SILNIK: SR20VE:
-Tłoki doprężające z primery P11 GT.
-Panewki ACL RACE
-Pierścienie CTI
Moc: 203,6 KM 207,3 NM
UKLAD DOLOTOWY: -Dolot by SSG na stozku FUJITA
UKLAD WYDECHOWY: Kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC reszta przelot 2,5" na jednym tłumiku by EL-tec
ELEKTRONIKA: -ECU seryjne z GTI, wystrojone na ECU Masterze, przesunięta odcinka na 8300, AKU w bagazniku.
UKLAD NAPĘDOWY: -skrzynia seria od SR20DE, sprzeglo EXEDY -koła Ronal Irmscher 16" z oponkami BRIDGESTONE POTENZA RE050A 195/45/16
ZAWIESZENIE: Amortyzatory seria czyli KYB Exel G z nie wiem jakimi sprężynami (w garazu leza i czekaja mts'y), rozpórka przednia górna OMP, poliurethany pod silnikiem.
UKłAD HAMULCOWY: Zaciski i tarcze seria -klocki Ferodo DS PERFORMANCE -Nowe wszystkie przewody miedziane -stalowy oplot GOODRIDGE -Zalane Motulem RBF 660 oraz
wyrzucona pompa ABS
BODY-KIT: seryjny z GTI, czyli przedni zderzak z halogenami, progi oraz lotka.
ŚRODEK: Fotele kubełkowe COBRA DAYTONA, kierownica PERSONAL 32cm. Gałka NISMO Resin, pasy 4 punktowe 2 calowe SABELT, wyleciał 'kondon' osłaniający lewarek, dziurę po nim zakrywa carbon który jest tez naokoło kluczyka i włącznika halogenów/sterowania lusterek.
CAR-AUDIO: Coś tam słychać ale dźwięk wydechu i załączającej się fazy satysfakcjonuje mnie w 101%
Dodam tylko, że miny i słowa wydobywające się z ust ludzi mających do czynienia ze zwykłymi dupowozami po krótkim test drivie rekompensują wszystkie wyrzeczenia które kosztowało mnie to autko:)
![Obrazek](http://img841.imageshack.us/img841/5747/86803694.jpg)
![Obrazek](http://img829.imageshack.us/img829/8435/71170083.jpg)
![Obrazek](http://img823.imageshack.us/img823/169/img34372.jpg)
![Obrazek](http://img21.imageshack.us/img21/4439/84558096.jpg)