Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-07-24, 21:27

Ja obstawiam, że z mocy w Waszym podpisie troche jednak ubyło

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-07-24, 21:30

bombel, Nie żebym był złośliwy ale w Twoim to chyba ubyło dużo więcej :D :-P
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-07-24, 21:32

U mnie jest akurat 0 KM / 0 Nm :D

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2011-07-24, 22:32

No szykowałem się do gratulacji, a tu widzę że wprost proporcjonalnie do kasy włożonej w rudą koni ubywa zamiast przybywać chyba. Coś te ostatnie mody zamiast ją wzmacniać to zabijają. Coś musicie z tym zrobić, albo się "opamiętać" ;) i zostawić ją na takim poziomie, żeby już nie ubywało mocy.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-07-25, 11:38

Jedynki trochę Tomku nie dokręcałeś i nie wiem jak ustawione ciśnienia w oponach były jakby o to zadbać to być może szło by przełamać magiczną barierę 15 sek...

Jak ja zrobiłem przejazd do mi II nie weszło - synchronizator już umarł no i faktycznie lekko pod wiatr było...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-07-25, 11:47

No i pod górke ale i tak wieksza ilosc obecnych osób byla w szoku za poświęcony czas i wielką pasję ;-)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-25, 11:48

to być może szło by przełamać magiczną barierę 15 sek...
Coobcio, cos kiepsko z Twoją pamięcią: :-P
Coobcio pisze:Haha ha ha !!!
Nasze chłopaki wygrały !! !! !! !!

Pierwsze miejsce w klasie Profi czyli przód napęd N/A do 1999ccm :P

GRATULACJE !! !! !! !!

Hondy wszystkie zostały w tyle a ta z którą bili się o pierwsze miejsce zwłaszcza :D
Choć trochę mi szkoda tej pięknej białej Hondzinki...

Ps. Najlepszy czas dnia xTomkowo/xKarolową Primką to 14,357 przy 161km/h - jest męsko a stary rekord pobity o prawie 0,5 sek :mrgreen:

Nowa wersja Turbosaaba Coobcia ;D by Karol Ścibor
8 miejsce w klasie FWD TURBO ET+RT 15.284, ET 14.357

Obrazek



Jakby męskie opony jej dać na przód, na tył coś wąskiego i napompowanego fest i 2 godzinna wizyta u mnie w garage to pewno udało by się 14-stkę przełamać :D :)

[ Dodano: 2010-07-10, 18:02 ]
Hehe z dumną wnoszę upgrana na mojej stornie: http://www.sumo.boo.pl/?p=469 :)
Jakby się udała powtórka, to ruda na pewno jeździła by w finale. Najśmieszniejsze, że najlepszy czas rudej wyszedł w pierwszym, niedokręconym biegu. Potem już było za dużo chciejstwa i nie wpadające biegi. Dla porównania:

[1] RT 0.927, 60ft 2.393, ET 14.357 @ 160.98 KPH Coobcio 2010
[4] RT 0,730, 60ft 2,327, ET 15,283 @ 152,04 KPH Coobcio 2011
[1] RT 0,491, 60ft 2,412, ET 15,264 @ 146,49 KPH xtomek 2011 - straszna różnica, 3-ka bardzo słabo.

Ze wszystkich moich 10 biegów najlepsze rezultaty:
RT 0,412
60 ft 2,401
ET 15,264
@ 152,04 KPH - tyle samo co Coobcio w biegu [4][/quote]
Ostatnio zmieniony 2011-07-26, 18:05 przez xtomek, łącznie zmieniany 8 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-07-25, 11:57

Bo wiatr nie wiał, mój nalepszy czas saabem zrobiłem podczas drugiego przejazdu...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-07-25, 12:42

My z kolegą w czerwonej Astrze też zrobiliśmy najlepsze przejazdy na początku, poźniej tylko gorzej. Wiało w twarz, była górka, gdybyśmy jeździli w drugą stronę to padałyby rekordy :-)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-07-25, 17:36

Ten mój przejazd to był jak mi dopiero za III cim razem wpadła dwójka tak więc spokojnie by był czas w granicach 14,7-14,8 :)

Tak czy siak hamownie się odwiedzi być może przez ten rok jakiś konik uciekł :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-25, 17:39

Daj Bóg, bo V maxy wyglądają tragicznie w porównaniu do zeszłego roku. Przepustnica na pewno do regulacji, aparat zapłonowy też. Z przyspieszeniem zapłonem też trzeba się na hamowni pobawić. No i ta skrzynia :->
Ruda jeździła na V-power Racingu. Na całą imprezę na dojazd i powrót wraz z upalaniem /10 razy/ wystarczyło 16 l. Rewelacja to paliwo. Spróbujcie choć raz na prawie pusty bak.
Ostatnio zmieniony 2011-07-26, 17:57 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

toio
aktywny forumowicz
Posty: 187
Rejestracja: 2009-12-09, 15:29
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: toio » 2011-07-25, 18:30

xtomek pisze:Na całą imprezę na dojazd i powrót wraz z upalaniem /10 razy/ wystarczyło 16 l
???? Że co ??? Tak mało ??? To ile kilometrów zrobiłeś na tych 16 litrach ????

PS. Widziałem Ciebie jak już z Moszczanki jechałeś w kierunku lotniska, bardzo spokojnie :), pewnie stąd tak małe zużycie paliwa.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-25, 20:11

Sam nie wierzyłem, wyszło 6,4 na 100km. Tylko kosztuje ponad 6 PLN/litr. :->
PS. Widziałem Ciebie jak już z Moszczanki jechałeś w kierunku lotniska, bardzo spokojnie :) , pewnie stąd tak małe zużycie paliwa.
Zawsze tak jeżdżę ;-) , chyba, że muszę za Coobciem nadążyć :-P Bez jaj, na kawałku szybkiej, nawet 180 momentami poszło. Jechałem grzecznie za Seatem z zawodów. ;D
Ostatnio zmieniony 2011-08-01, 19:03 przez xtomek, łącznie zmieniany 5 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-07-25, 20:15

Na całej trasie WWA-upalanie-WWA ? To mi prawie 12 :->

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-07-25, 21:19

xtomek pisze:Sam nie wierzyłem, wyszło 6,4 na 100km. Tylko 1l ponad 6 PLN.
PS. Widziałem Ciebie jak już z Moszczanki jechałeś w kierunku lotniska, bardzo spokojnie :) , pewnie stąd tak małe zużycie paliwa.
Zawsze tak jeżdżę ;-) , chyba, że muszę za Coobciem nadążyć :-P
Ja w to nie wierze :) Mi VE przy spokojnej jeździe 10 litrów po mieście (W-wa), a w trasie ostatnio miałem 8 litrów, ale czasami pocisnąłem, czasami spokojnie, czyli pół na pół (oczywiście korekta po wskazaniach z komputera oryginalnego, względem większych wtrysków).
Ale przy upalaniu na 1/4 plus trasa to raczej nie możliwe :D Błąd pomiarowy jakiś, albo było więcej w baku jak tankowałeś :P Ew. niedolany motor i dlatego tak mało pali ;)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2011-07-25, 23:01

Ja tam robię 350km za 70zl przy dynamicznej jeździe :)

p.s.

Co jak co ale jak tak czytam to chyba czerwona miała mniej "awarii" przy upalaniu i lepsze osiągi... Ale każde nismo to nismo :] Napewno jeszcze na koniec sezonu czyms Nas zaskoczy :)

Pozdro od Mlodego :]

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-26, 17:53

Ew. niedolany motor i dlatego tak mało pali ;)
No to wracamy do podstaw, kompletnie niewystrojony i nie shamowany motor. Zabrakło czasu .... :-/ i dupa z wymarzonych zawodów i 13,xxx. :evil: Teraz:
3 runda SSS na II Mazurskim Moto Show Ełk 07.08
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-07-27, 10:29

jutro będę na hamowni w Red Race tak wiec można by sprawdzić czy Ruda ma te 208KM czy jednak coś jej uciekło...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-27, 15:33

Wreszcie. Tym razem trzeba wystroić i shamować na maxa. Posprawdzać przepustnicę i ustawić zapłon. Nie chcę robić 400 km za frajer. :-P Nie chodzi o miejsce, chodzi o czas !!
Może można jakoś skrzynię wyleczyć przy okazji.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-07-28, 20:08

Elo i jak tam furka bo jak dzwoniłem do Coobcia to coś tam rzucił, że dopieszcza rudą :)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-07-28, 20:52

Jak wyniki z hamowni? Hamowane na 4-ce jak mój, czy na 5-tce?
Wrzućcie wykresik gdy będzie jakiś.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-28, 22:53

Coobcio się dzisiaj bardzo postarał. Na zdrowej hamowni RED RACE, a nie w Kreatorze ;-) walczyliśmy. Po wymianie aparatu zapłonowego bez ustawiania i dostrojenia, ruda bidula jeździła w Ułężu ze 195,7KM i 213,9 Nm. Pod wiatr i pod górkę. Więc rezultat 15,2 nie jest tragiczny.
Wystarczyło niecałe 2 godziny strojenia i mamy realne 206,4KM i 228,5Nm :-D
Temperatura była 24,3*C, więc poprzedni wynik 208KM i 232Nm przy dużo niższej temperaturze jest adekwatny. Niestety wymiana przepustnicy na większą nic nie dala.
Jak się uda, to w Ełku 7-go sierpnia sprawdzimy 1/4 w nowej konfiguracji.
p.s.
220KM w najbliższych planach + krótka skrzynia .
Coobcio, wykresik plisssss :-D l
Ostatnio zmieniony 2011-07-29, 20:15 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-07-28, 23:33

Tomek nie chce sie czepiać ale 220 to już chyba przybite było w artykule do gt :-P po sobie wiem, że nie ma co sie cieszyć za wczasu bo coś i tak może pójść nie pomyśli... widać, że bardzo kombinujecie by uzyskać lepsze osiagi ale niestety jakiś miarodajnych efektów brak :oops: mam nadziej, że z czasem uda sie osiagnać zamierzony czas i moc bez zbednego "podkrecania atmosfery" za co naprawde trzymam kciuki ;-)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-07-28, 23:34

xtomek pisze:Coobcio się dzisiaj bardzo postarał. Na zdrowej hamowni RED RACE, a nie w Kreatorze ;-) walczyliśmy. Po wymianie aparatu zapłonowego bez ustawiania i dostrojenia, ruda bidula jeździła w Ułężu ze 195,7KM i 213,9 Nm. Pod wiatr i pod górkę. Więc rezultat 15,2 nie jest tragiczny.
Wystarczyło niecałe 2 godziny strojenia i mamy realne 206,4KM i 228,5Nm :-D
Temperatura była 24,3*C, więc poprzedni wynik 208KM i 232Nm przy dużo niższej temperaturze jest adekwatny. Niestety wymiana przepustnicy na większą nic nie dala.
Jak się uda, to w Ełku 7-go sierpnia sprawdzimy 1/4 w nowej konfiguracji.
p.s.
Podpisu na razie nie zmieniam :-P , bo 220KM w najbliższych planach + krótka skrzynia .
No spoko wyszło, najważniejsze że trzyma te ponad 200 kunia cały czas 8-)
To na 5-tym biegu hamowane w końcu, tak? U mnie na 4-ce żeśmy schamowali z Coobciem, nie było okazji sprawdzić ponownie na 5-ce ;)

Wrzućcie wykresik z dzisiaj, to sobie porównam, no i ogólnie obejrzymy.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-07-28, 23:39

Nowy wykres na hamowni został jutro go tu wkleję...
Ps. Primera xTomka zawsze była na 5 hamowana :)
Dzisiaj Mazdę 323F stroiłem i sobie porównywałem wykresy z 4 i z 5 biegu co można zaobserować to przy ok 160KM mocy silnika i 180Nm wychodziło że na IV biegu wyszło 2KM więcej ale 3Nm mniej.

Można było xTomkową Primę po storjeniu sprawdzić na IV to może ze 209KM by bylo ale Nm by spadły do 225...
Jak chce się mieć wysokie wartości to trzeba podlecieć do wyKreatoraMocy :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-28, 23:47

KTR pisze:Tomek nie chce sie czepiać ale 220 to już chyba przybite było w artykule do gt :-P po sobie wiem, że nie ma co sie cieszyć za wczasu bo coś i tak może pójść nie pomyśli... widać, że bardzo kombinujecie by uzyskać lepsze osiagi ale niestety jakiś miarodajnych efektów brak :oops: mam nadziej, że z czasem uda sie osiagnać zamierzony czas i moc bez zbednego "podkrecania atmosfery" za co naprawde trzymam kciuki ;-)
pozdro
Masz rację, do artykułu poszły przewidywane dane po Kreatorze i przepustnicy /214+7/ Już poprzednia hamownia Ecu-Performance pokazała 208KM/232Nm i mocno ostudziła nasze oczekiwania. Ale... może z Coobciem jego glowicę dogadamy ;-) i 229 KM na horyzoncie. Niuty już są O.K. jak na benzynę. Przecież się bawimy w miarę kasy dostępnej na zabawę.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2011-08-01, 19:06 przez xtomek, łącznie zmieniany 3 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-07-29, 16:05

Obrazek
Ciepło było przy zimowej aurze myślę że ze 2Km i 2Nm mogło by wyjść więcej na tej hamowni...
Ale najważniejsze - jak auto się teraz ma, czuć pod nogą dostrajanie ostatnie na hamowni ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-29, 19:00

Dla porównania wykresik z lutego przy 5*C w ECU-PERFORMANCE. Obciążeniówka.

Obrazek

Coobcio napisał
Ale najważniejsze - jak auto się teraz ma, czuć pod nogą dostrajanie ostatnie na hamowni ??
Obrazek- rezultat strojenia przez Coobcia.
Dól wreszcie ruszył. Zamiast około 175 Nm do zmiany fazy, jest po strojeniu prawie 190 Nm.
Góra do odcinki, wróciła do normy, chociaż za szybko spada od 6500. Dawniej było bardziej płasko. Odcinka spadła z 8300 do 7700, a była ustawiona na 8300. Może tu jeszcze można coś pomajstrować. Generalnie, wreszcie jest nieźle. :-P Skrzynia krotka i będzie gitara. <ok>
Ostatnio zmieniony 2011-08-06, 16:21 przez xtomek, łącznie zmieniany 6 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-07-30, 01:20

Red Race to jest obciążeniówka?

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-31, 19:27

Inercja, ale dobra.
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
ich strona:
http://www.redrace.pl/pelne_menu.html

[ Dodano: 2011-08-03, 22:51 ]
Coobcio pisze:Bo wiatr nie wiał, mój nalepszy czas saabem zrobiłem podczas drugiego przejazdu...
A potem...

Obrazek

Prima 60 ft 2,401
Saab 60 ft 2.430

W tym bratobójczym biegu Prima na starcie była odrobineczkę szybciejsza. Ale potem....kaszana. Zabraklo 10 KM i 15 Nm, niewystrojonego motora. Pewnie Coobcio by mnie pociągnal pod 13-kę :->
Prześliczne zdjątko Tony212
Pozdro ;-)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”