![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
[ Primera] Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Ciężko było, teraz widze jak sobie recę podrapałem od tego wszystkiego. Autko nie chaiło z nami wspołpracować. Ze złości że go remontujemy zastrzasnał się bagażnik
Wał i jego obróbka jest pod znakiem zapytania. Generalnie dwóch " chyba " najlepszych i znanych fachowców z łodzi powiedziało że na naszym miejscu by tego nie ruszali. Zakładać STD i skręcać. Takie ich było zdanie.![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Wał i jego obróbka jest pod znakiem zapytania. Generalnie dwóch " chyba " najlepszych i znanych fachowców z łodzi powiedziało że na naszym miejscu by tego nie ruszali. Zakładać STD i skręcać. Takie ich było zdanie.
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Za to twoje ostatnie ostatnie zdanie wygląda jakby je pisał sam mistrz Yoda
. Zakładajcie STD i tyle
sam jutro mam zamiar wytargać resztę panewek i zacząć skręcanie. Życzę powodzenia.
PS zamieście info jakimi momentami dokręca się panewki główne bo korbowodowe podobno 45 Nm.
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
PS zamieście info jakimi momentami dokręca się panewki główne bo korbowodowe podobno 45 Nm.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wymiary jakie podawał mi Neptune dla korbowodów to 47,93...
Seryjne nissanowskie panewki STD grupy II (najciaśniejsze) obejmują wał który ma najmniej średnicy 47,956mm...
Seryjne nissanowskie panewki STD grupy II (najciaśniejsze) obejmują wał który ma najmniej średnicy 47,956mm...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
łukasz ... tu każdy pomysł lub podpowiedź milion razy konsultujemy i myslimy czy to wyjdzie.. Do składania jeszcze przyjdzie czas..
Mam na dzieje że już niebawem będziemy działać dalej.
Kolejny etapm to wyciągnięcie wszystkich tłoków z obecnego serca BORDO STRZAŁY. Musimy sprawdzić czy wszystko jest w porządku z tłokami i korbami![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kolejny etapm to wyciągnięcie wszystkich tłoków z obecnego serca BORDO STRZAŁY. Musimy sprawdzić czy wszystko jest w porządku z tłokami i korbami
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
pierścienei szczelinomierzem pomierzcie w nowym bloku...
A i przyjrzyjcie się tłoką czy półki nie popękały ale takie rzeczy to w poczciwym seryjnym SR20De dopiero powyżej 350KM + no chyba że ktoś lata na paliwie 94 oktanowym![:D](./images/smilies/biggrin.png)
A i przyjrzyjcie się tłoką czy półki nie popękały ale takie rzeczy to w poczciwym seryjnym SR20De dopiero powyżej 350KM + no chyba że ktoś lata na paliwie 94 oktanowym
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
no no potworek powstał ale niestety nie zdążyłem się nacieszyć ledwo co zacząłem ogarniać... ale cóż trzeba jechać do przodu... celem jest strzał w 300 kucyków. Mam nadzieje że poskładamy wszystko do kupy jeszcze w te wakacje i zdążymy szybko dotrzeć żeby przed zimną jeszcze pobrykać.
Dzisiaj rozbroiłem głowicę z kolektora ssącego i jutro wał wraz z głową idą na szlif
Można zatem zamawiać części i składamy... ciekawe czy się uda ![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Dzisiaj rozbroiłem głowicę z kolektora ssącego i jutro wał wraz z głową idą na szlif
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Nissan Primera SR20DE+T
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Żeby nie było że nic nie działam i auto wyrzuciłem na śmietnik
W wolnym czasie myślę jak to wszystko sklecić do kupy... ogranicza mnie trochę brak wolnego czasu ale może w weekend coś zdziałamy z Rybą ![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Tymczasem załatwiliśmy i przygotowaliśmy kilka gratów:
-obrobiona głowica szlif i uszczelniacze
-wyczyszczony wał nominał
-panewki korb i główne
-pierścienie
-zimeringi
Z podstaw zostało zamówienie grubszej uszczelki pod głowę, pokrywę, oleje wstepne, filtry i jakieś borygo.
Dół silnika można już składać![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Tymczasem załatwiliśmy i przygotowaliśmy kilka gratów:
-obrobiona głowica szlif i uszczelniacze
-wyczyszczony wał nominał
-panewki korb i główne
-pierścienie
-zimeringi
Z podstaw zostało zamówienie grubszej uszczelki pod głowę, pokrywę, oleje wstepne, filtry i jakieś borygo.
Dół silnika można już składać
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Nissan Primera SR20DE+T
Ale Ty szybki jesteś
Reszta mojego motoru już chyba u Ramzesa się wyrzuci bedzie łatwiejszy dostęp z kanału i jeden dzień roboty myślę. Grunt żeby był jeden gotowy silnik cały sklecony dół, góra,kolektor ssący i taki setup zabieramy na przekładkę.
Klucz załatwię popołudniu bo teraz ciężko pracuję![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Klucz załatwię popołudniu bo teraz ciężko pracuję
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Nissan Primera SR20DE+T
Zawiecha daje radę do jazdy na co dzień, auto lepi i nie schodzi na zakrętach
Trzeba zrobić koniecznie upgrade poduszek silnika i skrzyni bo nowe poduchy wysiadły po kilku miechach i przy zabawach z turbo- dosłownie silnik latał jak psi kut*s
. Na przyszłość zostanie jeszcze do roboty lepszy hebel ale to na razie się nie pali.
Oczywiście strzelimy pare fotek... Ryba jest fotogeniczny
W weekend chce sklecić cały dół i może ogarnąć parę spraw pod moją maską... zobaczymy co się uda ![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Klucz dyno już jest![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Oczywiście strzelimy pare fotek... Ryba jest fotogeniczny
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Klucz dyno już jest
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
Nissan Primera SR20DE+T
Tłoki wchodzą z Sunnego GTI zatem płaskie... jutro dzwonie do kolesia i podjadę razem ze starą na wzór. Chce żeby była dwa razy nominał czyli jakieś 2,5 mm. Myślę że sprężanie może być nawet nieco niższe jak na tłokach z p10 chociaż nie znam się na tyle by to stwierdzić. My chyba będziemy mieli niemal te same setupy przy czym ja muszę wsadzić jeszcze lepsze sprzęgło i ten koszmarny wydech od nowa sklecić na 2.5 cala. No ale nie wszystko na raz... niestety ten samochód na siebie nie zarabia ![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
Nissan Primera SR20DE+T
Prace nie szły dzisiaj tak jak byśmy chcieli ... czas uciekł na czyszczenie wszystkiego. Pozostałości po uszczelkach, klejach, oleju i innych nagarach do tego ostro wiało i jakieś gówna z drzew oblepiało wszystko co mokre
Każda pierdoła musiała być zawijana w torebki/folie żeby utrzymać porządek. Tak czy inaczej większość rzeczy umyta i naszykowana do sklecenia. Wymieniliśmy pierścienie ale niestety zatrzymaliśmy się na umieszczeniu tłoków w cylindrach. Bez specjalnego zacisku do pierścieni się nie obejdzie bo walka z wciskaniem śrubokrętami nie ma sensu. Szkoda trochę bo prace staneły przez pierdołę
Fotki z dzisiejszych prac ma Ryba to pewnie wrzuci jak na kompa zasiądzie
PS. uszczelka pod głowę zamówiona i w zasadzie pozostaje tylko i aż wszystko sklecić.
![:-/](./images/smilies/kwasny.gif)
![:-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Fotki z dzisiejszych prac ma Ryba to pewnie wrzuci jak na kompa zasiądzie
PS. uszczelka pod głowę zamówiona i w zasadzie pozostaje tylko i aż wszystko sklecić.
Nissan Primera SR20DE+T