[ Almera] Almera N15 '98 GTI by GTI-R SR20DET 311 KM / 365 N
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
u Ciebie może być tylko lepiej Tym bardziej sunny lżejszy plus wywalony cały srodek to wrażenie bedzie jesz cze bardziej sprawiało że sie troszkę szybko zaczyna robic
A co do zderzaka to o gustach sie nie dyskutuje ale moim zdaniem idealnie pasuje do tego auta
Na 1/4 wybierasz sie w lublinie co bedzie ?
A co do zderzaka to o gustach sie nie dyskutuje ale moim zdaniem idealnie pasuje do tego auta
Na 1/4 wybierasz sie w lublinie co bedzie ?
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Auto wydane Ale to z zewnątrz wydaje dźwięki jak odrzutowiec i przy tym odpycha się naprawdę dośc zacnie, ja to czekam na jakieś wieści o licznych killach z Lublina
Ps. Zamieszczam obiecany film, jak odpycha się Almera N15 GTI-R
V bieg 140-250km/h (do końca): http://www.youtube.com/watch?v=2VMM3l7XggU
Ps. Zamieszczam obiecany film, jak odpycha się Almera N15 GTI-R
V bieg 140-250km/h (do końca): http://www.youtube.com/watch?v=2VMM3l7XggU
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Za to brak Nm nadrabiają, trakcją, przełożeniami skrzyni biegów i ogólną sprawnością
Pa. Nm spadły nam po przestawieniu wałka ale za to doszła moc, na 1 barze było 281KM 380Nm... Po przestawieniu spadło 30Nm ale doszło 20KM, tak więc boost poszedł o 0,15 w górę i zrobiło się płaściutkie 365Nm i 312KM... Jeszcze dodać z 0,2 bara i pewno coś pod 330KM by było ale paliwka już nie starczało więc poprzystaliśmy na tym co jest.
Z czasem się je dołoży i wyciśnie maks z seryjnej GTI-R suszarki... Na jakiś czas powinno to starczyć
Ciekawe jaki czas będzie na ćwiartce w Lublinie, trzeba by zmówić się turbonissanami i każdy z każdym niech leci, bliźniaczo podobne osiągi ma Yapka Sunny GTI Turbo, nieco wolniejszy jest Shopena (głównie przez opony)...
Może ja na szybko pewne czarne sunny przygotuje
Pa. Nm spadły nam po przestawieniu wałka ale za to doszła moc, na 1 barze było 281KM 380Nm... Po przestawieniu spadło 30Nm ale doszło 20KM, tak więc boost poszedł o 0,15 w górę i zrobiło się płaściutkie 365Nm i 312KM... Jeszcze dodać z 0,2 bara i pewno coś pod 330KM by było ale paliwka już nie starczało więc poprzystaliśmy na tym co jest.
Z czasem się je dołoży i wyciśnie maks z seryjnej GTI-R suszarki... Na jakiś czas powinno to starczyć
Ciekawe jaki czas będzie na ćwiartce w Lublinie, trzeba by zmówić się turbonissanami i każdy z każdym niech leci, bliźniaczo podobne osiągi ma Yapka Sunny GTI Turbo, nieco wolniejszy jest Shopena (głównie przez opony)...
Może ja na szybko pewne czarne sunny przygotuje
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
3 z przodu to już zacny wynik.
moc/moment proporcjonalnie wyszło pięknie. Malinowo powinno się nim ruszać na normalnych oponach, tu nie trzeba walców wsadzać żeby to ruszało.Przepięcie 1 na 2 i 2 na 3 nie trzeba się martwić o zerwanie opon. To jest mistrzostwo !
Mogą sie przypierdzielać o wynik podobny do turbo Hond ( tfu ) ale w tamte gejowozy ludzie wsadzają chore ilości $.
Skoro kiedyś klasa Street FWD była okrzyknięta klasą Hondy to może czas na zmiany i chociaż w Lublinie bedzie to klasa Nissanów Moj czas bedzie lepszy why? Bo tak
Coobcio - strasznie drzesz się na filmie 140-250
Czy kierownik bedzie na 1/4 w Lublinie ?
moc/moment proporcjonalnie wyszło pięknie. Malinowo powinno się nim ruszać na normalnych oponach, tu nie trzeba walców wsadzać żeby to ruszało.Przepięcie 1 na 2 i 2 na 3 nie trzeba się martwić o zerwanie opon. To jest mistrzostwo !
Mogą sie przypierdzielać o wynik podobny do turbo Hond ( tfu ) ale w tamte gejowozy ludzie wsadzają chore ilości $.
Skoro kiedyś klasa Street FWD była okrzyknięta klasą Hondy to może czas na zmiany i chociaż w Lublinie bedzie to klasa Nissanów Moj czas bedzie lepszy why? Bo tak
Coobcio - strasznie drzesz się na filmie 140-250
Czy kierownik bedzie na 1/4 w Lublinie ?
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
w calym zakresie to auto super przyspiesza, nie ma jakis wiekszych problemow na lysych toyo, lepszy kapec i bedzie jeszcze lepiejyapko pisze:3 z przodu to już zacny wynik.
moc/moment proporcjonalnie wyszło pięknie. Malinowo powinno się nim ruszać na normalnych oponach, tu nie trzeba walców wsadzać żeby to ruszało.Przepięcie 1 na 2 i 2 na 3 nie trzeba się martwić o zerwanie opon. To jest mistrzostwo !
od razu ostrzegam, tutaj w lublinie z dupy jest trasa, jest pochylosc i jedzie sie pod goreyapko pisze:Skoro kiedyś klasa Street FWD była okrzyknięta klasą Hondy to może czas na zmiany i chociaż w Lublinie bedzie to klasa Nissanów Moj czas bedzie lepszy why? Bo tak
niestety mnie nie bedzie, sprawy rodzinne - weseleyapko pisze:Czy kierownik bedzie na 1/4 w Lublinie ?
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Troszkę się darłem bo przy 250km/h troszkę głośnawo się zaczęło robic...
Ciekawe na skrzyni z P10 SLX ile by poszedł pewno jakieś 270km/h
Ps. To może ja na Lublinie wystartuję Almerką skoro kierownika nie będzie
Ciekawe na skrzyni z P10 SLX ile by poszedł pewno jakieś 270km/h
Ps. To może ja na Lublinie wystartuję Almerką skoro kierownika nie będzie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe no i Almerka zapisana na 1/4 mili w Lublinie - ktoś przybędzie od nas
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ja w roli widza się pojawię. Jakby co to wezmę kamerę i nakręcę przejazdy....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Ktoś tam chciał filmik z hamowni:
http://www.youtube.com/watch?v=RKqVLHM4rr4
[ Dodano: 2011-05-16, 13:49 ]
http://www.youtube.com/watch?v=RKqVLHM4rr4
[ Dodano: 2011-05-16, 13:49 ]
Powoli zaczynam zmieniać zdanie Ale gratulacje przede wszystkim
Widzę, że spotkamy się na Seatach. Obsada do powalczenia pierwsza klasa:
http://forum.seat-racing.pl/viewtopic.p ... ead#unread
Widzę, że spotkamy się na Seatach. Obsada do powalczenia pierwsza klasa:
http://forum.seat-racing.pl/viewtopic.p ... ead#unread
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
jak sie nic nie wysra w aucie to sie pojawie
klasa FWD Turbo bedzie chyba najliczniejsza, duzo mocnych aut, ja to bardziej for fun ze swoja ciezka locha no moze zbiore sie w weekend i wygrzebie klimatyzacje to odejdzie troche kg, przez brak czas to uszczelke miedzy turbo a kolektorem wymienialem ze trzy tyg
no i zawias, dopiero w przyszlym miesiacu wjada nowe nizsze springi, teraz to pod czas startu nie widze na horyzoncie nic oprocz swojej maski
cieszy ze kilka Nismo sie pokaze
klasa FWD Turbo bedzie chyba najliczniejsza, duzo mocnych aut, ja to bardziej for fun ze swoja ciezka locha no moze zbiore sie w weekend i wygrzebie klimatyzacje to odejdzie troche kg, przez brak czas to uszczelke miedzy turbo a kolektorem wymienialem ze trzy tyg
no i zawias, dopiero w przyszlym miesiacu wjada nowe nizsze springi, teraz to pod czas startu nie widze na horyzoncie nic oprocz swojej maski
cieszy ze kilka Nismo sie pokaze
PumaRST 1/4 zupelnie mnie nie fascynuje
zdecydowanie wole tor, inspiracja dla mnie stal sie twoj projekt
takze prawdopodobnie zima zechce dokonac konwersji z wersji ulicznej na torowa
klime wyrzucam bo jest mi zbedna - nie uzywam, wiecej nie planuje, zreszta sprezarka z ic'kiem, rurami no i samym serduchem z GTI-Ra dobrze dociazaj przod
zdecydowanie wole tor, inspiracja dla mnie stal sie twoj projekt
takze prawdopodobnie zima zechce dokonac konwersji z wersji ulicznej na torowa
klime wyrzucam bo jest mi zbedna - nie uzywam, wiecej nie planuje, zreszta sprezarka z ic'kiem, rurami no i samym serduchem z GTI-Ra dobrze dociazaj przod
I o to chodzi, dobra ćwiara, a potem zakręty. Jedno, drugiemu nie wadzi.teraz to pod czas startu nie widze na horyzoncie nic oprocz swojej maski
Do zobaczenia.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Cena zabójcza, razem z dojazdem masakra Ćwiara 24-go , a potem zobaczymy.16 lipca jest pojeżdżawka w Ułęży, koszt 200 zł i od 9-15 można latać do woli.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357