta 2,5 cala z końcowym tłumikiem M-Tech Twin-Loop - chichutko, kolektor wydechowy skrzynkowy z rurek fi42mm, wyportowany i wyrównany
ELEKTRONIKA: ecu seria + wspomaganie ECU Masterem DET III z wbudowanym 4ro barowym map sensorem, wskazniki AG, boost, EGT, temp i ciśnienie oleju
UKŁAD NAPĘDOWY: sprzęgło exedy
ZAWIESZENIE: sprężyny obniżające o 30mm APEX, felgi stalowe 16" x 6,5" z OPLA + Półsliki Yokohama A048 w rozmiarze 195/50R16
UKŁAD HAMULCOWY: na razie seryjne spowalniacze, przewody w stalowym oplocie viper performance
BODY-KIT: seria, ale seria z GTi - maska oraz tylna klapa z dobrze znanego Bodkowego białęgo sunny VVL
ŚRODEK: deska we floku, brak gałki zmiany biegów i pasów bezpieczeństwa, fotele seryjne GTI-R
Auto przyciągnęliśmy na Linie, bez kolektora wydechowego i tym samym odprowadzania spalin - wszysto szło do kabiny, naprawdę hardkor, ale wole smród spalin niż brak czucia w stopach
By auto nadawało się do takiej wycieczki na drut patencie pozatykaliśmy ujscia wody i oleju w bloku zasilające normalnie turbosprężarkę, np. z wężyka od zbiorniczka wyrównawczego zrobiło się zatyczkę do spływu oleju do miski olejowej oraz udało się zaślepić ujście wody to przy aparacie zapłonowym
PRZYGOTOWANIA DO WYJADU:
FOTO "DAY AFTER" :
OGARNIANIE POD MASKĄ - równanie kolektora i patent z nadcięciem:
Przed Portingiem:
I po:
Ps. Chciałbym bardzo podziękować przede wszystkim Aliemu który oddał mi swojego rodzyneczka - obiecuje że odbuduję go nalerzycie i starannie oraz zwrócę nowe przewody hamulcowe - zgodnie z umową
Podziękowania dla kolegi Pinkyego który traske blisko 350km ciągnął mnie dzielnie na linie, bez grymaszenia jedynie z dwiema przerwami na rozmrorzenie nóg oraz postój w Macu...
Także duże podziękowania dla Limona którego nigdy nie mogło by zabraknąć w każdym kolejnym projekcie ze stajni Coobcio Garage
Pss. Trzymajcie kciuki jutro być może będzie pierwsza jazda na Booscie
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:23 przez Coobcio, łącznie zmieniany 4 razy.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Po drodze jeszcze zakładałem getry i drugą parę skarpet bo nie czułem pedału spowalniaczaprtp'06 pisze:350 na linie niezly hardcore
A spalin w kabinie było tyle że aż ciemno było - oddychałem przez maskę zrobioną z ręcznika który dał mi Ali
Ps. doszły nowe custom made fruty tak więc można rozpocząć układankę
Tak więc pracowity dzień będzie
Do tego dojdą dwa cienkie wiatraki zamontowane przed chłodnicą coby było dostatecznie dużo miejsca na nową big suszarkę
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Klasyczna myśl technologiczna
Garrett T3 z gorącą stroną AR.82 wirnik jakiś taki śmieszny, widoczna strona wielkości klasycznej T3 ale ta zewnętrzna jak w T4, a zimna to Super AR.60.
Teoretyczna wydajność 450KM - ile wyjdzie przekonamy się.
Celuje w okolicę 400 i do tego procedura startowa by z doładowania odrazu ruszać
Garrett T3 z gorącą stroną AR.82 wirnik jakiś taki śmieszny, widoczna strona wielkości klasycznej T3 ale ta zewnętrzna jak w T4, a zimna to Super AR.60.
Teoretyczna wydajność 450KM - ile wyjdzie przekonamy się.
Celuje w okolicę 400 i do tego procedura startowa by z doładowania odrazu ruszać
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Auto super neutralnie się prowadzi, w stosunku do Pawła i Remka GTI-R którzy mają markowe gwinty (Tein i Cusco) to auto daje o wiele więcej radości z jazdy - porozmawiać muszę z ekipą co kręciła filmy oj fajne boki mi wychodziły.
Najlepszy czas okrążenia Toru Radom to 1:30 sek i jakiś haczyk, czas średni ale jakby zmniejszyć turbodziurę to myślę że 1-2 sek spokojnie do odzysku ale za to na trasie się grubo dzieje do 160mil przyspiesza w chwilę moment i to na symbolicznym 1 barze a EGT max 900*C przy tej prędkości
Ps. wnętrze poskładane i zegary ogarnięte tylko czujnik temperatury oleju muszę zapodać oryginalny od zegarów AutoGauge no a z takich mechanicznych rzeczy to pozostał podnośnik lewej szyby oraz wyregulować zawory bo są na mechanice a nie pedalskiej hydro na której zdarza się że igrek wyskoczy
No i wiadomo More Power
Fotki z komórki "3x GTI-R" :
W ogóle tego dnia na torze zmagało się aż 6 Nissanów - bodajże tyle samo było hond
Najlepszy czas okrążenia Toru Radom to 1:30 sek i jakiś haczyk, czas średni ale jakby zmniejszyć turbodziurę to myślę że 1-2 sek spokojnie do odzysku ale za to na trasie się grubo dzieje do 160mil przyspiesza w chwilę moment i to na symbolicznym 1 barze a EGT max 900*C przy tej prędkości
Ps. wnętrze poskładane i zegary ogarnięte tylko czujnik temperatury oleju muszę zapodać oryginalny od zegarów AutoGauge no a z takich mechanicznych rzeczy to pozostał podnośnik lewej szyby oraz wyregulować zawory bo są na mechanice a nie pedalskiej hydro na której zdarza się że igrek wyskoczy
No i wiadomo More Power
Fotki z komórki "3x GTI-R" :
W ogóle tego dnia na torze zmagało się aż 6 Nissanów - bodajże tyle samo było hond
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Przed zawodami do 3:30 w garażu siedzieliśmy, trzeba było wnętrze ogarnać, foele, pasy zegary, uporządkować elektrykę no i przede wszystkim ogarnąć strojenie...
Wleciał ECU Master DET III z wbudowanym 4ro barowym map sensorem bo innego o tej godzinie nie miałem na stanie no i auto zostało wystrojone do doładowania 1 bar a na przykręcenie nakłądek na błotniki przyjdzie jeszcze pora
Ps. równo za tydzień bedzie grany Tor Lublin, do tego czasu przykręcę oczywiście nakładki na błotniki no i zajmę się czymś by zmniejszyć turbo dziurę - pierwsze co to bym chciał to orurowanie od IC do przepustnicy dać cieńsze obecnie jest 70mm a maks chciałbym dać 60 może 63mm do mocy 450KM wyda spokojnie a jest szansa że o te paręset obrotów wcześniej będzie osiągany maks Boost
Pss. zaraz biorę kobite na zakupy i zdjęcie obecne spod maski zrobię.
Z nowinek to nowy dolot do turibny wleciał, oraz został przeniesiony aku no i wiatraki są przed chłodnicą...
Wleciał ECU Master DET III z wbudowanym 4ro barowym map sensorem bo innego o tej godzinie nie miałem na stanie no i auto zostało wystrojone do doładowania 1 bar a na przykręcenie nakłądek na błotniki przyjdzie jeszcze pora
Ps. równo za tydzień bedzie grany Tor Lublin, do tego czasu przykręcę oczywiście nakładki na błotniki no i zajmę się czymś by zmniejszyć turbo dziurę - pierwsze co to bym chciał to orurowanie od IC do przepustnicy dać cieńsze obecnie jest 70mm a maks chciałbym dać 60 może 63mm do mocy 450KM wyda spokojnie a jest szansa że o te paręset obrotów wcześniej będzie osiągany maks Boost
Pss. zaraz biorę kobite na zakupy i zdjęcie obecne spod maski zrobię.
Z nowinek to nowy dolot do turibny wleciał, oraz został przeniesiony aku no i wiatraki są przed chłodnicą...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
czy sprezyny obnizajace APEX to takie jak te z ebay'a http://www.ebay.co.uk/itm/Nissan-Primer ... 415bf56bf8
Te są czerwone. Kupiłem już go z nimi.DiLGT pisze:czy sprezyny obnizajace APEX to takie jak te z ebay'a http://www.ebay.co.uk/itm/Nissan-Primer ... 415bf56bf8
N14 GTI NEO VVL
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
ehhhh, mogłem pojechać ja mam czas 126s ale 3 kółkaLimon pisze:2 kółka Start z zatrzymanego, meta na pełnym gazie w podłodze
auto od nas Forum?? chetnie poznał bym kolejna N15 i jej właściciela, która lata po torzeLimon pisze:N15 to gti seria tylko z gwintem D2, z tego co było widac negat na maxa z przodu, 2 kubełki, hydrauliczny reczny chyba
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Niewiem czy z klubu czy nie ;P Chłopaki z wawy a rejestracja zs ;P
W gti-r duzo jeszcze do roboty ale mozna podsumować troszke co zostało jeszcze zrobione przez 4 dni intensywnego składania :
Pod maską:
- zamontowane turbo
- nowe przewody olejowe i wodne
- uspawany down-pipe z wspornikiem
- nowe uszczelki ( pod kolektor, wg, turbo, dp)
- owiniety dp i zewnętrzny wg bandażem
- poprawiony dolot od turbo do przepustnicy
- zamontowany blow off
- porzadki z elektryką pod maską
- nowy przewód do wspomagania
- nowe podciśnienia plus porządek z nimi
- cienkie wentylatory przed chłodnicą
- nowy płyn chłodniczy
- nowy plyn do wspomagania
- nowy olej 10w60
W środku:
- wleciał ecu master det 3 z map sensorem
- zamocowany komputer
- poskładana deska, schowek itp
- przkrecone lusterka ( bo nie było)
- porzadki z elektryką
- podłaczony na nowo zegar egt, zamocowane pozostałe zegary
- gałka zmiany biegów
- zamontowany prawy boczek, fotele, pasy bezpieczeństwa
- podłaczona elektryka tylnej klapy
I pewno jeszcze inne jakies rzeczy o których zapomniałem
Jak na razie bedziemy szli do przodu z tematem coby po ulepszać ten wóz
W gti-r duzo jeszcze do roboty ale mozna podsumować troszke co zostało jeszcze zrobione przez 4 dni intensywnego składania :
Pod maską:
- zamontowane turbo
- nowe przewody olejowe i wodne
- uspawany down-pipe z wspornikiem
- nowe uszczelki ( pod kolektor, wg, turbo, dp)
- owiniety dp i zewnętrzny wg bandażem
- poprawiony dolot od turbo do przepustnicy
- zamontowany blow off
- porzadki z elektryką pod maską
- nowy przewód do wspomagania
- nowe podciśnienia plus porządek z nimi
- cienkie wentylatory przed chłodnicą
- nowy płyn chłodniczy
- nowy plyn do wspomagania
- nowy olej 10w60
W środku:
- wleciał ecu master det 3 z map sensorem
- zamocowany komputer
- poskładana deska, schowek itp
- przkrecone lusterka ( bo nie było)
- porzadki z elektryką
- podłaczony na nowo zegar egt, zamocowane pozostałe zegary
- gałka zmiany biegów
- zamontowany prawy boczek, fotele, pasy bezpieczeństwa
- podłaczona elektryka tylnej klapy
I pewno jeszcze inne jakies rzeczy o których zapomniałem
Jak na razie bedziemy szli do przodu z tematem coby po ulepszać ten wóz
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Brakuje mechanizmu podnoszenia lewego okna jeszcze i jest deska
Ps. Almera GTi całkowita seria jeśli chodzi o motorownie + skorodowany wydech i oba katy
Wklepała mi srogie baty
Ps. Almera GTi całkowita seria jeśli chodzi o motorownie + skorodowany wydech i oba katy
Wklepała mi srogie baty
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No dość oryginalny sposób na ściąganie zderzaka
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM