Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ 200SX] Jaszczur - Coobciowy tylnopęd 200SX S14

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

[ 200SX] Jaszczur - Coobciowy tylnopęd 200SX S14

Post autor: Coobcio » 2011-08-04, 23:53

Coś ostatnio bardziej popularne zrobiły się te 200SX u nas :)
Ja o swoim już zapomniałem, stał nieuruchamiany dobrze ponad rok, cierpiał bowiem na wyklepane tytanowe talerzyki zaworowe Brian Crower - w których pchełki regulacyjne latają sobie w te i nazad po 1mm...

No nic Auto po dłuższej przerwie zapaliło od cyknięcia, odrazu zalałem mu świeżą oliwę 10w60, zatankowałem do pełna V-powerem Racingiem 100 i pojechałem na obciążeniową hamownię do ECU-Performance w celu porządnego wystrojenia zieleniaka...

Poniżej wykresy co udało się uzyskać na jakim doładowaniu:

0,8 Bara:
Obrazek

1 oraz 1,15bara:
Obrazek

Dalsze zwiększanie boostu nie dodawało KM a jedynie Nm tak więc sobie odpuściłem bo szkoda mi męczyć Turbosprężarkę pracą poza jej optymalnym zakresem działania...

Konfiguracja auta w skrócie prezentuje się następująco:

Silnik - kute tłoki Wiseco - używki z Ebay... śruby w korbowodach ARP, śruby głowicy ARP, Uszczlka pod głowicą Ajusa, panewki korbowodowe z RB25 od gella hehe :), porting głowicy + skrocone prowadnice zaworowe + wycieniowane zawory + nieszczesne talerzyki tytanowe Brian Crower, TURBO TD05-18G firmy JaWereHause

Napęd - przeszedłem z Automatu na manual, lekkie koło zamachowe, sprzęgło EXEDY stage 1, koła z 350Z...

Podwozie - amorki regulowane KYB AGX, sprężyny Eibach - na nich auto z dojczlandi przywędrowało to jedyny tuning w nim był... Grube stabilizatory WhiteLine wraz z łącznikami, koła z 350Z

Jeśli chodzi o moc, to jeszcze siedzi wydech 76mm firmy OBX, do tego 76mm downpipe i chińska noga także średnicy 76mm, do tego dochodzi Duży centralny Intercooler wraz z pełnym orurowaniem firmy Apexi a całość uzupełnia 76mm dolot do turbiny zakończony gąbkowym filtrem powietrza HKS

Auto wystroiłem sobie na ECU Masterze DET II z wbudowanym map sensorem a za doładowanie odpowiada elektroniczny kontroler GREDDY Profec B Spec II.

Przy doładowaniu 1,2bara na ulicy kręci w granicach 5 sek do setki, 100-200km/h w dwie osoby udało się wykręcić w czasie 11,42sek (Race Logickiem pomiar był robiony), a na ćwiartkę najlepiej co się udało zrobić to 13,19sek...

Auto cieszy, troszkę stawia bokiem ale muszę się o nie zatroszczyć, przede wszytkim to chce ogarnąć poliuretan w zawiasie i tylnym wózku, do tego chciałbym jakieś męskie hamulce a mocy starczy chyba... :P ??

Troszkę Fotek:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Filmik z akcji FWD SAAB POWER TEAM VS RWD JASZCZUR:
http://www.youtube.com/watch?v=YQll0Baw ... r_embedded
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:47 przez Coobcio, łącznie zmieniany 2 razy.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
homik123456
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: homik123456 » 2011-08-05, 00:26

Ty to ciagle inne auto masz.
Wsumie to ile ich masz bo ciezko jakos sie doliczyc??:-)
Ogolnie oczywiscie fajne autko:-)
Obrazek

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2011-08-05, 08:14

No i nareszcie Jaszczur ruszył. Trochę wpadnie elementów od DDC Performance pod maskę i będzie zacnie :D
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-08-05, 09:19

Oj wpadnie wpadnie, na początku bym chciałbym koniecznie ten Cooling Panel co zrobiłeś u Siebie :)

Oj dużo roboty mnie czeka przy jaszczurze jeszcze:
- łożyska w skrzyni biegów bym chciał wymienić
- wyważyć koło zamachowe wraz z dociskiem (zamach jakiś F1Z lekki mu wsadziłem)
- Tylny wózek wyjać wypiaskować wymalować, i wrzucić do niego poliuretan
- Sztywniejsze poduszki silnika zapodać
- Poliuretan do zawieszenia do tego całe zawieszenie wypiaskować i pomalować proszkowo
- Fotele jakieś ciekawsze wsadzić lub przerobić istniejące by miały lepsze trzymanie boczne...

No i można by tak w nieskończoność...
Ale najpierw klocki hamulcowe muszę z tyłu zmienić trafiły się w super promocyjnej cenie za stówkę EBC YELOW STAFF :)

A i jakiegoś czasu zakupiłem od Pumy kierwonicę z jego Alemry N15 - mam nadzieję że będzie idealnie pasować do S14, bo fabryczna to dramat, cienka i duża fuj... :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

kuba90
nowy na forum
Posty: 36
Rejestracja: 2009-12-27, 14:27
Lokalizacja: mwo

Post autor: kuba90 » 2011-08-05, 11:36

I jak tam Coobciu , będzie można Cię zobaczyć jaszczurem w Ełku ??

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2011-08-05, 12:34

Widziałem jak go męczyłeś na hamowni :mrgreen: ale wynik zacny .
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-08-14, 12:03

Hamulce chciałbym w Jaszczurze poprawić tylne, które w ogóle w serii prawie nie działają...
Coś takiego na Ebay znalazłem:
http://www.ebay.co.uk/itm/Nissan-290mm- ... 2eb01e9a9d

Nie wiadomo od czego pochodzą same tarcze ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2011-08-14, 12:12

A moze tyl z maximy 278mm?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-08-14, 12:33

coś większego bym chciał, miałem taką 280mm tarczę ale brakowało parę mm by wykonać adapter... takie 290mm myślę że by było idealne.
Maks grubość tarczy to 10mm i średnica jak największa :D

[ Dodano: 2011-08-16, 19:13 ]
Czas na aktualizację mocy po zmianie wałków na Brian Crower Stage 2 :D

0,8bara Seria Vs. BC Stage2:
Obrazek

1bar Seria Vs. BC Stage2:
Obrazek

1,15bara
Seria Vs BC Stage2, z tym że na BC ciut przy mocno wycofałem zapłon w okolicach 6000 (i dołek jest):
Obrazek

1,15bara Seria VS 1,26bara Brian Crower Stage2:
Obrazek

Auto cieszy coraz bardziej ale brakuje mu jeszcze tego Ciosu takiego...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-08-17, 06:30

Fajny przyrost :D gratki , ale jeszcze potęncjał chyba jest na tej turbinie ??jakie wtryski siedzą w tym jaszczurze? ;-)

Awatar użytkownika
TomyDDC
fanatyk nissana
Posty: 523
Rejestracja: 2009-12-07, 20:22
Lokalizacja: Stefanów/Radom
Kontakt:

Post autor: TomyDDC » 2011-08-17, 09:51

Bardzo fajne osiągi, mam nadzieję, że i u mnie niebawem podobnie będzie się zmieniała sytuacja.
Co do hamulców z Linka to te adaptery wyglądają na bardzo proste w wykonaniu. Możnaby pomysleć o takich. :D
DDC-Performance

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-08-17, 09:55

lukasz84 pisze:Fajny przyrost :D gratki , ale jeszcze potęncjał chyba jest na tej turbinie ??jakie wtryski siedzą w tym jaszczurze? ;-)
Potencjał już na 110% wykorzystany...
Na stronie prodecenta turbiny JaWereHause podają wydajnośc 350KM i tyle udało mi się ugrać na seryjnych wałkach, po zmianie na Brian Crowery jest prawei 380Km, zwiększanie doładowania generuje ekstra Nm w zakresie 4000-6500 ale mocy już nie...
Dlatego zastanawiam się nad czymś większym :D

PS. Właśnie cholera od czego są te tarcze 290mm - od murano może ??

A co do wtrysków to mam 550ccm DENSO, jeszcze spory zapas mają :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-08-17, 10:16

Coobcio tarcze przecież masz numer na opakowaniu brembo ;P jak nie to trzeba wysłać zapytanie do pana :mrgreen:

Moc już zacna ale raczej jeszcze nie wykorzystany setup silnikowy :mrgreen: Trzeba coś bardziej męskiego zapodać :-P

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-08-17, 11:24

Limon pisze:

Moc już zacna ale raczej jeszcze nie wykorzystany setup silnikowy :mrgreen: Trzeba coś bardziej męskiego zapodać :-P
tzn. TD06 20g :-) niedoczytałem i myslałem ze juz własnie takie siedzi tjurbo w sx-ie ,a wtryski was blokują :oops: 4XX pęknie napewno na 20g bedzie wymiatał :]
Ostatnio zmieniony 2011-08-19, 07:12 przez lukasz84, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-08-17, 18:17

Teraz coobcio chyba podejmuje td06-20g ;) obecnie jest td05-18g ;) z czasem cos czuje ze skończy sie na gt3076 ;P

Awatar użytkownika
RysM
wiem o czym pisze
Posty: 54
Rejestracja: 2010-10-02, 09:01
Lokalizacja: WaWa

Post autor: RysM » 2011-08-18, 09:07

Gratuluje wyniku niech moja slicznota wyjedzie ze sprzegielkiem to bierzemy się do roboty :)
Obrazek
660 530 728

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-08-18, 11:38

Z miłą chęcią się twoją ślicznotę dopieści :)
Ps. W końcu zamówiłem TD06H-60-1 Coś ala GT3076 z tym że pod T25 flanszę, tak wiec walka o przełamanie 400KM trwa i to z grubym haczykiem :D

Więcej mocowo już nie wchodzę, ew. większe wtryski paliwa wlecą...
I czas się zabrać za całą resztę czyli wszechobecny poliuretan i jakieś lepiące kapcie na tył + detaling :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2011-08-18, 13:50


Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2011-08-19, 01:29

Pochwal się co za aluminium powtykałeś w zawieszenie 8-) :mrgreen:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-08-22, 23:25

Fotki kobitka porobiła - muszę je od niej pobrać, ale aluminum w tylną belkę idealnie usztywniło całe auto tył już się bardzo precyzyjnie prowdzi :)

Ps. Nissanem pojechałem na V do odcinki i wyszło GPS-owe 272km/h
181km/h udało się pojechać i utrzymać tą prędkość na podciśnieniu :)

NA Torze w Lublinie 2 miejsce w klasie zająłem i chyba w pierwszej 10tce w gneralce :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Graboss
stały bywalec
Posty: 104
Rejestracja: 2010-02-03, 12:29
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Graboss » 2011-08-23, 07:50

Autko kultowe i zajebiaszczo się odpycha.
Ogarnij tylko te zasłonę dymną z wydechu i będzie git. :->

tu masz link do wyników z Lublina

http://www.automobilklub.chelm.pl/wyniki.php
Biblia uczy nas kochać, kamasutra uczy jak.
Obrazek
By graboss at 2010-11-15

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-08-23, 08:08

turbo zakatowane :) faktycznie na dojezdzie do proby to z tylu nie mieli przyjemnie

Graboss to ty wygrales jazde wozem strazackim ? :) sory za OT

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-08-23, 09:39

Super dziękuje za linka do wyników :)
Okolica 11-12 miejsca w generalce i II w klasie no i co najciekawsze że dupo miotem nie strąciłem żadnego pachołka :D
Auto jazdą Cieszy zajebiaszczo i daje adrenalinki trochę a turbina większa już zamówiona więc koniec z zadymianiem.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2012-12-04, 11:33

Coobcio pisze:walka o przełamanie 400KM trwa i to z grubym haczykiem
W podpisie pojawiło się " Nissanowe 2.0 Turbo 407KM " czyżby ??? :-P
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-12-04, 11:52

Nie to nie mój wóz, znajomemu kiedyś przypomniało mi się że robiłem duży przegląd silnika + wymiana turbiny na GT2871r z małą dupką no i strojenie Power FC.

To ten wóz:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

PS. a mój biedaczek stoi...
Ma zgięty zawór na 2 garze po tym jak pekla swieca denso...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”