[ Primera] Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Od wczoraj prace idą pełną parą W czwartek jak i piątek przygotowaliśmy samochód pod transfer serca :0 Oto foto relacja
Piątek
Przygotowanie samochodu do transferu.
-Odkręcenie poduszek silnika,
-Ogarniecie stanowiska pracy,
-Wstępne umycie komory silnika z brudu i smaru który nagromadził się od 300 tys KM
Sobota
Dziś rozpoczęliśmy prace od 8 rano. Z godzinę trwało ogarniecie samego właściciela Primy który wczoraj przesadził z % Mówiłem zawsze że ty głowy do vodki nie masz
Na poważnie. Plan dnia to wywalenie wszystkiego co zbędne z komory silnika i założenie nowego silnika wraz ze skrzynia. Udało się ! Co dziwne, w tych warunkach udało nam się pod koniec dnia włożyć skrzynie w przeciągu 30 minut.
Największy problem sprawiły nam nakrętki mocujące przegub do zwrotnicy. Z tym najwięcej czasu się bujaliśmy.
Finał prac dzisiejszego dnia zamyka się pod tytułem że nowe serce bordo strzały jest już na miejscu i czeka aż damy jej zagadać. Poduszki są wzmocnione masą poliuretanową albo jak kto woli klejem do szyb. Jutro praca idzie w kierunku poskładania klocków już do końca i pierwszej jazdy próbnej.
Oto fotorelacja:
Trzymać kciuki za nas i powodzenia naszej pracy
pozdro
Piątek
Przygotowanie samochodu do transferu.
-Odkręcenie poduszek silnika,
-Ogarniecie stanowiska pracy,
-Wstępne umycie komory silnika z brudu i smaru który nagromadził się od 300 tys KM
Sobota
Dziś rozpoczęliśmy prace od 8 rano. Z godzinę trwało ogarniecie samego właściciela Primy który wczoraj przesadził z % Mówiłem zawsze że ty głowy do vodki nie masz
Na poważnie. Plan dnia to wywalenie wszystkiego co zbędne z komory silnika i założenie nowego silnika wraz ze skrzynia. Udało się ! Co dziwne, w tych warunkach udało nam się pod koniec dnia włożyć skrzynie w przeciągu 30 minut.
Największy problem sprawiły nam nakrętki mocujące przegub do zwrotnicy. Z tym najwięcej czasu się bujaliśmy.
Finał prac dzisiejszego dnia zamyka się pod tytułem że nowe serce bordo strzały jest już na miejscu i czeka aż damy jej zagadać. Poduszki są wzmocnione masą poliuretanową albo jak kto woli klejem do szyb. Jutro praca idzie w kierunku poskładania klocków już do końca i pierwszej jazdy próbnej.
Oto fotorelacja:
Trzymać kciuki za nas i powodzenia naszej pracy
pozdro
Ryba, Ja to Cię chyba zatrudnię jak sam będę "serce" zmieniał ..
Robota pro .. auto też takie będzie ..
żeby jeszcze inny kolor żarcik ... Super że "bordas" będzie żył .. też bym tak chciał się "ubabrać" przy swoim
Robota pro .. auto też takie będzie ..
żeby jeszcze inny kolor żarcik ... Super że "bordas" będzie żył .. też bym tak chciał się "ubabrać" przy swoim
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Fajnie się patrzy na taką robotę
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Faktycznie schodzi nam... jednak patrząc na warunki oraz czas jaki temu poświęcamy ( głównie popołudnia, po pracy i czasem weekendy ) efekty pracy posuwają się do przodu.lukasz84 pisze:No fajnie to wszystko wygląda ,świeżo, czysto ,. ale długo wam schodzi te składanie ,.. w końcu jak zrobiliście ten ściek z turbiny?
Dzisiejszy dzień dał nam w kość. JEDNAK WSZYSTKO SIĘ UDAŁO ! Wszystko zamontowane "profi" Zrobiliśmy nowe odpływy i dopływy do turbiny. Uporządkowaliśmy okablowanie, spływy oraz resztę pierdół które miały duży wpływ na efekt całość prac.
Razem z Neptunem sprawdziliśmy się. Cieszyła nas zabawa oraz zafascynowanie składania dużych "klocków lego"
Oto foty i filmik z pierwszego kręcenia silnikiem.
http://www.youtube.com/watch?v=6mZO3LN2SqY
Ostatnio zmieniony 2011-10-03, 00:22 przez Ryba, łącznie zmieniany 1 raz.
Bardzo to czyściutko i elegancko wygląda pod maską, zero druta
Ale jedna rzecz mi się nie podoba- odma z pokrywy zaworów wpięta przed turbinę- będą tam lecieć syfy w postaci par oleju i turbinę zasyfiać, lepiej by to było puścić tak jak w oryginale przed przepustnicę.
Tak w ogóle to wrzucacie MAP, czy BOV będzie z recyrkulacją?
Czy może MAF i BOV i przelewanko?
Ale jedna rzecz mi się nie podoba- odma z pokrywy zaworów wpięta przed turbinę- będą tam lecieć syfy w postaci par oleju i turbinę zasyfiać, lepiej by to było puścić tak jak w oryginale przed przepustnicę.
Tak w ogóle to wrzucacie MAP, czy BOV będzie z recyrkulacją?
Czy może MAF i BOV i przelewanko?
Odma musi tak być bo nie można ładować ciśnienia pod dekiel .
PS ciężko będzie łape wygiąć, żeby wpiąć linkę od prędkościomierza
PS ciężko będzie łape wygiąć, żeby wpiąć linkę od prędkościomierza
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Odma w silniku doładowanym musi być przed turbiną, zawsze można dołożyć Oil chach tanka...
Ale jak silnik odświeżony to ja bym pozostawił jak jest
No to teraz żmudny proces docierania
Ps. Gratuluje czyściutkiej i ładnej roboty robionej bez pośpiechu
Ale jak silnik odświeżony to ja bym pozostawił jak jest
No to teraz żmudny proces docierania
Ps. Gratuluje czyściutkiej i ładnej roboty robionej bez pośpiechu
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dzięki wszystkim a przede wszystkim Rybie za wspólne ogarnięcie tematu. Miejmy nadzieje że to co zrobiliśmy przeżyje jakiś czas Szacun dla Ryby, który spędził od cholery czasu przy nie swoim aucie kierował robotą, kiedy ja niedomagałem i wspierał duchem. Należy się "POMÓGŁ" w 100%.
Odpalenie silnika było podniecające, "pierwszy" olej mienił się jak cholera i w zasadzie był nieprzezroczysty... dla potomnych nie ma opcji żeby nie zlać pierwszej oliwy
Żeby nie było za różowo to pomimo ogromnych starań wyszedł babol w postaci wycieku oleju spod michy głównej sprawdzimy i trzeba będzie pewnie zdjąć.
Poza tym trzeba wyregulować/naciągnąć sprzęgło, wymienić końcówkę drążka bo obraca się i nie można nakrętki przymocować i jest problem z dokręceniem śruby na przegubie do piasty... także na razie auto stoi Do tego jeszcze kilka śrubek, podkładek, osłonek, pranie środka i można śmigać. Generalnie 2-3 tys obr. później drugą 500-tkę do 3-4 tys.
Odpalenie silnika było podniecające, "pierwszy" olej mienił się jak cholera i w zasadzie był nieprzezroczysty... dla potomnych nie ma opcji żeby nie zlać pierwszej oliwy
Żeby nie było za różowo to pomimo ogromnych starań wyszedł babol w postaci wycieku oleju spod michy głównej sprawdzimy i trzeba będzie pewnie zdjąć.
Poza tym trzeba wyregulować/naciągnąć sprzęgło, wymienić końcówkę drążka bo obraca się i nie można nakrętki przymocować i jest problem z dokręceniem śruby na przegubie do piasty... także na razie auto stoi Do tego jeszcze kilka śrubek, podkładek, osłonek, pranie środka i można śmigać. Generalnie 2-3 tys obr. później drugą 500-tkę do 3-4 tys.
Nissan Primera SR20DE+T
Przy 2krpm to może nie, prędzej do 3krpm coby ciśnienie oliwy było w miarę ok.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Auto od piątku porusza się po łódzkich ulicach Jest jeszcze kilka rzeczy do ogarnięcia ale sukcesywnie do przodu.
-końcówka drążka wymieniona
-zbieżność zrobiona
-sprzęgło naciągnięte
-nakrętka przegub-piasta jest
-układ chłodniczy odpowietrzony
-WG podczepiony
Po podpięciu WG-ta do tych 3000 obr. idzie jeździć bo turbinka zaczęła dmuchać. Jeszcze tylko >900 km
Trzeba ogarnąć przedni zderzak, wycieki oleju spod pompki chyba i spływu z Turbo, do tego szumi coś jakby łożysko Może za długi okres auto stało... przydał by się jeszcze patent na przednią poduszkę silnika, reszta zaklejona i jest dobrze ale w P11 siostry jakoś sztywniej
Póki co oliwa czyściutka i ciężko ją na bagnecie ujrzeć zobaczymy po 500 km czy jeszcze raz się nie wymieni... poza tym PB98 strasznie drogie Przyzwyczaiłem się do firmowego diesla
-końcówka drążka wymieniona
-zbieżność zrobiona
-sprzęgło naciągnięte
-nakrętka przegub-piasta jest
-układ chłodniczy odpowietrzony
-WG podczepiony
Po podpięciu WG-ta do tych 3000 obr. idzie jeździć bo turbinka zaczęła dmuchać. Jeszcze tylko >900 km
Trzeba ogarnąć przedni zderzak, wycieki oleju spod pompki chyba i spływu z Turbo, do tego szumi coś jakby łożysko Może za długi okres auto stało... przydał by się jeszcze patent na przednią poduszkę silnika, reszta zaklejona i jest dobrze ale w P11 siostry jakoś sztywniej
Póki co oliwa czyściutka i ciężko ją na bagnecie ujrzeć zobaczymy po 500 km czy jeszcze raz się nie wymieni... poza tym PB98 strasznie drogie Przyzwyczaiłem się do firmowego diesla
Nissan Primera SR20DE+T
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Najlepsze i najbardziej komfortowe rozwiązanie jakie można przeprowadzić w P10 jeśłi chodzi o porządne trzymanie silnika to przeszczep belki wraz z obiema poduszkami silnika z P11 oraz z P11.144 z silnikami 2.0.
Komfort masz jak serii a silnik praktycznie nie przemieszcza sie w budzie
Komfort masz jak serii a silnik praktycznie nie przemieszcza sie w budzie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ja ostatnio też wsadziłem do siebie belke z P11 i jedynie co trzeba było zrobić to podkładki pod przednia poduche a tak to wszystko P&P co do tylnej poduszki to jak by co ta od P10 nie pasuje do belki z P11 niby na "oko" to samo ale różni sie miejscem mocowań...
pozdro
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+