Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] SUNNY GTI 5d N14 - czerwony by Jarzyn

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

[Sunny] SUNNY GTI 5d N14 - czerwony by Jarzyn

Post autor: Jarzyn » 2011-07-14, 00:56

Hej, na wstępie zaznaczę, że opis będzie długi ;)
Zwlekałem z jego zrobieniem już bardzo długo, ale chciałbym mieć w końcu w jednym miejscu całą historię mojego pierwszego, jak dla mnie dość sporego projektu ;)

A więc wszystko zaczęło się od N14 w dieselku, który tak mnie urzekł, pomimo swojej ociężałości ;), że postanowiłem zakupić Sunny GTi.
Żeby było ciekawiej, postanowiłem zakupić wersję liftback, czyli pięciodrzwiową, coby autko było dość oryginalne.

Początkowo auto miałem kupić dla zabawy, pojeździć kilka miesięcy i sprzedać- nie udało się ;)
W zasadzie już po pierwszym tygodniu jazdy tym autem, wiedziałem, że to szybko się nie skończy ;)

Dzień po zakupie już w domu (od razu założone białe kierunki boczne):

Obrazek


Wrzuciłem felgi 15'', które zostały mi z poprzedniego Sunnego:

Obrazek


Do szczęścia brakowało zderzaga z GTi z halogenami i dalekosiężnymi, tak więc kupiłem go we Wrocławiu od gościa z komisu- zgodził się, żebym wymontował zderzak z SRa i w zamian założył mój stary, oczywiście z sowitą dopłatą ;)

Obrazek Obrazek


Jako, że GTi zapitalał niemiłosiernie, ale z blachą było już nienajlepiej (tzn tragicznie), postanowiłem kupić dawcę (potrzebowałem klapę, drzwi przód, dodatkowo miał elektrykę szyb). Przebieg dawcy 120 tyś km, pachnący nówką w środku, po lekkim dzwonku, z pięknym podwoziem i nieruszonymi kielichami z tyłu. Te dane mają kluczowe znaczenie dla dalszej historii ;D

Obrazek
Obrazek


Po wielu nieprzespanych nocach, tysiącach myśli, kalkulacjach, zdecydowałem się na samodzielne wykonanie swapa.
Warto nadmienić w tym miejscu, że do tamtej pory mój kontakt z mechaniką opierał się wyłącznie o wymianę kół, żarówek czy drobnych napraw elektryki, narzędzi też w zasadzie żadnych nie miałem (oprócz podnośnika żaby).

Trochę do tego nie po kolei podszedłem, najpierw zacząłem rozbierać GTi, ale tak, żeby jeszczę jakoś dało się tym jeździć. Przy okazji wyszło parę "wpaniałych" patentów poprzedniego właściciela i kupa rdzy, która mnie tylko utwierdziła w słuszności swapowania.

To chyba sposób na latający plastik klapy...
Obrazek

To kunsztownie wyfrezowane dystanse na głośniki wykonane z WTFu (prawie jak MDF ;D )
Obrazek


Piękna ruda na łączenu nadkola z podłogą- przeżarte na wylot
Obrazek


Wymontowałem LPG, zamiast BLOSa wstawiłem... rynnę ;D, zdemontowałem wszystko ze środka, total wydmuszka, nawet boczki, deska, wentylator z nawiewu też ;) Generalnie przygotowany był już do rozbiórki totalnej, ale jak przejechałem się taką wydmuchą, to postanowiłem tak jeszczę trochę pojeździć: (licznik przywiązałem sznurówką do wspornika deski rozdzielczej ;) ) Jeździłem tak chyba 2-3 miesiące- minny innych kierowców na parkingu i ulicy- bezcenne. A jak nie umieli mnie dojść- bezcenne x1000 ;)

Obrazek


W tak zwanym międzyczasie rozpoczęła się powolna rozbiórka już nie dawcy, a biorcy ;)

Obrazek


No to silnik out

Obrazek


Pierwszy w życiu samodzielnie wyciągnięty z samochodu silnik - miłe ;)

Obrazek

Ostatnie foto przed rozbiórką GTi

Obrazek


Ostatnie prace jeszcze na dworze

Obrazek


Biorca już przygotowany

Obrazek


No to zaczynamy rozbiórkę GTi

Obrazek


Sciągamy nakładki na progi i... auto jak widać było profesjonalnie odelżane tlenkowożelazowo ;)

Obrazek


Przygotowanie pod wyciągnięcie silnika

Obrazek


No i silnik hop- drugi wyciągnięty silnik w życiu ;)

Obrazek

Silnik wyciągałem górą, trzeba było się trochę namęczyć i dość mocno odgiąć silnik tak, żeby wylazł. Robiłem to wraz z dwoma kolegami.


Tutaj mamy niebywałą okazję zobaczyć straszną rzadkość- bulgulator z podwójnym przyczłapnikiem na fajfometrze- pozdro dla bonza ;D

Obrazek


Na "warsztat" wjechał już biorca- misja hamulce&zawieszenie

Obrazek Obrazek


Wymienione zwrotnice z jarzmami, zaciski itp z przodu, nowe sworznie wahaczy, nowe końcówki drążków.
Z tyłu wymienione piasty z jarzmami i zaciskami.
Śruby poodrdzewiane, wsadziłem nowe, nieoryginalne śruby mocujące wahacze poprzeczne z tyłu, dobrałem po prostu w sklepie. Niby okej, ale mają lekki luz (oryginalne też w sumie miały), ale za jakiś czas pewnie wymienię na ori z ASO.
Hamulce na razie tylko przełożone, później będę się tym zajmował do porządku, jakiś big brake na przód czy coś (powód $$ - jakbym chciał zrobić wszystko na tip top- to bym za to s14 kupił ;) )


Akcja hamulce c.d.

Obrazek

Zakupiłem wydumane przewody hamulcowe (układ z GTi bez ABSu i tylnych korektorów)
Zakupiłem też rurki miedziane w otulinie fi8mm i fi6mm na przewody paliwowe.

Jakieś takie zawijasy powychodziły ;)

Obrazek


Z racji tego, że pierwotnie miałem zamiar zainstalować ABS, sciągnęłem bak, żeby pociągnąć kabelki do ABSu. Z ABSu zrezygnowałem, bak będąc na zewnątrz trochę wyniszczał, więc postanowiłem zrobić mu solidną konserwację (tzn na początku chciałem tylko po wierzchu pojechać, ale zdecydowałem się na kompletną renowację/konserwację):

Szlif szczotą drucianą na wiertarce na lustro ;)

Obrazek


Później Brunox Epoxy- podkład epoksydowy wiążący i neutralizujący tlenki żelaza- to fioletowe, to jest tam, gdzie zadziałało, nawet jak blacha wydawała się solidnie wyszlifowana, niewidoczna rdza i tak tam była. Przejechałem tym bodajże 2-3 warstwy w odstępach 6-8 godzin.

Obrazek Obrazek


Następnie 2 warstwy Unikoru, w odstępach jak każe producent (chyba 12 godzin)

Obrazek Obrazek

Przy okazji takim samym zestawem (Brunox+Unikor) potraktowałem przestrzeń nad bakiem- środka do konserwacji podwozia nie dawałem.

Obrazek

Na koniec bak pomalowałem z pędza środkiem do konserwacji podwozia firmy Boll- tworzy czarną, gumowaną, elastyczną powłokę. Zdjęcia tego niestety wcięła mi karta pamięci :(


Później wleciał kubeł Bimarco Expert Sitzel ;)

Obrazek


Wymyłem komorę, powkładałem jakieś linki itp, auto od tej pory stoi już na dworze

Obrazek


Jako że samochód z założenia miał być cichociemny, spodobały mi się stalowe felgi na bodkowym Sunnym, więc po konsultacjach zakupiłem, naprawdę tanio i w super stanie, takie same ;)
15x6,5 ET35, otwory centrujące roztoczone na 59,1 u tokarza.

Obrazek


Tu już na aucie, oczywiście na razie średnio wygląda z braku gleby i ... silnika ;)

Obrazek


Co do gleby, to wiadomo, że "tak być nie będzie" ;)

Obrazek

Springi jeszcze nie założone, zakładał będę na dniach ;)


Trzeba było zaopatrzyć się w sciągacze do sprężyn, przy okazji kupiłem pierdółki do "warsztatu" i klej do szyb- do usztywnienia poduch ;)

Obrazek


Silnik był bardzo, ale to bardzo brudny (chyba rozwaliło kiedyś manszetę przegubu), więc postanowiłem go "wypucować" przed wsadzeniem do auta.
Nie mam żadnego wózka, żeby go przemieszczać, więc wytargałem go z moim przyjacielem ;)

Obrazek


Brudas przed wyglądał tak:

Obrazek

Po solidnej kąpieli- jak nówka:
Obrazek Obrazek Obrazek


Tutaj mamy "piękny" odlew, pan Kazuioshi z odlewni miał chyba mega kaca jak robił mój kolektor... ;)

Obrazek


Ufffff, dotarłem tak oto do dnia dzisiejszego (w zasadzie już wczorajszego), a poczyniłem, co następuje:

- oddałem alternator do regeneracji - szczotki, szczotkotrzymacze, stojan, łożyska
- zamówiłem w ASO uszczelki kolektora dolotowego obydwie i uszczelkę pod przepustnicę- przyjadą do mnie z Amsterdamu ;)
- zacząłem porting kolektora ssącego

Okej, na dzisiaj to by było na tyle, jak sobie coś przypomnę, to na pewno dopiszę ;)

Pozdrowionka!


UPDATE 20.08.2011

Przyszły uszczelki kolektora i przepustnicy

Obrazek

Porting kolektora ssącego prawie zakończony, jeszcze tylko ostatnie wygładzanie, z efektu jestem zadowolony, nie jest idealne, ale jak na pierwszy raz z frezem jest okej ;)

Obrazek


Nadszedł czas na wrzucenie springów, trochę z tym walczyłem, złożyłem na próbę sprężyny w dwóch kierunkach, najlepiej leżały tak, żeby napisy były nieodwrócone, dodatkowo dokupiłem nowe osłony i odboje na tył, bo stare były zmasakrowane

Obrazek

Obrazek

W "spadku" z biorcą dostałem ori amortyzatory tylne Nissan ;)

Obrazek Obrazek

Przy okazji mały zonk:

Obrazek

Na szczęście mam zapasowe mocowanie ;) Ale znów trzeba to rozbierać..


Jako, że auto miałem całe na kobyłkach, spontanicznie postanowiłem odświeżyć trochę hamulce

Całość w częściach

Obrazek

Zaciski i jarzma czyściłem szczotami drucianymi na wiertarce, strasznie dużo syfu zeszło

Obrazek Obrazek

Reperaturek nie robiłem, gdyż hamulce są w planach do wymiany (przód), więc tylko je psiknąłem

Obrazek Obrazek Obrazek

Tu już na aucie

Obrazek Obrazek


Nie dawała mi spokoju jedna rzecz- maglownica.
Na początku przekładki wydawało mi się, że powinna być ta sama w 1,4 jak i 2,0, ale serwisówka rozwiała moje wątpliwości:
1,4 ma 3,33 obrotu a 2,0 ma 2,93 obrotu, więc trzeba było przerzucić maglownice, ale drążki z osłonami, wężyk i gumę przełożyłem od tej z 1,4- świeższe wszystko ;)

Obrazek

W maglu z Gti były takie śmieszne dystanse z gumą w środku, których w maglu z 1,4 nie było, zostawiłem je, nie będzie przekładnia dobijać do końca.

Obrazek

Auto na chwilę obecną:
Obrazek

Jeszcze troszkę rzeczy do ogarnięcia i będzie można motor wrzucać w końcu ;)
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:52 przez Jarzyn, łącznie zmieniany 5 razy.

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-07-14, 06:21

Piorunie wreszcie opisałeś Swój projekt :mrgreen: Gratuluje wytrwałości
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-07-14, 07:17

Super ze szczegółami tak jak lubie , gratuluje bo wkład ogromny.Buda wygląda na bardzo zadbana i tak trzymac 8-)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-14, 07:38

Nakład pracy robi wrażenie. Furka też niczego sobie. :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-07-14, 08:26

nie ma to jak dbanie o auto. Adamsowi rosnie konkurencja. Trzymam kciuki :-)

Awatar użytkownika
Cubuś
fanatyk nissana
Posty: 987
Rejestracja: 2010-02-21, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Cubuś » 2011-07-14, 08:33

bardzo ładne autko, gratuluje odbudowy, wiem ile serca i czasu na to potrzeba :) gratuluje i powodzenia
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z

Awatar użytkownika
p'xxl
fanatyk nissana
Posty: 593
Rejestracja: 2009-12-09, 17:42
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych

Post autor: p'xxl » 2011-07-14, 08:55

Jarzyn gdzie są pieniądze za las?!?!?!

Dobra robota. :)
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2011-07-14, 12:28

O dzięki Ci za ten projekt, utwierdza mnie to tylko w przekonaniu, że ma miłość do tego nadmuchanego 5d trwa niezmiennie haha :D Oby tak dalej!!!

Awatar użytkownika
lesiu5251
fanatyk nissana
Posty: 617
Rejestracja: 2010-02-16, 18:22
Lokalizacja: czerniejewo

Post autor: lesiu5251 » 2011-07-23, 12:14

niezły projekt:)to co za rok na kresce się spotykamy:):)?
Marzenia są po to żeby je realizować ;-) ooo yeaaa ;-)

Awatar użytkownika
nismojoe
fanatyk nissana
Posty: 503
Rejestracja: 2010-01-25, 12:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: nismojoe » 2011-07-23, 17:03

elegancko , masz słuszne podejście , gratuluję :)
Project: Midnight puprle Twin Turbo Z32 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU

Sob
stały bywalec
Posty: 130
Rejestracja: 2010-01-03, 11:38
Lokalizacja: www

Post autor: Sob » 2011-07-24, 00:33

kawal dobrej roboty, gratuluje zapalu, wolnego czasu i zapewne cierpliwosci, a na koncu wypasionego autka. najwieksze wrazenie na mnie chyba zrobila czystosc silnika po myciu.

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-07-24, 10:59

trzymam kciuki za projekt!! 8-) mam nadzieje, że wyjdzie z tego cukierkowy GTi ;-) co do felg to jednak poszedł bym w jakieś ładne felgi :) pomimo, że stalacz lekki to ładna alufelga napewno by sie lepiej prezentowała, tymbardziej w powoli coraz rzadszym aucie jakim jest Twój sunny :-P w tym przypadku masz pole do popisu :-P chyba, że chcesz poszerzać stalacze ale do tego już powinna być bardzo dobra gleba :-P
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-07-26, 15:20

w końcu się pochwaliłeś :) buda z dieselka wygląda pięknie taki widok tylnych nadkoli w naszych autach należy już do rzadkości należą się Gratulacje za ogrom pracy jaki włożyłeś w autko a przede wszystkim że wykonałeś ją samodzielnie ! napisz na kiedy przewidujesz ukończenie prac ciekawi mnie jak auto będzie się prezentowało już kompletne gleba będzie także może być ciekawie :D

Ps. ile nalotu miał dawca ?

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-08-02, 01:01

Dziękuję bardzo wszystkim za miłe słowa, tylko utwierdzają mnie w przekonaniu, że warto ;)
Szczególnie, że chwile zwątpienia się zdarzają... ;)

Co do terminu ukończena (tzn stage jeżdżący ;) ) to nie mam pojęcia, nie chcę robić nic na siłę i na szybko ;)

Z felgami podstawowy problem jest taki, że podobają mi się generalnie tylko dwa modele- OZ Superturismo WRC albo ATS DTC, ale finansowo to ja za nie kupię 5 kompletów takich stalówek ;)
A te pieniądze wolałbym na razie przeznaczyć na modyfikacje mechaniczne- budżet niestety nie napina się jak guma z majtek :-P

Dawca miał 230 tyś km i silnik od początku do teraz na pełnym syntetyku śmigał i dużo nie wcinał ;)
Biorca ma 120 tyś km.

Aktualnie jestem nad morzem, dokształcam się z serwisówki, pomysłów jest pełna masa;)
Po powrocie działam dalej.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
SenTex
doświadczony forumowicz
Posty: 234
Rejestracja: 2011-06-30, 14:06
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: SenTex » 2011-08-02, 03:10

Widze że gustujesz w wieloramiennych. Rzuć okiem zatem na OZ Allegerita ;)

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-08-21, 00:18

SenTex pisze:Widze że gustujesz w wieloramiennych. Rzuć okiem zatem na OZ Allegerita ;)
Fajne, ultraleggera i superleggera też mi się podobają, ale tak jak pisałem
Jarzyn pisze:ale finansowo to ja za nie kupię 5 kompletów takich stalówek
MRC pisze:buda z dieselka wygląda pięknie
Buda biorcy to 1,4 SLX na prawie pełnym wypasie ;)
Dieselka to miałem 3d turkusowego ;)


Teraz pora na mały UPDATE

Przyszły uszczelki kolektora i przepustnicy

Obrazek

Porting kolektora ssącego prawie zakończony, jeszcze tylko ostatnie wygładzanie, z efektu jestem zadowolony, nie jest idealne, ale jak na pierwszy raz z frezem jest okej ;)

Obrazek


Nadszedł czas na wrzucenie springów, trochę z tym walczyłem, złożyłem na próbę sprężyny w dwóch kierunkach, najlepiej leżały tak, żeby napisy były nieodwrócone, dodatkowo dokupiłem nowe osłony i odboje na tył, bo stare były zmasakrowane

Obrazek

Obrazek

W "spadku" z biorcą dostałem ori amortyzatory tylne Nissan ;)

Obrazek Obrazek

Przy okazji mały zonk:

Obrazek

Na szczęście mam zapasowe mocowanie ;) Ale znów trzeba to rozbierać..


Jako, że auto miałem całe na kobyłkach, spontanicznie postanowiłem odświeżyć trochę hamulce

Całość w częściach

Obrazek

Zaciski i jarzma czyściłem szczotami drucianymi na wiertarce, strasznie dużo syfu zeszło

Obrazek Obrazek

Reperaturek nie robiłem, gdyż hamulce są w planach do wymiany (przód), więc tylko je psiknąłem

Obrazek Obrazek Obrazek

Tu już na aucie

Obrazek Obrazek


Nie dawała mi spokoju jedna rzecz- maglownica.
Na początku przekładki wydawało mi się, że powinna być ta sama w 1,4 jak i 2,0, ale serwisówka rozwiała moje wątpliwości:
1,4 ma 3,33 obrotu a 2,0 ma 2,93 obrotu, więc trzeba było przerzucić maglownice, ale drążki z osłonami, wężyk i gumę przełożyłem od tej z 1,4- świeższe wszystko ;)

Obrazek

W maglu z Gti były takie śmieszne dystanse z gumą w środku, których w maglu z 1,4 nie było, zostawiłem je, nie będzie przekładnia dobijać do końca.

Obrazek

Auto na chwilę obecną:
Obrazek

Jeszcze troszkę rzeczy do ogarnięcia i będzie można motor wrzucać w końcu ;)

Awatar użytkownika
nossbuk
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-22, 22:27
Lokalizacja: Błonie / Warszawa

Post autor: nossbuk » 2011-08-21, 10:47

Propsy dla Ciebie za ten projekcik :mrgreen: Szczerze mówiąc czekałem kiedy coś napiszesz :-D
Fajnie to wszystko zaczyna wyglądać. <brawo>

Na pewno będziesz zadowolony z efektu końcowego, pewnie już Ci się mordka cieszy :mrgreen:

Pozdro ;-)

Awatar użytkownika
SenTex
doświadczony forumowicz
Posty: 234
Rejestracja: 2011-06-30, 14:06
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: SenTex » 2011-08-21, 15:56

Mam nadzieje że we wrześniu wpadniesz już na spot... byle nie sceniciem :P

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-08-30, 02:36

Obrazek

Obrazek


Nie opierniczam się ;)
Elektryka już ogarnięta cała, teraz pierdółki ;)

Później zrobię dokładniejszy opis ;)

Awatar użytkownika
SenTex
doświadczony forumowicz
Posty: 234
Rejestracja: 2011-06-30, 14:06
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: SenTex » 2011-08-30, 22:59

Rozbierałeś może silnik? Chodzi mi o części pierwsze, wał, korby, tłoki itd?

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-08-31, 04:58

SenTex pisze:Rozbierałeś może silnik? Chodzi mi o części pierwsze, wał, korby, tłoki itd?
Nie nie, nie było takiej potrzeby ;)
A generalki nie chciałem robić, bo to nie jest docelowy silnik do tego wozu... ;)

Awatar użytkownika
SenTex
doświadczony forumowicz
Posty: 234
Rejestracja: 2011-06-30, 14:06
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: SenTex » 2011-08-31, 15:01

Silent killera chcesz zrobić z VE na pokładzie?:P

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-09-06, 00:39

Jak coś będę robił z silnikiem, to dam na pewno znać ;)
Nie ma co się podniecać, już dużo takich było "projektów" ;)

[ Dodano: 2011-09-03, 03:05 ]
Napiszę tylko tyle: ODPALIŁ, za pierwszym.
Jakby nie było, jest to dla mnie spory sukces ;) :) :)

EDIT


No więc samochód pali, chodzi ładnie, póki co mała przerwa w projekcie ;)
Dziś zrobiłem małą przejażdżkę, jakieś dziwne miny mieli przechodnie, nie wiem czemu... :

Obrazek

Jak będzie odrobina więcej czasu i chęci to dokończę relację ;)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-09-06, 15:44

No gratki za zapał ;) Składaj składaj :) Powodzenia ;)

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-09-25, 21:14

Limon, a dzięki dzięki, przyda się ;)

na razie auto dojrzewa w garażu, jako, że fotel kierowcy był w tragicznym stanie, tak więc przytargałem zestaw wypoczynkowy

Obrazek


Dzięki Ali-En za miłą pogawędkę i przewózkę ;)

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-09-25, 22:46

A wzajemnie. Miała być szybka transakcja a wyszła dłuuuuuuga pogawędka :D
Niech dobrze służą. :)
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2011-09-26, 10:16

ciekawe jak bsd wygladal jak skonczyc projekt :) Powodzenia w dalszym modzeniu
Obrazek

Awatar użytkownika
nossbuk
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-22, 22:27
Lokalizacja: Błonie / Warszawa

Post autor: nossbuk » 2012-02-11, 10:02

Jarzyn, jak tam projekt? Trochę czasu już minęło, a Ty się nic nie chwalisz :!: :?: :->

6aszter
nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 2012-01-28, 22:27
Lokalizacja: krakow

Post autor: 6aszter » 2012-02-14, 10:35

mnóstwo pracy włożone w autko, jestem ciekaw jak dalej się to wszystko potoczy, póki co zapowiada się nieźle 8-)

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2012-03-20, 22:18

Póki co kompletuję jeszcze graty do autka, zaopatrzyłem się w magazyn części do GTI ;P i czekam na jeszcze troszkę ocieplenia ;)

EDIT:
Zeby nie było, że się opierniczam, małe spy photo- niestety robione kartoflem:

Obrazek

Wreszcie się ciepło zrobiło, więc wnętrze poskładane, teraz tylko zderzaki, poskładanie tego do kupy i te nieszczęsne osłony pod silnik i nadkola.. ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”