Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Zielony Szerszeń czyli coraz bliżej GtiRa

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-07-04, 09:28

o Szopenie co się nic nie chwalisz że ćwiartkę zaliczyłeś :) ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2011-07-04, 09:43

jakie czasy ?

kuba90
nowy na forum
Posty: 36
Rejestracja: 2009-12-27, 14:27
Lokalizacja: mwo

Post autor: kuba90 » 2011-07-04, 14:53

Mam nawet chyba gdzies filmik, jak był 1wszy przejazd z Honda Civic

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-04, 15:27

No właśnie, a może wpadniesz do Ryk na Seaty. Towarzystwo zacne się szykuje. :mrgreen:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2011-07-04, 21:03

Nie chwalę się bo nie ma czym , najlepszy czas 14,11 jest poniżej krytyki. :cry: Albo nie ogarniam ruszania szerszeniem albo wszyscy inni mieli r888 , liczyłem że skoro yapko jeżdził przy tej mocy 13,85 to może ja też powinienem. A na seaty chętnie wpadnę ale najpierw do Kuby na przekładkę wałka. :-D

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2011-07-21, 22:51

Wałek przełożony, ale kolega załamany. Głowa do góry :keep:
Trzeba tylko teraz podjąć decyzje kiedy na zawody jechać.
Jeżeli chodzi o czasy to nie jest żle, a bedzie lepiej. Odkuj sie finansowo a pozniej zmieni sie charakterystyke silnika, a wiadomo czym się ją diametralnie zmienia :-P
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-07-22, 00:04

MBC by się przydało, po zmianie wałka boost spadł do 0,6bara...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-07-22, 08:58

I jak się te hamulce spisują ?? Już możesz coś powiedzieć
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2011-07-22, 09:14

yapko pisze:Wałek przełożony, ale kolega załamany. Głowa do góry :keep:
Trzeba tylko teraz podjąć decyzje kiedy na zawody jechać.
Jeżeli chodzi o czasy to nie jest żle, a bedzie lepiej. Odkuj sie finansowo a pozniej zmieni sie charakterystyke silnika, a wiadomo czym się ją diametralnie zmienia :-P
NIe taki znowu załamany, nie samymi cyferkami człowiek jeździ. Zakres użyteczny obrotów znacznie się poszerzył, moc jest teraz niemal do odcinki. MOc i moment się fajnie wypłaszczyły na wykresie.


MBC wrzucimy w niedzielę w Rykach i zobaczymy co się będzie działo.

Heble się dotarły , wczoraj podczas sterojenia Kuba musiał pasy zapinać i laptopa łapać :D
Pomijająć , że nie zregenerowałem zacisków , tylko je po po prostu zamontowałem i teraz odczuwam lekki ściąganie w prawo. Powiem tak, przy tej mocy wreszcie czuję sie bezpiecznie. Heble są mocne, dobrze sie dozują, nie ma fadingu. Klocki Akebono niestety piszczą i strasznie pylą więc chyba za chwilę ferodo wleci.

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2011-07-24, 19:15

No dobra, wczesnie Coobcio zapytał sie o wyniki w Olsztynie teraz ja jestem ciekaw o Seat-racing ;-)
Jak było? Udało sie zrobić 13.XXX ?
Skoro stroiliście cały czas to czas powienien być lepszy~teoretycznie
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-07-24, 20:01

13.97 zdaje się, ale trzeba dodać, że wóz wygląda zajebiście!

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2011-07-24, 20:37

Zgadza się, dokładnie tyle pojechałem po tym jak podnieśliśmy doładowanie na 0,6 bara. Na wiecej chyba wtryski nie pozwolą. Banan na twarzy był okrutny jak 13kę zobaczyłem. :mrgreen:

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-07-24, 21:33

aratuluje wyniku ;-) bedzie dalsza walka z czasem :-P
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-07-25, 11:40

Trzeba by skądś dołożyć paliwa i podnieść boost obecnie dmucha 0,6 bara spadające na 0,5 jak na takie wartości to czas rewelka moim zdaniem ja 360konnym Saabem pojechałem raptem o jakieś 0,3 sek szybciej :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2011-07-25, 21:32

Obrazek
Obrazek

:)
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-07-25, 21:46

Kozacko się prezentuje :)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2011-08-01, 10:58

Tutaj filmik z najszybszego przejazdu:

http://www.youtube.com/watch?v=SctxmDqog-Q

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-08-02, 10:15

MBC jest już na pokładzie, czas popracować nad AF BASE coby trochę bardziej wykorzystać potencjał obecnych wtrysków paliwa :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-08-02, 10:30

No no Szopen :) Bardzo ładnie...gratulacje i walcz dalej o jeszcze lepsze czasy :cool:
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-08-02, 10:31

Hehe czasy na poziomie nie optymalnych przejazdów 360konnego Saaba :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-08-02, 19:17

Nadepnąłeś na odcisk rudzielcowi :mrgreen: Bawimy się dalej.
Gratulacje i pozdrowienia i do...następnego razu.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-08-02, 20:32

Szerszeń zaczyna zpier.. ostro :-) grtulacjjee

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2012-01-08, 14:30

Zima słaba więc trochę ruszyłem z tematem. Najpierw coś dla oka i sztywności nadwozia:

Dzięki Osie pod maską zagościła elegancka rozpórka:
Obrazek

a wczoraj ostatecznie rozstałem się z wydechem WOD-KAN by Tomala. Jak zobaczyłem w środkowym tłumiku taką oto zwężkę to coś mnie mało nie trafiło:

Obrazek

Po zamontowaniu przelotu 2,5 calowego z kwasa szerszeń dostał takiego speeda, że muszę się chyba na hamownię udać w celach weryfikacyjnych. :-o

Obrazek

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2012-01-08, 14:47

Może jakiś filmik dla porównania, jak się odpycha swobodnie wypróżniający się szerszeń ? ;p
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-01-08, 15:57

W taką pogodę filmik no nie da rady :D
PS. przerdzewiał ten wydech i pewno się rozleciał, teraz może wreszcie będziesz mieć to co Yapko, bo pamiętam na takich samych wałkach, tak samo ustawionych podobnym doładowaniu miałeś 20KM mniej...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-01-08, 20:12

Trzeba sie wybrać na hamownię plus sprawdzić afr coby za ubogo nie było ;)

Szopen czy planujesz jakiś zastrzyk mocy na nowy sezon? :mrgreen:

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2012-01-08, 21:17

Planuję przede wszystkim zająć się zawieszeniem , żeby zaczeło to trochę skręcać. Oczywiście gdzieś po drodze jest wymiana wtrysków na 440 z subaru lub przejscie na "full grupę" , no i dobrze by było zbliżyc się do bezpiecznych dla skrzyni 280 KM. :)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-01-08, 21:40

Skrzynia u łukasza ma 342 kuce i daje rade bez żadnych ogarniczeń, yapko upala konkretnie na ćwiartkę też jakos nie ma problemów ;-) No lepiej załadować wtryski i wykorzystać potencjał z tego Turbo ;) Zawias to mysle ze poliuretany, plus dobra geometria z odpowiednim negatywem i bedzie skręcać ;)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-01-08, 22:52

Że tak spytam: skrzynia u szopena i Yapko to seria z GTi ?? :>

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2012-01-09, 09:57

U mnie seria, ale z primery slx + nowe łożyska. Na razie daje radę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”