[ Almera] Nissan Almera GTI serie OBRtech
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
1) zmienna faza daje Ci to że samochód na wysokich obrotach zachowuje się tak jakbyś miał ostre wałki a na niższych jest kultura pracy.
2) VE ma bardzo fajny dół, sam byłem zaskoczony.
3) Tylko tu 200 KM będziesz miał na dzień dobry z tym co już masz. A w DE srogo się będziesz musiał wybulić aby tyle uzyskać. Więc rachunek ekonomiczny wychodzi na plus.
Wydaje mi się że warto.
2) VE ma bardzo fajny dół, sam byłem zaskoczony.
3) Tylko tu 200 KM będziesz miał na dzień dobry z tym co już masz. A w DE srogo się będziesz musiał wybulić aby tyle uzyskać. Więc rachunek ekonomiczny wychodzi na plus.
Wydaje mi się że warto.
N14 GTI NEO VVL
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
niskie i średnie obroty do 4500 mnie w zasadzie nie interesują tak samo jak spalanie.
niby koszt jest niższy uzyskania 200KM ale i tu właśnie jest problem, SKRZYNIA BIEGÓW
seria nie nadaje się do DE które odcina przy 7100, więc przy VE bedzie już mega kibel. Co więcej seria z VZR-a da podobny efekt jak mam teraz na ori skrzyni przy DE, więc nadal bedzie za długa. trzeba by dyfer kupic i tu ksozt skrzyni z VZRa plus FD bedzie oscylował w okolicy 8tyś plus przełożenie FD.
Właśnie dlatego podejrzewam że DE z mocą 170-180KM na skrzyni z VZRa i z seryjną odcinką mimo że bedzie słabszy to na torze będzie szybszy niż 200KM w VE.
Co prawda to są moje rozważania i nie wiem czy mam racje dlatego się waham w różne strony.
Jak by miało to być auto na co dzień to bezdyskusyjnie VE jest lepsze niż DE i tego nie kwestionuję.
niby koszt jest niższy uzyskania 200KM ale i tu właśnie jest problem, SKRZYNIA BIEGÓW
seria nie nadaje się do DE które odcina przy 7100, więc przy VE bedzie już mega kibel. Co więcej seria z VZR-a da podobny efekt jak mam teraz na ori skrzyni przy DE, więc nadal bedzie za długa. trzeba by dyfer kupic i tu ksozt skrzyni z VZRa plus FD bedzie oscylował w okolicy 8tyś plus przełożenie FD.
Właśnie dlatego podejrzewam że DE z mocą 170-180KM na skrzyni z VZRa i z seryjną odcinką mimo że bedzie słabszy to na torze będzie szybszy niż 200KM w VE.
Co prawda to są moje rozważania i nie wiem czy mam racje dlatego się waham w różne strony.
Jak by miało to być auto na co dzień to bezdyskusyjnie VE jest lepsze niż DE i tego nie kwestionuję.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Że kwarcem w ECU?
Nie wiem dokładnie, za co odpowiada ten konkretny kwarc, ale to jest trochę bez sensu, bo jak kwarc obsługuje jakieś zegary wewnętrzne w którychś układach, to się porozjeżdża wszystko.
Ja wiem, że to działa, aczkolwiek nie wiadomo w sumie, za co jest odpowiedzialny jeszcze ten kwarc, oprócz odcinki.
BTW muszę to ecu wziąć na warsztat kiedyś i to rozkminić
Nie wiem dokładnie, za co odpowiada ten konkretny kwarc, ale to jest trochę bez sensu, bo jak kwarc obsługuje jakieś zegary wewnętrzne w którychś układach, to się porozjeżdża wszystko.
Ja wiem, że to działa, aczkolwiek nie wiadomo w sumie, za co jest odpowiedzialny jeszcze ten kwarc, oprócz odcinki.
BTW muszę to ecu wziąć na warsztat kiedyś i to rozkminić
Jarzyn prosze Cię nie pisz czegoś jak nie wiesz... Nic sie nie porozjeżdza itp....
Co do motoru to koniecznie VE Co do skrzyni to sie nie martw, tzn najlepiej z almery vzr ale seryjne ve juz nie generuje mocy powyzej 8tys, wiec krecenie go wyżej to bez sensu...
Jeżdząc wielokrotnie Coobcia Sunnym z tą skrzynią mogę stwierdzić ze pierwsze 3 biegi sa idealne, dopiero wrzucajac 4 bieg jest taka jak by zmułka...
Do tego skrzynia a almery vzr ma szperę
Nawet w pojedynkach na ulicy ze startu sunny zarabiscie startuje i jest ciąg do 3 biegu, wrzucajac 4 bieg za bardzo spadaja obroty i cały efekt pryska... No i z tego Co sie orientuje Coobcia sunny kreci sie 8500 (nawet juz nie pamietam)
Co do motoru to koniecznie VE Co do skrzyni to sie nie martw, tzn najlepiej z almery vzr ale seryjne ve juz nie generuje mocy powyzej 8tys, wiec krecenie go wyżej to bez sensu...
Jeżdząc wielokrotnie Coobcia Sunnym z tą skrzynią mogę stwierdzić ze pierwsze 3 biegi sa idealne, dopiero wrzucajac 4 bieg jest taka jak by zmułka...
Do tego skrzynia a almery vzr ma szperę
Nawet w pojedynkach na ulicy ze startu sunny zarabiscie startuje i jest ciąg do 3 biegu, wrzucajac 4 bieg za bardzo spadaja obroty i cały efekt pryska... No i z tego Co sie orientuje Coobcia sunny kreci sie 8500 (nawet juz nie pamietam)
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
w sumie w swoich rozważaniach nie biorę jednej rzeczy pod uwagę, być może VE jest tak mocne że mimo osiągania większej prędkości na poszczególnym biegu robi to na tyle szybko że dłubanie DE nie ma sensu, jak również rozmyślanie nad skrzynią nie wiadomo jak bardzo
Sam już nie wiem, ehhhhh szkoda że się nie przejchałem N14VE gdy miałem okazje 2 tygodnie temu
Sam już nie wiem, ehhhhh szkoda że się nie przejchałem N14VE gdy miałem okazje 2 tygodnie temu
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Po 1 nie tutaj temat (ten służy opisaniu torowej zabawki kolegi Pumy ) wiec na wyjasnianie tego zagadnienia mozesz założyc nowy tamat w dziale technicznym..
po 2 przykro mi tę wiedzę zostawie dla Siebie... nie tutaj jest temat co sie robi jak sie przenosi odcinkę.... Potem niektóry to wykorzystują i psuja cały rynek...
Pzdr Limon
po 2 przykro mi tę wiedzę zostawie dla Siebie... nie tutaj jest temat co sie robi jak sie przenosi odcinkę.... Potem niektóry to wykorzystują i psuja cały rynek...
Pzdr Limon
Ostatnio zmieniony 2011-10-04, 21:33 przez Limon, łącznie zmieniany 1 raz.
Chyba mnie nie zrozumiałeś.
Rezonator kwarcowy odpowiada za taktowanie mikroprocesorów i układów synchronicznych, tak jak napisałem, nie wiem za co dokładnie odpowiada ten konkretny kwarc, ale NIE kontroluje on TYLKO i wyłącznie limitera obrotów, czyli ma wpływ na coś jeszcze.
Także Ty też nie wiesz, co obsługuje ten kwarc, poza tym, że udaje się przez jego zmianę przesunąć limiter.
Napisałem "Ja wiem, że to działa, aczkolwiek nie wiadomo w sumie, za co jest odpowiedzialny jeszcze ten kwarc, oprócz odcinki."
Nie pisałem, że porozjeżdżają się całkiem mapy itp, tylko to, co jest taktowane akurat tym kwarcem będzie miało inne taktowanie, może akurat są to nieznaczące układy- powtarzam, tego nie wiem.
Co do "tajemnej" wiedzy to nie ma sprawy, ja wiem o co chodzi akurat
Prosiłbym moderatora o wydzielenie postów i stworzenie nowego tematu pt." Przesuwanie limitera obrotów w SR20"
Rezonator kwarcowy odpowiada za taktowanie mikroprocesorów i układów synchronicznych, tak jak napisałem, nie wiem za co dokładnie odpowiada ten konkretny kwarc, ale NIE kontroluje on TYLKO i wyłącznie limitera obrotów, czyli ma wpływ na coś jeszcze.
Także Ty też nie wiesz, co obsługuje ten kwarc, poza tym, że udaje się przez jego zmianę przesunąć limiter.
Napisałem "Ja wiem, że to działa, aczkolwiek nie wiadomo w sumie, za co jest odpowiedzialny jeszcze ten kwarc, oprócz odcinki."
Nie pisałem, że porozjeżdżają się całkiem mapy itp, tylko to, co jest taktowane akurat tym kwarcem będzie miało inne taktowanie, może akurat są to nieznaczące układy- powtarzam, tego nie wiem.
Co do "tajemnej" wiedzy to nie ma sprawy, ja wiem o co chodzi akurat
Prosiłbym moderatora o wydzielenie postów i stworzenie nowego tematu pt." Przesuwanie limitera obrotów w SR20"
Panowie toż to tak tajemna wiedza, że chyba nie wypada pisać o niej na publicznym forum... Kto wie jak, ten wie, kto nie wie, niech zagoogla a znajdzie
koniec OT
koniec OT
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Zeby uzyskac ok. 170-180KM z DE potrzebne beda walki, regulowane kolka, dolot, wydech, reg cisnienia paliwa i ecumaster. DE ma bardzo duzy potencjal i wcale nie jest tak dramatyczne kosztowo jak wszyscy tu pisza. Wiadomo, ze mozna isc na latwizne i zrobic swap, ale 190KM DE vs. VE to wynik przesadzony na koszt DE wg mnie Hondy tez maja swoje zmienne fazy i kupe KM, a szalu nie ma...
Pozdr
Pozdr
1. zwykle VE 180-190 KM3) Tylko tu 200 KM będziesz miał na dzień dobry z tym co już masz. A w DE srogo się będziesz musiał wybulić aby tyle uzyskać. Więc rachunek ekonomiczny wychodzi na plus.
2.lekkie mody VE 205-210 KM
3. Full wypas mody VE 230 KM
4. Dobre turbo VE 350KM
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
xtomek +1 , ale Puma chyba nie chce iść w T ze względu na obostrzenia regulaminowe.
ammaimon - chyba każdy wie co powiedziałem w tv "nie lubie Hond". Myśle ze w czapkach VE jest dużo wiekszy potencjał niż w K20 chociażby.
Z mojego punktu widzenia przyjażdniejszy bedzie VE i w użytkowaniu i w serwisowaniu ( a bardziej mniejszej ilości zabiegów). Łapiąc VE kupujesz jedną rzecz + dodatki. Dłubiąc DE zbierasz puzzle na ktore trzeba czekać i dłuzej składać.
całkowicie z innej beczki. Puma - Jak strzelisz rolke to motor VE za większa kase pogonisz
ammaimon - chyba każdy wie co powiedziałem w tv "nie lubie Hond". Myśle ze w czapkach VE jest dużo wiekszy potencjał niż w K20 chociażby.
Z mojego punktu widzenia przyjażdniejszy bedzie VE i w użytkowaniu i w serwisowaniu ( a bardziej mniejszej ilości zabiegów). Łapiąc VE kupujesz jedną rzecz + dodatki. Dłubiąc DE zbierasz puzzle na ktore trzeba czekać i dłuzej składać.
całkowicie z innej beczki. Puma - Jak strzelisz rolke to motor VE za większa kase pogonisz
O ile Cię nie wk...wia falowanie obrotów, z czym nikt nie potrafi sobie poradzić.Z mojego punktu widzenia przyjażdniejszy bedzie VE i w użytkowaniu i w serwisowaniu
Poza tym miodzio, już ponad 4 lata i 60 000 km.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Ja nie przekonuje nikogo do swoich racji, tylko wyrazam swoja opinie jako wlasciciel dlubanego DE. A co do modow w VE to jesli przy full wypas modach jest tylko 230KM to chyba troche kiepsko, bo to raptem 30-kilka KM wiecej niz seria
Jesli chodzi o walki to myslalem bardziej o Catcams ew. Tomei i fakt pewnie koszt to polowa silnika VE, ale sam silnik to nie wszystko. Przeciez niezbedne minimum jak stozek czy wydech w VE tez trzeba chyba zrobic, bo mimo licznych KM bedzie nadal przytkana seria.
Nie widze tez plusow dobrego dolu w VE, bo skoro ma to byc auto na tor to raczej jakies polsrodki nie sa potrzebne - ma byc dobra gora, a reszta jest bez znaczenia chyba Poza tym dostepnosc czesci do DE jest duzo wieksza jak cos sie wysra
Pozdr
Jesli chodzi o walki to myslalem bardziej o Catcams ew. Tomei i fakt pewnie koszt to polowa silnika VE, ale sam silnik to nie wszystko. Przeciez niezbedne minimum jak stozek czy wydech w VE tez trzeba chyba zrobic, bo mimo licznych KM bedzie nadal przytkana seria.
Nie widze tez plusow dobrego dolu w VE, bo skoro ma to byc auto na tor to raczej jakies polsrodki nie sa potrzebne - ma byc dobra gora, a reszta jest bez znaczenia chyba Poza tym dostepnosc czesci do DE jest duzo wieksza jak cos sie wysra
Pozdr
Dobra seria VE 178 KM, 190 KM po wydechu i dolocie. 210 KM po walkach SR16VE , 230 KM po portingu i walkach N1 - to już ponad 50KM + Moment około 250 Nm da się uzyskać.
Ostatnio zmieniony 2011-10-04, 23:28 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
konkurencja jest dobra dla obu stron Limon brak konkurencji psuje rynek i obniza jakosc przy jednoczesnym windowaniu cen - tyle pamietam ze szkolyLimon pisze:po 2 przykro mi tę wiedzę zostawie dla Siebie... nie tutaj jest temat co sie robi jak sie przenosi odcinkę.... Potem niektóry to wykorzystują i psuja cały rynek...
ale niektorym chyba wlasnie o to chodzi
EOT.
pzdr
rz
Limon, zanim wyedytowałeś posta, to pisałeś, że niektórzy biorą za to pieniądze i psują przez to rynek..
Mam rozumieć, że Ty to robisz w czynie społecznym albo za kasztany?
Dobra, z mojej strony już koniec, ale śmieszy mnie trochę takie sadzenie się i zakrywanie tajemnicą, robienie z tego "tajemnej wiedzy alchemików", jak to na zagranicznych forach jest ot tak do znalezienia i było wałkowane już jakieś 10 lat temu.
Zresztą bodek podsumował to najlepiej
Mam rozumieć, że Ty to robisz w czynie społecznym albo za kasztany?
Dobra, z mojej strony już koniec, ale śmieszy mnie trochę takie sadzenie się i zakrywanie tajemnicą, robienie z tego "tajemnej wiedzy alchemików", jak to na zagranicznych forach jest ot tak do znalezienia i było wałkowane już jakieś 10 lat temu.
Zresztą bodek podsumował to najlepiej
z tym 3 pkt to chyba przesadziłeś. Znaczy co? N1 wałki, większa przepustnica? To wciąż będą trochę ponad podstawowe mody.xtomek pisze:1. zwykle VE 180-190 KM
2.lekkie mody VE 205-210 KM
3. Full wypas mody VE 230 KM
4. Dobre turbo VE 350KM
Przez full wypas rozumiał bym ITB, pełna obróbka głowicy, ostre aftermarketowe wałki, podwyższony stopień sprężania, kolektory wydechowe inne niż chiński SSAC, wystrojone na SA i parę innych rzeczy, wtedy pewnie pod 300 kuca będzie można podchodzić.
N14 GTI NEO VVL
Dopisz punkt 3A,... tak daleko nie pojechałem, bo u nas nikt tego nie robił.
Pozdro, może ruda się kiedyś doczeka.
Pozdro, może ruda się kiedyś doczeka.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Grubo zrobione SR20VE to coś na kształt tego co Ali opisał + zwiększenie pojemności i w zasadzie to wsio co można osiągnąć w NA.
Powinienem znaleźć wieczorem trochę czasu to wydzielę nowy temat o modyfikacjach SR20VE.
Powinienem znaleźć wieczorem trochę czasu to wydzielę nowy temat o modyfikacjach SR20VE.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
ale się temat rozwiną, bardziej niż jak opisuje swoje dokonania na zawodach
ammaimon, widzę że myślimy podobnie.
Ale pisząc do ogółu: mówicie ze seria VE 180-190KM (ja mam wydech i dolot zrobiony). a dalej to już wałki portingi itp , to teraz pytanie ile trzeba dać za wałki z sr16ve a ile z N1?? na 100% więcej niż za te do DE, a pozostałem rzeczy są tak samo kosztogenne jak w wypadku DE. Do tego bym musiał robić od nowa wyche bo mimo że nie mam serii to jest on pod DE czyli obroty rzędu 7100-7500 a nie wyższe (55mm). Nadal nikt oprócz Limona, nie zwrócił uwagi na główny problem jaki ja widze w nissanie czyli skrzynie
Jesli mam być szczery ja tak na prawdę mam w dupie czy bede miał 180 czy 200KM, bo jesli nie rozwiążę kwesti skrzyni to nadal bedą poza moim zasięgiem auta typu ClioSport czy Hondy z B18 gdzie mają również podłubane skrzynie. Co więcej na dzień dzisiejszy mogę się z nimi ścigać na wprost ale na torze dostaje w dupę od nich.
Na dzień dzisiejszy mam 160-162KM (od ostatniej hamowni zmienił się wydech, wyleciała klima i kilka drobnych poprawek) i nie dotkniętą mam głowicę. sądzę że po pełnej głowicy i ponownym ustawieniu wałków, zapłonu powinno wyjść około 170KM czyli z jakimiś lekkimi wałkami i DET II/III w okolicy 180KM.
a przechodząc do głównej wady czyli skrzyni na oryginalnej skrzyni i na oponach 205/50/15 oraz zakresie obrotowym do 7100 osiągam następujące prędkości:
1) 60.5
2) 101,4
3) 143,9
4) 189,8
5) 244,8 (nigdy tyle nie jechałem ale 235 było)
I na tor są to za duże prędkości.
Na skrzyni z VZRa było by:
1) 52,2
2) 89
3) 130,5
4) 178,5
5) 230,2.
A biorąc poprawkę na to że zamierzam odchudzić Zamach do około 7 KG przyspieszenie powinno być zdecydowanie lepsze. O trakcje się nie boje tym bardziej że skrzynia z VZR-a ma szperę.
Generalnie ze względu na różne aspekty możliwości silników (DE/VE) dobór skrzyni pod te silniki, koszt modyfikacji, silników jestem w KROPCE i bardzo się zastanawiam w którą stronę iść .
ammaimon, widzę że myślimy podobnie.
Ale pisząc do ogółu: mówicie ze seria VE 180-190KM (ja mam wydech i dolot zrobiony). a dalej to już wałki portingi itp , to teraz pytanie ile trzeba dać za wałki z sr16ve a ile z N1?? na 100% więcej niż za te do DE, a pozostałem rzeczy są tak samo kosztogenne jak w wypadku DE. Do tego bym musiał robić od nowa wyche bo mimo że nie mam serii to jest on pod DE czyli obroty rzędu 7100-7500 a nie wyższe (55mm). Nadal nikt oprócz Limona, nie zwrócił uwagi na główny problem jaki ja widze w nissanie czyli skrzynie
Jesli mam być szczery ja tak na prawdę mam w dupie czy bede miał 180 czy 200KM, bo jesli nie rozwiążę kwesti skrzyni to nadal bedą poza moim zasięgiem auta typu ClioSport czy Hondy z B18 gdzie mają również podłubane skrzynie. Co więcej na dzień dzisiejszy mogę się z nimi ścigać na wprost ale na torze dostaje w dupę od nich.
Na dzień dzisiejszy mam 160-162KM (od ostatniej hamowni zmienił się wydech, wyleciała klima i kilka drobnych poprawek) i nie dotkniętą mam głowicę. sądzę że po pełnej głowicy i ponownym ustawieniu wałków, zapłonu powinno wyjść około 170KM czyli z jakimiś lekkimi wałkami i DET II/III w okolicy 180KM.
a przechodząc do głównej wady czyli skrzyni na oryginalnej skrzyni i na oponach 205/50/15 oraz zakresie obrotowym do 7100 osiągam następujące prędkości:
1) 60.5
2) 101,4
3) 143,9
4) 189,8
5) 244,8 (nigdy tyle nie jechałem ale 235 było)
I na tor są to za duże prędkości.
Na skrzyni z VZRa było by:
1) 52,2
2) 89
3) 130,5
4) 178,5
5) 230,2.
A biorąc poprawkę na to że zamierzam odchudzić Zamach do około 7 KG przyspieszenie powinno być zdecydowanie lepsze. O trakcje się nie boje tym bardziej że skrzynia z VZR-a ma szperę.
Generalnie ze względu na różne aspekty możliwości silników (DE/VE) dobór skrzyni pod te silniki, koszt modyfikacji, silników jestem w KROPCE i bardzo się zastanawiam w którą stronę iść .
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Ve to podstawowe mody to mozna własnie uznać za prog 230 koni, dalej mozna isc w wałki Kelforda, porzadna obróbka głowicy, wieksze zawory, tłoki doprężające itp Myślę że idzie złamać 250 kucy Do tego mozna zawsze zwiekszyć pojemność
Co do skrzyni to tak to wyglada u Coobcia:
http://www.youtube.com/watch?v=F5zWDKr-U2k
Stary filmik z zegarów
Co do skrzyni to tak to wyglada u Coobcia:
http://www.youtube.com/watch?v=F5zWDKr-U2k
Stary filmik z zegarów
Patrząc na twoje poczynania w zawodach i ogromny progres w umiejętnościach spodziewam się, że za niedługo będziesz startował w zawodach nie tylko na torze. I tutaj chciałby dołożyć Ci jeden problem do przemyślenia. Silnik SR20VE nie jest jednostką homologowaną przez FIA.
Ja jak najbardziej jestem zwolennikiem tego silnika ale cały czas również pamiętam jak kivi złożył 211 konne SR20DE. Co do skrzyni to chyba wiesz już wszystko. Nissan jest ubogi w tym temacie. Powodzenia w podjęciu słusznej dla Ciebie decyzji.
Ja jak najbardziej jestem zwolennikiem tego silnika ale cały czas również pamiętam jak kivi złożył 211 konne SR20DE. Co do skrzyni to chyba wiesz już wszystko. Nissan jest ubogi w tym temacie. Powodzenia w podjęciu słusznej dla Ciebie decyzji.
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-OEM-NISSA ... 2eb6c72662PumaRST pisze:ile trzeba dać za wałki z sr16ve a ile z N1??
N14 GTI NEO VVL