[Sunny] Sunny GTI SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[Sunny] Sunny GTI SR20VE
MODEL: N14 GTi 1992r rok, 3 drzwiowy
SILNIK: SR20VE:
-Tłoki doprężające z primery P11 GT.
-Panewki ACL RACE
-Pierścienie CTI
Moc: 203,6 KM 207,3 NM
UKLAD DOLOTOWY: -Dolot by SSG na stozku FUJITA
UKLAD WYDECHOWY: Kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC reszta przelot 2,5" na jednym tłumiku by EL-tec
ELEKTRONIKA: -ECU seryjne z GTI, wystrojone na ECU Masterze, przesunięta odcinka na 8300, AKU w bagazniku.
UKLAD NAPĘDOWY: -skrzynia seria od SR20DE, sprzeglo EXEDY -koła Ronal Irmscher 16" z oponkami BRIDGESTONE POTENZA RE050A 195/45/16
ZAWIESZENIE: Amortyzatory seria czyli KYB Exel G z nie wiem jakimi sprężynami (w garazu leza i czekaja mts'y), rozpórka przednia górna OMP, poliurethany pod silnikiem.
UKłAD HAMULCOWY: Zaciski i tarcze seria -klocki Ferodo DS PERFORMANCE -Nowe wszystkie przewody miedziane -stalowy oplot GOODRIDGE -Zalane Motulem RBF 660 oraz
wyrzucona pompa ABS
BODY-KIT: seryjny z GTI, czyli przedni zderzak z halogenami, progi oraz lotka.
ŚRODEK: Fotele kubełkowe COBRA DAYTONA, kierownica PERSONAL 32cm. Gałka NISMO Resin, pasy 4 punktowe 2 calowe SABELT, wyleciał 'kondon' osłaniający lewarek, dziurę po nim zakrywa carbon który jest tez naokoło kluczyka i włącznika halogenów/sterowania lusterek.
CAR-AUDIO: Coś tam słychać ale dźwięk wydechu i załączającej się fazy satysfakcjonuje mnie w 101%
Dodam tylko, że miny i słowa wydobywające się z ust ludzi mających do czynienia ze zwykłymi dupowozami po krótkim test drivie rekompensują wszystkie wyrzeczenia które kosztowało mnie to autko:)
SILNIK: SR20VE:
-Tłoki doprężające z primery P11 GT.
-Panewki ACL RACE
-Pierścienie CTI
Moc: 203,6 KM 207,3 NM
UKLAD DOLOTOWY: -Dolot by SSG na stozku FUJITA
UKLAD WYDECHOWY: Kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC reszta przelot 2,5" na jednym tłumiku by EL-tec
ELEKTRONIKA: -ECU seryjne z GTI, wystrojone na ECU Masterze, przesunięta odcinka na 8300, AKU w bagazniku.
UKLAD NAPĘDOWY: -skrzynia seria od SR20DE, sprzeglo EXEDY -koła Ronal Irmscher 16" z oponkami BRIDGESTONE POTENZA RE050A 195/45/16
ZAWIESZENIE: Amortyzatory seria czyli KYB Exel G z nie wiem jakimi sprężynami (w garazu leza i czekaja mts'y), rozpórka przednia górna OMP, poliurethany pod silnikiem.
UKłAD HAMULCOWY: Zaciski i tarcze seria -klocki Ferodo DS PERFORMANCE -Nowe wszystkie przewody miedziane -stalowy oplot GOODRIDGE -Zalane Motulem RBF 660 oraz
wyrzucona pompa ABS
BODY-KIT: seryjny z GTI, czyli przedni zderzak z halogenami, progi oraz lotka.
ŚRODEK: Fotele kubełkowe COBRA DAYTONA, kierownica PERSONAL 32cm. Gałka NISMO Resin, pasy 4 punktowe 2 calowe SABELT, wyleciał 'kondon' osłaniający lewarek, dziurę po nim zakrywa carbon który jest tez naokoło kluczyka i włącznika halogenów/sterowania lusterek.
CAR-AUDIO: Coś tam słychać ale dźwięk wydechu i załączającej się fazy satysfakcjonuje mnie w 101%
Dodam tylko, że miny i słowa wydobywające się z ust ludzi mających do czynienia ze zwykłymi dupowozami po krótkim test drivie rekompensują wszystkie wyrzeczenia które kosztowało mnie to autko:)
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:11 przez Sedric, łącznie zmieniany 2 razy.
Fajne auto a jaką mocą się legitymuje ? felgi rozwalają system kolorem
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sedric, brawo.... piękne, mocne słoneczko. Niuty trzeba poprawić i będzie kolejna rakieta.
Pozdro od rudzielca.
Pozdro od rudzielca.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Fajna sztuka ładnie ogarnięta i wydaje sie mi bardzo dobrze znajoma hmm te nakładki na tablice rejestracyjne czy to nie było sunny Machonia a wczesniej Rossiego ?? a czy pierwszym właścicielem w kraju to nie był przypadkiem człowiek z Łomży??? pozdro dla tej czarnej suki od ktorej sie wszystko zaczęło jeśli mnie oczy nie mylą ale chyba mam racje ?
Tak jest xTomku to jeszcze jak był u mnie .Sedric moj Intrax wyjęty został z twojej nysy wiec mamy cos wspolnego gratuluje fajnie ze auto dalej smiga cieszy mnie to bardzo ,... a jak tam karoseria bo ja na dzien dobry musiałem ją poprawić??? małe wykwity rudej sie pojawiły ale to norma jak sie trzyma teraz???
Zaraz po nim, moja przygoda z VE się zaczęła Pierwsze pięć motorów z Japonii... To już historia...., mój był piąty. I chyba najlepszy.
Ostatnio zmieniony 2011-08-01, 21:41 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Jeszcze trochę i nie oprę się VE+T.i też zachorowałem szkoda ze tak pózno a,.. ważne że wypaliło,..
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tu można przeczytać trochę histori o tym aucie: http://www.coobcio.pl/?p=814 - fot
Fajna sztuka i śmiesznie tak z rąk do rąk przechodzi ale dobrze mu chyba u ciebie będzie
Fajna sztuka i śmiesznie tak z rąk do rąk przechodzi ale dobrze mu chyba u ciebie będzie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
A tam -1 od razu Trzeba w coś bardziej męskiego trzeba wejść ;P Sunny dobra rzecz Sorka za OT.lukasz84 pisze: się sprężać się ,... bo zamiast przybywać VE+T to mamy -1,.. aj Zuru82,.. uuu i jescze prima na sprzedaż ,..czekam, czekamy kto następny ,...
Kolega Sedric może za jakiś czas również się skusi na VE+T
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
W weekend dłubie przy kumpla 200sx'ie więc nie dam rady.
Łukasz wiem wiem o tym zawiasie:P dla mnie jest to zbyt hardcorowa zawiecha więc nie kupiłem jej z furą. Co do rdzy to robiłem reperaturki z tyłu ale lakiernik gej spier*olil sprawę i trzeba jeszcze raz pomalować (1000zł w błoto..), pojawiło się też trochę na tylnej klapie i przednich błotnikach- standardowo.
Co do turbo: jedyny słuszny wybór według mnie przy turbinie to RWD i jeśli już to właśnie w tym kierunku pójdę.
Ali w tym terminie jadę do Wawy na nissantechowy alkospot.
Wydech jest optymalny, jak na 1 tłumik bardzo cichy i naprawdę baardzo przyjemnie brzmi.
Łukasz wiem wiem o tym zawiasie:P dla mnie jest to zbyt hardcorowa zawiecha więc nie kupiłem jej z furą. Co do rdzy to robiłem reperaturki z tyłu ale lakiernik gej spier*olil sprawę i trzeba jeszcze raz pomalować (1000zł w błoto..), pojawiło się też trochę na tylnej klapie i przednich błotnikach- standardowo.
Co do turbo: jedyny słuszny wybór według mnie przy turbinie to RWD i jeśli już to właśnie w tym kierunku pójdę.
Ali w tym terminie jadę do Wawy na nissantechowy alkospot.
Wydech jest optymalny, jak na 1 tłumik bardzo cichy i naprawdę baardzo przyjemnie brzmi.
Zwłaszcza że wczoraj dostałem baty od Porsche 911 Turbo na Cargo.xtomek pisze:Jeszcze trochę i nie oprę się VE+T.i też zachorowałem szkoda ze tak pózno a,.. ważne że wypaliło,..
p.s.
Dzieki,za wsparcie swego czasu, na bardzo egzaltowanym forum passwordów.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357