Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2011-08-08, 22:04

xtomek pisze:Prześliczne zdjątko Tony212
Pozdro
Podziękował ;p
Za każdym razem , gdy widziałem iz nie wchodzi 2, na moje usta cisneło się.. Kur... :-/
Dzwięk Rudej VVL w porównaniu z hondami był obłędny :D
Pozdrawiam i do następnego :)
Obrazek
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-08-10, 20:56

Chyba ostatnia szansa na poprawę rezultatów:
Wyścigi na 1/4 mili oraz SSSuper Drift Cup 2011
17-18 września 2011 - Biała Podlaska
Tym razem ruda będzie wystrojona i przygotowana. Spada pompa klimy i ABS. Z ciśnieniami w oponach zrobimy 1,6 i 3,5. Nie wiem, czy będzie xkarol, ale to dalsze 30 Kg mniej. I nie będzie pod wiatr i pod górkę. Nawet ze SREETU FWD zrezygnujemy, bo chodzi nam wyłącznie o 13-kę. A potem zobaczymy...... :-P
p.s.
Podczas hamki z Coobciem wywaliło trochę oleju ze skrzyni przy prawie 300 km/h na 5-ce i teraz chodzi jak marzenie. Co jest grane, bo zgłupiałem. Przecież 2-ki i 3-ki prawie nie można było włożyć.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-08-11, 11:22

Przed agonią stan się poprawia, więc jak robicie furę pod 13kę, to zająłbym się profilaktycznie skrzynią i włożył krótszą.

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-08-11, 17:11

Kenet pisze:Przed agonią stan się poprawia, więc jak robicie furę pod 13kę, to zająłbym się profilaktycznie skrzynią i włożył krótszą.
Kenet dobrze prawi.....z tą skrzynią będzie pewnie ciężko w miare niską 14-tkę zrobić pewnie :-/ nie mówiąc już w ogóle o 13.xxx którą robią słabsze turbo wozy :->
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-08-11, 17:59

Macie rację, już szukamy :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2011-08-11, 19:22

Ważna moc w uzytecznym zakresie obrotów, a nie moc max :)
Ja też do Białej Podlaskiej musze zmienic skrzynie i atakować porządne czasy !
Rozumiem że startujecie w klasie dragowej?

Do zobaczenia na Finale SSS :-D
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-08-13, 18:11

Mam nadzieję, że zielony Saabopotwór Coobcia będzie nam towarzyszył. :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-08-14, 12:55

Z Klimą jednak się rozstaliście ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-08-14, 13:20

Klima i.... ABS w kolejce, skrzynia krótka musi się znaleźć soon. Z walkami i głową poczekamy na Twoje decyzje o czarnym Sunny. Trochę inaczej kiedyś gadaliśmy. Jest jeszcze trochę czasu do polowy września. Przegub lewy pilnie potrzebny. A na jesieni robimy całą blachę u Twojego majstra. No i przespawanie wydechu, bo wali jakimś cudem w tylny prawy wahacz. Sporo się uzbierało.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2011-09-17, 07:37

Widze że tym razem chłopaki bez wiekszego rozgłosu startują na 1/4 mili w Białej Podlasce i się nie chwalą :) 3mam kciuki i Obrazek
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-09-17, 12:16

Wyścigi 1/4 dopiero jutro, może jeszcze będzie oficjalna informacja ;) W każdym razie trzymamy jutro kciuki i czekamy na wyniki z ćwiartki.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-09-17, 21:34

Jak majsterek weźmie graty, to zobaczymy co można wymontować. Ale i tak jest 10% lepiej niż w Ułężu.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-09-18, 21:41

jak tam poszło?? :->
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-09-18, 21:43

No właśnie, też czekam na info.. ;)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-09-19, 05:31

Na szybciutko:
ruda 14,421, bez zmiany skrzyni na krótką chyba nie będzie lepiej. :-/
yapko 13,004 !! i sprzęgło padło. :->
coobcio zielonym schabem 13,3.. i.....motor diabli wzięli. :shock:
Jak będą oficjalne wyniki, to zamieszczę.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2011-09-19, 06:06

to pechowe zawody ...

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-09-19, 07:16

xtomek pisze:ruda 14,421, bez zmiany skrzyni na krótką chyba nie będzie lepiej. :-/
panowie ale czas auta z mocą 200KM + i wagą pewnie około 1150KG taki bedzie a rozważania na temat 13,xx to trochę graniczy z rozmową na temat cudownych uzdrowień.

Modzicie i niewiele z tego wychodzi i nie wyjdzie. Macie w zasadzie 3 drogi:

1) wylizać to co jest i mieć uniwersalne auta (miasto / tor / 1/4 mili),
2) uturbić to VE,
3) wywalić z tego auta wszystko co się da żeby ważyła jak najmniej dolizać stan obecny i liczyc na to że się uda zjechać poniżej 14s choć tak naprawdę te 0,4s nie jest tak łatwo zejść.

Macie koniec sezonu to sobie przemyślcie spokojnie na czym wam tak naprawdę zależy i do dzieła.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-09-19, 08:05

PumaRST jest jeszcze NOS :)

Awatar użytkownika
qxs
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2009-12-22, 18:07
Lokalizacja: BP

Post autor: qxs » 2011-09-19, 08:13

No chłopaki widziałem was i powiem, że całkie całkiem. Zielony Sabowóz robi niesamowite wrażenie. Niby to zwykły Saab a tu proszę znika w oczach.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-09-19, 17:02

Czasy:

[1] RT 0.707, 60ft 2.234, ET 14.421 @ 158.64 KPH
[2] RT 0.757, 60ft 2.253, ET 14.510 @ 159.23 KPH
[3] RT 0.678, 60ft 2.349, ET 14.606 @ 159.37 KPH
[4] RT 0.825, 60ft 2.272, ET 14.473 @ 158.47 KPH
[5] RT 0.808, 60ft 2.310, ET 14.591 @ 158.06 KPH
[6] RT 0.823, 60ft 2.304, ET 14.665 @ 157.27 KPH
[7] RT 0.709, 60ft 2.420, ET 14.936 @ 159.40 KPH
[8] RT 0.716, 60ft 2.500, ET 15.040 @ 156.97 KPH
[9] RT 1.806, 60ft 2.532, ET 15.172 @ 157.31 KPH

Ujeżdżał xkarol ;-) Jest lżejszy :mrgreen: , ale musieliśmy mieć na pokładzie tylną kanapę i prawy fotel zgodnie z regulaminem SSS dla klasy STREET FWD. Szkoda, że nie wzięliśmy kompresora, żeby nabić tylne kola na 3,5.
Ostatnio zmieniony 2011-09-19, 17:34 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-09-19, 17:03

W Primerce można przejść na wałki N1 dodać te kolejne 15-20KM i trochę momentu ale tylko kolejne zawody zweryfikują ile udało się tym modem ugrać.
Pocieszny fakt jest taki że wałki N1 poprawiają moment w całym zakresie nie tylko na wysokich :>

Ps. Gratuluję czasu, nie przypuszczałem że Primera rąbie taki czas, kiedyś zrobiła 14,3xx myślałem że to jakiś błąd pomiarowy ale się myliłem :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2011-09-19, 19:19

xtomku nie rozsiewaj ploteczek :-P u mnie sprzegło nie padło tylko odmuwiło chwilowo współpracy na ostatnim przejezdzie- wiecej u mnie w temacie
Przy okazji to ja nie miałem problemu z ciśnieniami w oponach. Drifterzy mieli pełną wulkanizacje

Niestety ale znowu zgadzam sie z PumaRST . Pociesz Fakt że zrobiliście taki czas jak kiedyś

bombel NOS kwalifikuje od razu do klasy Turbo na wiekszosci zawodów
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-10-22, 07:44

Wczoraj na Rosoła ruda poległa z ....
Obrazek
Sprawdziłem:
Silnik:
benzyna, 8-cylindrowy, o pojemności 5439 cm3 i mocy 507 KM
Skrzynia biegów
automatyczna 5-stopniowa
Osiągi:
Zużycie paliwa 15,9 l/100 km
Przyspieszenie (0-100 km/h) 5,5 s
Prędkość maksymalna 210 km/h
Nadwozie - 3 drzwiowy terenowy
Chyba ostatni dzwonek na zmiany :-/
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-10-22, 09:08

Przegrac z 500 konnym 4x4 to zadna ujma.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2011-10-22, 13:47

Patrząc po tym, że G 55 AMG waży 2550kg i ma budę opływową jak stary kredens to chyba szału nie ma :-/ wyścig był od 0 do ilu?

Pozdr

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-10-22, 14:25

Gdyby nie elektronika to by był w stanie jechać do 280 km/h, mimo masy i takiej areodynamiki. G-Landą AMG nie jechałem, ale ML AMG tak, to jest szybki samochód.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2011-10-22, 15:01

Ja sobie znalazłem poprostu filmik w necie jak to jedzie i stwierdzam na tej podstawie, ze jak na 510KM i 700Nm to szału nie ma. Wiadomo, że jak na takiego klocka to robi szał i jest bardzo ładny, ale to by było na tyle. A ML ma prawie identyczny silnik, jest 250kg lżejszy i jednak troszke bardziej kształtny nie oszukujmy się :P
Zgadzam się, że są to szybkie auta, ale z takim G to Primera xTomka (patrząc po cyferkach) powinna przegrać o włos ;-)

Pozdr

PMW
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2011-07-10, 23:55
Lokalizacja: Warszawa STM

Post autor: PMW » 2011-10-22, 15:15

xtomek pisze:Chyba ostatni dzwonek na zmiany
jak nie lubisz być klepany to ja widzę tylko jedną opcję w Twoim wozie ...
dzisiaj prawie każdy dmucha... 300 hp szału nie robi na ulicy

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-10-22, 16:08

Patrząc po tym, że G 55 AMG waży 2550kg i ma budę opływową jak stary kredens to chyba szału nie ma :-/ wyścig był od 0 do ilu?
Z rolki mnie zaskoczył i krótko było do świateł. Na niemieckim regu była ta szafa. No i co najmniej 0,5 - 0,8 s szybsza od rudej do 100.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2011-10-22, 18:24

To raczej nie ma się co martwić, bo 700Nm pewnie pozwala na większą elastyczność niż nissanowe 2xxNm :) myślałem, że złapałeś się regularnie spod świateł i przegrałeś...

Pozdr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”