[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
bombel, Nie żebym był złośliwy ale w Twoim to chyba ubyło dużo więcej
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
No szykowałem się do gratulacji, a tu widzę że wprost proporcjonalnie do kasy włożonej w rudą koni ubywa zamiast przybywać chyba. Coś te ostatnie mody zamiast ją wzmacniać to zabijają. Coś musicie z tym zrobić, albo się "opamiętać" i zostawić ją na takim poziomie, żeby już nie ubywało mocy.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jedynki trochę Tomku nie dokręcałeś i nie wiem jak ustawione ciśnienia w oponach były jakby o to zadbać to być może szło by przełamać magiczną barierę 15 sek...
Jak ja zrobiłem przejazd do mi II nie weszło - synchronizator już umarł no i faktycznie lekko pod wiatr było...
Jak ja zrobiłem przejazd do mi II nie weszło - synchronizator już umarł no i faktycznie lekko pod wiatr było...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio, cos kiepsko z Twoją pamięcią:to być może szło by przełamać magiczną barierę 15 sek...
Jakby się udała powtórka, to ruda na pewno jeździła by w finale. Najśmieszniejsze, że najlepszy czas rudej wyszedł w pierwszym, niedokręconym biegu. Potem już było za dużo chciejstwa i nie wpadające biegi. Dla porównania:Coobcio pisze:Haha ha ha !
Nasze chłopaki wygrały
Pierwsze miejsce w klasie Profi czyli przód napęd N/A do 1999ccm
GRATULACJE
Hondy wszystkie zostały w tyle a ta z którą bili się o pierwsze miejsce zwłaszcza
Choć trochę mi szkoda tej pięknej białej Hondzinki...
Ps. Najlepszy czas dnia xTomkowo/xKarolową Primką to 14,357 przy 161km/h - jest męsko a stary rekord pobity o prawie 0,5 sek
Nowa wersja Turbosaaba Coobcia by Karol Ścibor
8 miejsce w klasie FWD TURBO ET+RT 15.284, ET 14.357
Jakby męskie opony jej dać na przód, na tył coś wąskiego i napompowanego fest i 2 godzinna wizyta u mnie w garage to pewno udało by się 14-stkę przełamać
[ Dodano: 2010-07-10, 18:02 ]
Hehe z dumną wnoszę upgrana na mojej stornie: http://www.sumo.boo.pl/?p=469
[1] RT 0.927, 60ft 2.393, ET 14.357 @ 160.98 KPH Coobcio 2010
[4] RT 0,730, 60ft 2,327, ET 15,283 @ 152,04 KPH Coobcio 2011
[1] RT 0,491, 60ft 2,412, ET 15,264 @ 146,49 KPH xtomek 2011 - straszna różnica, 3-ka bardzo słabo.
Ze wszystkich moich 10 biegów najlepsze rezultaty:
RT 0,412
60 ft 2,401
ET 15,264
@ 152,04 KPH - tyle samo co Coobcio w biegu [4][/quote]
Ostatnio zmieniony 2011-07-26, 18:05 przez xtomek, łącznie zmieniany 8 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Bo wiatr nie wiał, mój nalepszy czas saabem zrobiłem podczas drugiego przejazdu...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ten mój przejazd to był jak mi dopiero za III cim razem wpadła dwójka tak więc spokojnie by był czas w granicach 14,7-14,8
Tak czy siak hamownie się odwiedzi być może przez ten rok jakiś konik uciekł
Tak czy siak hamownie się odwiedzi być może przez ten rok jakiś konik uciekł
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Daj Bóg, bo V maxy wyglądają tragicznie w porównaniu do zeszłego roku. Przepustnica na pewno do regulacji, aparat zapłonowy też. Z przyspieszeniem zapłonem też trzeba się na hamowni pobawić. No i ta skrzynia
Ruda jeździła na V-power Racingu. Na całą imprezę na dojazd i powrót wraz z upalaniem /10 razy/ wystarczyło 16 l. Rewelacja to paliwo. Spróbujcie choć raz na prawie pusty bak.
Ruda jeździła na V-power Racingu. Na całą imprezę na dojazd i powrót wraz z upalaniem /10 razy/ wystarczyło 16 l. Rewelacja to paliwo. Spróbujcie choć raz na prawie pusty bak.
Ostatnio zmieniony 2011-07-26, 17:57 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Sam nie wierzyłem, wyszło 6,4 na 100km. Tylko kosztuje ponad 6 PLN/litr.
Zawsze tak jeżdżę , chyba, że muszę za Coobciem nadążyć Bez jaj, na kawałku szybkiej, nawet 180 momentami poszło. Jechałem grzecznie za Seatem z zawodów.PS. Widziałem Ciebie jak już z Moszczanki jechałeś w kierunku lotniska, bardzo spokojnie , pewnie stąd tak małe zużycie paliwa.
Ostatnio zmieniony 2011-08-01, 19:03 przez xtomek, łącznie zmieniany 5 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Ja w to nie wierze Mi VE przy spokojnej jeździe 10 litrów po mieście (W-wa), a w trasie ostatnio miałem 8 litrów, ale czasami pocisnąłem, czasami spokojnie, czyli pół na pół (oczywiście korekta po wskazaniach z komputera oryginalnego, względem większych wtrysków).xtomek pisze:Sam nie wierzyłem, wyszło 6,4 na 100km. Tylko 1l ponad 6 PLN.
Zawsze tak jeżdżę , chyba, że muszę za Coobciem nadążyćPS. Widziałem Ciebie jak już z Moszczanki jechałeś w kierunku lotniska, bardzo spokojnie , pewnie stąd tak małe zużycie paliwa.
Ale przy upalaniu na 1/4 plus trasa to raczej nie możliwe Błąd pomiarowy jakiś, albo było więcej w baku jak tankowałeś Ew. niedolany motor i dlatego tak mało pali
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
No to wracamy do podstaw, kompletnie niewystrojony i nie shamowany motor. Zabrakło czasu .... i dupa z wymarzonych zawodów i 13,xxx. Teraz:Ew. niedolany motor i dlatego tak mało pali
3 runda SSS na II Mazurskim Moto Show Ełk 07.08
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
jutro będę na hamowni w Red Race tak wiec można by sprawdzić czy Ruda ma te 208KM czy jednak coś jej uciekło...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Wreszcie. Tym razem trzeba wystroić i shamować na maxa. Posprawdzać przepustnicę i ustawić zapłon. Nie chcę robić 400 km za frajer. Nie chodzi o miejsce, chodzi o czas
Może można jakoś skrzynię wyleczyć przy okazji.
Może można jakoś skrzynię wyleczyć przy okazji.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Elo i jak tam furka bo jak dzwoniłem do Coobcia to coś tam rzucił, że dopieszcza rudą
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Coobcio się dzisiaj bardzo postarał. Na zdrowej hamowni RED RACE, a nie w Kreatorze walczyliśmy. Po wymianie aparatu zapłonowego bez ustawiania i dostrojenia, ruda bidula jeździła w Ułężu ze 195,7KM i 213,9 Nm. Pod wiatr i pod górkę. Więc rezultat 15,2 nie jest tragiczny.
Wystarczyło niecałe 2 godziny strojenia i mamy realne 206,4KM i 228,5Nm
Temperatura była 24,3*C, więc poprzedni wynik 208KM i 232Nm przy dużo niższej temperaturze jest adekwatny. Niestety wymiana przepustnicy na większą nic nie dala.
Jak się uda, to w Ełku 7-go sierpnia sprawdzimy 1/4 w nowej konfiguracji.
p.s.
220KM w najbliższych planach + krótka skrzynia .
Coobcio, wykresik plisssss l
Wystarczyło niecałe 2 godziny strojenia i mamy realne 206,4KM i 228,5Nm
Temperatura była 24,3*C, więc poprzedni wynik 208KM i 232Nm przy dużo niższej temperaturze jest adekwatny. Niestety wymiana przepustnicy na większą nic nie dala.
Jak się uda, to w Ełku 7-go sierpnia sprawdzimy 1/4 w nowej konfiguracji.
p.s.
220KM w najbliższych planach + krótka skrzynia .
Coobcio, wykresik plisssss l
Ostatnio zmieniony 2011-07-29, 20:15 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Tomek nie chce sie czepiać ale 220 to już chyba przybite było w artykule do gt po sobie wiem, że nie ma co sie cieszyć za wczasu bo coś i tak może pójść nie pomyśli... widać, że bardzo kombinujecie by uzyskać lepsze osiagi ale niestety jakiś miarodajnych efektów brak mam nadziej, że z czasem uda sie osiagnać zamierzony czas i moc bez zbednego "podkrecania atmosfery" za co naprawde trzymam kciuki
pozdro
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
No spoko wyszło, najważniejsze że trzyma te ponad 200 kunia cały czasxtomek pisze:Coobcio się dzisiaj bardzo postarał. Na zdrowej hamowni RED RACE, a nie w Kreatorze walczyliśmy. Po wymianie aparatu zapłonowego bez ustawiania i dostrojenia, ruda bidula jeździła w Ułężu ze 195,7KM i 213,9 Nm. Pod wiatr i pod górkę. Więc rezultat 15,2 nie jest tragiczny.
Wystarczyło niecałe 2 godziny strojenia i mamy realne 206,4KM i 228,5Nm
Temperatura była 24,3*C, więc poprzedni wynik 208KM i 232Nm przy dużo niższej temperaturze jest adekwatny. Niestety wymiana przepustnicy na większą nic nie dala.
Jak się uda, to w Ełku 7-go sierpnia sprawdzimy 1/4 w nowej konfiguracji.
p.s.
Podpisu na razie nie zmieniam , bo 220KM w najbliższych planach + krótka skrzynia .
To na 5-tym biegu hamowane w końcu, tak? U mnie na 4-ce żeśmy schamowali z Coobciem, nie było okazji sprawdzić ponownie na 5-ce
Wrzućcie wykresik z dzisiaj, to sobie porównam, no i ogólnie obejrzymy.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nowy wykres na hamowni został jutro go tu wkleję...
Ps. Primera xTomka zawsze była na 5 hamowana
Dzisiaj Mazdę 323F stroiłem i sobie porównywałem wykresy z 4 i z 5 biegu co można zaobserować to przy ok 160KM mocy silnika i 180Nm wychodziło że na IV biegu wyszło 2KM więcej ale 3Nm mniej.
Można było xTomkową Primę po storjeniu sprawdzić na IV to może ze 209KM by bylo ale Nm by spadły do 225...
Jak chce się mieć wysokie wartości to trzeba podlecieć do wyKreatoraMocy
Ps. Primera xTomka zawsze była na 5 hamowana
Dzisiaj Mazdę 323F stroiłem i sobie porównywałem wykresy z 4 i z 5 biegu co można zaobserować to przy ok 160KM mocy silnika i 180Nm wychodziło że na IV biegu wyszło 2KM więcej ale 3Nm mniej.
Można było xTomkową Primę po storjeniu sprawdzić na IV to może ze 209KM by bylo ale Nm by spadły do 225...
Jak chce się mieć wysokie wartości to trzeba podlecieć do wyKreatoraMocy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Masz rację, do artykułu poszły przewidywane dane po Kreatorze i przepustnicy /214+7/ Już poprzednia hamownia Ecu-Performance pokazała 208KM/232Nm i mocno ostudziła nasze oczekiwania. Ale... może z Coobciem jego glowicę dogadamy i 229 KM na horyzoncie. Niuty już są O.K. jak na benzynę. Przecież się bawimy w miarę kasy dostępnej na zabawę.KTR pisze:Tomek nie chce sie czepiać ale 220 to już chyba przybite było w artykule do gt po sobie wiem, że nie ma co sie cieszyć za wczasu bo coś i tak może pójść nie pomyśli... widać, że bardzo kombinujecie by uzyskać lepsze osiagi ale niestety jakiś miarodajnych efektów brak mam nadziej, że z czasem uda sie osiagnać zamierzony czas i moc bez zbednego "podkrecania atmosfery" za co naprawde trzymam kciuki
pozdro
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2011-08-01, 19:06 przez xtomek, łącznie zmieniany 3 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ciepło było przy zimowej aurze myślę że ze 2Km i 2Nm mogło by wyjść więcej na tej hamowni...
Ale najważniejsze - jak auto się teraz ma, czuć pod nogą dostrajanie ostatnie na hamowni
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dla porównania wykresik z lutego przy 5*C w ECU-PERFORMANCE. Obciążeniówka.
Coobcio napisał
Dól wreszcie ruszył. Zamiast około 175 Nm do zmiany fazy, jest po strojeniu prawie 190 Nm.
Góra do odcinki, wróciła do normy, chociaż za szybko spada od 6500. Dawniej było bardziej płasko. Odcinka spadła z 8300 do 7700, a była ustawiona na 8300. Może tu jeszcze można coś pomajstrować. Generalnie, wreszcie jest nieźle. Skrzynia krotka i będzie gitara.
Coobcio napisał
- rezultat strojenia przez Coobcia.Ale najważniejsze - jak auto się teraz ma, czuć pod nogą dostrajanie ostatnie na hamowni
Dól wreszcie ruszył. Zamiast około 175 Nm do zmiany fazy, jest po strojeniu prawie 190 Nm.
Góra do odcinki, wróciła do normy, chociaż za szybko spada od 6500. Dawniej było bardziej płasko. Odcinka spadła z 8300 do 7700, a była ustawiona na 8300. Może tu jeszcze można coś pomajstrować. Generalnie, wreszcie jest nieźle. Skrzynia krotka i będzie gitara.
Ostatnio zmieniony 2011-08-06, 16:21 przez xtomek, łącznie zmieniany 6 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Inercja, ale dobra.
ich strona:
http://www.redrace.pl/pelne_menu.html
[ Dodano: 2011-08-03, 22:51 ]
Prima 60 ft 2,401
Saab 60 ft 2.430
W tym bratobójczym biegu Prima na starcie była odrobineczkę szybciejsza. Ale potem....kaszana. Zabraklo 10 KM i 15 Nm, niewystrojonego motora. Pewnie Coobcio by mnie pociągnal pod 13-kę
Prześliczne zdjątko Tony212
Pozdro
ich strona:
http://www.redrace.pl/pelne_menu.html
[ Dodano: 2011-08-03, 22:51 ]
A potem...Coobcio pisze:Bo wiatr nie wiał, mój nalepszy czas saabem zrobiłem podczas drugiego przejazdu...
Prima 60 ft 2,401
Saab 60 ft 2.430
W tym bratobójczym biegu Prima na starcie była odrobineczkę szybciejsza. Ale potem....kaszana. Zabraklo 10 KM i 15 Nm, niewystrojonego motora. Pewnie Coobcio by mnie pociągnal pod 13-kę
Prześliczne zdjątko Tony212
Pozdro
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357