[Sunny] Sunny GTI Mistrz FWD Turbo 2013
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
weż tu coś napisz na Facebooku człowieku post wygląda tak :
wynik spaceru ze Złotym:
- 5.3 s do 100 km/h (powtarzalne)
- ta skrzynia ma dość !
Skrzynie pobrałem od Coobcia i jest na pełnym serwisie u mojego kolegi. Robi duperelki w stylu płukania, czyszczenia, polerowania. Jeszcze nie wiadomo co sie da zrobić z mechanizmem różnicowym. Jeżeli bedzie możliwość to bedzie zacieśniony podkładkami- nie znam sie na tym.
Czas do setki da sie poprawić i myśle że równe 5 sek lub mniej da sie zrobić bez środka, z natryskiem na IC i dobrym asfalcie
Wrażenia co do Markgumów - rzetelnie mówie że lepszych opon nie miałem. Jęczą jak kompresor powyżej 80 km/h, ale na drugim biegu przy powolnym crusingu->pełen but, od 2000 obr do 7000 popiskują ale gniotą w fotel
Podsumowując- brakuje mi tylko założonej skrzyni żeby pojechać na Finał SSS
wynik spaceru ze Złotym:
- 5.3 s do 100 km/h (powtarzalne)
- ta skrzynia ma dość !
Skrzynie pobrałem od Coobcia i jest na pełnym serwisie u mojego kolegi. Robi duperelki w stylu płukania, czyszczenia, polerowania. Jeszcze nie wiadomo co sie da zrobić z mechanizmem różnicowym. Jeżeli bedzie możliwość to bedzie zacieśniony podkładkami- nie znam sie na tym.
Czas do setki da sie poprawić i myśle że równe 5 sek lub mniej da sie zrobić bez środka, z natryskiem na IC i dobrym asfalcie
Wrażenia co do Markgumów - rzetelnie mówie że lepszych opon nie miałem. Jęczą jak kompresor powyżej 80 km/h, ale na drugim biegu przy powolnym crusingu->pełen but, od 2000 obr do 7000 popiskują ale gniotą w fotel
Podsumowując- brakuje mi tylko założonej skrzyni żeby pojechać na Finał SSS
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Nie wiem jaka to rasa, ale całkiem szybko biega Mój pies do 100km/h by się chyba nie rozpędziłyapko pisze: wynik spaceru ze Złotym:
- 5.3 s do 100 km/h (powtarzalne)
- ta skrzynia ma dość !
A tak serio ładny wynik, jak na FWD szczególnie To aby się udało wystartować w Finale SSS i trzymam kciuki
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
Wszystko było robione żeby złamać 13tke... no cóż...
jak nie kombinowałem za duzo to waliłem cały czas czasy w stylu 13.04; 13.12; 13.07; 13.11 i raz było bardzo blisko czyli 13.004
inne czasy Coobcio Saab 550+ 13,3 , a w przejżdzie ze mna defekt taki że sie wystraszyłem huku i dymu i nie wsadziłem 3ki
Nissan 300zx 700+ best ET 12.5
Corrado rurrado z litwy mniej niż 9 sek
Jestem zmęczony, do jutra
jak nie kombinowałem za duzo to waliłem cały czas czasy w stylu 13.04; 13.12; 13.07; 13.11 i raz było bardzo blisko czyli 13.004
inne czasy Coobcio Saab 550+ 13,3 , a w przejżdzie ze mna defekt taki że sie wystraszyłem huku i dymu i nie wsadziłem 3ki
Nissan 300zx 700+ best ET 12.5
Corrado rurrado z litwy mniej niż 9 sek
Jestem zmęczony, do jutra
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Czasy:
Dawid NISSAN SUNNY 13.537 13.004
[1] RT 0.533, 60ft 2.117, ET 13.004 @ 178.40 KPH
[2] RT 0.602, 60ft 2.156, ET 13.072 @ 177.57 KPH
[3] RT 0.628, 60ft 2.120, ET 13.127 @ 175.19 KPH
[4] RT 0.749, 60ft 2.093, ET 13.040 @ 174.85 KPH
[5] RT 0.789, 60ft 2.130, ET 13.106 @ 176.29 KPH
[6] RT 0.775, 60ft 2.164, ET 13.131 @ 177.23 KPH
[7] RT 0.728, 60ft 2.172, ET 14.822 @ 156.03 KPH
[8] RT 0.549, 60ft 2.154, ET 19.592 @ 81.23 KPH
Dawid NISSAN SUNNY 13.537 13.004
[1] RT 0.533, 60ft 2.117, ET 13.004 @ 178.40 KPH
[2] RT 0.602, 60ft 2.156, ET 13.072 @ 177.57 KPH
[3] RT 0.628, 60ft 2.120, ET 13.127 @ 175.19 KPH
[4] RT 0.749, 60ft 2.093, ET 13.040 @ 174.85 KPH
[5] RT 0.789, 60ft 2.130, ET 13.106 @ 176.29 KPH
[6] RT 0.775, 60ft 2.164, ET 13.131 @ 177.23 KPH
[7] RT 0.728, 60ft 2.172, ET 14.822 @ 156.03 KPH
[8] RT 0.549, 60ft 2.154, ET 19.592 @ 81.23 KPH
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Czas prze piękny wyszedł jak na tą moc
Pamiętam jak GRE 360konną Almerą oczywiście wydmuszą robił czasy na poziomie 12,6-12,8 ale wniosek z tego jest taki że nie zawsze w parze ze zwiększaniem mocy idzie lepszy czas
Wyjątek to chyba wolnossaki
Gratuluje stary dobrze ogarniasz wóz i robisz powtarzalne czasy.
Przykładowo 478konny leciutki CRX kolegi Szwagra wykręcił swoją życiówkę 12,4xx więc myślę że w następnym sezonie powalczycie trochę
Pamiętam jak GRE 360konną Almerą oczywiście wydmuszą robił czasy na poziomie 12,6-12,8 ale wniosek z tego jest taki że nie zawsze w parze ze zwiększaniem mocy idzie lepszy czas
Wyjątek to chyba wolnossaki
Gratuluje stary dobrze ogarniasz wóz i robisz powtarzalne czasy.
Przykładowo 478konny leciutki CRX kolegi Szwagra wykręcił swoją życiówkę 12,4xx więc myślę że w następnym sezonie powalczycie trochę
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dawid, następnym razem zjesz te 0,004 bez trudu. boczno - przedni wiatr przeszkadzał w czasach co najmniej o 0,1. Gratki od ruda team.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
zuru82 - ta rasa nazywa sie chart japoński
lukasz84 - dzieki że zamieściłeś mój wynik zaraz po smsie ode mnie Pozdrów Kosiniaka wspominając mu że ledwo 270 konny sunny robi równe 13
[7] RT 0.728, 60ft 2.172, ET 14.822 @ 156.03 KPH to przejazd z Coobcia Saabem. Tak sie przestraszyłem huku z jego samochodu że nie wbiłem 3ki. 4 bieg tylko trąbiłem że Coobcio sie zatrzymał i łapałem gaśnice
[8] RT 0.549, 60ft 2.154, ET 19.592 @ 81.23 KPH Moj ostatni przejazd. Pomyślałem ryzyk fizyk i startowałem z 2ki z odcinki. Mieliłem chyba 100m wbiłem 3ke i sprzegło się ślizgało bo się zagrzało. Wystygło i wszystko OK
prtp'06 dziekuje i opony czekają na Ciebie, jeśli chcesz
Limon, Coobcio mocy brakuje na 3ce
Dziekuję też wszystkim którzy składają gratulacje Jarzyn Marcinek KTR PumaRST xtomek
lukasz84 - dzieki że zamieściłeś mój wynik zaraz po smsie ode mnie Pozdrów Kosiniaka wspominając mu że ledwo 270 konny sunny robi równe 13
[7] RT 0.728, 60ft 2.172, ET 14.822 @ 156.03 KPH to przejazd z Coobcia Saabem. Tak sie przestraszyłem huku z jego samochodu że nie wbiłem 3ki. 4 bieg tylko trąbiłem że Coobcio sie zatrzymał i łapałem gaśnice
[8] RT 0.549, 60ft 2.154, ET 19.592 @ 81.23 KPH Moj ostatni przejazd. Pomyślałem ryzyk fizyk i startowałem z 2ki z odcinki. Mieliłem chyba 100m wbiłem 3ke i sprzegło się ślizgało bo się zagrzało. Wystygło i wszystko OK
prtp'06 dziekuje i opony czekają na Ciebie, jeśli chcesz
Limon, Coobcio mocy brakuje na 3ce
Dziekuję też wszystkim którzy składają gratulacje Jarzyn Marcinek KTR PumaRST xtomek
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
yapko pisze:lukasz84 - dzieki że zamieściłeś mój wynik zaraz po smsie ode mnie Pozdrów Kosiniaka wspominając mu że ledwo 270 konny sunny robi równe 13
No problemo , kibicuje przeciez Tobie hehe, kurde nie pozdrowie pana K. on nie dorosł do rozmowy ze mną i z nami coś mi się wydaje ze Yapa w następnym sezonie dopiero pokaże pazurki
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
Hehe widzę że p. K jest szeroko znany w PL Też miałem przyjemność zapoznać się z tą osobą i widzę że zdanie które wyrobiłem sobie kilka lat temu nie było przypadkiem.lukasz84 pisze: kurde nie pozdrowie pana K. on nie dorosł do rozmowy ze mną i z nami
EOT
Łukasz czy teraz wierzysz w to co napisałem u ciebie w temacie, że 12 jest jak najbardziej realna, czego życzę w przyszłym sezonie. A jak byś miał problem czasowy to chetnie zostane kierowcą tego auta na jakiś zawodach
yapko nie śledzę dokładnie tematu więc się zapytam, odchudziłeś Sunnego do granic możliwości?? Bo ten czas jest świetny jak na te 280KM i sądzę że 12,9xx jest w zasięgu.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Markgumy w mieszance S1 bardzo fajnie kleją i nie trzeba ich mocno grzać - niedługo na YouTube bedzie mozna zobaczyć moje starty. Teraz mam 2 pierwsze przejazdy z białym Golfem 4x4 i widać przepaść w ruszaniu z 4 łap. Ten Golf też miał Markgumy. Na starcie bierze mnie dobre 4 długości
PumaRST - Sunny jest tak wybebeszony żeby mozna było do niego wsadzić wszystko to co wyjęte. Żadnego customu.
Ci co jeżdzą po torze mówią że najważniejszy jest trening kierowcy ale ja naprawde próbuje przeróżnych technik i ruszania i zmiany biegów. Żeby złamać 13 potrzeba było wiecej farta w stylu wiatr z tyłu.
Nawierzchnia była dobra, moj setup auta też, ja zbyt duzo nie mam sobie do zarzucenia. Zabrakło i tyle. Nie mniej jestem zadowolony
Mam nowe pomysły ale one poczekają na nowy sezon w którym zapewniam że będzie się działo
PumaRST - Sunny jest tak wybebeszony żeby mozna było do niego wsadzić wszystko to co wyjęte. Żadnego customu.
Ci co jeżdzą po torze mówią że najważniejszy jest trening kierowcy ale ja naprawde próbuje przeróżnych technik i ruszania i zmiany biegów. Żeby złamać 13 potrzeba było wiecej farta w stylu wiatr z tyłu.
Nawierzchnia była dobra, moj setup auta też, ja zbyt duzo nie mam sobie do zarzucenia. Zabrakło i tyle. Nie mniej jestem zadowolony
Mam nowe pomysły ale one poczekają na nowy sezon w którym zapewniam że będzie się działo
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
yapko ja cie w żaden sposób nie atakuje, wręcz uważam że to jest super czas (dawno temu marzyło mi się 12,9xx ale zabrakło chęci funduszy a ogólnie to były troche inne czasy).
co do wagi, w taki razie ważysz około 1050KG i to w takim razie jest bardzo blisko możliwości tego setupu - tak ja mówisz sprzyjające warunki atmosferyczne lub profesjonalny tor do dragu - tylko tego drugiego nie ma w PL.
Powodzenia w realizacji planów przez zimę i ET: 12,5xx w sezonie 2012 życzę
co do wagi, w taki razie ważysz około 1050KG i to w takim razie jest bardzo blisko możliwości tego setupu - tak ja mówisz sprzyjające warunki atmosferyczne lub profesjonalny tor do dragu - tylko tego drugiego nie ma w PL.
Powodzenia w realizacji planów przez zimę i ET: 12,5xx w sezonie 2012 życzę
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
PumaRST spoko, nie odebrałem tego jako atak, a chciałem pokazać jedynie maniere rajdowców To że jesteś starym wyjadaczem to wiem Rzeczywiście musze sie przejechać na wage u mojego kumpla w rzeźni i się zobaczy Jedyne co teraz wiem to moja waga - 73kg (przed chwilą ważone )
Dragstripu próżno szukać u nas a włodarze lotnisk nie zgadzają sie na wylewanie kleju.
Jeżeli PumaRST i inni macie jakieś pomysły jak zrobić lepszy czas to chętnie poczytam i ustosunkuje sie do nich
Dragstripu próżno szukać u nas a włodarze lotnisk nie zgadzają sie na wylewanie kleju.
Jeżeli PumaRST i inni macie jakieś pomysły jak zrobić lepszy czas to chętnie poczytam i ustosunkuje sie do nich
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Limon bez komentarza bo mnie juz chu... strzela jak czytam o zawodach w ktróch rzecz jasna nie miałem możliwosci uczestniczycLimon pisze:ty łukasz do swojego kupuj markgumy i go na cwiartke a nie
p. K dał swe znaki nie jednemu , Dawid z tego co wiem tez miał okazje poznać hehe ,.. powielone wielokrotnie spostrzeżenie także lepiej olać te osobistość!!!PumaRST wierze ,. za rok bedzie lepiej z frekwencją ,. obiecuję,.. to będzie rok od kiedy klasa FWD bedzie zwana klasą nissanówPumaRST pisze:Hehe widzę że p. K jest szeroko znany w PL Też miałem przyjemność zapoznać się z tą osobą i widzę że zdanie które wyrobiłem sobie kilka lat temu nie było przypadkiem.
EOT
Łukasz czy teraz wierzysz w to co napisałem u ciebie w temacie, że 12 jest jak najbardziej realna, czego życzę w przyszłym sezonie. A jak byś miał problem czasowy to chetnie zostane kierowcą tego auta na jakiś zawodach
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No kurcze do 500konnych hond Yapkowi brakuje pół sekundy, do tego jakby poprawić czas reakcji to naprawdę by było niezłe zamieszanie w czołówce...
Z tyłu nie ma stabilizatora jakby z przodu wywalić to kolejne 11-13kg by było lżej
A mod nic nie kosztuje i pewno 12 by była
Jestem mega podziwu tego co to auto z tym lekkim kierownikiem wykręciło za czas
Ps. jestem także ciekaw jakby wypadło porównanie masy Lukasowego białasa i czarnucha Yapka
Z tyłu nie ma stabilizatora jakby z przodu wywalić to kolejne 11-13kg by było lżej
A mod nic nie kosztuje i pewno 12 by była
Jestem mega podziwu tego co to auto z tym lekkim kierownikiem wykręciło za czas
Ps. jestem także ciekaw jakby wypadło porównanie masy Lukasowego białasa i czarnucha Yapka
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
Jesli nie chcesz robić typowego lekkiego Drag FWD to chyba masz 2 opcje:yapko pisze:Jeżeli PumaRST i inni macie jakieś pomysły jak zrobić lepszy czas to chętnie poczytam i ustosunkuje sie do nich
1) większe Turbo i więcej mocy - wady takiego rozwiązania to większy problem ze startem i narażenie silnika i skrzyni na większe obciążenie)
2) dołożyć NOS-a z motoru z 4 wtryskami i strzelać z 50KM na 3 i 4 biegu - zaleta to start i skrzynia nie powinny dostawać bardziej po dupie.
to tyle tak na szybko.
Jeśli nie zrobiłeś tego to przód na dół (choć to akurat chyba masz) i podnieść tył np seria springi z gumami co by dociążyć przednią oś.
Tak jak Kuba mówi mozna wywalać zbędne elementy takie jak stabilizator, zmienić hamulce na te od 1,6 ( w szczególności przód), jakieś lekkie felgi
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm