[ Micra] [K11] Mała Czarna = Turbo Micra 1.3 - juz nie turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
To koniecznie a czy media się zainteresują to inna sprawa ... micra wygląda coraz gorzej dwa tylne błotniki przerysowane ( 1 strona to sprawka żony ), błotnik przedni wgnieciony przez jakiegoś barana i dziś doszły piękne paski podkładu wyglądające na przednim zderzaku ... niestety winnego brak .Limon pisze: gt i opt to nie problem tylko trzeba to wystroic do konca
Z nissanem od 2005 roku
U mnie to samo....listwa po lewej stronie auta przyrysowana i to grubo, do tego tylni zderzak wcześniej troche porysowany Oczywiście winnego jak zwykle brak.... I kupić sobie w Polsce nowe auto, albo lakier położyć....bez sensuSzymeq pisze:To koniecznie a czy media się zainteresują to inna sprawa ... micra wygląda coraz gorzej dwa tylne błotniki przerysowane ( 1 strona to sprawka żony ), błotnik przedni wgnieciony przez jakiegoś barana i dziś doszły piękne paski podkładu wyglądające na przednim zderzaku ... niestety winnego brak .
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
Znam to z autopsji zresztą było widać na spocie.zuru82 pisze:U mnie to samo....listwa po lewej stronie auta przyrysowana i to grubo, do tego tylni zderzak wcześniej troche porysowany Oczywiście winnego jak zwykle brak.... I kupić sobie w Polsce nowe auto, albo lakier położyć....bez sensuSzymeq pisze:To koniecznie a czy media się zainteresują to inna sprawa ... micra wygląda coraz gorzej dwa tylne błotniki przerysowane ( 1 strona to sprawka żony ), błotnik przedni wgnieciony przez jakiegoś barana i dziś doszły piękne paski podkładu wyglądające na przednim zderzaku ... niestety winnego brak .
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...jak to powiedział Józef Piłsudski: "Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy"Szymeq pisze: micra wygląda coraz gorzej dwa tylne błotniki przerysowane ( 1 strona to sprawka żony ), błotnik przedni wgnieciony przez jakiegoś barana i dziś doszły piękne paski podkładu wyglądające na przednim zderzaku ... niestety winnego brak .
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
Zawsze moglo byc gorzej..Hahkuh pisze:Szymeq napisał/a:
micra wygląda coraz gorzej dwa tylne błotniki przerysowane ( 1 strona to sprawka żony ), błotnik przedni wgnieciony przez jakiegoś barana i dziś doszły piękne paski podkładu wyglądające na przednim zderzaku ... niestety winnego brak .
...jak to powiedział Józef Piłsudski: "Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy"
a co do tematu: szymek gratulacje projektu bo jest czego! Duzo samozaparcia i dazenia do celu trzeba przy takich projektach, takze: <bravo>!
Dzisiaj ponownie zanurkowałem w zbiorniku paliwa ... miałem ok 1/3 zbiornika i jeszcze chwilka a pompa by zasysała powietrze ... poprawiłem pompę. Postawiłem ją maksymalnie do pionu i przy 1/3 zbiornika pompa zanurzona jest jest jeszcze jakieś 2 cm. Z tego wnioskuję, że do kreski rezerwy powinno styknąć.
Z nissanem od 2005 roku
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No i pięknie, auto w pełni przygotowane do przejścia do bezpośredniego sterowania wtryskami, w przyszłym tygodniu powinny pokazać się jakieś kreski z hamowni
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jeśli chodzi o paliwo to jest po prostu bajka, można auto gasić przelaniem, przy doładowaniu 0,5 spadajacym do 0,4 udało się wystroić auto na 136KM i 184Nm - wartości jak na bardzo zdrowe 2.0 przystało ale obstawiam że coś turbosprężarka jest nie sprawna albo jest gdzieś mega nieszczelność, bowiem turbo nie chce dmuchać więcej i bardzo powoli wstaje...
Ale najważniejsze że z paliwem jest spokój przynajmniej na kolejne 40-50KM
WYKRES z dnia dziś hehe (szkoda że godziny na nim nie widać):
A w wersji wolnossącej było tak:
Mimo że turbo nie domaga bąć jest gdzieś nieszczelność to przy 2000obr.min i tak jest więcej Nm niż było po modzeniu N/A i to w piku
Ale najważniejsze że z paliwem jest spokój przynajmniej na kolejne 40-50KM
WYKRES z dnia dziś hehe (szkoda że godziny na nim nie widać):
A w wersji wolnossącej było tak:
Mimo że turbo nie domaga bąć jest gdzieś nieszczelność to przy 2000obr.min i tak jest więcej Nm niż było po modzeniu N/A i to w piku
Ostatnio zmieniony 2011-08-19, 01:17 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
I ja dotarłem do domu ....
Po drodze nie było nikogo chętnego więc na spokojnie dotarłem.
ano szkoda ale jak napisał Kuba wykres jest z dziśCoobcio pisze:WYKRES z dnia dziś hehe (szkoda że godziny na nim nie widać):
Po drodze nie było nikogo chętnego więc na spokojnie dotarłem.
Będę sie i tym zajmował... nie jest powiedziane, że turbo jest dobre. Zacznę od zrobienia porządnego orurowania a potem przyjdzie czas na turboCoobcio pisze: obstawiam że coś turbosprężarka jest nie sprawna albo jest gdzieś mega nieszczelność,
Z nissanem od 2005 roku
Fajna sprawa szkoda że się dmuchnąć więcej nie dało bo by pewnie 150Km pękło
Fajnie tak lekkie auto musi jeździć z taką mocą
Fajnie tak lekkie auto musi jeździć z taką mocą
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Na chwilę obecną jest to docelowe doładowanie. Trzeba się nauczyć samochodu a w między czasie wyjdą wszelkie fuckupy . Teraz żmudny proces wyłapywania błędów i dopieszczania.Michalllo pisze:Fajna sprawa szkoda że się dmuchnąć więcej nie dało
[ Dodano: 2011-08-19, 10:37 ]
Bez obaw ... nie ma tzw pierd#&*%aWieshaq pisze:na wszelki wypadek kupuję pieluchę i piszę się na jazdę na fotelu pasażera
Z nissanem od 2005 roku
Generalnie taki setup jest mi bardzo na rękę. Turbo wstaje w miarę łagodnie co pomoże nie zrywać trakcji jak i nie rwać zawieszenia. Po drugie przypominam, że moja żona tym się tez porusza .GRZECHu pisze:jak kompresorSzymeq pisze: Bez obaw ... nie ma tzw pierd#&*%a
A jak teraz z trakcją? i ogólnie zawieszenie? trzeba coś poprawiać czy się klei?
Z zawieszeniem jest git - jest jakieś puknięcie przy zmianie ze wstecznego na jedynkę - ale to już było ciut wcześniej słyszalne ( nowe, sworznie, silent bloki, tuleje, poduszki stabilizatora, łączniki oraz 2 poduchy silnika). Sprzęgło o dziwo daje radę - jedynie łożysko oporowe jest słyszalne - momentami mocno .
Z nissanem od 2005 roku
Proponuję założyć turbo timer i wytłumaczyć żonie że TenTypTakTerazMabombel pisze:Ciekawe jak jej wytlumaczysz zeby po jezdzie chlodziła turbine której tam nie ma
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
No fajnie to wyszło... moc i moment powinny być odczuwalne w stosunku do serii
Co do killów warto by w ogóle pomierzyć furę jakimś g-techem, nagrać filmik
Zdłubane sr-ki 2.0 mają moc i moment znacznie wyżej i w dłuższym zakresie oraz kręcą się do wyższych obrotów zatem kluczowa jest waga auta. To jak porównanie silników 2.0 VVL i 2.0 DE TURBO gdzie 220 vs 260 koni może wyjść podobnie na prostej.
Myślę że w Turbo fajna jest elastyczność i to rąbnięcie w środkowym zakresie a Szymeq, szybko się pewnie znudzi i te 0,7 dmuchnie jak się uda
Co do killów warto by w ogóle pomierzyć furę jakimś g-techem, nagrać filmik
Zdłubane sr-ki 2.0 mają moc i moment znacznie wyżej i w dłuższym zakresie oraz kręcą się do wyższych obrotów zatem kluczowa jest waga auta. To jak porównanie silników 2.0 VVL i 2.0 DE TURBO gdzie 220 vs 260 koni może wyjść podobnie na prostej.
Myślę że w Turbo fajna jest elastyczność i to rąbnięcie w środkowym zakresie a Szymeq, szybko się pewnie znudzi i te 0,7 dmuchnie jak się uda
Nissan Primera SR20DE+T