![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Ja o swoim już zapomniałem, stał nieuruchamiany dobrze ponad rok, cierpiał bowiem na wyklepane tytanowe talerzyki zaworowe Brian Crower - w których pchełki regulacyjne latają sobie w te i nazad po 1mm...
No nic Auto po dłuższej przerwie zapaliło od cyknięcia, odrazu zalałem mu świeżą oliwę 10w60, zatankowałem do pełna V-powerem Racingiem 100 i pojechałem na obciążeniową hamownię do ECU-Performance w celu porządnego wystrojenia zieleniaka...
Poniżej wykresy co udało się uzyskać na jakim doładowaniu:
0,8 Bara:
![Obrazek](http://www.sumo.boo.pl/wp-content/uploads/2011/08/coobcio-08-baraGIF.gif)
1 oraz 1,15bara:
![Obrazek](http://www.sumo.boo.pl/wp-content/uploads/2011/08/coobcio-12-i-1-barGIF.gif)
Dalsze zwiększanie boostu nie dodawało KM a jedynie Nm tak więc sobie odpuściłem bo szkoda mi męczyć Turbosprężarkę pracą poza jej optymalnym zakresem działania...
Konfiguracja auta w skrócie prezentuje się następująco:
Silnik - kute tłoki Wiseco - używki z Ebay... śruby w korbowodach ARP, śruby głowicy ARP, Uszczlka pod głowicą Ajusa, panewki korbowodowe z RB25 od gella hehe
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Napęd - przeszedłem z Automatu na manual, lekkie koło zamachowe, sprzęgło EXEDY stage 1, koła z 350Z...
Podwozie - amorki regulowane KYB AGX, sprężyny Eibach - na nich auto z dojczlandi przywędrowało to jedyny tuning w nim był... Grube stabilizatory WhiteLine wraz z łącznikami, koła z 350Z
Jeśli chodzi o moc, to jeszcze siedzi wydech 76mm firmy OBX, do tego 76mm downpipe i chińska noga także średnicy 76mm, do tego dochodzi Duży centralny Intercooler wraz z pełnym orurowaniem firmy Apexi a całość uzupełnia 76mm dolot do turbiny zakończony gąbkowym filtrem powietrza HKS
Auto wystroiłem sobie na ECU Masterze DET II z wbudowanym map sensorem a za doładowanie odpowiada elektroniczny kontroler GREDDY Profec B Spec II.
Przy doładowaniu 1,2bara na ulicy kręci w granicach 5 sek do setki, 100-200km/h w dwie osoby udało się wykręcić w czasie 11,42sek (Race Logickiem pomiar był robiony), a na ćwiartkę najlepiej co się udało zrobić to 13,19sek...
Auto cieszy, troszkę stawia bokiem ale muszę się o nie zatroszczyć, przede wszytkim to chce ogarnąć poliuretan w zawiasie i tylnym wózku, do tego chciałbym jakieś męskie hamulce a mocy starczy chyba...
![:P](./images/smilies/razz.png)
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
Troszkę Fotek:
![Obrazek](http://www.sumo.boo.pl/wp-content/uploads/2011/08/IMG_0049mmm.jpg)
![Obrazek](http://www.sumo.boo.pl/wp-content/uploads/2011/08/IMG_5895S.jpg)
![Obrazek](http://www.sumo.boo.pl/wp-content/uploads/2011/08/caloscS.jpg)
![Obrazek](http://www.sumo.boo.pl/wp-content/uploads/2011/08/800mm.jpg)
Filmik z akcji FWD SAAB POWER TEAM VS RWD JASZCZUR:
http://www.youtube.com/watch?v=YQll0Baw ... r_embedded