[Sunny] Czarne Sunny N14 GTi 2.0 Neo VVL, GTi-R Look
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tak Tomku marudzisz ze nic już z nissanami nie robię a ostatnio z limomen zrobilismy Swapa SR20VE do Białego Sunnego który także będzie na łamach OPT - i zobaczymy który będzie pierwszy jako królik doświadczalny odnośnie przełożenia tłoków z SR16VE
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ruda się teraz nie nadaje do OPT. Chyba że w przyszłym sezonie. Ale resztę można zrobić. Ja miałem obiecany sprawdzony zestaw z dzisiejszej primabaleriny. Chyba, że się plany pozmieniały. Koniec marudzeniaCoobcio pisze:Tak Tomku marudzisz ze nic już z nissanami nie robię a ostatnio z limomen zrobilismy Swapa SR20VE do Białego Sunnego który także będzie na łamach OPT - i zobaczymy który będzie pierwszy jako królik doświadczalny odnośnie przełożenia tłoków z SR16VE
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
bardzo fajnie wyszło, gratuluje!! a, że tak spytam z ciekawości czemu auto śmiga na tych ''starych'' blachach? nie myślałeś o zdarciu foli z bocznych szyb albo o oklejeniu tylnej?? moim zdaniem tak troche śmiesznie wyglada, w sumie ja bym był za pierwsza opcja
pozdro
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Dla tych co nie widzieli tak jak ja a chcą obejrzeć w dobrej jakości to powtórka dziś o 21.55
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
I mój link
http://www.youtube.com/watch?v=MB-PCSa1GXc
http://www.youtube.com/watch?v=MB-PCSa1GXc
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
No w końcu widziałem Fajnie zrobiony materiał
A fura Zacna
A fura Zacna
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Sunnym na tor skoczę, mam do niego korektor siły hamowania Wilwood coby trochę tył osłabić...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Czas za zabranie się za swoją maszynę - w niedzielę pojeżdżawka na Ułęży się szykuje
Wczoraj późnym wieczorem udało się dorwać męskie 17-sto calowe i do tego ultra lekkie fele, które pasują jak ulał:
Do tego już ciężarki przy ostrym skręceniu nie będą ocierać mi o zaciski:
I tak z ciekawości przymierzyłem Baniaka 17" ze slickami w rozmiarze 215/45R17, przy dystansie 20mm nic o nic nie ociera:
Tak więc limona wysłałem z felgami po set nowych Slicków o twardej mieszance do Motohurtu coby wyrobić się na nadchodzącą Ułęż
A i co do korektorów siły hamowania to pomysł spapugowany zostanie od Tyskiego - mam nadzieję że się na mnie chłopak nie obrazi
Wczoraj późnym wieczorem udało się dorwać męskie 17-sto calowe i do tego ultra lekkie fele, które pasują jak ulał:
Do tego już ciężarki przy ostrym skręceniu nie będą ocierać mi o zaciski:
I tak z ciekawości przymierzyłem Baniaka 17" ze slickami w rozmiarze 215/45R17, przy dystansie 20mm nic o nic nie ociera:
Tak więc limona wysłałem z felgami po set nowych Slicków o twardej mieszance do Motohurtu coby wyrobić się na nadchodzącą Ułęż
A i co do korektorów siły hamowania to pomysł spapugowany zostanie od Tyskiego - mam nadzieję że się na mnie chłopak nie obrazi
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
tu masz link do tej imprezy, ja zapisałem się przez znajomego, ale możesz pojechać zamiast Baniaka bo tam wpisane jest tylko że nissan GTIR
http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f= ... ead#unread
http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f= ... ead#unread
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
jest dupa zamontowałem te korektory siły hamowania z przodu no i tył mocniej mi nadal bierze jak przód
Zamiast nich lepiej zapodać chyba jakiś bardziej męski klocek na przód a trochę mi szkoda całkowicie nowych EBC GREEN...
Ps. Ktoś się może orientuje z czego pochodzą klocki drugie z lewej z tej aukcji:
http://allegro.pl/show_item.php?item=22 ... d00be2ff62
To są dokładnie takie same klocki jakie siedzą w moich Wilwoodach, RC5+ to moim zdaniem najlepszy klocek na rynku, w kombi saabie takie mam no i sprawują się rewelacyjnie.
Aaaa no i kolejna lipa... tylne koła mi ocierają o podstawę sprężyny na amortyzatorze, 215/45R17 to przy grubo na nie gwintowany tylny zawias, z przodu o dziwo wsio jest okey...
Coś jakoś odechciwa mi się jutrzejszego upalania jak paru zabawek nie pozmieniam...
Zamiast nich lepiej zapodać chyba jakiś bardziej męski klocek na przód a trochę mi szkoda całkowicie nowych EBC GREEN...
Ps. Ktoś się może orientuje z czego pochodzą klocki drugie z lewej z tej aukcji:
http://allegro.pl/show_item.php?item=22 ... d00be2ff62
To są dokładnie takie same klocki jakie siedzą w moich Wilwoodach, RC5+ to moim zdaniem najlepszy klocek na rynku, w kombi saabie takie mam no i sprawują się rewelacyjnie.
Aaaa no i kolejna lipa... tylne koła mi ocierają o podstawę sprężyny na amortyzatorze, 215/45R17 to przy grubo na nie gwintowany tylny zawias, z przodu o dziwo wsio jest okey...
Coś jakoś odechciwa mi się jutrzejszego upalania jak paru zabawek nie pozmieniam...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wstawiłem z tyłu korektory i dalej tył mi za mocno hamuje, stawia mnie bokiem
Nastawny korektor wsadzę ale najpierw wolał bym wsadzić te klocki bo wiem że są zacne a EBC greeny to syf...
Nastawny korektor wsadzę ale najpierw wolał bym wsadzić te klocki bo wiem że są zacne a EBC greeny to syf...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Klocki to oznaczenie ferodo FRP501
Tutaj katalog jak by szukał jakiś do swojego
http://www.artman-racing.ee/artman/stat ... istega.pdf
Tutaj katalog jak by szukał jakiś do swojego
http://www.artman-racing.ee/artman/stat ... istega.pdf
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No tyłu się nie chciało zmieniać, ale na 5-5,5cm dystansie by wsio podpasowało
U Ciebie półka tylnych amortyzatorów jest o ok 1,5cm wyżej jak u mnie...
U mnie maks co wchodzi to 215/40R17... No a do tej pory śmigałem na 205/45R16.
Co do hebli to po prostu przód mi się nie dogrzewa, tak jak pełnym ogniem zaczynam 2 okrążenie na Ułężu to ładnie z czterech dopiero zaczyna brać jak te greeny złapią temperaturę...
U Ciebie półka tylnych amortyzatorów jest o ok 1,5cm wyżej jak u mnie...
U mnie maks co wchodzi to 215/40R17... No a do tej pory śmigałem na 205/45R16.
Co do hebli to po prostu przód mi się nie dogrzewa, tak jak pełnym ogniem zaczynam 2 okrążenie na Ułężu to ładnie z czterech dopiero zaczyna brać jak te greeny złapią temperaturę...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
chyba widziałem jak wracaliście z Poznania na lawecie razem ze starą BMW 6tką
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Po blisko roku stania i nawiązania nowej znajomości z chłopakami od BMW
postanowiłem że wparuję nim na tor poznań
W piątek miałem umówioną lawetę na 19:00 ale z limonem prace nad autem
zakończyliśmy o 23:00, wszystkie płyny i oleje zostały wymienione, oraz
półoś prawa:
Snu może z godzinkę bo nie mogłem usnąć i o 4:05 ruszyłem z kobitą
Nissankiem o 7:08 zajechałem na stację benzynową nieopodal toru, Auto
przy nieco bardziej dynamicznej jeździe skonsumowało średnio 9,8L na
km/h.
Na miejscu już po ogarnięciu naklejek i rozdaniu talonów orąbałem dwie
kawy i można było przystąpić do zapoznania z torem, obiekt robi
niesamowite wrażenie: świetna nawierzchnia, ciekaw trasa, mocno
wyprofilowana, każdy zakręt innaczej się pokonuje, mili instruktorzy i
ciekawe auta z którymi przyszło rywalizować:
Samo zapoznanie się z torem podzielony był na cztery etapy żeby nauczyć
się optymalnego pokonywania każdego zakrętu z osobna, ogólnie zajęło
to ok 2 i pół godzinki oraz pokonane zostało w tym czasie 68km, ogólnie
podczas całego dnia na torze pokonałem dystans 218KM ze średnią
spalania 21 L/100km/h, naszym instruktorem był Jakub Gerger - pilot Kubicy
Wszyscy mi mówili że nie da się jeździć na normalnych ulicznych
oponach, że się będą przegrzewały i popłyną albo się rozpadną oraz będę na nich
osiągać marne czasy no i faktycznie moje auto jako jedno z nielicznych
latało na takowych... Jadnak przy mojej bardzo delikatnej jeździe nie występowało żadne z powyższych zjawisk
Co ciekawe opony na torze w poznaniu schodzą o wiele wiele wolniej jak np. na Ułęży
Ogólnie wyjazd mega udany, w życiu się tak dobrze nie wybawiłem w swoim aucie, nic w nim nie zawiodło, niesamowita walka nerwów była przy hamowaniu, gdzie na długiej prostej rozpędzałem się do 194-197km/h i trzeba było wyhamować do ok 120 żeby nie wylecieć za tor, z instruktorem jak leciałem to powiedział mi że spokojnie mogę 20metrów opóźniać hamowania ale nerwy mi na to nie pozwalały.
Hamulce sprawowały się genialnie, bez problemu wytrzymywały 8 kółek pełnym ogniem a np. Ceramika o wartości moich 4rech nissanów z Porsche Turbo wymagała już chłodzenia na 7 okrążeniu
Początkowe czasy jakie robiłem to marne 2 minuty i 7 sekund, jak się wjeździłem to zszedłem do 2 minut i 4 sek, po jeździe z instruktorem udało się urwać kolejne pół sekundy - mina i śmiech instruktora bezcenna jak na odcinku leśnym zwanym "dęby" przy ok 160km/h łamałem się w zakręt i tak głęboko go ciąłem że wyjeżdżałem z niego na 2 kołach i auto w takiej pozycji dojeżdżało aż do zewnętrznej części toru
Jak na taką imprezę jazd było bardzo dużo, nie było długich przerw wszyscy latali według hormonogramu i co 40minut jazda, akurat taka mała przerwa by coś zjeść, napić się, sprawdzić soki w maszynie i ciach 20 minut ganiania
Mega wielkie wrażenie wywarł na mnie ten tor i już nie mogę się doczekać kolejnej jazdy która odbędzie się 22 lipca, do tego czasu w aucie muszę poprawić chłodzenie pod maską - owinąć kolektor bandażem termicznym bo od 7 okrążenia silnik zaczynał się delikatnie przegrzewać i trzeba było śmigać na grzaniu w środku, co ciekawe w seryjnych STI takie cyrki działy się już na 2gim kółku
Także muszę zmienić pasy na szersze bo na 2,5 calowych był mocny dyskomfort oraz mocno trzeba było zapierać się za kierwonicę przez co nabawiłem się dużej ilości odcisków.
Hehe co ciekawe na ostatnią sesję zabrałem moją kobitkę i po takich 20 minutach latania miała całe czerwone poprzecierane barki od seryjnych foteli... Ale jej szczęście zafundowałem
No i przydało by się wyżej kręcić silnik, zwłaszcza na sekcje leśną gdzie IV wbija się dosłownie na 2 sekundy ale mimo wszystko lepiej jechać na odcince III biegu bo nie wytrąca to tak z optymalnego toru jazdy.
A i w zakręcie babajaga innaczej zwanym "kukurydza" zwalnia się do ok 70km/h i na III biegu wypadam ze zmiennej fazy i ciut muli przez chwilę...
Ogólnie więcej mocy by się przydało...
Droga powrotna na lawecie, nie spałem w nocy, potem trasa i upalanie do 17:00...
Najlepszy czas jaki wykręciłem to 2 minuty 1sekunda i 680 setnych tym samym byłem najszybszym z nissanów, udało się pokonać dwie 350Z w tym jedna która poruszała się na półslikach z ogarniętym dość kierowcą, także legł nowy nissan 370Z a z największych kili to BMW M5 507KM oraz ponad 500 konny Ford Shelby GT500
postanowiłem że wparuję nim na tor poznań
W piątek miałem umówioną lawetę na 19:00 ale z limonem prace nad autem
zakończyliśmy o 23:00, wszystkie płyny i oleje zostały wymienione, oraz
półoś prawa:
Snu może z godzinkę bo nie mogłem usnąć i o 4:05 ruszyłem z kobitą
Nissankiem o 7:08 zajechałem na stację benzynową nieopodal toru, Auto
przy nieco bardziej dynamicznej jeździe skonsumowało średnio 9,8L na
km/h.
Na miejscu już po ogarnięciu naklejek i rozdaniu talonów orąbałem dwie
kawy i można było przystąpić do zapoznania z torem, obiekt robi
niesamowite wrażenie: świetna nawierzchnia, ciekaw trasa, mocno
wyprofilowana, każdy zakręt innaczej się pokonuje, mili instruktorzy i
ciekawe auta z którymi przyszło rywalizować:
Samo zapoznanie się z torem podzielony był na cztery etapy żeby nauczyć
się optymalnego pokonywania każdego zakrętu z osobna, ogólnie zajęło
to ok 2 i pół godzinki oraz pokonane zostało w tym czasie 68km, ogólnie
podczas całego dnia na torze pokonałem dystans 218KM ze średnią
spalania 21 L/100km/h, naszym instruktorem był Jakub Gerger - pilot Kubicy
Wszyscy mi mówili że nie da się jeździć na normalnych ulicznych
oponach, że się będą przegrzewały i popłyną albo się rozpadną oraz będę na nich
osiągać marne czasy no i faktycznie moje auto jako jedno z nielicznych
latało na takowych... Jadnak przy mojej bardzo delikatnej jeździe nie występowało żadne z powyższych zjawisk
Co ciekawe opony na torze w poznaniu schodzą o wiele wiele wolniej jak np. na Ułęży
Ogólnie wyjazd mega udany, w życiu się tak dobrze nie wybawiłem w swoim aucie, nic w nim nie zawiodło, niesamowita walka nerwów była przy hamowaniu, gdzie na długiej prostej rozpędzałem się do 194-197km/h i trzeba było wyhamować do ok 120 żeby nie wylecieć za tor, z instruktorem jak leciałem to powiedział mi że spokojnie mogę 20metrów opóźniać hamowania ale nerwy mi na to nie pozwalały.
Hamulce sprawowały się genialnie, bez problemu wytrzymywały 8 kółek pełnym ogniem a np. Ceramika o wartości moich 4rech nissanów z Porsche Turbo wymagała już chłodzenia na 7 okrążeniu
Początkowe czasy jakie robiłem to marne 2 minuty i 7 sekund, jak się wjeździłem to zszedłem do 2 minut i 4 sek, po jeździe z instruktorem udało się urwać kolejne pół sekundy - mina i śmiech instruktora bezcenna jak na odcinku leśnym zwanym "dęby" przy ok 160km/h łamałem się w zakręt i tak głęboko go ciąłem że wyjeżdżałem z niego na 2 kołach i auto w takiej pozycji dojeżdżało aż do zewnętrznej części toru
Jak na taką imprezę jazd było bardzo dużo, nie było długich przerw wszyscy latali według hormonogramu i co 40minut jazda, akurat taka mała przerwa by coś zjeść, napić się, sprawdzić soki w maszynie i ciach 20 minut ganiania
Mega wielkie wrażenie wywarł na mnie ten tor i już nie mogę się doczekać kolejnej jazdy która odbędzie się 22 lipca, do tego czasu w aucie muszę poprawić chłodzenie pod maską - owinąć kolektor bandażem termicznym bo od 7 okrążenia silnik zaczynał się delikatnie przegrzewać i trzeba było śmigać na grzaniu w środku, co ciekawe w seryjnych STI takie cyrki działy się już na 2gim kółku
Także muszę zmienić pasy na szersze bo na 2,5 calowych był mocny dyskomfort oraz mocno trzeba było zapierać się za kierwonicę przez co nabawiłem się dużej ilości odcisków.
Hehe co ciekawe na ostatnią sesję zabrałem moją kobitkę i po takich 20 minutach latania miała całe czerwone poprzecierane barki od seryjnych foteli... Ale jej szczęście zafundowałem
No i przydało by się wyżej kręcić silnik, zwłaszcza na sekcje leśną gdzie IV wbija się dosłownie na 2 sekundy ale mimo wszystko lepiej jechać na odcince III biegu bo nie wytrąca to tak z optymalnego toru jazdy.
A i w zakręcie babajaga innaczej zwanym "kukurydza" zwalnia się do ok 70km/h i na III biegu wypadam ze zmiennej fazy i ciut muli przez chwilę...
Ogólnie więcej mocy by się przydało...
Droga powrotna na lawecie, nie spałem w nocy, potem trasa i upalanie do 17:00...
Najlepszy czas jaki wykręciłem to 2 minuty 1sekunda i 680 setnych tym samym byłem najszybszym z nissanów, udało się pokonać dwie 350Z w tym jedna która poruszała się na półslikach z ogarniętym dość kierowcą, także legł nowy nissan 370Z a z największych kili to BMW M5 507KM oraz ponad 500 konny Ford Shelby GT500
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
Gratuluje weekendu. Wreszcie dotarłeś do poznania i całkiem fajny czas zrobiłeś. Myśle ze przyznasz mi racje że Kielc nie ma co porównywac do Poznania, oczywiście na korzyść Pyrlandii.
BTW: jak patrze na twoje foty to aż mnie skręca że moja N15 rozebrana bo też bym pojechał 22.07.
BTW: jak patrze na twoje foty to aż mnie skręca że moja N15 rozebrana bo też bym pojechał 22.07.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm