Dajcie znać jak byście byli na Cargo np. w czwartek. To może jakieś filmy i foty porobimy z konfrontacjijemiol7 pisze:Yapko, może byśmy jutro wieczorem jakiś mały sparing z ibizą zrobili? Czasy robimy podobne, mogło by być ciekawie
[Sunny] Sunny GTI Mistrz FWD Turbo 2013
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Łukasz ma racje, ale nie pomyślcie że się wykręcam sianem. Dla mnie ważniejszy problem jest taki że w czwartki na Cargo jest policja a mój samochód ma co najmniej 5 szczegółów które kwalifikują go do odebrania dowodu, a na to nie mogę sobie pozwolić ( tak, tak mam znajomego na stacji diagnostycznej ale nie o to chodzi)zuru82 pisze:jemiol7 napisał/a:
Yapko, może byśmy jutro wieczorem jakiś mały sparing z ibizą zrobili? Czasy robimy podobne, mogło by być ciekawie
Dajcie znać jak byście byli na Cargo np. w czwartek. To może jakieś filmy i foty porobimy z konfrontacji
Jemioł szkoda że Ibi nie było w Białej Podlasce Teraz możesz uznać walkowera a po rewanż sam się do Ciebie zgłosze
Jarzyn LaunchControl i ALS? większość ludzi pisze ALT ( AntiLagTurbo) zrobią robote i w fwd i awd. Problem jest taki że dolewanie paliwa lub cofanie zapłonu napierdziela turbine po łopatkach niemiłosiernie i zmniejsza się drastycznie jej żywotność. Na mojej małej T25 mało dadzą te zabiegi (za mały lag)
Napisałeś też " z mądrze poprowadzonym boostem" - rozumiem że masz na myśli EBC ? jest to jakieś rozwiązanie, ale z Coobciem już wymyśleliśmy jak ograniczać doładowanie z przycisku na kierownicy
Szymeq - nie tylko Markgum zrobił czas. To bardzo dobra opona do 1/4 ale nie przesadzajmy. W ruchu miejskim, trasa na maksa uciążliwa
Coobcio napisał
Ps. jestem także ciekaw jakby wypadło porównanie masy Lukasowego białasa i czarnucha Yapka
Dużo lżejsza jest Biała Kawa Łukasza. Przeciez ja mam jeszcze elektryke, szyberdach, niektóre wygłuszenia.
Kuba dzięki za szacun
PumaRST Zawias jest mniej wiecej tak jak podpowiadasz. Brakuje gumy usztywniającej tylnie sprężyny. Coobcio o tym wspominał mi juz razem z nastawieniem zbieżności na Dragową
Większe turbo jak najbardziej wleci i chce takie które bedzie zamykało swoją wydajność po wtrysku N2O, wiec punkty 1) i 2) będą spełnione
A teraz coś dla oka
Mała zapowiedź materiału z sesji foto z dziś
yapko, ALS czyli Anti Lag System, tak się to chyba bardziej profi nazywa
Co do tego, że turbina dostaje po dupsku to jasne, ale to w zamyśle do używania dość sporadycznie, a nie przy każdym sprincie ze świateł
Odnośnie boostu to miałem właśnie na myśli EBC, jakieś konkretne ograniczenia na danym biegu ustawione itp
Co do przełącznika, to na SR koleś ma w seju takie coś zrobione (tzn on akurat ma przełącznik map, jedna z mniejszym boostem) i jakoś to działa :
http://www.youtube.com/watch?v=5p-KuMhq ... r_embedded#!
Także to też jest jakieś wyjście.
A co do markguma- czemu jest uciążliwa w ruchu miejskim? Jak by się na torze spisywała? Nie ma za miękkich ścianek?
Co do tego, że turbina dostaje po dupsku to jasne, ale to w zamyśle do używania dość sporadycznie, a nie przy każdym sprincie ze świateł
Odnośnie boostu to miałem właśnie na myśli EBC, jakieś konkretne ograniczenia na danym biegu ustawione itp
Co do przełącznika, to na SR koleś ma w seju takie coś zrobione (tzn on akurat ma przełącznik map, jedna z mniejszym boostem) i jakoś to działa :
http://www.youtube.com/watch?v=5p-KuMhq ... r_embedded#!
Także to też jest jakieś wyjście.
A co do markguma- czemu jest uciążliwa w ruchu miejskim? Jak by się na torze spisywała? Nie ma za miękkich ścianek?
Jeszcze nie gratulowałem, szacun za czas
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Jarzyn - Masz sporą wiedze. Jestem pod wrażeniem.
Z przyciskiem na patencie Coobcia chodzi tylko o ograniczanie boostu. Mapy się nie zmieniają praktycznie bo Map sensor koryguje (tak ja to rozumiem)
Mam na oku fajnie rozbudowane EBC od razu z Dash Displayem ( chyba o to chodzi). Głównym zadaniem jest pokazywanie obrotów i temperatur, zależnie co sobie ustawimy a przy okazji robi za EBC. Sprzedaje to Katod z DriftShopu i już dawno wspominałem o tym Coobciowi a widze że nawet dzis ktoś w temacie mu napisał o tym diwajsie
Coby dobrego nie mówić o Markgumie to są to nadlewki i żeby tobiły dobry czas muszą być miekkie czyli
1. Jęczą powyżej 80km/h tak że za pierwszym razem przypominasz sobie kiedy wymieniałeś łożyska. Ludzie koło Ciebie rozglądają sie gdzie jedzie pociąg taki dżwięk.
2. Aquaplanig można się domyśleć jaki jest na oponie o takim bieżniku.
3. To są nadlewki ale kryteria doboru pierwotnej opony są mi nie znane i na przykład ja dostałem na pewno dwie różne opony z nadlaną mieszanką. Jedna ma dwa razy gęstsze uzwojenie przez w poprzek opony (patrząc od środka)
4. Ostatnio mają duzo reklamacji że na początku jest wszystko ok a póżniej nadlewka schodzi płatami
5. Miekkie opony zużywają sie relatywnie szybciej, a w moje da sie całego tipsa wbić taki miękki bieżnik.
Jak opony będą sie zachowywać na torze to juz w warunkach bojowym możliwe że przetestuje Pan prtp'06
Paweł18PL Dziękuje i jesteś kolejną osoba która motywuje
Z przyciskiem na patencie Coobcia chodzi tylko o ograniczanie boostu. Mapy się nie zmieniają praktycznie bo Map sensor koryguje (tak ja to rozumiem)
Mam na oku fajnie rozbudowane EBC od razu z Dash Displayem ( chyba o to chodzi). Głównym zadaniem jest pokazywanie obrotów i temperatur, zależnie co sobie ustawimy a przy okazji robi za EBC. Sprzedaje to Katod z DriftShopu i już dawno wspominałem o tym Coobciowi a widze że nawet dzis ktoś w temacie mu napisał o tym diwajsie
Coby dobrego nie mówić o Markgumie to są to nadlewki i żeby tobiły dobry czas muszą być miekkie czyli
1. Jęczą powyżej 80km/h tak że za pierwszym razem przypominasz sobie kiedy wymieniałeś łożyska. Ludzie koło Ciebie rozglądają sie gdzie jedzie pociąg taki dżwięk.
2. Aquaplanig można się domyśleć jaki jest na oponie o takim bieżniku.
3. To są nadlewki ale kryteria doboru pierwotnej opony są mi nie znane i na przykład ja dostałem na pewno dwie różne opony z nadlaną mieszanką. Jedna ma dwa razy gęstsze uzwojenie przez w poprzek opony (patrząc od środka)
4. Ostatnio mają duzo reklamacji że na początku jest wszystko ok a póżniej nadlewka schodzi płatami
5. Miekkie opony zużywają sie relatywnie szybciej, a w moje da sie całego tipsa wbić taki miękki bieżnik.
Jak opony będą sie zachowywać na torze to juz w warunkach bojowym możliwe że przetestuje Pan prtp'06
Paweł18PL Dziękuje i jesteś kolejną osoba która motywuje
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
I wzajemnie. Fajnie, że nie trzeba kupować saaba i mieć w nim pierdylion koni, żeby auto też było szybkie
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Na Markgumach nawet czerwona /jako pierwsza chyba? WST Ryki 4.10.2008/ robiła 14,8 w Ułężu w solidnym deszczu. Do 1/4 idealne. Mam je jeszcze na stanienie tylko Markgum zrobił czas. To bardzo dobra opona do 1/4 ale nie przesadzajmy. W ruchu miejskim, trasa na maksa uciążliwa
p.s.
Witamy yapko w magazynie GT
Ostatnio zmieniony 2011-09-25, 13:01 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Dziekuję za chęci sergiej. Okazało się że gośc sam nie wie co sprzedaje. Dla mnie jednak gt4288 to za duża turbina. Zobaczymy jak wyjdą Coobcia przymiarki gt2876r chociaż boje się że zimna strona jest zbyt duż i bedzie kolidowała z przednią łapą silnika
http://www.theboombopshop.com/Garrett-T ... t2876r.htm
Patrząc na jej potencjał to byłaby idealna żeby strzelać nitro na wyższych biegach, a na niższych ograniczyć boost.
xtomku dzieki za update czasów viewtopic.php?t=291&postdays=0&postorder=asc&start=0 . fajnie widzieć swoj nick on the top
Moje auto miało sesje ale nie do GT tylko prywatną i jedno zdjęcie z niej pójdzie do wołomińskiej bezpłatnej gazety z artykułem o mnie.
kolejna porcja miniaturek do kliknięcia.
To powinno iść na strone CoobcioGarage
a tak mniej wiecej wygląda miejsce gdzie robilismy wszystkie fotki. nie przesadzając dom ma w podstawie ok 1400m2, w oddzielnym budynku 5 garaży+ na piętrze pokoje, sztuczne oczko wodne 400m2 z domkiem letnim 80m2+poddasze, kapliczka, altanka.
Na tym zdjęciu widać kawełek lotniska dla helikopterów.
Takie domy sa porzucone koło Wołomina kilka podobnych jest też w Konstancinie
http://www.theboombopshop.com/Garrett-T ... t2876r.htm
Patrząc na jej potencjał to byłaby idealna żeby strzelać nitro na wyższych biegach, a na niższych ograniczyć boost.
xtomku dzieki za update czasów viewtopic.php?t=291&postdays=0&postorder=asc&start=0 . fajnie widzieć swoj nick on the top
Moje auto miało sesje ale nie do GT tylko prywatną i jedno zdjęcie z niej pójdzie do wołomińskiej bezpłatnej gazety z artykułem o mnie.
kolejna porcja miniaturek do kliknięcia.
To powinno iść na strone CoobcioGarage
a tak mniej wiecej wygląda miejsce gdzie robilismy wszystkie fotki. nie przesadzając dom ma w podstawie ok 1400m2, w oddzielnym budynku 5 garaży+ na piętrze pokoje, sztuczne oczko wodne 400m2 z domkiem letnim 80m2+poddasze, kapliczka, altanka.
Na tym zdjęciu widać kawełek lotniska dla helikopterów.
Takie domy sa porzucone koło Wołomina kilka podobnych jest też w Konstancinie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Xtomku jakbyś zapodał takie Markgumy jak Yapko to z pewnością udało by się poprawić czas o kolejne 0,1-0,15 sek
Ps. Jutro przymierzę tą turbinę do takiego samego jak twoj silnika panie Yabko ale szczerze wydaje mi się że bez przerobienia przedniego mocowania silnika się nie obejdzie ona ma spokojnie z 5cm większą obudowę kompresora jak dotychczasowa T25...
Strona gorąca AR.64 więc to jest najmniejsza GT2876 ale 400KM powinna zapewnić bez żadnego Nitra
Pss. pozwoliłem sobie zapodać do siebie to śłiczne zdjęcie do czasu aż moja kobita nie zgra włąsnych zdjęć z apratu:
http://www.coobcio.pl/?page_id=1324
Ps. Jutro przymierzę tą turbinę do takiego samego jak twoj silnika panie Yabko ale szczerze wydaje mi się że bez przerobienia przedniego mocowania silnika się nie obejdzie ona ma spokojnie z 5cm większą obudowę kompresora jak dotychczasowa T25...
Strona gorąca AR.64 więc to jest najmniejsza GT2876 ale 400KM powinna zapewnić bez żadnego Nitra
Pss. pozwoliłem sobie zapodać do siebie to śłiczne zdjęcie do czasu aż moja kobita nie zgra włąsnych zdjęć z apratu:
http://www.coobcio.pl/?page_id=1324
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Będzie wszystko opisane i na mojej stronie i w GT cierpliwości panowie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
http://www.youtube.com/user/Robert18T#p ... rIWSKZQWpA to nie twój sunny na prawym ?
dziekuje za wstawienie filmu i gratuluje spostrzegawczości
na innym filmie tego usera widać mój start. Coś niestety przydawiło golfa na starcie
http://www.youtube.com/watch?v=59m13-Mq ... ideo_title
Jakby ktoś miał/ znalazł filmiki to chętnie obejrze
edit:
tutaj podjazd na start oglądać od 17 sek
http://www.youtube.com/watch?v=KdsANHm05gA
na innym filmie tego usera widać mój start. Coś niestety przydawiło golfa na starcie
http://www.youtube.com/watch?v=59m13-Mq ... ideo_title
Jakby ktoś miał/ znalazł filmiki to chętnie obejrze
edit:
tutaj podjazd na start oglądać od 17 sek
http://www.youtube.com/watch?v=KdsANHm05gA
od 14 sek. przeleciał piorunemyapko pisze:tutaj podjazd na start oglądać od 17 sek
http://www.youtube.com/watch?v=KdsANHm05gA
Golfizna ma pierdnięcie..pawelas pisze:http://www.youtube.com/user/Robert18T#p ... rIWSKZQWpA to nie twój sunny na prawym ?
Yapko czas zaje....dobry wykęciłeś.
niby nic się nie dzieje ale w tym tygodniu wkurzył mnie lukasz84 kupując fajne turbo Ja się spiąłem i też poczyniłem zakup. Wybór to KINUGAWA TD06SL2-20G - nówka sztuka z pudełka. Odpowiada mi pod kazdym względem i jest rozwojowa !
tak wygląda dla porównania z widelcem jednorazowym
Do rozpoczęcia sezonu jest sporo czasu. Na gwiazdke też pewnie sobie coś kupie.
Jeżeli chodzi o jazde street to moim ostatnim przeciwnikiem na niemieckiej autostradzie koło Berlina (tam było organizowane zakończenie sezonu Adrenaline Motorsport Warszaw) był Lucas ze swoim ORANGE Scirocco http://www.racingforum.pl/Scirocco-20-T ... 93462.html . Wyścig z rolki od 40 kmh do +250 kmh przegrałem o długość maski. Ale w końcu on ma prawie 80 koni więcej
Inny wyścig miałem z Mystem http://promotormocy.pl/mods/subaru-impreza-sti-myst . z rolki do końca 4 biegu tak samo, 5 bieg on długość przede mną.
Ze startu zatrzymanego łyknąłem Civica ep3 k24+compressor 330 koni.
Najbardziej ciężkim moim przeciwnikiem był Dewota CRX 280 koni wydmuszka. Kilka razy lecieliśmy i najśmieszniejsze jest to że ten który miał pasażera na pokładzie ten przegrywał
To tyle z relacji Streetowych. Sunny jest szybki, ale będzie szybszy
tak wygląda dla porównania z widelcem jednorazowym
Do rozpoczęcia sezonu jest sporo czasu. Na gwiazdke też pewnie sobie coś kupie.
Jeżeli chodzi o jazde street to moim ostatnim przeciwnikiem na niemieckiej autostradzie koło Berlina (tam było organizowane zakończenie sezonu Adrenaline Motorsport Warszaw) był Lucas ze swoim ORANGE Scirocco http://www.racingforum.pl/Scirocco-20-T ... 93462.html . Wyścig z rolki od 40 kmh do +250 kmh przegrałem o długość maski. Ale w końcu on ma prawie 80 koni więcej
Inny wyścig miałem z Mystem http://promotormocy.pl/mods/subaru-impreza-sti-myst . z rolki do końca 4 biegu tak samo, 5 bieg on długość przede mną.
Ze startu zatrzymanego łyknąłem Civica ep3 k24+compressor 330 koni.
Najbardziej ciężkim moim przeciwnikiem był Dewota CRX 280 koni wydmuszka. Kilka razy lecieliśmy i najśmieszniejsze jest to że ten który miał pasażera na pokładzie ten przegrywał
To tyle z relacji Streetowych. Sunny jest szybki, ale będzie szybszy
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe będzie grubo
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jest Grubo ale to dopiero namiastka tego co ma byc
Ps. może uda mi się łep na mechanice z GTI-R dorwac, moim zdaniem jeśli chodzi o robienie mocy to prezentuje ten sam poziom co VVL jedynie generowac będzie słabe Nm z dołu...
Za to jest na mechanice i można kręcic wysoko że hej
Ps. może uda mi się łep na mechanice z GTI-R dorwac, moim zdaniem jeśli chodzi o robienie mocy to prezentuje ten sam poziom co VVL jedynie generowac będzie słabe Nm z dołu...
Za to jest na mechanice i można kręcic wysoko że hej
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM